KNVB Beker: MVV - AZ

28 aug 2017 16:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #16
Overigens: 1902 kaart gewoon geldig voor deze wedstrijd. Tegen een eredivisieclub! Iedereen met zo'n kaart wrijft zich neem ik aan in de handen, wat een koopje! ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2017 23:40
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #17
Dinsdag 19 september om 20.45 uur. Live op Fox sport.

29 aug 2017 10:24
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #18

Zoewiezoe schreef : Dinsdag 19 september om 20.45 uur. Live op Fox sport.

Wat dachste vaan live in de Geusselt..... :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Sandro, Sjefsjengko, Boschpoort, Janepie, La Chouffe, Zoewiezoe

29 aug 2017 20:09
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #19

Jacques schreef : Overigens: 1902 kaart gewoon geldig voor deze wedstrijd. Tegen een eredivisieclub! Iedereen met zo'n kaart wrijft zich neem ik aan in de handen, wat een koopje! ;)

Laat het toeval nou willen dat die 1902 seizoenskaart nog steeds te bestellen is......

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., Tuor

09 sept 2017 10:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #20
Laat mij maar zoals ieder jaar deze discussie alvast aanzwengelen. Vaste lezers weten hoe ik over de beker denk. Samengevat: MVV ligt er altijd snel uit en verliest vaak de wedstrijd na een bekerwedstrijd. De resultaten van de competitiewedstrijden meteen na een bekerwedstrijd in de laatste vier seizoenen: vijf keer verloren, twee keer gelijk. Nul overwinningen! En let wel, dit zijn wedstrijden tegen Telstar en Oss die we verliezen... vaak niet eens tegen goede tegenstanders. Nu krijgen we Cambuur op bezoek, die pas vier punten uit de eerste vier wedstrijden hebben en dus te pakken zijn. Zou eeuwig zonde zijn als een vermoeid MVV knullig verliest. Maar gezien de laatste jaren...

Ik hoop dat we thuis van zowel Jong PSV en Cambuur winnen en van mij mag Ron een volledig tweede elftal opstellen tegen AZ. Als we dan met 0-8 er af gaan, so be it. Ik weet dat anderen hier anders over zullen denken maar ik ben er vrij simpel in.

Uiteraard zit ik wel in de Geusselt en tijdens de wedstrijd hoop ik wel dat ze winnen, zo hypocriet ben ik wel. Ik hoop vooral dat het geen verlenging of penalty's worden.

Cambuur mag overigens komende vrijdag uit naar Helmond en de dinsdag daarna voor de beker... uit naar Helmond! :P Hopen dat dat wel verlengen en penalty's worden. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

17 sept 2017 11:10
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #21
Wij hebben Dhr. Makkelie in de beker wedstrijd tegen AZ als scheidsrechter.
Tevens is Dhr Janssen video scheidsrechter.

17 sept 2017 11:38
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #22
Videoscheidsrechter ingezet bij bekerwedstrijd MVV - AZ
www.limburger.nl/cnt/dmf20170913_0004633...kerwedstrijd-mvv-az/

17 sept 2017 13:05
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #23
Ik zou zeggen laat dinsdag de reserve spelers en jeugdspelers opdraven en spaar de selectiespelers voor vrijdag tegen Cambuur.
Want de beker wordt geen succes verhaal laat we ons maar volledig richten op de competitie.

17 sept 2017 18:57
Rechtermiddenvelder
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #24
MVV Maastricht heeft een heftige rekening openstaan in de KNVB-beker tegen AZ. Nederlagen van 4-0 en 5-0 in de Alkmaarder Hout en het DSB-stadion vragen om vereffening! Het mag dan wel David tegen Goliath zijn, maar ook een koe vangt soms een haas! Ron is David, John Goliath, wie de koe en haas mogen spelen, laat ik maar in het midden. Het kan!!!!

17 sept 2017 20:56
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #25
Laten lopen is onzin. Ippel zei vrijdag na de wedstrijd dat het waarschijnlijk meeviel maar ik verwacht hem niet in de basis. Ook al zou hij kunnen spelen lijkt het me beter hem te sparen voor vrijdag. Maar verder...ik ga toch uit van de normale basis met wellicht 2 aanpassingen of zo. Ik zou me kunnen voorstellen dat Shermaine zijn opwachting maakt. Het wedstrijdverloop bepaalt wat er dan verder gebeurd. Natuurlijk is AZ zwaar favoriet maar anderzijds toch een prima mogelijkheid om eens te te testen waar we staan tov de subtop eredivisie. Dit is toch ook de charme van de beker.

18 sept 2017 09:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #26
Bij mij leeft deze wedstrijd helemaal niet. Hoop wel dat AZ , MVV onderschat en voor de mensen die gaan kijken dat ze een leuke match zien !

18 sept 2017 10:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #27
Het is moeilijk op voorhand te voorspellen. AZ staat gewoon momenteel op een gedeelde eerste plek, enkel van PSV verloren en zijn hierna anders gaan spelen.

De toppers van Jong AZ spelen tegenwoordig grotendeels bij het gewone AZ (Ouwejan, Helmer) en ben benieuwd of spelers rust krijgen van ome John. Speelt de grootste kwalbak Weghorst of Friday ? Mijn inziens wereld van verschil. Ook benieuwd wat ome Ron in petto heeft. Smylek ? Martina ? Golpek?

We laten ons verrassen :thumbsup:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

18 sept 2017 15:36
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #28
John vd Brom blikt vooruit op MVV-AZ:

www.az.nl/nieuws/van-den-brom-geen-verrassingen/1?catid=

18 sept 2017 17:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #29
MVV speelt al lang in deze formatie?? Een goede voorbereiding is het halve werk zullen we maar zeggen :lachen:

Ik heb AZ recent aan het werk gezien tegen Sparta en ik denk dat we door verlies van eredivisiewaardige spelers als Kuipers, Nwakali en Labylle toch tekort komen om het écht spannend te maken. Maar wie weet verrast onze Rode Duivel, Okita of De Sjroey ze gewoon met een vroeg doelpunt;)

19 sept 2017 03:57
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker: MVV - AZ #30
Onderlinge resultaten

17-7-2013 AZ - MVV 3 - 0
23-1-2007 AZ - MVV 5 - 0
31-1-2006 AZ - MVV 4 - 0
21-4-2000 AZ - MVV 2 - 0
6-11-1999 MVV - AZ 3 - 4
23-5-1999 AZ - MVV 4 - 2
14-11-1998 MVV - AZ 2 - 1
27-10-1998 AZ - MVV 3 - 1
5-4-1996 MVV - AZ 0 - 3
4-11-1995 AZ - MVV 2 - 1

dus ben benieuwd

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden