>
Ontvangen bedankjes 436
Ik hoorde het hem gisteren live zeggen en dacht toen al van 'je zult zien dat hier een goal uit valt'. Ik snap echter ook wel weer dat je de videoscheidsrechter niet bij iedere beslissing bij kan halen. Dan ligt het spel alleen maar stil. Als je ziet hoe lang het nu al duurt iedere keer dat hij wordt ingezet. Dit is natuurlijk pure pech voor MVV, uit een verkeerd toebedeelde ingooi kan ook een doelpunt voortkomen.Hill28 schreef : Die 'corner' zat wel in de Veronica-samenvatting gisteravond. En de commentator benadrukte ook dat het geen corner was, maar hij zei ook: 'je kunt niet voor elke corner de videoscheids inschakelen' of iets dergelijks.
Ik herinner me nog Feyenoord-Vitesse recentelijk, waar de 2-0 van Feyenoord wordt afgekeurd en vervolgens zelfs nog een stap terug in het spel wordt gegaan en Vitesse een penalty krijgt.
Er moeten gvd toch regels/richtlijnen zijn wanneer, hoe vaak en door wie die kut videoscheids mag worden ingezet?
Op deze manier vind ik het hele 'systeem' van videoscheidsrechter een dusdanige aanfluiting. Alsnog overgeleverd aan de willekeur van de man in het groen. Dit heeft toch niks met professioneel voetbal te maken?
Los daarvan hadden we het misschien ook niet gered zonder die 0-1, maar frustrerend blijft het wel.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
webmastersfm schreef : MVV had zelf moeten vragen om een video beslissing. Op dat moment een zwaar middel voor een discutabele corner. Er zijn tig momenten in een wedstrijd waar een ingooi etc word gegeven. Hoe ik heb begrepen mag een club een video beslissing vragen totdat je als vragende club mis zit. Dan mag je niet meer de 1e call hebben.
Jacques schreef : Voor de mensen die op mij reageerden: toen ik het bericht typte stond dat filmpje er nog niet, is later (tijdens mijn typen) pas toegevoegd. En ik zei toch ook dat ik denk dat het geen corner is? Maar goed.
webmastersfm schreef : MVV had zelf moeten vragen om een video beslissing. Op dat moment een zwaar middel voor een discutabele corner. Er zijn tig momenten in een wedstrijd waar een ingooi etc word gegeven. Hoe ik heb begrepen mag een club een video beslissing vragen totdat je als vragende club mis zit. Dan mag je niet meer de 1e call hebben.
Die regel is bij hockey zo, en vast nog bij meer sporten. Bij voetbal geldt deze regel niet en mag voor zover ik weet een club niets aanvragen.
MVVke schreef :
Jacques, de zits d'r neet dèks neve, mer noe toch wel;
Rappeleer diech eve de wedstrijd tösse Corruptaev JC en M.V.V., wie dee smerige vluzak vaan 'ne Paulissen euze Kuper 'n roej kaart heet aongesmeerd.
Die zoegenaomde euvertrejjing voont plaots aon de zijkant vaan 't middeveld, oonder de ouge vaan de sjeidsrechter, grensrechter en de 4e maan. In ierste instantie woort gewoen doorgespäöld, mer pas wie die moffe vroogte um de video sjeids, toen gaove ze dao wel degelek gehuur aon.
Wie Geens in dezelfde wedstrijd getorpedeerd woort, vroog Ippel ouch um de video-sjeids. Toen gaof de sjeids vaan deens evels aon tot heer de situatie al beoordeilt had, en daorum dus neet weier ging.
't Is dus zier zeker wel meugelek um dit vaanoet de club aon te vraoge.