VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
Re: VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016
15 Jul 2016 21:062-1 veur us MVVke.
MVV de betere partij. Keeper oogde onzeker en heeft zijn lengte niet mee.
O Connor ook een bies, sterk in de lucht.
Guvenc als vanouds met mooie steekpasses.
Dubzinski lijkt van veraf op Peeters, qua uiterlijk, verder niet goed kunnen beoordelen buiten zijn goal (intikkertje)
Pedro slim, en maakte een prachtige actie waardoor Verheijdt de 2-1 maakt.
Die zou ik graag bij de selectie zien.
Croux op niveau. Nkoyi redelijk snel voor zijn grootte. Miste een paar kansen, en kopte paar keer goed door. Lijkt mij ook een goede toevoeging aan de selectie.
Tegenstander veel zeiken en snel naar de grond. Slechte scheidsrechter, heeft ons een penalty onthouden.
Verdiende overwinning. Fijn weekend mannen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
15 Jul 2016 21:10 - 15 Jul 2016 21:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
15 Jul 2016 21:16Wat bedoel je ?Schapendonk wrote: Jammer. Nog iemand die mij niet begrijpt.Geeft op mijn antwoord op Gohf vervolgens zo'n zelfde antwoord als Gohf terug. Helaas...
- Schapendonk
-
- Banned
-
- krampioen
-
- Platinum Member
-
15 Jul 2016 21:27volgens mij moet je even een frietje eten, haha. En dan een tukje doen. Meestal zijn je posts verstandig, nu ff niet.Schapendonk wrote: Ja doeiiiii!!!
- Schapendonk
-
- Banned
-
15 Jul 2016 21:30 - 15 Jul 2016 21:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
15 Jul 2016 21:32Dichterbij huis zien we topklasse topscorers (palacios en verheidt) eigenlijk net te kort komen voor de Jupiler legeua. Gehypte stellingen. Vooral omdat ze gebaseerd zijn op oefenwedstrijden.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
15 Jul 2016 21:35Tegengoal ook puur door een domme actie van Croux die een bal probeerde binnen te houden, voor de rest enkel een afstandsschot en een grote kans vlak na de 1-1 tegen. Best prima.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
15 Jul 2016 21:43Auch, that hurts.Schapendonk wrote: Een heel lang tukje lijkt me beter(tot begin augustus). Ik dacht trouwens dat jij inmiddels bij de mc Donalds was in Eindhoven.
- Schapendonk
-
- Banned
-
15 Jul 2016 22:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
15 Jul 2016 23:59 - 16 Jul 2016 00:06N'Koyi moet je niet over twijfelen, kop-sterker en bal-vaster dan ut bies, daar kun je geen bult aan vangen om die langer vast te leggen. Vooral het goed effectief doorkoppen heb ik al negen jaar niet meer gezien bij MVV. Had een beetje de pech dat de keeper zijn inzet frommelend hield.
Pedro had een mooie dribbel actie in huis, maar oogde ook een beetje onwennig, soms traag en zelfs gefrustreerd op bepaalde momenten richting de tegenstander. Dat laatste hoop ik niet dat het bij zijn karakter hoort, anders pak je veel kaarten in een seizoen.
De keeper had niks te doen gehad, het is maar goed dat de keeper Zonneveld bedankt heeft voor deze wedstrijd, want hij had hier ook niks kunnen laten zien, de voorhoede van de tegenstander oogde zwak. Knipping is klein en tenger van postuur, oogde onzeker bij corners, makkelijk geklopt bij de 1-1.
O'connor, volgens mij een zeer gelovige (kruisjes makend), stressloze , boomlange speler, die nonchalant overkomt omdat hij volgens mij helemaal Zen is. Heel andere type verdediger dan bijvoorbeeld Knops was die 90 minuten aan zichzelf twijfelt en opgaat in de druk. Ik moet een beetje aan de rust van oud speler Faty Pappy denken. Deed goede dingen, maar liet ook af te toe zijn man helemaal vrij staan bij dode spelmomenten.
Stankov liet zien dat hij de nodige ervaring heeft in het verdedigen, jammer dat we al twee backs hebben, hij zou zeker een versterking zijn geweest. Heerlijk om de Kuiper weer op dat veld te zien rennen, dat geeft vertrouwen
Je hebt scheidsrechters die alles kapot fluiten, maar je hebt er ook die teveel toestaan, hij liet vandaag erg veel toe vond ik, teveel, tot frustratie van de tegenstander (2 man tegelijk laten schoppen tegen de bal en schenen van tegenstander)
Met alle testspelers, en ervaren doelman moet het wel goed komen. Peeters II vind je toch niet meer, je moet wel het systeem omgooien en niet meer alles laten afhangen van één man, Guvenc zou daar perfect in passen in die extra opbouwende rol samen met Nys. Ik vrees alleen dat het budget er niet is om ze allemaal vast te leggen, als je moest kiezen, zeer zeker N'Koyi en Dziubinski. Ervaren doelman vinden is een must, anders heb je weer van die strafcorners uit het hockey iedere wedstrijd. De rest van de selectie speelde een goede pot in lijn van wat ze vorig seizoen hebben laten zien. Schrooyen vond ik soms wat slordig dekken. Shermar Martina viel me in positieve zin op deze wedstrijd, straalde rust en overzicht uit.
- Punterke
-
- New Member
-
16 Jul 2016 09:27Ik kreeg in eerste instantie de indruk dat Stankov hier was om zijn conditie een beetje op pijl te houden? Maar dan laat je iemand toch niet meespelen in de oefenpotjes, ik weet niet hoe de rest daar na kijkt? Maar ik ga er dus na gisteren eigenlijk van uit dat hij gewoon een serieuze opties is om volgend seizoen bij ons te ballen.
mbt de andere spelers heb ik niets toe te voegen aan wat Houtengerard gezien heeft en goed verwoord heeft.
- Shef
-
- Banned
-
16 Jul 2016 12:58Wen er maar aan, zeer matige back die vaak verkeerd staat te dekken en staat te dromen.
Wel veel kwaliteiten aanvallend
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
16 Jul 2016 13:14 - 16 Jul 2016 13:14Laat bij zo'n oefenpotje de gasten toch lekker op de hoofdtribune plaatsnemen!
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
16 Jul 2016 13:19Boe is dat feeske? wrote: jammer dat ze de fans van Carl Zeiss Jena in het uitvak hebben laten zitten, verstoken van drank en spijs.
Laat bij zo'n oefenpotje de gasten toch lekker op de hoofdtribune plaatsnemen!
Er zaten ook een paar op de hoofdtribune.
Alleen ja ik ben het met je eens de rest had er gerust erbij mogen zitten op de hoofd tribune.