MVV-Fortuna Sittard

01 apr 2017 09:16 01 apr 2017 09:21 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #61

Sjonnie schreef : MVV moet nog tegen Fortuna thuis/Den Bosch uit/Emmen thuis/De Graafschap uit/Jong Psv thuis/Volendam uit/en RKC thuis . Klink mischien negatief, maar voor het MVV in huidige vorm word dit nog een loodzware klus .

Of kan juist een of DE uitdaging zijn om er iets van te maken en ons thuis iets moois aan te bieden, toch?

Niks is onmogelijk en er zitten enkele ploegen tussen die geen prutsers zijn.
Tegen dat soort ploegen hebben we een traditie dat we meestal een goed resultaat halen.
Klinkt misschien positief, maar...

Es veer daoneeve ins good achter uzze matadoore goon stoon is dao get sjoens meugelik...
Sjiek toch! ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2017 12:49
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #62
[/quote]

Allemaal "slechte" uitslagen voor ons waardoor er nog wat extra druk op a.s. zondag komt te liggen![/quote]

Niet naar anderen kijken.
Gewoon zelf alles winnen en dan is alles in de sacoche.
Lukt het niet zijn we het zelf schuld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

01 apr 2017 13:38 01 apr 2017 13:50 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #63
Kiek noe live nao mie ingels klupke Liverpool teege Everton ..skoore zjus de ein nul
Hoop tot veer us aoch zoe laote huure op zoondag!
Gaon zondag in uzzen derby daan heis nao hoes...
Geer toch aoch?

Met de kompleminte vaan Anfield Road

LRB

01 apr 2017 13:49
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #64
Nou, nog iets meer dan 24 uur, ik heb er zin in. Ploegen lijken me redelijk aan elkaar gewaagd, al zijn wij natuurlijk dik favoriet gezien de stand. Maar goed, dat zegt niks morgen. Fortuna is duidelijk verbeterd na de winterstop en speelt onder Oliseh geloof ik redelijk aanvallend voetbal (ik baseer dat op wat ik hier en daar lees en tijdens wedstrijden op L1 hoor, ik heb na de winterstop 0 minuten gezien van ze), dat zou voor ons denk ik niet verkeerd zijn. Bassan is natuurlijk de grote man, maar daar hebben wij Labylle voor. Bovendien verdedigt Bassan niet of nauwelijks mee schijnbaar, dus daar liggen kansen. Nouja, we gaan het zien. Zoals hierboven al gezegd, meestal worden dit soort wedstrijden op de details beslist en kan een fout of een gelukje de doorslag geven. Zie vorig jaar toen Fortuna niet 1 maar 3 cadeautjes kreeg van onze verdediging, terwijl het na 20 minuten 3-0 had moeten staan. En eerder dit jaar toen wij mazzel hadden dat de scheidsrechter besloot de spelregels toe te passen, waar anderen dat vaak nalaten.

Online zijn er nog iets meer dan 2400 kaarten beschikbaar. Geen idee in hoeverre die aantallen kloppen, maar dat zou vooralsnog neerkomen op een 6.500-7.000 man (uitgaande van een capaciteit van 8800, nog een dag verkoop en een uitvak dat niet helemaal vol zal zijn). Niet slecht een dag voor de wedstrijd, maar ik hoop toch op meer. Alle ingrediënten voor een leuke pot zijn aanwezig. Een derby, we staan in de top, kassa's open op de wedstrijddag en het wordt mooi weer. Een 7.500-8.000 mensen op de tribune zou toch eigenlijk het minimum moeten zijn. Maar goed, we gaan het zien. En in feite maakt het geen hol uit of er 6 of 8.000 mensen zitten, zolang we maar winnen.

01 apr 2017 16:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #65
Fortuna speelt juist op de omschakeling en niet aanvallend - althans niet aanvallend in de zin van vroeg druk zetten en veel balbezit hebben. Ze hebben structureel rond de 40% balbezit en gokken op snelle tegenaanvallen.

Over de resultaten gisteren: inderdaad, niet wat ik gehoopt had. Maar je kunt het ook omdraaien. Als we winnen staan we (gedeeld) tweede met nog maar 11 punten achter op VVV, dat met Almere, RKC, Emmen, Eindhoven en Jong Ajax nog best wat clubs heeft waar ze over kunnen struikelen. Als we morgen meedoen, dan zijn de play-offs misschien niet rekenkundig zeker, maar gevoelsmatig sowieso wel. Als we morgen winnen, staan we in een goede positie om de laatste periode te winnen. Dus Sjonnie, ik snap wat je zegt, maar draai het om en we staan er eigenlijk top voor. Den Bosch uit en Emmen thuis moeten te doen zijn, dan zien we daarna wel weer verder.

Qua stand lijkt het er erg op dat er 5 ploegen gaan spelen voor het overslaan eerste ronde play-offs. Dan zal er dus één ploeg buiten vallen. Het zou zuur zijn als wij dat zijn. Maar Almere krijgt nog VVV, NAC, RKC en De Graafschap, vier ploegen in vorm. Vind ik zwaarder dan ons programma. Ook NAC en Cambuur hebben een stevig programma. Volendam heeft het gemakkelijkste programma op papier, maar die laten veel punten liggen de laatste weken. We zullen zien. Het is zeker nog niet gestreden. Ik zie ons uiteraard niet echt kampioen worden, dat wordt VVV gewoon. Maar dat we in deze fase van het seizoen nog theoretisch een kans maken, dat is voor MVV vooruitgang. We zullen tussen de tweede en de achtste plaats eindigen. Als het daadwerkelijk de achtste plaats is, dan baal ik als een stekker. Maar we maken nog altijd een prima kans om hoger te eindigen. Niet wanhopen. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, SJENG@BOSCHPOORT

01 apr 2017 18:37
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer

01 apr 2017 21:12
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #67

Tuor schreef : Nou, nog iets meer dan 24 uur, ik heb er zin in. Ploegen lijken me redelijk aan elkaar gewaagd, al zijn wij natuurlijk dik favoriet gezien de stand. Maar goed, dat zegt niks morgen. Fortuna is duidelijk verbeterd na de winterstop en speelt onder Oliseh geloof ik redelijk aanvallend voetbal (ik baseer dat op wat ik hier en daar lees en tijdens wedstrijden op L1 hoor, ik heb na de winterstop 0 minuten gezien van ze), dat zou voor ons denk ik niet verkeerd zijn. Bassan is natuurlijk de grote man, maar daar hebben wij Labylle voor. Bovendien verdedigt Bassan niet of nauwelijks mee schijnbaar, dus daar liggen kansen. Nouja, we gaan het zien. Zoals hierboven al gezegd, meestal worden dit soort wedstrijden op de details beslist en kan een fout of een gelukje de doorslag geven. Zie vorig jaar toen Fortuna niet 1 maar 3 cadeautjes kreeg van onze verdediging, terwijl het na 20 minuten 3-0 had moeten staan. En eerder dit jaar toen wij mazzel hadden dat de scheidsrechter besloot de spelregels toe te passen, waar anderen dat vaak nalaten.

Online zijn er nog iets meer dan 2400 kaarten beschikbaar. Geen idee in hoeverre die aantallen kloppen, maar dat zou vooralsnog neerkomen op een 6.500-7.000 man (uitgaande van een capaciteit van 8800, nog een dag verkoop en een uitvak dat niet helemaal vol zal zijn). Niet slecht een dag voor de wedstrijd, maar ik hoop toch op meer. Alle ingrediënten voor een leuke pot zijn aanwezig. Een derby, we staan in de top, kassa's open op de wedstrijddag en het wordt mooi weer. Een 7.500-8.000 mensen op de tribune zou toch eigenlijk het minimum moeten zijn. Maar goed, we gaan het zien. En in feite maakt het geen hol uit of er 6 of 8.000 mensen zitten, zolang we maar winnen.

Van middag om 4 uur kaart gaan halen Q park nog 1000 kaarten te koop , Angelside nog enkele , Noord verkoopt goed. Buisness club uitverkocht 1000 stuks aan 50 euro per stuk . Brunsch 170 personen a 25 euro per stuk .

Nu nog winnen ? Maar de Grootste winst MVV staat zeer goed op de kaart .........,
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

02 apr 2017 10:31
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #68
Heerlijk die derby vandaag. Nog even en dan vertrekken we richting De Ster, fruhshoppen en spek met ei!
Mvv moet winnen om bovenin te blijven meedraaien. Fortuna zal er alles aan doen om ons feestje te verpesten....effin... we zullen zien om 16:30 uur.

02 apr 2017 12:44
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #69
Als iemand een stream heeft voor GSM/iPasd, houd ik mij graag aanbevolen.

02 apr 2017 16:52
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #70
Jammer...had meer ingezeten.
Wedstrijd was zwak...
Doelpunt leuk, tegengoal minder en scheids een ramp!

Gruuts op us pebliek dat neet op terreske met de vrow is goon zittte, met de Runde vaan Vlaondereen 020-010 oppe televies toch is gekoume...
Toch waore die vaan us um 12.00 oor zier gemotiveerd en e hafor veur de wedstrijd ech good sjerp, mer't moch neet zoe zie.
Leuk waor aajt MVV teege aajt Fortuna met nne fantastiesche gool vaan Sjoerd !

Next time betta

02 apr 2017 18:18
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #71
Terecht gelijkspel, weinig sprankelende wedstrijd. MVV was veel te onrustig en slordig aan de bal.
Maar belangrijker nog:
Hoe krijgen we in vredesnaam de sfeer terug in het stadion? Het gezang, maar ook bijvoorbeeld de spandoeken. Over de tribune, maar ook aan de hekken. Er is niets van over. Zonde, want dat maakt MVV tot de mooie volksclub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

02 apr 2017 18:25
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #72
Jammer jammer...Waar onze concurrenten steeds beter in vorm geraken met de na-competitie in zicht wordt het bij ons met de week minder. Veel te veel spelers die hun normale niveau niet meer benaderen. 2 puntjes tegen Telstar en Fortuna is in deze fase van de competitie veel te weinig.
Hopen op een vruchtbare avond in Den Bosch vrijdag dan maar....

02 apr 2017 18:33
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #73
Genoten van het weer en de grote opkomst supporters. Helaas miste ik ook de zeer grote spandoeken die er vroeger wel altijd waren. Er was geen enkele sfeeractie op die van Fucktuna na. Deze wedstrijd had je wederom gewoon moeten winnen. Het onbreekt gewoon aan goede doelpuntenmakers voorin. De ballen komen voor en dan houd het op. We missen een echte spits...
Ps. Voor de Fucktuna "hooligan" die probeerde het vakje in te klimmen op Noord, doe eerst eens wat aan je obesitas voordat je een poging doet. 20 cm omhoog springen is niet genoeg dikke.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

02 apr 2017 18:36
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #74
Bedankt Elsen voor het bederven van het feest 115 jaar MVV !! Als je zo aan een wedstrijd begint met veelvuldig balverlies, geen teamspirit en niet ingrijpt dan verdien je hier geen trainer te zijn !! Bloed zweet en tranen horen bij een derby, waar waren die !!!??
Zomeravondvoetbal was het meer niet, inspiratieloos en spelen als een team zonder ziel, en dan over de belachelijke wissels maar te
zwijgen, Loshay had moeten beginnen ipv. die irritante Ippel wat meer bezig is met tegenstanders dan met het spel en grossieren
op belangrijke plekken met balverlies. De beste man Nkoyi van het veld halen voor de statische Verheydt over de 3 minuten van de
Superturk maar te zwijgen. Als je zo moet spelen zo slap, zo veel balverlies, sommige spelen alleen maar voor eigen succes en dan
zo met je handen in je zakken langs de kant staat ga dan aub. een andere job zoeken ipv. de toeschouwers weer zo weg te jagen !! :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

02 apr 2017 18:54
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Fortuna Sittard #75

mvvcasbrul schreef : Bedankt Elsen voor het bederven van het feest 115 jaar MVV !! Als je zo aan een wedstrijd begint met veelvuldig balverlies, geen teamspirit en niet ingrijpt dan verdien je hier geen trainer te zijn !! Bloed zweet en tranen horen bij een derby, waar waren die !!!??
Zomeravondvoetbal was het meer niet, inspiratieloos en spelen als een team zonder ziel, en dan over de belachelijke wissels maar te
zwijgen, Loshay had moeten beginnen ipv. die irritante Ippel wat meer bezig is met tegenstanders dan met het spel en grossieren
op belangrijke plekken met balverlies. De beste man Nkoyi van het veld halen voor de statische Verheydt over de 3 minuten van de
Superturk maar te zwijgen. Als je zo moet spelen zo slap, zo veel balverlies, sommige spelen alleen maar voor eigen succes en dan
zo met je handen in je zakken langs de kant staat ga dan aub. een andere job zoeken ipv. de toeschouwers weer zo weg te jagen !! :thumbsdown:

Ik heb Elsen altijd de credits gegeven, maar er zit geen beleving meer in het spel en ik zie geen "team" meer. Elsen was ook tevreden met een 1-1 bleek na afloop. Sorry, maar hier moet je niet te vreden mee zijn. Je moet er vanaf minuut 1 volop ingaan en de druk opvoeren. De verassing is er wel af nu bij MVV. Mischien een frisse wind nodig?

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden