>
Ontvangen bedankjes 11
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Zucht, ik was er al bang voor dat Fortuna-fans zich op hun teentjes getrapt zouden voelen. Prima joh, geloof wat je wilt geloven. Die tabel laat vooral zien dat buiten VVV alles dicht bij elkaar staat na de winterstop. Maakt ook weinig uit verder, wedstrijden tussen Fortuna en MVV gaan zelden zoals je verwacht volgens de vormtabel.
Lijnsje@tappunt schreef : Jacques, laat ze toch. Ieder jaar opperen wij, maar zeker ook die daar achter, dat ze een betere selectie hebben, hoge ogen gaan gooien etc. Feit dat Fortuna beter draait als voor de winterstop klopt ook. Echter, wat iedereen vergeet, vanaf nu ongeveer zijn wij vorige seizoenshelft alles gaan winnen. Wij hebben momenteel alle ''lastige'' tegenstanders , op Volendam na, gehad. Ik zie het dus gunstig in. Fortuna is lekker, zoals ieder jaar, uit-gevoetbald en kunnen hun seizoen enkel compleet hebben als ze hier winnen. So be it, ik lig er niet wakker van met alle die potten bier achter de kiezen. Het enige waar ik op hoop is dat Oliseh Ronnie zo gek krijgt om op hem te reageren
Ik voorspel een 2-1 zege voor ons: Ospi raakt nooit een bal goed tegen ons(vorige wedstrijd 3 ballen achter elkaar 50m de lucht in), die Schuurs (menneke vaan 17 jaor) is al aan het opperen dat ze hier wel even gaan winnen, Bassan kan wel een balletje goed raken en Stokkers is tegen Kuipers geen schim van zijn vorige toevalstreffers. Oh ja, dan komt good old Sjoers Ars erin
Kwalitatief zijn wij beter, wij spelen thuis en zijn gewoon al het hele seizoen beter. Wel leuk om eens een vol uitvak te zien