KNVB Beker: MVV - AZ

19 sept 2017 08:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #31

peeke schreef : Onderlinge resultaten

14-11-1998 MVV - AZ 2 - 1

Och, die was ik helemaal vergeten. Ik heb de statistieken er eens bijgepakt. Let wel: dit was in de eredivisie, bij AZ spelers als Moens, Ricksen, Van Galen. Die zouden dat jaar ietwat teleurstellend negende eindigen. Bij ons stonden in de basis "toppers" als Rodney Falix, Roel Buikema en Hussein Karapinar... We zouden 14e eindigen en daar waren we maar wat blij mee, twee weken voor de laatste wedstrijd al veilig!

We komen in de eerste helft op voorsprong na een lange uittrap van Van Duijnhoven die door Perez wordt binnengewerkt. In de tweede helft valt AZ aan en krijgt kans na kans, maar ze maken uiteindelijk pas vlak voor tijd gelijk. AZ gaat alsnog op zoek naar de overwinning. Ver in de blessuretijd heeft Moens de bal, en schiet hem tegen onze invalspits Taihuttu aan. Tergend langzaam rolt de bal vervolgens in het doel. Drie punten voor die van ons :lachen: :applaus: :applaus:

Dit scenario vanavond teken ik voor, met Kostons als de nieuwe van Taihuttu?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 09:27
nulvierdrie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #32
Voor de wedstrijd zal er weer een pre-party ( PMDS ) plaatsen vinden in de hoek Angel-Side / Hoofdtribune. Deze zal om 18:45 beginnen!

www.facebook.com/events/347177142377224/?fref=ts
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

19 sept 2017 11:20
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #33

Jacques schreef :

Och, die was ik helemaal vergeten. Ik heb de statistieken er eens bijgepakt. Let wel: dit was in de eredivisie, bij AZ spelers als Moens, Ricksen, Van Galen. Die zouden dat jaar ietwat teleurstellend negende eindigen. Bij ons stonden in de basis "toppers" als Rodney Falix, Roel Buikema en Hussein Karapinar... We zouden 14e eindigen en daar waren we maar wat blij mee, twee weken voor de laatste wedstrijd al veilig!

We komen in de eerste helft op voorsprong na een lange uittrap van Van Duijnhoven die door Perez wordt binnengewerkt. In de tweede helft valt AZ aan en krijgt kans na kans, maar ze maken uiteindelijk pas vlak voor tijd gelijk. AZ gaat alsnog op zoek naar de overwinning. Ver in de blessuretijd heeft Moens de bal, en schiet hem tegen onze invalspits Taihuttu aan. Tergend langzaam rolt de bal vervolgens in het doel. Drie punten voor die van ons :lachen: :applaus: :applaus:

Legendarische wedstrijd, mèt es hoegtepunt -op de goal vaan Jerry nao-: Oscar laat je tieten zien.... :P

Mer enfin, zoonder gekheid, venaovend goon veer kansloos de boot in; 0-3
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Hill28

19 sept 2017 11:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #34

MVVke schreef :

Jacques schreef :

Legendarische wedstrijd, mèt es hoegtepunt -op de goal vaan Jerry nao-: Oscar laat je tieten zien.... :P

Mer enfin, zoonder gekheid, venaovend goon veer kansloos de boot in; 0-3

Miljaar MVVke, de boot in......wat zigks stiech noe ?! Es 'nne vluchteling toevallig in 't stadion krijg dee 'n trauma!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

19 sept 2017 16:11
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #35
Toch jammer dat we geen alternatief. In huis hebben voor Ippel. Loshaj is een heel ander type speler. Vraag me af of Tom Daemen nog in vorm is..

19 sept 2017 18:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #36
Ik denk een 0-4 verlies maar van de andere kant zijn wij nu het Spakenburg/ Quijck tegen de "grootmacht" dus met wat onderschatting loop je misschien met 2-1 van het veld...Wat 17 jaar niet kan doen.

19 sept 2017 20:47
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #37
Heeft iemand link van tv-uitzending. Het lukt me niet om een dagpas te kopen voor deze wedstrijd.

19 sept 2017 21:32
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #38
Livetv.sx

19 sept 2017 21:52
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #39
Is Tom niet te langzaam geworden voor Ippel te vervangen .Tja Ippel en Nys zijn voor dit MVV van levensbelang .....

19 sept 2017 22:55
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #40
MVV heeft in ieder geval weer reclame voor zichzelf gemaakt in deze wedstrijd. Mooi om te zien dat MVV totaal niet onder de indruk was van één van de op dit moment sterkste teams van het land. Jammer dat die 0-1 zo snel viel uit een onterechte corner, maar ook daarna zette MVV het goede spel verder. De tweede helft was minder, maar door het falen van AZ kwamen we toch weer in de wedstrijd. Als Ogunjimi (die ik overigens sterk vond spelen) die bal bij 2-2 er nu per ongeluk in schiet, schakel je misschien gewoon wel AZ uit. Geeft in ieder geval weer vertrouwen voor de rest van het seizoen. MVV zal ook mindere wedstrijden spelen, maar dit team heeft in ieder geval de potentie om een heel goed niveau te halen.

19 sept 2017 22:57 19 sept 2017 22:58 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #41
MVV heeft vandaag weer geweldige reclame voor zichzelf gemaakt. Aantrekkelijk voetbal zonder enig ontzag voor de tegenstander. Had zomaar in een stunt kunnen uitpakken. Jammer dat het niet gelukt is, maar ik slaap er niet minder om. Als we deze lijn kunnen doortrekken in de competitie gaat het nog een heel leuk seizoen worden. En hopelijk vrijdag weer een paar honderd man extra op de tribune.

Edit: Shit Belgske, lijkt wel plagiaat zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske

19 sept 2017 23:04
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #42
Wedstrijden als vanavond vind je alleen in de beker.

Hoe MVV zich hier vanavond verzette tegen subtopper AZ, met 10x de begroting van MVV; dat was letterlijk manjefiek.

Achterin was het aanvankelijk nog wat wennen voor de MVV-verdediging, waaruit ook de 0-1 viel. Maar onder leiding van Sammy Maee herstelde de achterlinie zich naar behoren.

Met Loshaj en Koolhof achter de razendsnelle Okita speelde de voorhoede van MVV de Alkmaarders regelmatig zoek. De 1-1 van Maee was dan ook volledig terecht en had eigenlijk al eerder moeten vallen.

De 1-2 valt op een ongunstig tijdstip en het leek onmogelijk hoe die AZ-aanvaller die bal, in de dekking lopend, binnen tikte. Pure kwaliteit van AZ. Maar MVV bleef vechten.

De 2-2 zorgde werkelijk voor een ontploffing op de Angel-Side. Helaas is het dan moeilijk standhouden en zelfs als we de verlenging gehaald hadden, was het conditioneel wel erg lastig geworden.

Ogunjimi had nog het verschil kunnen maken toen hij alleen op de keeper afliep. Een groot minpunt voor een spits, maar hij speelde toch wel goed vond ik; een beetje het Verheijd-syndroom: aardig spelen, maar te weinig scoren.

Al met al hoeft MVV zich hier niet te schamen en kan het zelfs een beetje trots zijn op het voetbal van vanavond. Ik vond het, ondanks de nederlaag, de leukste wedstrijd van dit seizoen!

Op naor Vriedag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

19 sept 2017 23:13
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #43
Net terug van een heerlijk sfeertje in de Geusselt. Zit me de hele tijd af te vragen of we Ippel gemist hebben of dat zijn afwezigheid goed opgevangen kan worden.

Gruutsj op dit MVV !

P.S.
Wat me opviel, veel studentjes op de tribune. Aktie ofzo?
Zo ja, dan ook eens doen voor jeugdspelers uit de regio...

19 sept 2017 23:27
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #44
Ondanks de nederlaag toch een positief gevoel aan deze avond overgehouden.

Ten eerste Okita.. wat een verbetering ten opzichte van Pedro! Heerlijke speler. Ogunjimi werkt zich kapot, sterkt aan de bal.. nu nog de kansen afmaken. Lekker combinerend middenveld gezien, veel strijdlust, maar ook technisch goed voetbal.

Maar beste waren toch weer de supporters! Heerlijk die sfeer!

Afgelopen transferperiode heeft Elsen veel kritiek gekregen, maar er staat weer een elftal waar we U tegen mogen zeggen. Vertel mij maar welke trainer het met deze middelen het beter zou doen? We spelen echt al 4(?) jaar onder Elsen het beste voetbal sinds jaren. Die man mag wel eens wat meer krediet krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

19 sept 2017 23:28
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #45
Puike prestatie van MVV om na 17 jaar jup tegen de nr2 van de eredivisie zo te presteren. Ah kom op MVV, als jullie dit kunnen dan kunnen jullie ook kampioen worden!

Tijd voor maken pagina: 0.823 seconden