VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016

18 Jul 2016 09:35
Loshaj is inderdaad nog geen Peters, maar op één gebied heeft hij in de play-offs meer laten zien dan Petersin de jaren er voor. Stef ontweek het liefste duels. Loshaj is niet vies van een duel en ik heb hem zelfs al gemene dingen zien uithalen die ik voor het laatst bij Secerovic zag. Als de bal aan de andere kant is op iemands hiel gaan staan, iemand die net aan zijn knie behandeld is daar een tik tegen geven, dat soort zaken. Hij gaat tegen een domme rode kaart aanlopen, maar daar staat tegenover dat hij minder gemakkelijk dan Stef met fysiek spel uit zijn ritme te halen zal zijn en dat hij tegenstanders het bloed onder de nagels uit zal halen. Die domme rode kaart, die gaat een directe tegenstander van Loshaj ook wek pakken.

MVV heeft naar mijn mening wel behoefte aan zo'n type. Daarnaast ziet hij het spel en heeft een goede pass. Van mij krijgt hij een basisplaats.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Tuor

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

18 Jul 2016 10:03
Ben het met je eens Jacques, maar alleen als je naar de huidige selectie kijkt.....met de huidige middenvelders Ippel. Nys, Loshaj, Croux, Martina, Schrooijen zeker. Daar van zijn er drie altijd zeker van een basisplaats ( Ippel, Nys, Croux) en zal Schrooijen als LB worden gebruikt. Dan blijft er inderdaad nog één plek over, die op dit moment voor Loshaj is. Maar ik denk toch echt dat er nog een ''10'' bijkomt in de naam van Dziubinski of Paulissen en dat Loshaj het moet gaan doen met invalbeurten: je moet niet vergeten dat we ieder jaar slechter werden als we gingen wisselen, nu kan het eens op een gelijk niveau blijven als Elsen in de laatste 10 minuten wisselt :lachen:
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2016 10:14
Jim Cemint wrote: Pin me er niet op vast, maar ik meen Dries Wouters gespot te hebben op de hoofdtribune. Nogmaals... 100% zeker ben ik niet, maar de gelijkenis was erg groot. Hij droeg een lichte spijkerbroek en een wit/beige shirt. Iemand die dit kan bevestigen?

Ik weet niet of ie er was maar zo ver ik weet staat hij niet op de nominatie om uitgeleend te worden. Afgelopen donderdag zat hij wel bij de selectie van Genk in het EL duel.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2016 10:18
Lijnsje@tappunt wrote: Ben het met je eens Jacques, maar alleen als je naar de huidige selectie kijkt.....met de huidige middenvelders Ippel. Nys, Loshaj, Croux, Martina, Schrooijen zeker. Daar van zijn er drie altijd zeker van een basisplaats ( Ippel, Nys, Croux) en zal Schrooijen als LB worden gebruikt. Dan blijft er inderdaad nog één plek over, die op dit moment voor Loshaj is. Maar ik denk toch echt dat er nog een ''10'' bijkomt in de naam van Dziubinski of Paulissen en dat Loshaj het moet gaan doen met invalbeurten: je moet niet vergeten dat we ieder jaar slechter werden als we gingen wisselen, nu kan het eens op een gelijk niveau blijven als Elsen in de laatste 10 minuten wisselt :lachen:

Denk dat je daar gelijk in gaat krijgen.
Mvv gaat wss meer 4-4-2 of 4-2-3-1 spelen. De rol van Peeters zal anders ingevuld worden.

• Lijnsje@tappunt
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

18 Jul 2016 10:24
Boredass wrote:
Lijnsje@tappunt wrote: Ben het met je eens Jacques, maar alleen als je naar de huidige selectie kijkt.....met de huidige middenvelders Ippel. Nys, Loshaj, Croux, Martina, Schrooijen zeker. Daar van zijn er drie altijd zeker van een basisplaats ( Ippel, Nys, Croux) en zal Schrooijen als LB worden gebruikt. Dan blijft er inderdaad nog één plek over, die op dit moment voor Loshaj is. Maar ik denk toch echt dat er nog een ''10'' bijkomt in de naam van Dziubinski of Paulissen en dat Loshaj het moet gaan doen met invalbeurten: je moet niet vergeten dat we ieder jaar slechter werden als we gingen wisselen, nu kan het eens op een gelijk niveau blijven als Elsen in de laatste 10 minuten wisselt :lachen:

Denk dat je daar gelijk in gaat krijgen.
Mvv gaat wss meer 4-4-2 of 4-2-3-1 spelen. De rol van Peeters zal anders ingevuld worden.

Doelman: ?

Verdediging: Ciranni(Moustafa zal hier staan na de OS)-O'Connor-Kuipers/Pereira-Schrooijen

Middenveld: Loshaj(op dit moment)-Ippel-Nys-Croux

Aanval: Verheijdt-?

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2016 10:24
Een ander soort opstelling ligt ook voor de hand. Allereerst omdat Peeters niet te vervangen is, een dergelijke speler vind je niet, zeker niet met weinig geld. Daarnaast was het aanvallende vermogen mét Stef erg eendimensionaal. Hij haalde de bal op en zocht meestal Croux. Een tegenstander die een speler opofferde aan Peeters, haalde meteen de angel uit het spel van MVV. Met Croux, en weliicht Pedro en N'Koyi en daarachter een stevig middenveld met een creatieveling word je verrassender en dus moelijker te bestrijden.

