VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016

• Maikelll043
  • Maikelll043's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • #Mestreechveuraltied

Re: VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016

16 Jul 2016 13:35 - 16 Jul 2016 13:35
Last edit: 16 Jul 2016 13:35 by Maikelll043.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

16 Jul 2016 17:19 - 16 Jul 2016 17:20
Ik vind Stankov meer dan welkom. Af en toe is hij zelfs in staat om doelpuntjes te maken. Er zaten in de tijd toen hij bij MVV was hele mooie tussen. Schitterende voetballer, altijd keihard werkend tot de 96e minuut. Eigenlijk een soort 2e Mustafa wat werklust betreft.
Last edit: 16 Jul 2016 17:20 by Schapendonk.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2016 17:45
Schapendonk wrote: Ik vind Stankov meer dan welkom. Af en toe is hij zelfs in staat om doelpuntjes te maken. Er zaten in de tijd toen hij bij MVV was hele mooie tussen. Schitterende voetballer, altijd keihard werkend tot de 96e minuut. Eigenlijk een soort 2e Mustafa wat werklust betreft.

Ondanks ik van hem gecharmeerd ben, heeft stankov de minste prio.Hoop dat mvv snel Pedro en N'koy vastlegt.Voor die pool zal ook geen geld zijn en denk sowieso dat je zo een type ook van Genk kunt krijgen.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

16 Jul 2016 19:06
Je kunt ook huren. Kost geen contract. O'Connor wordt gehuurd van Arsenal.

• Ben Salemans
  • Ben Salemans's Avatar
  • Away
  • Administrator
  • Administrator

16 Jul 2016 20:11
N'Koyi beviel me goed, al miste hij wel een paar kansjes. Pedro was een van de besten: meteen een contract aanbieden. Ik was niet weg van de keeper: bij hoekschoppen en vrije trappen bleef hij op de lijn staan; hij heerst niet in de vijf; eh... nog niet. Ik kreeg de indruk dat het opbouwwerk van Peeters voortaan door Nijs zal worden verricht. Dat is het proberen waard. Verheijdt vind ik meer een speler voor op de 10; zet N'Koyi maar vlak voor hem, op 9; dat zou wel eens een ijzersterk duo kunnen worden (waar iedere tegenstander bang van wordt).

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2016 22:02 - 16 Jul 2016 22:11
Ik kreeg de indruk dat het opbouwwerk van Peeters voortaan door Nijs zal worden verricht. Dat is het proberen waard.

MVV gaat nog merken hoe goed Peeters was . Als 50.000 euro het plafond voor MVV is , had ik Peeters zonder enige twijffel 100.000 euro gegeven en een extra jeugdspeler toegevoegd . Peeters was de architect op het middenveld met een geweldige traptechniek . Alleen al het gevaar bij vrije trappen
Last edit: 16 Jul 2016 22:11 by Sjonnie.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2016 22:55
Sjonnie wrote: Ik kreeg de indruk dat het opbouwwerk van Peeters voortaan door Nijs zal worden verricht. Dat is het proberen waard.

MVV gaat nog merken hoe goed Peeters was . Als 50.000 euro het plafond voor MVV is , had ik Peeters zonder enige twijffel 100.000 euro gegeven en een extra jeugdspeler toegevoegd . Peeters was de architect op het middenveld met een geweldige traptechniek . Alleen al het gevaar bij vrije trappen

Ik snap je punt, maar zo werkt het gewoon niet. Geef je Peeters een ton, dan wilt Croux dat ook. En zo door.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

17 Jul 2016 08:28
Dat vind ik een beetje erg ver gaan ook Peeters speelde zwakke wedstrijden vorig seizoen,als je met de spelers die er nu zijn de plaatsen beter bezet krijgt hoef je Peeters niet te missen.Ik vind dat je in de breedte beter bent geworden ,mits je de spelers die er nu rondlopen kunt vastleggen.Verder hoopt ik dat er nog een leuke nummer 10 van racink Genk komt of ergens anders vandaan wordt gehaald,en dan zijn we klaar .Het belangrijkste is een eerste doelman en die komt er.

• Sandro
  • Sandro's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

17 Jul 2016 10:00
Sjonnie wrote: Ik kreeg de indruk dat het opbouwwerk van Peeters voortaan door Nijs zal worden verricht. Dat is het proberen waard.

Overigens was Stef Peeters als toeschouwer bij de wedstrijd aanwezig.

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jul 2016 12:21
Ik vond Loshaj ook wel aardig spelen als middenvelder. Kon goed het spel verplaatsen met cross-passes, had het overzicht en was fel. Hij moet wel nog wennen aan die rol, maar heeft het in zich.
Keeper vond ik niet veel uitstralen. Slippertje met bal onder voet laten gaan (niet geconcentreerd of overgeconcentreerd?).

Verder: er zaten een paar geblesseerde/nog niet helemaal fitte spelers in ons vak. Ik vind het onbegrijpelijk dat een paar hun Gsm's belangrijker vinden dan de match op het veld. Is het zoveel moeite om 90 minuten op te letten? Je teamgenoten in de gaten te houden en ze na afloop misschien wat tips te geven wat er wel/niet goed ging? Zelf goed kijken hoe een teamgenoot beweegt, wat zijn looplijnen zijn etc? Je bent toch prof?!

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

17 Jul 2016 12:56
Loshaj die was ik nog vergeten speler met veel kwaliteiten zou ook op 10 kunnen spelen .Maar het gaat erom hoe ga je spelen met twee of met drie aanvallers ,ik zie het wel goed komen .Weer nog iemand de opstelling van de wedstrijd alvast bedankt

• Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jul 2016 13:08
Met vertrek van Peeters lever je veel creativiteit in. Ik lees hier dat Loshaj in principe de vervanger van Peeters gaat worden. Het is duidelijk dat Loshaj nog geen Peeters is. Maar deze jongen heeft wel degelijk een goeie techniek en uitstekend overzicht. Denk even aan de steekpass bij de 0-2 tegen Volendam tijdens de playoffs.

Een Peeters vervang je niet zomaar, zeker niet de Peeters zoals we hem tegen de Graafschap zagen. Maar, feit is ook dat MVV met hem aanvallend vrij eendimensionaal was. In feite moest vorig jaar alle aanvallende creativiteit van of Peeters of Croux komen. Als die beiden hun dag niet hadden dan was het met heel MVV 3x niks. Met name tegen fysieke tegenstanders konden beiden nog wel eens geïntimeerd raken zo leek het weleens.

Wat dat betreft heeft MVV dit ook gezien en lijkt nadrukkelijk op zoek naar een extra flankspeler. Schroyen heeft die aanvallende impuls, Pedro ook. Met Pedro en Croux op de flanken zou MVV veel meer dreiging dan vorig jaar hebben en veel meer variatie kunnen leggen in aanvallen. Daarachter staat dan Loshaj als technisch vaardige spelverdeler. Een directe vervanger voor Peeters is simpelweg niet te betalen voor MVV. Maar ik zou kunnen leven met deze oplossing. Ik heb dan liever dat MVV investeert in een ervaren keeper. Ook extra centrale verdediger kan geen kwaad. En er moet nog een spits bij natuurlijk.
The following user(s) said Thank You: middenstip

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

17 Jul 2016 14:55 - 17 Jul 2016 14:56
Maosbrögk wrote: Verder: er zaten een paar geblesseerde/nog niet helemaal fitte spelers in ons vak.

Labylle heb ik niet gezien, zat hij ook op de tribune?
Last edit: 17 Jul 2016 14:56 by Us Clubke.

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jul 2016 15:02
Us Clubke wrote:
Maosbrögk wrote: Verder: er zaten een paar geblesseerde/nog niet helemaal fitte spelers in ons vak.

Labylle heb ik niet gezien, zat hij ook op de tribune?

Ja, hij zat daar ook en was één van de spelers die ik bedoel. Kwam na 10 minuten eens aanlopen, daarna alleen maar bellen of appen en dan ruim voor tijd weer eens aan de wandel. Geen enkele interesse in de wedstrijd.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2016 09:13
Pin me er niet op vast, maar ik meen Dries Wouters gespot te hebben op de hoofdtribune. Nogmaals... 100% zeker ben ik niet, maar de gelijkenis was erg groot. Hij droeg een lichte spijkerbroek en een wit/beige shirt. Iemand die dit kan bevestigen?

Time to create page: 0.351 seconds