De Graafschap - MVV 08-09-'17

08 sept 2017 20:37
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #16
0-1 niks aan het handje... en dan... wedstrijd stil gelegd... hier ben ik stil van :(

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2017 20:42
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #17
Het wordt tijd dat MVV de 'wilde' bussen gaat verbieden. Voor de zoveelste keer komen daaruit de problemen voort. Ik spreek uit jarenlange ervaring!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

08 sept 2017 20:45
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #18
Het is toch om gek van te worden. Wanneer snappen die gasten nou eens dat ze alleen hun eigen club duperen??
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

08 sept 2017 20:53
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #19
Los van dit incident idd belachelijk dat bussen buiten mvv om mogen rijden. Blijkbaar niks geleerd vwb veiligheid en risico's.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

08 sept 2017 21:23
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #20
Niks aan 't handje!! 0-2!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!

08 sept 2017 21:38
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #21

De Zwarte Vogel schreef : Het wordt tijd dat MVV de 'wilde' bussen gaat verbieden. Voor de zoveelste keer komen daaruit de problemen voort. Ik spreek uit jarenlange ervaring!

Het word tijd dat ze die antieke vogels in het museum zetten met hun ongenuanceerde uitspraken. De bommen kwamen uit het graafschap vak! Enkel rook uit mvv vak. De wedstrijd werd gestaakt Door een bom van de graafschap
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, bokkesprongen

08 sept 2017 22:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #22
Over het voetbal: phoe was toch weer ff billenknijpen maar de buit is binnen!! :)

08 sept 2017 22:11
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #23
Mijn goeie genade. Laatste 20 minuten even tien jaar ouder geworden. Wat maken we het onszelf toch nog moeilijk. Goal van de Graafschap komt voort uit de al hele wedstrijd mindere linkerkant. Janssens vond ik samen met Schroijen verreweg de minste aan MVV kant. Schiet die bal gewoon naar de zijkant :huh: ! Mag eigenlijk niet zeuren want verder is dit gewoon een heerlijke overwinning. Motm voor mij machine Mmae (ook zonder zijn goal). Wat een ongelofelijke tank is dat. Ijzersterk en zat zeker op het einde overal tussen. Ook Verrips uitstekend, al mag iemand hem wel vertellen dat je hoge ballen ook best mag vangen. Ook Ciranni vond ik uitstekend. Ondanks de laatste pak en beet 20 minuten een klasse teamprestatie :applaus: :applaus:

08 sept 2017 22:13
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #24
Verrips heeft me overtuigd!

KemperKip: wat een talent!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

08 sept 2017 22:21
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #25
De 0-1

De 0-2:

08 sept 2017 22:30
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #26
Sjiek en sjevraoje !

08 sept 2017 22:41
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #27
Verrips.

08 sept 2017 22:41
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #28

webmastersfm schreef :

De Zwarte Vogel schreef : Het wordt tijd dat MVV de 'wilde' bussen gaat verbieden. Voor de zoveelste keer komen daaruit de problemen voort. Ik spreek uit jarenlange ervaring!

Het word tijd dat ze die antieke vogels in het museum zetten met hun ongenuanceerde uitspraken. De bommen kwamen uit het graafschap vak! Enkel rook uit mvv vak. De wedstrijd werd gestaakt Door een bom van de graafschap

Ik heb niets gezegd over het gooien! Goed lezen!

08 sept 2017 22:43 08 sept 2017 22:51 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #29
Drie punten! Heel netjes! Het was hangen en wurgen, met hier en daar een flink gelukje, maar goed, het kwartje viel onze kant uit. Als ik heel eerlijk ben had 2-2 de krachtsverhoudingen beter weergegeven. Maar ach. Het zal dit seizoen ook nog weleens voor ons de verkeerde kant uitvallen.

Vond ons goed starten. Eigenlijk in de eerste tien minuten meteen twee aardige mogelijkheden gehad die beiden matig uitgespeeld werden, had misschien meer ingezeten. Graafschap probeerde ook naar voren te spelen en kreeg ook wat mogelijkheidjes. Ging eigenlijk gelijk op, maar MVV nam steeds meer de controle over. 0-1 Was dan ook terecht, zeer alert gereageerd door Koolhof. Dan opeens die staking. Ik was er niet bij dus weet niet hoe en wat. Er werd op tv overigens gezegd dat in eerste instantie een bommetje van Graafschap aanhang richting MVV vak kwam. Supporters leken dit ook aan te geven. Ik vind het dan ook nogal voorbarig om de schuld meteen bij onze supporters te leggen en meteen op te roepen tot het bannen van allerlei bussen. Dat de speaker van de Graafschap allerlei onzin roept zegt vooral heel veel over de club de Graafschap, een hoogst onsympathieke en arrogante club naar mijn mening.
Maar goed, na de onderbreking waren we het even kwijt. Graafschap begon sturm und drang te spelen en kreeg een paar goede kansen. Wij bleven dreigend op de counter, met kansjes voor Koolhof en Ogunjimni. Maar dan nog, denk dat MVV blij was met het rustsignaal.

