>
Ontvangen bedankjes 1190
De Zwarte Vogel schreef : Mijn geheugen gaat wat verder terug. April 1966 tegen Fortuna '54, een hattrick van Willy Brokamp en een overtuigende zege van MVV.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef :
De Zwarte Vogel schreef : Mijn geheugen gaat wat verder terug. April 1966 tegen Fortuna '54, een hattrick van Willy Brokamp en een overtuigende zege van MVV.
Wees blij, ik heb nooit geheugen gehad door die tappunten
Tuor schreef : Geef mij maar de editie van 1993 maar. 5-0. Twee keer Meijer, twee Schepers. Ik keek als kind mijn ogen uit. Wat een feest! We draaiden bovenin mee in de eredivisie. Ongelooflijk dat dat alweer 24 jaar geleden is... Je kunt het je haast niet meer voorstellen na 16 seizoenen JL.
Jacques schreef : Het wensenlijstje voor vanavond:
Almere - Telstar overwinning Telstar
Cambuur - Emmen overwinning Emmen (alhoewel gelijkspel ook prima is)
De Graafschap - Jong PSV overwinning Jong PSV voor de periode of overwinning De Graafschap voor de stand, dus doe maar gelijkspel
Eindhoven - Den Bosch maakt niet zo veel meer uit, laat Den Bosch maar winnen dan kan Eindhoven ons praktisch niet meer inhalen
RKC - Volendam voor de stand overwinning RKC, voor de periode overwinning Volendam, dus doe wederom maar gelijkspel
Venlo - NAC doe maar VVV, die worden toch wel kampioen
Oss - Achilles en Helmond - Dordrecht maken echt niets meer uit, zowel in periode als regulier geen bedreiging. Zelfs in extreme scenario's niet.
Als bovenstaand uitkomt kunnen we zondag wederom erg goede zaken doen. Er zitten sowieso weer een paar potten tussen waar hoe dan ook een resultaat uit komt dat gunstig is voor ons. Maar goed, voor mij mag ook alles ongunstig vallen, als we zondag maar winnen.
Kan Fortuna nog iets? Nou, als ze alle resterende wedstrijden in de periode winnen, maken ze daar nog kans op. Dan komen ze op 19 punten. In periode 3 zou het genoeg geweest zijn, in de andere twee periodes niet. Voor Fortuna is het echt de laatste kans om nog iets van het seizoen te maken, als ze verliezen of zelfs gelijk spelen, is het seizoen praktisch gezien voorbij voor hun. Zelfs als ze winnen is dat waarschijnlijk zo, maar dan mogen ze nog hopen en spelen ze de week er op weer een finale.
Fortuna88 schreef : Periode titel gaan we echt niet halen en daar hebben we de afgelopen 15 jaar nooit echt kans op gemaakt dus dat zal nu ook niet gebeuren. Het enige wat we willen is dat we het seizoen in stijl afsluiten en nog paar x een overwinning boeken. Play offs is gewoon niet meer haalbaar, jammer maar dat is de realiteit.
Fortuna88 schreef : MVV gun ik alles in de play offs, en vooral winst voor MVV op die ratten uit Kerkrade.
Jacques schreef : Het wensenlijstje voor vanavond:
Almere - Telstar overwinning Telstar
Cambuur - Emmen overwinning Emmen (alhoewel gelijkspel ook prima is)
De Graafschap - Jong PSV overwinning Jong PSV voor de periode of overwinning De Graafschap voor de stand, dus doe maar gelijkspel
Eindhoven - Den Bosch maakt niet zo veel meer uit, laat Den Bosch maar winnen dan kan Eindhoven ons praktisch niet meer inhalen
RKC - Volendam voor de stand overwinning RKC, voor de periode overwinning Volendam, dus doe wederom maar gelijkspel
Venlo - NAC doe maar VVV, die worden toch wel kampioen
Oss - Achilles en Helmond - Dordrecht maken echt niets meer uit, zowel in periode als regulier geen bedreiging. Zelfs in extreme scenario's niet.
Als bovenstaand uitkomt kunnen we zondag wederom erg goede zaken doen. Er zitten sowieso weer een paar potten tussen waar hoe dan ook een resultaat uit komt dat gunstig is voor ons. Maar goed, voor mij mag ook alles ongunstig vallen, als we zondag maar winnen.