VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016
- ASR
-
- Platinum Member
-
Re: VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016
26 Jul 2016 21:31Boredass wrote: Ik vond het de minste wedstrijd van mvv alhoewel de ploegen redelijk gelijk opgingen. Het blijft wachten dat de testers definitief vastgelegd worden zodat mvv zaterdag ook nog eens in de sterkste opstelling kan oefenen. Zo zou ik graag O'connor en kuipers centraal zien en voorin Pedro n koyi en Croux.
Geens en Procek keepte beiden 1 helft waarbij de pool me meer beviel.
Helemaal eens met dit verhaal. Poolse doelman maakte ook op mij een betere indruk. En we missen duidelijk een creatieve nr. 10 en een beweeglijke spits...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
Re: Re:VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016
26 Jul 2016 21:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 21:41ASR wrote: N'Koyi niet bij de wedstrijdselectie. Iemand een idee waarom niet?
Ja N'Koyi deed niet mee, omdat die gisteren geblesseerd is geraakt op de training aan zijn enkel had ik gelezen.
Wellicht dat bij de Poolse keeper hoogspanning of zenuwen tegen Heer hem parten speelde. Tegen Kortrijk was die ook beter op dreef. Mag van mij mits hij bereid is voor een appel en een ei te blijven als 3e keeper fungeren. Wellicht dan zelfs opschuiven naar 2e mocht hij Geens blijven aftroeven.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 21:44 - 26 Jul 2016 21:47Schroijen was niet slecht, vond verdedigingsduo erg sterk. Alleen Martina viel wat uit de toon. O'Connor en Pedro zijn aanwinsten, mochten ze komen. Tegengoals waren beide knullig verdedigd. Dit team met O'Connor, Labylle, N'Koyi en Pedro erbij moet subtop JL kunnen spelen. Probleem: wanneer worden spelers vastgelegd en wat komt nog van Genk?
Oh ja: waarom kon een groepje idioten zich weer niet gedragen na de wedstrijd?? En maar vreemd vinden dat we volgend jaar geen oefenwedstrijden meer tegen grotere clubs in het stadion kunnen spelen.
- Kay
-
- Elite Member
-
26 Jul 2016 21:49O'Connor is al zeker hoor.Brncic wrote: O'Connor en Pedro zijn aanwinsten, mochten ze komen.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 21:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 22:02 - 26 Jul 2016 22:02Kay wrote:8Brncic wrote: O'Connor en Pedro zijn aanwinsten, mochten ze komen.
O'Connor is al zeker hoor.
Is nog niet bekend gemaakt door mvv zo ver ik weet. Die nr 10 van hun was inderdaad de beste man van ut veld.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
26 Jul 2016 22:34 - 26 Jul 2016 22:35Toch blijft de tactiek van de afgelopen twee seizoen ongewijzigd, en kan de omschakeling van speelhelft uiteindelijk alleen door een architect met een fluwelen pass gegeven worden (die MVV niet meer heeft), in plaats van kort technisch spel met korte driehoekjes en de hele formatie op de schop nemen. Als je zo aan de competitie gaat beginnen, stug, volhardend aan verouderde routine, worden het veel kilometers voordat de eerste drie punten binnen zijn. Want met dit breng voetbal kom je nergens.
Pereira en Nys vielen mij positief op deze pot. Gretig, aanspeelbaar en voetballend met overzicht. De keepers vonden ik meer rust uitstralen dan Knipping. De Pool heeft zijn lengte mee bij corners, Geens zijn reactievermogen op de korte hoek en hij heeft een betere pass in de voeten dan zijn collega. Pedro was niet slecht, maar ook niet opvallend goed. O Conner hetzelfde, hoewel ik qua voetballend vermogen een veel hoger kaliber verwacht van iemand die een achtergrond bij Arsenal heeft, veel te onzuiver.
Acht dagen voor de start van de competitie. Geen nieuwe testspelers/geruchten. MVV is duidelijk niet klaar voor de competitie vind ik, er ontbreken cruciale schakels en een gebrek aan een nieuw tactische recept.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 22:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 22:49 - 26 Jul 2016 22:50Er is dus nog hoop voor iedereen zonder baan, koop een klein vlaggetje en je kunt leuke wedstrijden van dichtbij bekijken.
Vlagt 1x een prima steekbal volledig onterecht af waarna uit een volgende pass Luis Pedro zo de 2-1 had gemaakt. Nog 3x onterecht buitenspel gevlagd waar dat op enkele meters geen sprake van was en natuurlijk de handsbal 2 meter voor zijn ogen die hij niet zag :thumbsup:
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 23:07houtengerard wrote: Acht dagen voor de start van de competitie. Geen nieuwe testspelers/geruchten. MVV is duidelijk niet klaar voor de competitie vind ik, er ontbreken cruciale schakels en een gebrek aan een nieuw tactische recept.
Houten,scorebordjournalistiek?
Je weet toch hoe de vlag erbij hangt in mestreech? Ik kijk liever naar de steigende lijn van de afgelopen jaren.
We hebben dit seizoen tenminste testspelers die ook daadwerkelijk getest worden en wat toevoegen en niet als opvulling dienen zoals vorig jaar.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
27 Jul 2016 00:09 - 27 Jul 2016 00:17Boe is dat feeske? wrote:houtengerard wrote: Acht dagen voor de start van de competitie. Geen nieuwe testspelers/geruchten. MVV is duidelijk niet klaar voor de competitie vind ik, er ontbreken cruciale schakels en een gebrek aan een nieuw tactische recept.
Je weet toch hoe de vlag erbij hangt in mestreech? Ik kijk liever naar de steigende lijn van de afgelopen jaren.
We hebben dit seizoen tenminste testspelers die ook daadwerkelijk getest worden en wat toevoegen en niet als opvulling dienen zoals vorig jaar.
Zolang de inkt niet droog is, zijn ze nog steeds opvullingen, niet meer dan dat.
Als het een oefenpot van Fortuna was geweest, durfde ik te wedden dat zelfs de masseur hier door jou met de grond gelijk werd gemaakt.. Maar het betreft hier MVV en dat is blijkbaar heiliger dan het vagijn van moeder Teresa en te delicaat om het foeiste weerwoord op los te laten voor jou. En dat is een positieve eigenschap, een loyale eigenschap, laat ik dat voorop stellen, maar je mag ook streng naar de club zijn, anders wordt het te vaak dit liedje .
Laten we eerlijk zijn. Dit is een ploeg voor plek 10 t/m 15. Het linkerrijtje zoals hier vaak voorbij komt? Echt niet. Vind jij Schrooyen echt een versterking? Vind jij Ciranni beter dan Stankov of Moustafa? Onze spits oog in oog met de keeper, valt over zijn eigen benen. Ippel de stofzuiger die de bal zomaar in de voeten van de tegenstander schuift. Kuipers is niet fit en oogt stroef, Labylle staat niet onder contract en ligt ook in de lappenmand. N'Koyi en Pedro kunnen vanavond nog weg zijn. Ik zie netto (nog)geen kwaliteitsverbetering, alleen andere namen, waarvan huurlingen die vorig seizoen nog onder de vlag van Genk voetbalden, nu een contract hebben bij MVV en dus extra geld kosten. Maar netto op het veld sterker? Nee dat vind ik echt niet. Je beste spelers weg (Peeters en Werker). Het vertrek van Knops was de enige kwaliteitsverbetering dit seizoen. Maar voor de rest staat de reservebank in het veld van vorig seizoen.
Totdat de inkt droog is, missen we nog een spits, twee doelmannen, een centrale verdediger en een nummer tien. En als we die kaas ook nog van het brood laten eten, kunnen we opzoek gaan naar c-garnituur uit Echt. En mocht het nog niet duidelijk zijn in mijn vorige bericht, ik zie op tegen weer een seizoen met een passieve technische staf die het wel welletjes vindt langs de lijn zodra ze in de kleedkamer tijdens de eerste thuis wedstrijd, de Da Vinci code op het bord hebben gekalkt. Het is een persoonlijke mening, maar het lijkt een gebrek aan passie vanwege de noodgedwongen taakomschrijving. De gretigheid spatte er langs de lijn bij de trainer van Plymouth helemaal vanaf, en dat voor een oefenpot, hij mepte alle vliegen kapot met zijn zwart gelakte snelbinder. Dat mis ik bij dit MVV. Ik weet het, geld, middelen, maar de helft van het elftal begint daar, de eerste seizoenshelft was om te huilen vorig seizoen, laten we dat niet vergeten met die overheersende hosanna van het behalen van de nacompetitie.
Geen Play offs als doelstelling? Dan neem ik mijn woorden terug en liggen we prima op koers in lijn van de begroting en de resultaten van de voorgaande jaren vind ik, met minder financiële onzekerheden en met meer eigendommen, op dat punt is MVV wel gegroeid. Maar in het veldspel zie ik geen groei. (En dat is een mening, geen feit)
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 00:23Het is weer ouderwets blufpoker dat MVV aan het spelen is op transfergebied. Als supporter om gek van te worden, maar uiteindelijk komt het wel weer op z'n pootjes terecht. Tenminste hoop niet dat we een keer gokken en verliezen anders zal bovenstaand scenario wel tot uitvoering worden gebracht ben ik bang.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 01:54Ik denk eerder dat Houten realiteitsjournalistiek bedrijft.Boe is dat feeske? wrote:houtengerard wrote: Acht dagen voor de start van de competitie. Geen nieuwe testspelers/geruchten. MVV is duidelijk niet klaar voor de competitie vind ik, er ontbreken cruciale schakels en een gebrek aan een nieuw tactische recept.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 06:30 - 27 Jul 2016 06:31Please Log in or Create an account to join the conversation.