VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016
18 Jul 2016 09:35MVV heeft naar mijn mening wel behoefte aan zo'n type. Daarnaast ziet hij het spel en heeft een goede pass. Van mij krijgt hij een basisplaats.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
18 Jul 2016 10:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2016 10:14Jim Cemint wrote: Pin me er niet op vast, maar ik meen Dries Wouters gespot te hebben op de hoofdtribune. Nogmaals... 100% zeker ben ik niet, maar de gelijkenis was erg groot. Hij droeg een lichte spijkerbroek en een wit/beige shirt. Iemand die dit kan bevestigen?
Ik weet niet of ie er was maar zo ver ik weet staat hij niet op de nominatie om uitgeleend te worden. Afgelopen donderdag zat hij wel bij de selectie van Genk in het EL duel.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2016 10:18Lijnsje@tappunt wrote: Ben het met je eens Jacques, maar alleen als je naar de huidige selectie kijkt.....met de huidige middenvelders Ippel. Nys, Loshaj, Croux, Martina, Schrooijen zeker. Daar van zijn er drie altijd zeker van een basisplaats ( Ippel, Nys, Croux) en zal Schrooijen als LB worden gebruikt. Dan blijft er inderdaad nog één plek over, die op dit moment voor Loshaj is. Maar ik denk toch echt dat er nog een ''10'' bijkomt in de naam van Dziubinski of Paulissen en dat Loshaj het moet gaan doen met invalbeurten: je moet niet vergeten dat we ieder jaar slechter werden als we gingen wisselen, nu kan het eens op een gelijk niveau blijven als Elsen in de laatste 10 minuten wisselt :lachen:
Denk dat je daar gelijk in gaat krijgen.
Mvv gaat wss meer 4-4-2 of 4-2-3-1 spelen. De rol van Peeters zal anders ingevuld worden.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
18 Jul 2016 10:24Boredass wrote:Lijnsje@tappunt wrote: Ben het met je eens Jacques, maar alleen als je naar de huidige selectie kijkt.....met de huidige middenvelders Ippel. Nys, Loshaj, Croux, Martina, Schrooijen zeker. Daar van zijn er drie altijd zeker van een basisplaats ( Ippel, Nys, Croux) en zal Schrooijen als LB worden gebruikt. Dan blijft er inderdaad nog één plek over, die op dit moment voor Loshaj is. Maar ik denk toch echt dat er nog een ''10'' bijkomt in de naam van Dziubinski of Paulissen en dat Loshaj het moet gaan doen met invalbeurten: je moet niet vergeten dat we ieder jaar slechter werden als we gingen wisselen, nu kan het eens op een gelijk niveau blijven als Elsen in de laatste 10 minuten wisselt :lachen:
Denk dat je daar gelijk in gaat krijgen.
Mvv gaat wss meer 4-4-2 of 4-2-3-1 spelen. De rol van Peeters zal anders ingevuld worden.
Doelman: ?
Verdediging: Ciranni(Moustafa zal hier staan na de OS)-O'Connor-Kuipers/Pereira-Schrooijen
Middenveld: Loshaj(op dit moment)-Ippel-Nys-Croux
Aanval: Verheijdt-?
- Brncic
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2016 10:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2016 10:43Keeper
Moustafa - Kuipers - O'Connor - Schroijen
Luis Pedro - Nys - Ippel - Croux
N'Koyi - Guvenc
Denk dat er dan veel mogelijk is. N'Koyi een betere versie van Verheijdt die vaker 2 verdedigers naar zich toe zal trekken waardoor ruimte onstaat voor Guvenc/Pedro/Croux.
Qua selectiebreedte dan ook eens een prima bank; Ciranni, Pereira, Martina, Martina, Loshaj, Verheijdt zijn prima alternatieven, zeker nu de jeugdige spelers een jaar verder zijn in hun ontwikkeling.
Als dan ook nog eens Labylle dadelijk blijft (heb goede hoop) en in oktober weer volledig fit is...
Benieuwd of er budget voor is

- elneik
-
- Senior Member
-
18 Jul 2016 11:20 - 18 Jul 2016 11:21Peter Pan wrote: Ik blijf toch hopen op een Guvenc die 90 minuten kan maken, ben van mening dat dit een van onze gevaarlijkste spelers is:
Keeper
Moustafa - Kuipers - O'Connor - Schroijen
Luis Pedro - Nys - Ippel - Croux
N'Koyi - Guvenc
Denk dat er dan veel mogelijk is. N'Koyi een betere versie van Verheijdt die vaker 2 verdedigers naar zich toe zal trekken waardoor ruimte onstaat voor Guvenc/Pedro/Croux.
Qua selectiebreedte dan ook eens een prima bank; Ciranni, Pereira, Martina, Martina, Loshaj, Verheijdt zijn prima alternatieven, zeker nu de jeugdige spelers een jaar verder zijn in hun ontwikkeling.
Als dan ook nog eens Labylle dadelijk blijft (heb goede hoop) en in oktober weer volledig fit is...
Benieuwd of er budget voor is
Zou een optie kunnen zijn, maar veel te aanvallend als je het mij vraagt. Aanvallend voetbal is iets wat we allemaal graag willen zien.. echter moet het wel realistisch zijn. Een middenveld hoe jij hem hier beschrijft... met een Pedro wat eigenlijk aanvaller is, Croux is aanvaller en Nys scoorde afgelopen seizoen ook makkelijk omdat die aanvallend gericht is. Op deze manier ben ik bang dat we overlopen worden. Ik zou gaan voor een 3 spitsen systeem: Pedro - N'Koyi - Croux
- Boredass
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2016 12:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
19 Jul 2016 13:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2016 14:09Lijnsje@tappunt wrote: Vanavond oefenwedstrijd tegen 2e klasser Heer. Keeper zal dus niet getest worden en zullen we dus geen duidelijkheid over krijgen....ook oefenspelers kunnen zich niet bepaald bewijzen...
Als Mvv niet snel is zijn petro en N'koyi weg.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
19 Jul 2016 21:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- DeMestreechteneer
-
- Visitor
-
19 Jul 2016 21:541e helft was geen goed voetbal, 2e helft heb ik een betere wedstrijd gezien met leuke combinaties.
Stankov en N'koyi maakte een goede indruk.
Pedro kan ook van waarde zijn alleen moet hij dan wel het balletje wat vaker aan een medespeler gaan geven...
Keeper vond ik helemaal geen goede indruk maken.
Ben benieuwd wat het gaat worden tegen tegenstanders van een iets hoger niveau.
Al met al heb ik een goed gevoel voor het komende seizoen!!
- ASR
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2016 22:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
19 Jul 2016 22:17Keeper: wilde alles voetballend oplossen waardoor de teamgenoot soms in de problemen. Wilde zich denk ik te graag bewijzen
O'Connor: goede actief afwisselend met totaal mistasten van de bal. Lijkt me wel een aardige mits er een echte leider in de defensie naast staat.
Stankov: nutteloos vaak langs de zijlijn oprennen zonder rendement. Goed voor de breedte
N'Koyi: Ongelukkig aan de bal, afwerking en positie kiezen voor het doel. Lijkt me dat Verheydt op dit monent beter is
Pedro: solo's, geen bal afgeven en snel geïriteerd. Tsja, ik moet nog meer zien om te overtuigen dat hij een aanwinst is.
Op dit moment hebben we een slechtere selectie als vorig seizoen, ook als de testspelers erbij komen. Ik maar blijven hopen en blij dat ik de eerste westrijd vanuit Spanja kan volgen, want vertrouwen is er op dit moment helaas niet....