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2016 10:43
Ik blijf toch hopen op een Guvenc die 90 minuten kan maken, ben van mening dat dit een van onze gevaarlijkste spelers is:

Keeper

Moustafa - Kuipers - O'Connor - Schroijen

Luis Pedro - Nys - Ippel - Croux

N'Koyi - Guvenc

Denk dat er dan veel mogelijk is. N'Koyi een betere versie van Verheijdt die vaker 2 verdedigers naar zich toe zal trekken waardoor ruimte onstaat voor Guvenc/Pedro/Croux.
Qua selectiebreedte dan ook eens een prima bank; Ciranni, Pereira, Martina, Martina, Loshaj, Verheijdt zijn prima alternatieven, zeker nu de jeugdige spelers een jaar verder zijn in hun ontwikkeling.
Als dan ook nog eens Labylle dadelijk blijft (heb goede hoop) en in oktober weer volledig fit is...
Benieuwd of er budget voor is :P
The following user(s) said Thank You: Lijnsje@tappunt

• elneik
  • elneik's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

18 Jul 2016 11:20 - 18 Jul 2016 11:21
Peter Pan wrote: Ik blijf toch hopen op een Guvenc die 90 minuten kan maken, ben van mening dat dit een van onze gevaarlijkste spelers is:

Keeper

Moustafa - Kuipers - O'Connor - Schroijen

Luis Pedro - Nys - Ippel - Croux

N'Koyi - Guvenc

Denk dat er dan veel mogelijk is. N'Koyi een betere versie van Verheijdt die vaker 2 verdedigers naar zich toe zal trekken waardoor ruimte onstaat voor Guvenc/Pedro/Croux.
Qua selectiebreedte dan ook eens een prima bank; Ciranni, Pereira, Martina, Martina, Loshaj, Verheijdt zijn prima alternatieven, zeker nu de jeugdige spelers een jaar verder zijn in hun ontwikkeling.
Als dan ook nog eens Labylle dadelijk blijft (heb goede hoop) en in oktober weer volledig fit is...
Benieuwd of er budget voor is :P

Zou een optie kunnen zijn, maar veel te aanvallend als je het mij vraagt. Aanvallend voetbal is iets wat we allemaal graag willen zien.. echter moet het wel realistisch zijn. Een middenveld hoe jij hem hier beschrijft... met een Pedro wat eigenlijk aanvaller is, Croux is aanvaller en Nys scoorde afgelopen seizoen ook makkelijk omdat die aanvallend gericht is. Op deze manier ben ik bang dat we overlopen worden. Ik zou gaan voor een 3 spitsen systeem: Pedro - N'Koyi - Croux
Last edit: 18 Jul 2016 11:21 by elneik.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2016 12:19
Dat aanvallende valt mee.VVV speelde vorig jaar ook met vleugels en een aanvaller op 10. Sparta volgens ook .pedro en Croux op de zijkanten,Guvenc/nieuwe aankoop op de 10 en N'koy of Verheijdt in spits kan heel succesvol zijn mits iedereen z'n taken uitvoert

• Lijnsje@tappunt
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

19 Jul 2016 13:02
Vanavond oefenwedstrijd tegen 2e klasser Heer. Keeper zal dus niet getest worden en zullen we dus geen duidelijkheid over krijgen....ook oefenspelers kunnen zich niet bepaald bewijzen...

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jul 2016 14:09
Lijnsje@tappunt wrote: Vanavond oefenwedstrijd tegen 2e klasser Heer. Keeper zal dus niet getest worden en zullen we dus geen duidelijkheid over krijgen....ook oefenspelers kunnen zich niet bepaald bewijzen...

Als Mvv niet snel is zijn petro en N'koyi weg.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

19 Jul 2016 21:49
is er nog iemand naar de wedstrijd tegen heer geweest ,en hoe was de opstelling .Was er ook nog wat nieuws te melden qua spel .

• DeMestreechteneer
  • DeMestreechteneer's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

19 Jul 2016 21:54
MVV - RKSV HEER
1e helft was geen goed voetbal, 2e helft heb ik een betere wedstrijd gezien met leuke combinaties.
Stankov en N'koyi maakte een goede indruk.
Pedro kan ook van waarde zijn alleen moet hij dan wel het balletje wat vaker aan een medespeler gaan geven...
Keeper vond ik helemaal geen goede indruk maken.
Ben benieuwd wat het gaat worden tegen tegenstanders van een iets hoger niveau.
Al met al heb ik een goed gevoel voor het komende seizoen!!

• ASR
  • ASR's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jul 2016 22:17
Door omstandigheden kon ik er niet bij zijn vanavond. Kan iemand mij vertellen waarom Nick niet mee deed?

• Lijnsje@tappunt
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

19 Jul 2016 22:17
Dan heb jij toch een totaal andere beleving van het goed vinden van een speler hoor...

Keeper: wilde alles voetballend oplossen waardoor de teamgenoot soms in de problemen. Wilde zich denk ik te graag bewijzen

O'Connor: goede actief afwisselend met totaal mistasten van de bal. Lijkt me wel een aardige mits er een echte leider in de defensie naast staat.

Stankov: nutteloos vaak langs de zijlijn oprennen zonder rendement. Goed voor de breedte

N'Koyi: Ongelukkig aan de bal, afwerking en positie kiezen voor het doel. Lijkt me dat Verheydt op dit monent beter is

Pedro: solo's, geen bal afgeven en snel geïriteerd. Tsja, ik moet nog meer zien om te overtuigen dat hij een aanwinst is.

Op dit moment hebben we een slechtere selectie als vorig seizoen, ook als de testspelers erbij komen. Ik maar blijven hopen en blij dat ik de eerste westrijd vanuit Spanja kan volgen, want vertrouwen is er op dit moment helaas niet....

Time to create page: 0.353 seconds