De Graafschap - MVV 08-09-'17
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
Re: De Graafschap - MVV 08-09-'17
09 Sep 2017 10:03www.foxsports.nl/video/samenvatting-graafschap-mvv/
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
09 Sep 2017 10:31Charmeur wrote: Wedstrijd duidelijk verhaal. 3 punten...klaar.
Wat me wel niet bevalt is dat Elsen ons niet steunde. Vooral de opmerking op foxsports na het weglopen bij het vak slaat kant nog wal. De schuld word van tevoren al door Elsen erkend dat dit bij MVV supporters zou zijn. Het was overduidelijk dat er vanuit het thuisvak werd gegooid. Elsen had die schuld helemaal niet bij ons supporters moeten neerleggen. Ik verwacht dan ook dat MVV een klacht gaat indienen bij de knvb over de Graafschap. En ik mag toch echt hopen dat Ron Elsen publiekelijk door het stof gaat. Hij zet de eigen supporters gewoon te kakken.
Een ding is zeker Ron Elsen heeft niet met vuurwerk gegooid ,het is al fout om vuurwerk mee te nemen naar een voetbalwedstrijd en
het in je bezit te hebben .Jammer dat deze supporters MVV zo te kijk zetten .
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
09 Sep 2017 10:41 - 09 Sep 2017 10:49(Twie vaan de drei paaginaas...)
Veer hubbe gewonne en die vaan us (fans) waore de ganse tied te huure :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Laot ut oetzeuke wee sjuldig waor aon de klubs euver en geniet vaan d' n euverwinningk en us poosissie op de ranglies!
Sjrief ezzeblef dao euver...! Gein Bannieriaanse tekste en gedoe hei op us forum!

Miljaar..es iech gezeur wul huure, gaon iech wel nao mien wief!!!
Wat un sjoen prestaasie vaan us (joonk) matadoore !
Pielemuiskes weure liewe en vreete de teegestender op !
Gesteund door fantastiese fans...! :applaus:
- Jacques
-
- Platinum Member
-
09 Sep 2017 10:46 - 09 Sep 2017 10:47De Zwarte Vogel wrote: Het wordt tijd dat MVV de 'wilde' bussen gaat verbieden. Voor de zoveelste keer komen daaruit de problemen voort. Ik spreek uit jarenlange ervaring!
De Zwarte Vogel wrote: Ik heb niets gezegd over het gooien! Goed lezen!
Waar gaat het dan wel om? Ik denk dat ik niet de enige ben die daarnaar nieuwsgierig is. Wat is er deze wedstrijd gebeurd met de party bus? Welke problemen heb je het over?
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
09 Sep 2017 11:05Jacques wrote:De Zwarte Vogel wrote: Het wordt tijd dat MVV de 'wilde' bussen gaat verbieden. Voor de zoveelste keer komen daaruit de problemen voort. Ik spreek uit jarenlange ervaring!
De Zwarte Vogel wrote: Ik heb niets gezegd over het gooien! Goed lezen!
Waar gaat het dan wel om? Ik denk dat ik niet de enige ben die daarnaar nieuwsgierig is. Wat is er deze wedstrijd gebeurd met de party bus? Welke problemen heb je het over?
Ik vraag het me ook af. En welke jarenlange ervaring. Die blauwe maandag dat je je ook belangrijk waande. Ouwe seniele man.
- Boe is dat feeske?
-
Topic Author
- Platinum Member
-
09 Sep 2017 11:29Camera's zullen bewijzen waar t vandaan kwam, en verder zal het met een sisser aflopen.
We hebben alle supporters keihard nodig willen we uitwedstrijden winnen.
- Lassie80
-
- Elite Member
-
09 Sep 2017 11:31Mijn eerste volledige wedstrijd die ik kon zien dit seizoen, dus ik was zeer benieuwd! Wedstrijdbeeld is al meerdere malen duidelijk beschreven hier, dus daarom mijn (kritische) observaties:
- - De teamgeest is al heel hoog, zo vroeg in het seizoen. Hierdoor hebben ze deze wedstrijd ook gewonnen.
- - Na de onderbreking werd het spel slordiger. Als dat beter wordt kun je een wedstrijd als deze eerder 'killen.' - Weer een paar onnodige gele kaarten op het middenveld gepakt. Moeten vooral Ippel en Nys slimmer in worden.
- Defensief vond ik het meerdere keren (ook al vroeg in de wedstrijd) vrij onzeker ogen, vooral het linkerverdedigingsblok. Janssens had zijn avond niet naar mijn idee, getuige ook het uitverdedigen bij de 1-2. Wat ik wel mooi vond is dat hij na het eindsignaal in beeld kwam met een boze, ontevreden blik. Mijn uitleg is dat hij zeer zelfkritisch is en nog baalde van zijn 'performance'. Dat tekent wel zijn mentaliteit ik heb er dan ook vertrouwen in dat het met hem goed komt.
- Toch een moment eruit halen waar ik ff niet goed werd: Het is de ca. 88e minuut, MVV met de rug tegen de muur, we komen eruit en mogen een inworp nemen bij de cornervlag van De Graafschap. En wat doet Ippel? Gooit 'm zo maar over de achterlijn! :thinking:
- Persoonlijk had ik Pereira er niet ingebracht, maar Golpek of Houben voor Schroijen. Om toch die snelheid op de counter te hebben. Enfin, verder dikke complimenten aan de technische staf!
- Mijn M(en)oTM: Mmaee, Verrips en Koolhof
- Incident: ik zag snel verontwaardige gezichten in het MVV vak, wat er op zou duiden dat het bommetje vanuit het blauwe vak werd gegooid. Ben benieuwd of dit een staartje krijgt... Wel slecht van een enkeling hier die meteen gaat veroordelen zonder de ins en outs te weten... :thumbsdown:
- Belgske
-
- Platinum Member
-
09 Sep 2017 11:37 - 09 Sep 2017 11:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
09 Sep 2017 11:41Toch een ploeg met een begroting van 3 keer zo groot weten te verslaan in eigen huis. Vond Graafschap tevens wel erg tegenvallen, die lijken ook structureel op de weg terug.
Bij de 0-2 ( knappe goal) vond ik t jammer dat er veel te veel defensief werd gewisseld. Gevolg is je gaat dan toch achteruit lopen en aanval na aanval komt dan van zelf met enkele zeer gevaarlijke momenten. Die wissel begrijp ik dan ook niet zo goed
Verder hebben we met Ogijimi en Okita een prima aanval, veel meer snelheid en kwaliteit als verleden jaar en dat betaalt zich nu al uit.
Een schitterende start , ben alleen bang dat dit de verwachtingen weer veel te hoog doet maken met een smalle selectie is het een lang seizoen .
Maar tot nu toe een prachtige opening van het seizoen , ongekend ! 10 uit 4 ....
- Lassie80
-
- Elite Member
-
09 Sep 2017 12:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
09 Sep 2017 12:57Een interview door FC Afkicken met Ron Elsen na de wedstrijd. Goede analyse van Ron Promotion.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
09 Sep 2017 13:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
09 Sep 2017 13:10 - 09 Sep 2017 13:12Please Log in or Create an account to join the conversation.