>
Ontvangen bedankjes 723
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef :
Gohf schreef :
@Jacques
Ik had van jou toch nog wel enige nuance verwacht
Nuance een paar dagen voor een derby?
Ander artikel op jullie site heeft als kop "Fortuna op weg naar weer een zege in Maastricht". Ik heb niet een vraagteken weggelaten of een ander voorbehoud. Het staat er gewoon als feit.
Zelfs in jouw tekst die je aanhaalt als zogenaamde nuancering wordt de indruk gewekt dat statistisch gezien de winst voor jullie al binnen is. Opmerkelijk. Waarschijnlijk enkel gebaseerd op twee overwinningen op rij. Historisch gezien werd MVV - Fortuna 39 keer voor de competitie gespeeld. 20 overwinningen voor MVV, 13 keer gelijk, 6 overwinningen voor Fortuna. De statistieken voorspellen echt geen overwinning voor Fortuna. Kijk anders eens op unibet. Je krijgt meer geld als je voorspelt dat Oss van Achilles wint, dan als je voorspelt dat MVV van Fortuna wint. Je krijgt zeven keer je inleg als je op winst van Fortuna inzet! Een overwinning van Emmen bij het ontketende Cambuur is volgens unibet waarschijnlijker dan dat Fortuna in Maastricht wint. Dat zegt niet alles, maar toch best veel over hoe de statistieken er over denken
Maar ik dwaal zoals gebruikelijk af. Ik vind de toon op jullie site opmerkelijk hoog van de toren blazend. Het lijkt er daar echt op dat jullie een overwinning verwachten. Een verplichte nuance voor de vorm er bij. In dat geval zouden jullie wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen. En als jullie er echt zo in geloven, raad ik je aan een flink bedrag in te zetten
Driver schreef : Verheug me op de derby aanstaande zondag. Eerst s morgens naar De Ster om de inwendige mens te versterken met spek en ei. Vervolgens lekker genieten van een biertje en dan in een sfeervolle Geusselt Fortuna met een nederlaag naar huis sturen.
Waar kan ik de informatie vinden hoe laat De Ster open is, spek en ei vanaf 12:00uur?
krampioen schreef : Ik hoop echt dat we met overtuigende cijfers winnen. De arrogantie op de FSC site gaat ervan uit dat zij, met hun nieuwe geldbron, wel even zullen zegevieren. Wat een overschatting van je capaciteiten. Hup MVV, laat ze een poeppie ruiken.
MVVke schreef : Iech rappeleer m'ch nog 'ne M.V.V.-Fortuna op 'ne zoondagmiddag. Thomas Caers maakde in de lèste menuut de winnende. En toch höb 'ch nog noets zoe'ne saaie wedstrijd gezeen, ouch de oontlaojing bij 't pebliek oontbraok volledig.
Voetbal huurt in d'n aovend, dat gief väöl mier sfeer. Iech verwach daan ouch hielemaol niks, en haw 't op 'n teleurstèllende 0-0 of 1-1.
Ik heb 22 spelers een poging zien doen om het record “de slechtste wedstrijd ooit in de eredivisie” te breken. En mijn complimenten, sjappoo, het is gelukt. Dit moet de slechtste wedstrijd ooit geweest zijn.