De Graafschap - MVV 08-09-'17

09 sept 2017 14:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #61

Belgske schreef : Die zogezegde supporters maken de club kapot. En wellicht was gisteren idd een storm in een glas water, maar de beeldvorming is wel alweer gemaakt. Waar rook is, is bijna altijd vuur.

Zijn het wel MVV supporters vraag ik me soms af. Ik bedoel, vuurwerk is eigenlijk bedoeld voor oud op nieuw. Een echte supporter weet dat dit gewoon niet meer mag in het stadion en dat er dan een boete kan volgen. Het is hiervoor helaas geen 1980 meer. Toen mocht dat nog. Maar dat zijn nu volgens eerdere berichten ouwe seniele mensen.Wat toen mocht mag door de "nieuwe" regels helaas niet meer( ze zijn toch al wat langer). Zoiets moet je gewoon accepteren. En waar het nu allemaal begon, is een welles/nietes spelletje. Het wordt sowieso uitgezocht. Ik wil nu ook weer niet de heilige boon uithangen, maar je club bewust/onbewust schade toebrengen is toch wel het ergste. Het is overigens niet sfeer verhogend. De spelers willen het helemaal niet, en het stadion weet heus wel waar het uitvak zich bevind. De 0-1 was al mooi genoeg. Waarom dan nog club schadend vuurwerk??
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2017 15:00
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #62
Schapendonk of dijkie. Je moet misschien eens leren lezen voordat je je poepje en plasje hebt gedaan. Ik noem mensen die vuurwerk veroordelen niet seniele mensen. Ik noem mensen die ongefundeerd bepaalde bussen de schuld geven zonder feitenkennis seniele mensen. Als je gaat roepen op een verbod van "wilde" bussen dan voel ik me aangesproken. Er word veel geld en tijd gestoken in de organisatie om ons clubje overal in het land te supporten. Wij zijn geen wilde bus. Er is overleg op allerlei gebieden. Met zowel de driehoek als de club. Er word zelfs tijd gestoken om met de ontvangende partij te onderhandelen om bijvoorbeeld bier in het uitvak te krijgen zodat iedereen een leuke avond zoals thuis heeft. We krijgen zelfs complimenten van de politie (van hogere nivos) hoe we hameren op sociale controle en alles rustig (proberen) te houden.
De na-praterij over boetes voor vuurwerk begint trouwens ook lachwekkend te worden. kijk de boeken er maar op na. Die zijn in dit land op 1 hand te tellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske, InDoDoNnY

09 sept 2017 15:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #63
Okee ik heb niets tegen "wilde" bussen. Het zal me een zorg zijn hoe mensen naar een stadion gaan. Maar heb wel iets tegen dingen die mijn club schade brengt. Dit land is overigens een flipperkast. Wat gister geen boete opleverd kan vandaag opeens veranderen, en wordt er weer een voorbeeld gesteld. Ik snap het trouwens niet goed. Als er vlak na het "grachten incident" gewoon weer op dezelfde lijn wordt door gegaan . Dat kunnen toch geen MVV supporters zijn? Op het veld had het trouwens ook nog MVV de overwinning kunnen kosten. De spelers werden door de stop uit hun "ritme/ flow" gebracht. Zonder dat vuurwerk loop je misschien met 1-5 van het veld. Wat is nu beter.

09 sept 2017 15:30
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #64

αναρχος schreef : Wat een gezeik over het vuurwerk. Tuurlijk is het niet goed dat de wedstrijd wordt gestaakt door een knalletje, of deze nou vanuit het uitvak of het thuisvak kwam. Maar laten we niet zo hyper sensitief doen met zijn allen. Het lijkt wel alsof er een terroristische aanslag is geweest. Een beetje vuurwerk zo nu en dan, zeker rook en bengaals hoort gewoon bij het voetbal, dat zie je over de hele wereld. Mensen doen hier alsof MVV een of andere extreme club is op dit gebied, maar dat is gewoon onzin. Onze club schiet bij het kleinste incident, meteen in een of andere stress modus die nergens voor nodig is. Volgens mij is deze kut cultuur erin geslopen tijdens het overdreven maatschappelijke beleid van Rinkens. Waar andere clubs meteen de schuld afschuiven trekt MVV altijd het boetekleed aan, zelfs als het onterecht is. En de sensatie beluste media hier in het zuiden maakt daar altijd dankbaar gebruik van, of ze nu de waarheid vertellen of niet, zolang ze maar supporters in kwaad daglicht kunnen stellen. Lijkt me dat we in dit land wel ergere problemen hebben dan wat supporters die zich niet 100% commiteren aan de nederlandse, politiek correcte, moraalridders orde. Dus allemaal stoppen met janken en geniet van de prachtige overwinning! En als je niet tegen wat rook kan, of als je je stoort aan zaken zoals spreekkoren etc. dan moet je lekker wedstrijden van het Nederlands elftal gaan bezoeken en een bos wortels op je hoofd zetten

We leven in een rechtstaat waarin er regels zijn over hoe je je dient te gedragen. Het is je goed recht om het niet eens te zijn met die regels, maar als je je daar vervolgens ook naar gedraagt, draai je soms zelf voor de gevolgen op. Als ik ergens 80 rijd waar ik 50 mag rijden omdat ik vind dat het daar wel kan en vervolgens een boete krijg, is dat ook mijn eigen verantwoordelijkheid en dien ik die boete te betalen. Sommige voetbalsupporters denken nog steeds dat de regels voor hun niet gelden omdat ze het niet eens zijn met die (verstrengde) regels. Het gevolg is echter meestal niet dat zij de logische boete moeten betalen voor hun overtreden van de regels, maar dat de club hiervoor op moet draaien. En dan heb ik het nog niet over de imagoschade die weer sponsors en supporters e.d. kan kosten. Ik vind het triest dat deze "supporters" zich daar niets van aantrekken en hun eigen recht op hun manier van een voetbalwedstrijd beleven laten primeren op het clubbelang. Binnen de geldende regels kun je ook je club fanatiek steunen. Daar heb je echt geen vuurwerk of bommetjes voor nodig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, Tommyd, De Zwarte Vogel, Al Bundy, M-MVV

09 sept 2017 15:41
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #65
Prima hoor. Vuurwerk, personen en attributen op het veld ben ik ook resoluut op tegen. In het vak moet kunnen. Als het sier of Bengaals is. Prima ! Mijn mening daar in. Maar kan me iemand nou eens uitleggen waarom MVV in bepaalde facebookuitingen, media uitingen (mvv krant!) of zelfs mvv tv vuurwerk als selling point voor een sfeervolle Geusselt word afgebeeld ?! Fox sports , VI of andere voetbalbladen zie je vaak genoeg teasers met Bengaals vuur of rook. Praktisch iedere club gebruikt dit in hun communicatie. Hoe is het mogelijk ?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u J.P. Ler

09 sept 2017 15:44
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #66
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die soms de regels breken. Fuck de regels en de knvb!

09 sept 2017 15:59
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #67

αναρχος schreef : Wat een gezeik over het vuurwerk. Tuurlijk is het niet goed dat de wedstrijd wordt gestaakt door een knalletje, of deze nou vanuit het uitvak of het thuisvak kwam. Maar laten we niet zo hyper sensitief doen met zijn allen. Het lijkt wel alsof er een terroristische aanslag is geweest. Een beetje vuurwerk zo nu en dan, zeker rook en bengaals hoort gewoon bij het voetbal, dat zie je over de hele wereld. Mensen doen hier alsof MVV een of andere extreme club is op dit gebied, maar dat is gewoon onzin. Onze club schiet bij het kleinste incident, meteen in een of andere stress modus die nergens voor nodig is. Volgens mij is deze kut cultuur erin geslopen tijdens het overdreven maatschappelijke beleid van Rinkens. Waar andere clubs meteen de schuld afschuiven trekt MVV altijd het boetekleed aan, zelfs als het onterecht is. En de sensatie beluste media hier in het zuiden maakt daar altijd dankbaar gebruik van, of ze nu de waarheid vertellen of niet, zolang ze maar supporters in kwaad daglicht kunnen stellen. Lijkt me dat we in dit land wel ergere problemen hebben dan wat supporters die zich niet 100% commiteren aan de nederlandse, politiek correcte, moraalridders orde. Dus allemaal stoppen met janken en geniet van de prachtige overwinning! En als je niet tegen wat rook kan, of als je je stoort aan zaken zoals spreekkoren etc. dan moet je lekker wedstrijden van het Nederlands elftal gaan bezoeken en een bos wortels op je hoofd zetten

Amen.

09 sept 2017 16:51
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #68

αναρχος schreef : Ik ben blij dat er nog mensen zijn die soms de regels breken. Fuck de regels en de knvb!

Betaal je ook de boete ?
Jullie maken de club kapot.

09 sept 2017 17:07
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #69

ouwe rot schreef :

αναρχος schreef : Ik ben blij dat er nog mensen zijn die soms de regels breken. Fuck de regels en de knvb!

Betaal je ook de boete ?
Jullie maken de club kapot.