Dan is het afvragen hoe beide ploegen uit de rust komen. En valt de 0-2 op een heel lekker moment. Daarna ging Graafschap verder met opportunistisch aanvallen en moesten wij terug, loerend op een snelle counter. Dat laatste lukte niet echt, Graafschap zette ons behoorlijk vast en kreeg ook kansen. Aantal goede reddingen Verrips gezien, Mmae die een bal van de lijn haalde, een terecht afgekeurde goal. Wijzelf hadden de boel via Okita, Yilderim en Koolhof kunnen beslissen. Maar eerlijk is eerlijk, we kwamen er eigenlijk te weinig uit. Na 80 minuten leek de Graafschap wel uitgestormd. Het inbrengen van Loshaj bracht rust op het middenveld. En dan valt uiteindelijk dan toch de 1-2. Doodzonde en onnodig. Verrips daarna met een wereldredding op een kopbal van Pereira. Tja, de slotfase dus in. Pompen of verzuipen. Keihard knokken. Beetje mazzel hier en daar. Wat duren 5 minuten dan lang... en dan toch het eindsignaal. Pfff.

Al met al waren wij beter voor de staking. Daarna ging de Graafschap meteen va banque spelen en kwamen we er steeds moeilijker uit. Dat kwam met name door het opportunisme van de Graafschap, dat voetballend verder niet veel voorstelde. De meeste kansen van hen kwamen uit ballen die er keihard ingepompt werden vanaf de zijkanten, voetballend hebben ze heel weinig gecreëerd. Het weer hielp dat nergens op lijkende hotseknotse voetbal ook behoorlijk mee. Maar goed, het zat ons een aantal keer op de juiste momenten ook net even mee. Dwing je ook af. Het team heeft gevochten voor elke meter, dikke chapeau daarvoor! Tegelijkertijd hadden wij de wedstrijd ook al eerder kunnen beslissen.

Verrips keepte prima, absoluut beste wedstrijd tot nu toe. Paar ballen die hij klem had kunnen pakken ipv wegstompen, maar ook een aantal uitstekende, cruciale reddingen. Ciranni had soms moeite met zijn directe tegenstander. Janssens ook. Tegendoelpunt mag hij zich aanrekenen, is een leer momentje. Beiden kwamen door het recht toe recht aan spel van de Graafschap niet echt aan aanvallen toe. Mmaae en Martina hadden de boel heel behoorlijk onder controle. De kansen die de Graafschap kreeg waren meestentijds kopballen, echte uitgespeelde kansen zijn er weinig geweest. Pereira bracht een mannetje extra achterin op het moment dat het pompen of verzuipen was. Ippel en Nys hebben beiden keihard gewerkt, maar het middenveld werd zeker na rust eigenlijk totaal overlopen. Het inbrengen van Loshaj bracht wat meer rust. Koolhof was heel bepalend, strooiend met passes en beslissend bij de 0-1 en 0-2. Okita was minder aanwezig dan vorige week. Kreeg ook veel minder de bal. Begreep de wissel voor Yilderim dan ook wel, die een aantal keer goed de bal vasthield. Ook Schroyen was weinig in beeld, maar daarvoor gokd hetzlefde als Okita. Ogunjimni speelde het eerste half uur heel dreigend, maar viel daarna terug. Werd nauwelijks bereikt.

Maar goed, grotere perspectief dan, dat is niet zo moeilijk. 10 uit 4 is gewoon een uitstekende start. Natuurlijk zullen we nog wel tegen nederlagen aan gaan lopen. Maar wij hoeven op dit moment voor niemand bang te zijn. In elk geval ziet pagina 830 van teletekst er keurig uit! Hopelijk volgende week een lekker volle Geusselt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Lassie80, Josef1982

08 sept 2017 22:44
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #30
Man wat heeft Verrips ons vandaag vaak op de been gehouden. Prima pot! Alleen blijven de hoge ballen een probleem. Gek toch dat MVV de afgelopen jaren vaker doelmannen heeft gehad waar de hoge bal eigenlijk het grootste manco is.
Goede wedstrijden, terechte drie punten. Hoewel het ook weer een typische MVV wedstrijd had kunnen worden en 2-2 of zelfs 2-3 als eindstand op het bord had kunnen staan!

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden