>
Ontvangen bedankjes 1691
Sjonnie schreef : MVV moet nog tegen Fortuna thuis/Den Bosch uit/Emmen thuis/De Graafschap uit/Jong Psv thuis/Volendam uit/en RKC thuis . Klink mischien negatief, maar voor het MVV in huidige vorm word dit nog een loodzware klus .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tuor schreef : Nou, nog iets meer dan 24 uur, ik heb er zin in. Ploegen lijken me redelijk aan elkaar gewaagd, al zijn wij natuurlijk dik favoriet gezien de stand. Maar goed, dat zegt niks morgen. Fortuna is duidelijk verbeterd na de winterstop en speelt onder Oliseh geloof ik redelijk aanvallend voetbal (ik baseer dat op wat ik hier en daar lees en tijdens wedstrijden op L1 hoor, ik heb na de winterstop 0 minuten gezien van ze), dat zou voor ons denk ik niet verkeerd zijn. Bassan is natuurlijk de grote man, maar daar hebben wij Labylle voor. Bovendien verdedigt Bassan niet of nauwelijks mee schijnbaar, dus daar liggen kansen. Nouja, we gaan het zien. Zoals hierboven al gezegd, meestal worden dit soort wedstrijden op de details beslist en kan een fout of een gelukje de doorslag geven. Zie vorig jaar toen Fortuna niet 1 maar 3 cadeautjes kreeg van onze verdediging, terwijl het na 20 minuten 3-0 had moeten staan. En eerder dit jaar toen wij mazzel hadden dat de scheidsrechter besloot de spelregels toe te passen, waar anderen dat vaak nalaten.
Online zijn er nog iets meer dan 2400 kaarten beschikbaar. Geen idee in hoeverre die aantallen kloppen, maar dat zou vooralsnog neerkomen op een 6.500-7.000 man (uitgaande van een capaciteit van 8800, nog een dag verkoop en een uitvak dat niet helemaal vol zal zijn). Niet slecht een dag voor de wedstrijd, maar ik hoop toch op meer. Alle ingrediënten voor een leuke pot zijn aanwezig. Een derby, we staan in de top, kassa's open op de wedstrijddag en het wordt mooi weer. Een 7.500-8.000 mensen op de tribune zou toch eigenlijk het minimum moeten zijn. Maar goed, we gaan het zien. En in feite maakt het geen hol uit of er 6 of 8.000 mensen zitten, zolang we maar winnen.
mvvcasbrul schreef : Bedankt Elsen voor het bederven van het feest 115 jaar MVV !! Als je zo aan een wedstrijd begint met veelvuldig balverlies, geen teamspirit en niet ingrijpt dan verdien je hier geen trainer te zijn !! Bloed zweet en tranen horen bij een derby, waar waren die !!!??
Zomeravondvoetbal was het meer niet, inspiratieloos en spelen als een team zonder ziel, en dan over de belachelijke wissels maar te
zwijgen, Loshay had moeten beginnen ipv. die irritante Ippel wat meer bezig is met tegenstanders dan met het spel en grossieren
op belangrijke plekken met balverlies. De beste man Nkoyi van het veld halen voor de statische Verheydt over de 3 minuten van de
Superturk maar te zwijgen. Als je zo moet spelen zo slap, zo veel balverlies, sommige spelen alleen maar voor eigen succes en dan
zo met je handen in je zakken langs de kant staat ga dan aub. een andere job zoeken ipv. de toeschouwers weer zo weg te jagen !!