Ik heb er niks mee te maken huilebalk. En waarom heb je het over jullie? Die boete schuift de Knvb maar in zijn reet. Het is sowieso belachelijk dat clubs een boete kunnen krijgen doordat een supporter iets doet wat de Knvb mafia niet zint. Hoeveel boetes heeft MVV trouwens al gehad voor vuurwerk de afgelopen 10 jaar? Allemaal janken alsof er voor elke fakkeltje een dikke boete bij MVV op de deurmat valt, terwijl dat niet zo is. Ook weer een aangeprate angst uit het Rinkens tijdperk, die door de notoire huilebalken op dit forum, instant wordt gehouden.

09 sept 2017 17:07 09 sept 2017 17:13 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #70
En um daan toch get negatiefs te plaotse: In die paar wedstrijde die gespäöld zien, heet M.V.V. al 'n behuurlek aontal gele kaarte te pakke. Ouch gister weer. Iech hoop neet tot dit us op de lange termijn de kop geit koste...

09 sept 2017 17:52 09 sept 2017 17:58 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #71
Om 17.30 uur in sportjournaal op l1 tv vertelde de verslaggever dat het niet duidelijk is wie het vuurwerk op het veld gooiden.

Niet verwacht van L1.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

09 sept 2017 18:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #72
Oké dan kom ik maar met het enige echte positieve nieuws. We staan bovenaan in de 1e periode.

09 sept 2017 19:53
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #73
Komop mensen, de club gaat niet kapot van vuurwerk.

Waar er wat op t veld belandt kan het de club hooguit remmen in haar groei.

En elke euro die MVV daarvoor moet betalen, is er een te veel (al vinden anderen dit het wisselgeld voor sfeer dat weer toeschouwers (geld) opbrengt)

Er is een verschil tussen sfeerverhogend en over de schreef gaan. Die lijn is niet heel dik, en dat maakt t lastig als je hagelevol bent. Ik begrijp dat men dit intern probeert op te lossen met sociale controle.

Maar kapot gaat MVV niet, sterker nog t vuur is weer aan t ontwaken, op t veld en ook op de tribunes, dat heeft iedereen toch door of niet?

Boe is dat feeske?

09 sept 2017 20:28 09 sept 2017 20:30 door De Zwarte Vogel. Reden: typefout
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #74
De meeste mensen weten dat ik van nature oprecht ben. Het past mij dus hier te vertellen dat mijn informatie nu is dat de vermoedelijke schuldige van de onverkwikkelijke gebeurtenissen in Doetinchem een van de (voor de organisatie nieuwe) passagiers van de bus georganiseerd door de Supportersclub MVV is geweest. Naar ik heb begrepen uit de mij gegeven informatie is op de trip naar Doetinchem ook in deze bus behoorlijk veel aan genotsmiddelen gebruikt. Zo is deze bus eveneens welhaast te kwalificeren geweest als 'partybus'. Te verwachten is dat het bestuur van de Supportersclub MVV stappen zal nemen om herhaling te voorkomen. Een eventuele boete zal MVV zeker proberen te verhalen op de schuldigen. Helaas is de imagoschade nauwelijks goed te maken. Het niet langer bezoeken van uitwedstrijden in het uitvak wordt voor mij mede veroorzaakt door de vaak in dat vak opgewekte sfeer, dat blijft staan!

09 sept 2017 20:40 09 sept 2017 21:58 door Mr Sjaan. Reden: Stond echte naam van Zwarte Vogel
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #75

Boe is dat feeske? schreef :
Maar kapot gaat MVV niet, sterker nog t vuur is weer aan t ontwaken, op t veld en ook op de tribunes, dat heeft iedereen toch door of niet?

Absoluut, al zullen sommige mensen in dit topic die in een constante staat van depressie zitten dit nooit inzien. Zal de leeftijd zijn. Ff uitzingen dan maar.

Zwarte vogel. ONGELOFELIJK, wat een bout reactie weer. Wie heeft Roda nodig , wie heeft fortuna nodig als vijand als je supporters hebt als zwarte vogel met zijn "onverkwikkelijke gebeurtenissen" HALLO 1932. Je gaat gewoon verder met het demoniseren van de partybussen en onze uitsupporters. Genotsmiddelen in een bus kwalificeren als partybus. Bedenk je maar eens wie wie nou een slechte naam geeft. Ik ben helemaal klaar met je ****. Is er geen blok functie in Joomla? Kan deze onzin van deze zeikbeer gewoon niet meer lezen. Misschien ook handig voor anderen om de onzin van mij ook niet meer te lezen. BAH!

Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden