De Graafschap - MVV 08-09-'17
09 sept 2017 10:03
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
09 sept 2017 10:14
les rouges blancs
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
09 sept 2017 10:18
Michael Verrips
Man of the Match
09 sept 2017 10:31
bokkesprongen
Platinum Boarder
Charmeur schreef : Wedstrijd duidelijk verhaal. 3 punten...klaar.
Wat me wel niet bevalt is dat Elsen ons niet steunde. Vooral de opmerking op foxsports na het weglopen bij het vak slaat kant nog wal. De schuld word van tevoren al door Elsen erkend dat dit bij MVV supporters zou zijn. Het was overduidelijk dat er vanuit het thuisvak werd gegooid. Elsen had die schuld helemaal niet bij ons supporters moeten neerleggen. Ik verwacht dan ook dat MVV een klacht gaat indienen bij de knvb over de Graafschap. En ik mag toch echt hopen dat Ron Elsen publiekelijk door het stof gaat. Hij zet de eigen supporters gewoon te kakken.
Een ding is zeker Ron Elsen heeft niet met vuurwerk gegooid ,het is al fout om vuurwerk mee te nemen naar een voetbalwedstrijd en
het in je bezit te hebben .Jammer dat deze supporters MVV zo te kijk zetten .
09 sept 2017 10:41
09 sept 2017 10:49 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
How ins ezzebleef op um euver ut vuurwerk te zeike...!
(Twie vaan de drei paaginaas...)
Veer hubbe gewonne en die vaan us (fans) waore de ganse tied te huure
Laot ut oetzeuke wee sjuldig waor aon de klubs euver en geniet vaan d' n euverwinningk en us poosissie op de ranglies!
Sjrief ezzeblef dao euver...! Gein Bannieriaanse tekste en gedoe hei op us forum!
Miljaar..es iech gezeur wul huure, gaon iech wel nao mien wief!!!
Wat un sjoen prestaasie vaan us (joonk) matadoore !
Pielemuiskes weure liewe en vreete de teegestender op !
Gesteund door fantastiese fans...!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
09 sept 2017 10:46
09 sept 2017 10:47 door Jacques.
De Zwarte Vogel schreef : Het wordt tijd dat MVV de 'wilde' bussen gaat verbieden. Voor de zoveelste keer komen daaruit de problemen voort. Ik spreek uit jarenlange ervaring!
De Zwarte Vogel schreef : Ik heb niets gezegd over het gooien! Goed lezen!
Waar gaat het dan wel om? Ik denk dat ik niet de enige ben die daarnaar nieuwsgierig is. Wat is er deze wedstrijd gebeurd met de party bus? Welke problemen heb je het over?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
09 sept 2017 11:05
webmastersfm
Platinum Boarder
Jacques schreef :
De Zwarte Vogel schreef : Het wordt tijd dat MVV de 'wilde' bussen gaat verbieden. Voor de zoveelste keer komen daaruit de problemen voort. Ik spreek uit jarenlange ervaring!
De Zwarte Vogel schreef : Ik heb niets gezegd over het gooien! Goed lezen!
Waar gaat het dan wel om? Ik denk dat ik niet de enige ben die daarnaar nieuwsgierig is. Wat is er deze wedstrijd gebeurd met de party bus? Welke problemen heb je het over?
Ik vraag het me ook af. En welke jarenlange ervaring. Die blauwe maandag dat je je ook belangrijk waande. Ouwe seniele man.
09 sept 2017 11:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Laten we niet met modder gaan gooien, net als MVV geen aandacht geven aan dit incident.
Camera's zullen bewijzen waar t vandaan kwam, en verder zal het met een sisser aflopen.
We hebben alle supporters keihard nodig willen we uitwedstrijden winnen.
Boe is dat feeske?
09 sept 2017 11:31
Geweldige competitiestart
Mijn eerste volledige wedstrijd die ik kon zien dit seizoen, dus ik was zeer benieuwd! Wedstrijdbeeld is al meerdere malen duidelijk beschreven hier, dus daarom mijn (kritische) observaties:
- - De teamgeest is al heel hoog, zo vroeg in het seizoen. Hierdoor hebben ze deze wedstrijd ook gewonnen.
- - Na de onderbreking werd het spel slordiger. Als dat beter wordt kun je een wedstrijd als deze eerder 'killen.'
- Weer een paar onnodige gele kaarten op het middenveld gepakt. Moeten vooral Ippel en Nys slimmer in worden.
- Defensief vond ik het meerdere keren (ook al vroeg in de wedstrijd) vrij onzeker ogen, vooral het linkerverdedigingsblok. Janssens had zijn avond niet naar mijn idee, getuige ook het uitverdedigen bij de 1-2. Wat ik wel mooi vond is dat hij na het eindsignaal in beeld kwam met een boze, ontevreden blik. Mijn uitleg is dat hij zeer zelfkritisch is en nog baalde van zijn 'performance'. Dat tekent wel zijn mentaliteit ik heb er dan ook vertrouwen in dat het met hem goed komt.
- Toch een moment eruit halen waar ik ff niet goed werd: Het is de ca. 88e minuut, MVV met de rug tegen de muur, we komen eruit en mogen een inworp nemen bij de cornervlag van De Graafschap. En wat doet Ippel? Gooit 'm zo maar over de achterlijn!
- Persoonlijk had ik Pereira er niet ingebracht, maar Golpek of Houben voor Schroijen. Om toch die snelheid op de counter te hebben. Enfin, verder dikke complimenten aan de technische staf!
- Mijn M(en)oTM: Mmaee, Verrips en Koolhof
- Incident: ik zag snel verontwaardige gezichten in het MVV vak, wat er op zou duiden dat het bommetje vanuit het blauwe vak werd gegooid. Ben benieuwd of dit een staartje krijgt... Wel slecht van een enkeling hier die meteen gaat veroordelen zonder de ins en outs te weten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u kyleman333
09 sept 2017 11:37
09 sept 2017 11:40 door Belgske.
Wat me bij dit soort incidenten eerlijk gezegd stoort, is dat er ook hier na het incident vanalles wordt gezegd om het gebeurde maar te relativeren en liefst de schuld ergens anders te leggen. Een logische reactie om je club en medefans te verdedigen, maar niet altijd helpend. Laat ons eerlijk zijn, als je alle incidenten van de afgelopen jaren op een rijtje zet, kom je best aan een mooi lijstje. Er had ook geen rook mogen zijn, daar word je ook al voor beboet. En als Lijnsje vervolgens post wat hij gezien heeft moeten we het maar snel verwijderen.. Ik word er ongelooflijk moe van dat MVV- supporters telkens op deze manier negatief in het nieuws komen terwijl het enkelingen zijn die zich misdragen. Die zogezegde supporters maken de club kapot. En wellicht was gisteren idd een storm in een glas water, maar de beeldvorming is wel alweer gemaakt. Waar rook is, is bijna altijd vuur.
09 sept 2017 11:41
Napoleon
Platinum Boarder
Knappe prestatie van MVV
Toch een ploeg met een begroting van 3 keer zo groot weten te verslaan in eigen huis. Vond Graafschap tevens wel erg tegenvallen, die lijken ook structureel op de weg terug.
Bij de 0-2 ( knappe goal) vond ik t jammer dat er veel te veel defensief werd gewisseld. Gevolg is je gaat dan toch achteruit lopen en aanval na aanval komt dan van zelf met enkele zeer gevaarlijke momenten. Die wissel begrijp ik dan ook niet zo goed
Verder hebben we met Ogijimi en Okita een prima aanval, veel meer snelheid en kwaliteit als verleden jaar en dat betaalt zich nu al uit.
Een schitterende start , ben alleen bang dat dit de verwachtingen weer veel te hoog doet maken met een smalle selectie is het een lang seizoen .
Maar tot nu toe een prachtige opening van het seizoen , ongekend ! 10 uit 4 ....
09 sept 2017 12:25
o ja, nog een observatie: we hebben gewoon gescoord uit een hoekschop!!! Zeldzaam....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
09 sept 2017 12:57
Een interview door FC Afkicken met Ron Elsen na de wedstrijd. Goede analyse van Ron Promotion.
09 sept 2017 13:09
Beste man van het veld: Sammy Mamae. ver boven de rest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u kyleman333
09 sept 2017 13:10
09 sept 2017 13:12 door αναρχος.
Wat een gezeik over het vuurwerk. Tuurlijk is het niet goed dat de wedstrijd wordt gestaakt door een knalletje, of deze nou vanuit het uitvak of het thuisvak kwam. Maar laten we niet zo hyper sensitief doen met zijn allen. Het lijkt wel alsof er een terroristische aanslag is geweest. Een beetje vuurwerk zo nu en dan, zeker rook en bengaals hoort gewoon bij het voetbal, dat zie je over de hele wereld. Mensen doen hier alsof MVV een of andere extreme club is op dit gebied, maar dat is gewoon onzin. Onze club schiet bij het kleinste incident, meteen in een of andere stress modus die nergens voor nodig is. Volgens mij is deze kut cultuur erin geslopen tijdens het overdreven maatschappelijke beleid van Rinkens. Waar andere clubs meteen de schuld afschuiven trekt MVV altijd het boetekleed aan, zelfs als het onterecht is. En de sensatie beluste media hier in het zuiden maakt daar altijd dankbaar gebruik van, of ze nu de waarheid vertellen of niet, zolang ze maar supporters in kwaad daglicht kunnen stellen. Lijkt me dat we in dit land wel ergere problemen hebben dan wat supporters die zich niet 100% commiteren aan de nederlandse, politiek correcte, moraalridders orde. Dus allemaal stoppen met janken en geniet van de prachtige overwinning! En als je niet tegen wat rook kan, of als je je stoort aan zaken zoals spreekkoren etc. dan moet je lekker wedstrijden van het Nederlands elftal gaan bezoeken en een bos wortels op je hoofd zetten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Raffalaldo, InDoDoNnY, Mestreech28
Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden