KNVB Beker: MVV - AZ

26 aug 2017 22:18
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
KNVB Beker: MVV - AZ #1
MVV heeft een thuiswedstrijd geloot tegen AZ Alkmaar.

Datum volgt later

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2017 23:34
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #2
Makkie!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

27 aug 2017 00:32
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #3
Als AZ speelt zoals tegen Vitesse vanavond is MVV gewoon kansloos. Gelukkig kunnen eredivisieclubs vaak niet deze energie opbrengen tegen mindere clubs in de beker dus je weet maar nooit.

We spelen niet vaak thuis tegen eredivisieploegen in de beker.. als ik het goed heb was de laatste keer MVV - Heerenveen in 2008, 0-3?

27 aug 2017 03:03
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #4

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

27 aug 2017 05:52
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #5
@Jeoff Een paar jaar geleden speelden we tegen Den Haag en ik meen dat de uitslag 2-1 was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, La Chouffe

27 aug 2017 08:38
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #6
Drie thuiswedstrijden in acht dagen: Jong PSV, AZ én Cambuur !

27 aug 2017 09:10
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #7
Mooie loting.
Het is inderdaad lang geleden dat we een eredivisieploeg in de Geusselt hebben gehad.
AZ is een ploeg die heel mooi combinatievoetbal kan spelen.
Ik kijk uit naar deze wedstrijd.

27 aug 2017 12:07 27 aug 2017 12:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #8
Dan ben jij waarschijnlijk een neutrale toeschouwer. :) Ik kom niet zo voor AZ...maar normaal geproken is dit inderdaad exit. Maar wie weet kan MVV stunten. Zou natuurlijk leuk zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

27 aug 2017 12:48
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #9
@ Schapendonk.
Ik ben zeker geen neutrale toeschouwer, ik heb al 30 jaar een seizoenskaart van MVV, maar dat maakt niks uit.
Ik kan gewoon ook genieten van een ploeg die goed voetbal speelt.
En ook ik hoop natuurlijk dat MVV voor een stunt kan zorgen.

27 aug 2017 12:48
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #10
De beker winnen we toch niet, dus we kunnen maar beter zo'n mooi mogelijke tegenstander loten. Buiten de top-drie en Aken-Noord is AZ wel de mooiste tegenstander om te treffen.
Hopelijk een spannende wedstrijd, een vol huis met bijbehorende inkomsten en een goede kans om aan klantenbinding te doen.
In ieder geval alles beter dan op een dinsdagavond in Genemuiden, Hardenberg of Sneek spelen en er dan ook nog uitvliegen tegen de plaatselijke topklasser....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

27 aug 2017 13:03
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #11

Boys_in_Red schreef : @Jeoff Een paar jaar geleden speelden we tegen Den Haag en ik meen dat de uitslag 2-1 was.

Ik heb t ff opgezocht en je hebt helemaal gelijk. 2-1 door twee goals van Geenen onder trainer Ruys. Ik word blijkbaar oud want ik kan me maar bar weinig hiervan herinneren.

Nou ja maar hopen op zo'n nieuwe stunt dan ;)

27 aug 2017 13:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #12

jeoff schreef : Ik heb t ff opgezocht en je hebt helemaal gelijk. 2-1 door twee goals van Geenen onder trainer Ruys. Ik word blijkbaar oud want ik kan me maar bar weinig hiervan herinneren.

Nou ja maar hopen op zo'n nieuwe stunt dan ;)

Ik kan me dat nog levendig herinneren, Beugelsdijk wilde na de wedstrijd supporters te lijf. Gelukkig stonden er toen nog hekken om het veld :P

Az thuis. Ach ja, MVV ligt toch altijd vroeg uit de beker, dan liever een redelijk gevulde Geusselt tegen een eredvisie-ploeg dan uit bij amateurs na penalties er uit gaan of zo.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

28 aug 2017 11:04
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #13

Fabrice schreef : Drie thuiswedstrijden in acht dagen: Jong PSV, AZ én Cambuur !

Zeker leuk. Jammer dat ik dan op vakantie ben. :whistle:

Maar een thuiswedstrijd tegen een eredivisieploeg is altijd wel een leuke loting. Een wat voller stadion, proberen te stunten, en als je eruit vliegt is dat meer te begrijpen dan uit bij een club uit de tweede / derde divisie.

28 aug 2017 12:50 28 aug 2017 12:51 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #14
Nou MVV ligt niet àltijd vroeg uit de beker. Toch wel vaker de kwartfinale gehaald. Ik kan me een kwartfinale herinneren dat er nog returns bestonden( midden jaren 80). MVV speelde thuis tegen PSV 1-1 ( doelpunt van Reginald Thal) en moest toen uit naar Eindhoven omdat het gelijk was geworden. In een bomvolle trein ( MVV-trein met uithangende vlaggen van Maastricht) ging het toen richting Eindhoven. Daar werd verloren met 6-3. De wedstrijd als 14 jarige gezien vanuit een bomvol uitvak. Dat waren tijden. Echte nostalgie nu.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Jacques, Tuor, gaston satijn

28 aug 2017 13:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #15

Schapendonk schreef : Nou MVV ligt niet àltijd vroeg uit de beker. Toch wel vaker de kwartfinale gehaald. Ik kan me een kwartfinale herinneren dat er nog returns bestonden( midden jaren 80). MVV speelde thuis tegen PSV 1-1 ( doelpunt van Reginald Thal) en moest toen uit naar Eindhoven omdat het gelijk was geworden. In een bomvolle trein ( MVV-trein met uithangende vlaggen van Maastricht) ging het toen richting Eindhoven. Daar werd verloren met 6-3. De wedstrijd als 14 jarige gezien vanuit een bomvol uitvak. Dat waren tijden. Echte nostalgie nu.

Natuurlijk overdrijf ik, we speelden een jaar of tien geleden nog in de kwartfinale uit bij AZ, was een mooie reis en goedgevuld uitvak.

Maar als club van 115 jaar oud waarvan heel veel jaren op het hoogst mogelijke niveau niet eens één bekerfinale gespeeld? Dat is bijna bizar. Zwolle heeft er vier op zijn naam staan. Heracles heeft een bekerfinale gespeeld. Excelsior ook. Volendam twee. Een ploeg als Telstar heeft recenter een halve finale van de beker gespeeld dan wij. En voor Telstar is dat ook alweer meer dan 25 jaar geleden! Cambuur speelde vorig jaar nog een halve finale. VVSB als amateurclub het jaar er voor. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is fenomenaal hoe structureel slecht MVV in de beker presteert. Volgens de statistiek zou MVV puur uit toeval toch al een of twee bekerfinales op zijn naam moeten hebben en een rits halve finales. Vandaar dat ik nooit enig vertrouwen in MVV in de beker heb. Lijkt wel vervloekt. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden