De Graafschap - MVV 08-09-'17

09 sept 2017 21:15 09 sept 2017 21:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #76
And Now for Something Completely Different .....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2017 21:38
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #77
Zo is dat les routes blanco. :lachen:
We zijn nu eenmaal tot elkaar veroordeeld gamins en dat valt soms niet mee maar samen is het Veer zien MVV.
Bestuur, kantoor, spelers, trainers en supporters maken allemaal wel eens een fuitsje. Soit.
Allemaal achter us Mvv-ke met maar één doel: de merret.

PS. Lekker geslaope.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop, kyleman333

09 sept 2017 21:40
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #78
Het is eigenlijk ongelofelijk dat MVV 10 punten haalt uit vier wedstrijden waaronder een overwinning op de Vijverberg en het hier alleen maar gaat over een afgestoken rotje. Lijkt me voor iedereen beter als we elkaar allemaal in zijn of haar waarden laten en ons gewoon gezamenlijk lekker focussen op de prima seizoensopening van us MVVke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, Lassie80

09 sept 2017 22:20
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #79
Prima MVV! Nergens lees je toch dat MVV de 2e helft ook nog kansen heeft gehad (oa Koolhof en Okita). En onterechte overwinning? who cares?
Voor mij mogen er nog een stuk of 34 van dat soort komen. Trouwens heeft Schrooien nu al 4 assists op zijn naam staan?
A propos, mis trouwens het commentaar van Houtengerard (vorige week tegen Den Bosch ook al). Op vakantie?

10 sept 2017 00:56
DeesClubGiefUsSJEVRAOJE
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #80

De Zwarte Vogel schreef : De meeste mensen weten dat ik van nature oprecht ben. Het past mij dus hier te vertellen dat mijn informatie nu is dat de vermoedelijke schuldige van de onverkwikkelijke gebeurtenissen in Doetinchem een van de (voor de organisatie nieuwe) passagiers van de bus georganiseerd door de Supportersclub MVV is geweest. Naar ik heb begrepen uit de mij gegeven informatie is op de trip naar Doetinchem ook in deze bus behoorlijk veel aan genotsmiddelen gebruikt. Zo is deze bus eveneens welhaast te kwalificeren geweest als 'partybus'. Te verwachten is dat het bestuur van de Supportersclub MVV stappen zal nemen om herhaling te voorkomen. Een eventuele boete zal MVV zeker proberen te verhalen op de schuldigen. Helaas is de imagoschade nauwelijks goed te maken. Het niet langer bezoeken van uitwedstrijden in het uitvak wordt voor mij mede veroorzaakt door de vaak in dat vak opgewekte sfeer, dat blijft staan!

Ik wil dit topic niet nog verder verzieken, maar erger dan mijn voorganger De Zwarte Vogel denk ik dat me dat toch niet lukt. Sorry, maar deze post is denk ik één van de meest belachelijke die ik hier ooit heb gelezen. Allereerst is de SC niet verantwoordelijk voor wat supporters bij zich hebben. Dit is de verantwoordelijkheid van (de stewards van) De Graafschap.
Ten tweede: er wordt bier gedronken in de bus. BIG F*CKING DEAL. Het drinken van bier geeft natuurlijk ook directe aanleiding tot het gooien van vuurwerk. Met andere woorden: De SC is verantwoordelijk en drank moet voortaan afgeschaft worden in de bus. En wat zijn dan de 'stappen die de SC moet nemen om herhaling van een vuurwerk'incident' te voorkomen'? Mijn voorstel: maak er ook direct een stiltecoupé van, we willen niet dat de buschauffeur een ongeluk veroorzaakt door gezang o.i.d. Je lijkt me een type dat met carnaval ieder jaar op vakantie gaat om de gezelligheid te vermijden. In het uitvak zal overigens niemand je beslissing niet meer mee te gaan betreuren, vermoed ik zo.
Dan nog zoiets: De imagoschade is nauwelijks goed te maken?! Volgens mij was het een nitraatje dat gegooid werd... Als ik jou post moet geloven kwam het dichter in de buurt van een atoombom. Stel je niet aan man.
Afsluitend vind ik vuurwerk op het veld jammer en onnodig, maar is vuurwerk in een uitvak alleen maar sfeer- en adrenalineverhogend, zeker zo net na een goal.
Om maar te eindigen op een positieve noot: wat MVV tot nu toe laat zien is echt heel sterk. We hebben zeker niet de minste tegenstanders gehad en staan dus ook zeker niet toevallig bovenaan. Ik heb zo'n gevoel dat dit ons jaar wordt. Vorig jaar heb ik dit (zelfs na Cambuur uit) niet gehad.

Wèlt geer 't zien wieze veer uuch de weeg, kom mèt miech mèt nao Mestreech

10 sept 2017 11:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #81
Jammer dat de discussie over vuurwerk weer helemaal oploopt hier.
Als vuurwerk niet mag, dan mag het niet simpel zat... veel beter is het om diegene die het aansteekt of gooit als persoon hier op aan te spreken en te beboeten ( als daar een boete op staat) . Ben er een beetje klaar mee dat gelijk een hele groep wordt weggezet als halve criminelen of dat een hele groep wordt bestraft voor het gedrag van 1 of meerdere personen.

Op een af andere manier lukt het toch niet om het te weren uit stadions, maar je wordt pas effectief als je diegene die het aansteekt eruit haalt " bestraft" maar laat de overige supporters met rust. Nu wordt er weer gesproken over MVV supporters ?? Lijkt wel of het hele vak bengaals vuurwerk aansteekt of met rotjes gooit, dat is natuurlijk pertinent niet waar.
Daarbij met goede camera beelden moet het toch geen enkel probleem zijn om de persoon(en) er uit te halen.

Tevens heb ik er geen moeite mee dat supporters lekker van te voren indrinken ( al dan niet in een bus) en zo genieten van hun wedstrijden. Ook hier moeten we af dat als er zaken gebeuren dit niet MVV supporters als geheel zijn maar een enkeling , maar ook hier wordt doorlopend hele groepen weg gezet als slecht en buitensporig .
Alles komt gewoon dat wij zo enorm in "hokjes"leven en denken dat ieder afwijkend gedrag meteen als negatief of slecht wordt bestempeld. Daarbij zijn het vaak hele jonge mensen die nog op zoek zijn en wel eens een foutje maken of zich laten meeslepen in een spannend avontuur. Nou wat is daar nu mis mee ....gun de mensen een beetje ruimte en probeer op moment dat wij als MVV groep aanwezig zijn beetje respect voor elkaar te hebben , dat houdt in dat de "oudere" supporters onder ons wat op de jongere letten en soms ook vica versa .

De hele aanleiding is volgens mij weer een enorme storm in een glas water, kijk vuurwerk mag niet ...dat is algemeen bekend . Haal de mensen eruit ga een gesprek met ze aan , desnoods bestraf ze als club . Maar ga zaken niet erger maken dan ze zijn . Ik zelf heb ook geen probleem met Bengaals vuurwerk , heb ik zelf nooit aangestoken , maar op zich lijkt me dat ook wel leuk in een stadion maar zal dat niet snel doen als je er problemen mee krijgt. Het gooien van rotjes op t veld vind ik kinderachtig en dient geen enkel doel , is niet sfeer verhogend of wat dan ook.

We zijn een temperament volle club/stad laten we niet op iedere slak zout leggen , gebruik een beetje je gezond verstand en daar waar kan respecteer elkaar als supporters , wordt alles veel sjieker van
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lummel, Karakter, middenstip, Tuor, jovkle, Sjop, webmastersfm, Janepie, Zoewiezoe en4 andere mensen hebben ook bedankt..

10 sept 2017 16:40
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #82
Back on topic mensen, gelieve het hebben over voetbal. Wellicht een apart topic openen om deze discussie over het incident te voeren. Onderstaand nog een aantal interviews. Waaronder een interview met Henk de Jong die de weg kwijt is.

11 sept 2017 09:03 11 sept 2017 09:04 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #83
Fans moeten rotte appels zelf uit de mand gooien.

Knvb stelt onderzoek in.
Vandaag in de limburger.

11 sept 2017 15:36
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #84

De Zwarte Vogel schreef : De meeste mensen weten dat ik van nature oprecht ben. Het past mij dus hier te vertellen dat mijn informatie nu is dat de vermoedelijke schuldige van de onverkwikkelijke gebeurtenissen in Doetinchem een van de (voor de organisatie nieuwe) passagiers van de bus georganiseerd door de Supportersclub MVV is geweest. Naar ik heb begrepen uit de mij gegeven informatie is op de trip naar Doetinchem ook in deze bus behoorlijk veel aan genotsmiddelen gebruikt. Zo is deze bus eveneens welhaast te kwalificeren geweest als 'partybus'. Te verwachten is dat het bestuur van de Supportersclub MVV stappen zal nemen om herhaling te voorkomen. Een eventuele boete zal MVV zeker proberen te verhalen op de schuldigen. Helaas is de imagoschade nauwelijks goed te maken. Het niet langer bezoeken van uitwedstrijden in het uitvak wordt voor mij mede veroorzaakt door de vaak in dat vak opgewekte sfeer, dat blijft staan!

De Zwarte Vogel, ik heb even gewacht om te reageren en wellicht had ik het nog steeds niet moeten doen, maar kan het niet laten. (Het hangt iedereen al de keel uit)
In je eerste bericht beschuldig je, de "wilde bus", zonder te weten wie of wat gedaan had.
De info die nu bekend is, eerste bommetje uit thuisvak, tweede bommetje uit het uitvak. In het uitvak gedaan door iemand uit de SC bus.

Je beschuldigd een hele bus eigenlijk alleen maar van ellende, gebaseerd op feiten? Nee, want net het tegendeel is waar. Het zijn net de mannen die geen boete willen voor MVV en altijd bereid zijn om MVV te helpen.
Je beschuldigd een hele bus van het gebruik van genotsmiddelen, geen idee welke genotsmiddelen je bedoelt, maar dan nog, de hele bus? En het gebeurt blijkbaar ook nog in iedere bus...
Ik zat in die bus en accepteer niet dat je zo'n negatief verhaal over de mensen in die bus ophangt. Jij zorgt voor een onterechte negatieve beeldvorming!
Als je je wat meer zou verdiepen en betrokken zou zijn, dan had je geweten dat het net het tegenovergestelde zou zijn.

En dan weet je eindelijk hoe het zit en kom je met dit bericht en kwalificeer je de SC-bus als een tweede "party-bus", m.a.w. je beeld over de eerste "party-bus" blijft staan.

Echt, ik mag hier niet vloeken, maar moet me inhouden.

Ik ben nu al 3 dagen bezig om die negatieve beeldvorming te herstellen, ik ben bang dat er nu onherstelbare schade is ontstaan, waar ik nu niet op kan ingaan. Jij bent natuurlijk niet de enige oorzaak hiervan, maar je berichten helpen absoluut niet.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., vette sajs, johan, Ivinho, Sjop

11 sept 2017 18:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #85
Elke week zie ik in willekeurige stadions bengaals vuurwerk,geen haan die er naar kraait.
Wat ik er mee wil zeggen vuurwerk is nooit goed te praten maar word er alleen maar aan de KNVB bel getrokken als het over MVV gaat?
De hele media heeft het niet niet over de geweldige prestatie vaan us mvvke maar over het vuurwerk!
Want laten we eerlijk zijn wat mvv op dit moment presteert is boven verwachting en laten wij alle negatieve aandacht verleggen naar komende vrijdag als jong psv op bezoek komt.
Mijn idee is we spelen we op dit moment creatiever als vorig jaar,zou toch sjiek zijn als we deze lijn door kunnen trekken.
Komop mensen vrijdag een vol stadion en allemaal....staank op en zing veur MVV...gr opa ;)

....

12 sept 2017 10:18
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #86
Opa ,je zegt het zelf Iedereen praat over het vuurwerk bij De Graafschap -MVV dan is het toch oliekoeken dom om het te kopen en af te steken De samenleving wil geen vuurwerk en het liefst ook niet met oud en nieuw jaar en ook geen bivak mutsen .

12 sept 2017 11:31
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #87
Daar moet ik je toch corrigeren, een klein gedeelte van de samenleving wilt geen vuurwerk (dat gedeelte van de samenleving wilt het liefst alles verbieden dat niet in hun straatje past). Helaas bestaat dit gedeelte van de samenleving uit drammerige jankerds die elkaar continu na praten en zich gesteund voelen door een paar moraal ridders en de sensatie beluste media. De Nederlandse maatschappij is daardoor verworden tot een van de meest betuttelde ter wereld. Dus spreek voor jezelf en niet voor iedereen. Er zijn genoeg mensen hier op het forum die al hebben aangegeven dat ze wel kunnen genieten van sfeer vuurwerk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

12 sept 2017 11:55
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #88
Haha, daarom staat 3/4 van Nederland buiten om 12u op 31-12. Wat conservatieve wethouders of burgemeesters roepen om een verbod en dat gaat er natuurlijk makkelijk in bij onze oudere forumleden.. Sommige zeikers op dit forum kunnen nog nauwelijks staand pissen. Helaas heeft de digitale revolutie ook hun bereikt. Je ziet het ook op typische Maastrichtse Facebook pagina's. Oude mensen zijn zo een ongelofelijk zuigvolk op internet. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

12 sept 2017 14:54
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #89

webmastersfm schreef : Haha, daarom staat 3/4 van Nederland buiten om 12u op 31-12. Wat conservatieve wethouders of burgemeesters roepen om een verbod en dat gaat er natuurlijk makkelijk in bij onze oudere forumleden.. Sommige zeikers op dit forum kunnen nog nauwelijks staand pissen. Helaas heeft de digitale revolutie ook hun bereikt. Je ziet het ook op typische Maastrichtse Facebook pagina's. Oude mensen zijn zo een ongelofelijk zuigvolk op internet. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Helaas voor jou deelt dat oude zuigvolk naast de lakens - en de luiers- ook de SV's uit.
Rookbommen en bommen/bommetjes zijn in de stadions in Nederland - helaas- verboden. Helaas want soms heeft het wel wat...
Je niet aan regeltjes houden betekent vaak een boete voor de club. Geld dus ván de club dat op een véél betere manier gebruikt kan worden dan de zakken van de KNVB-maffia in Zeist - met dit soort boetes te vullen.
De vrijwilligers bijvoorbeeld bij Veer zien MVV werken zich het schompes om het geld van supporters richting MVV te krijgen. Er zijn daarnaast een kleine 300 donateurs die iedere maand € 10 doneren... en dan mag jij -bij een boete van €10.000 - uitrekenen hoeveel maanden dat oude sfeerloze zuigvolk van jou nodig heeft om dat ene kut-rookbommetje of kutrotje te betalen....
Sfeerverhogend? My ass. 'Redelijk dom' is meer het juiste woord als we als supporter van MVV de club zo in de voet schieten cq blijven schieten en de bobo's in Zeist van een mooi zakcentje voorzien.
De rook is inmiddels opgelost en de vis is verpakt in de krant met het nieuws van gisteren....

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, Boer458, M-MVV

12 sept 2017 15:08
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV 08-09-'17 #90

Sjefsjengko schreef :

webmastersfm schreef : Haha, daarom staat 3/4 van Nederland buiten om 12u op 31-12. Wat conservatieve wethouders of burgemeesters roepen om een verbod en dat gaat er natuurlijk makkelijk in bij onze oudere forumleden.. Sommige zeikers op dit forum kunnen nog nauwelijks staand pissen. Helaas heeft de digitale revolutie ook hun bereikt. Je ziet het ook op typische Maastrichtse Facebook pagina's. Oude mensen zijn zo een ongelofelijk zuigvolk op internet. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Helaas voor jou deelt dat oude zuigvolk naast de lakens - en de luiers- ook de SV's uit.
Rookbommen en bommen/bommetjes zijn in de stadions in Nederland - helaas- verboden. Helaas want soms heeft het wel wat...
Je niet aan regeltjes houden betekent vaak een boete voor de club. Geld dus ván de club dat op een véél betere manier gebruikt kan worden dan de zakken van de KNVB-maffia in Zeist - met dit soort boetes te vullen.
De vrijwilligers bijvoorbeeld bij Veer zien MVV werken zich het schompes om het geld van supporters richting MVV te krijgen. Er zijn daarnaast een kleine 300 donateurs die iedere maand € 10 doneren... en dan mag jij -bij een boete van €10.000 - uitrekenen hoeveel maanden dat oude sfeerloze zuigvolk van jou nodig heeft om dat ene kut-rookbommetje of kutrotje te betalen....
Sfeerverhogend? My ass. 'Redelijk dom' is meer het juiste woord als we als supporter van MVV de club zo in de voet schieten cq blijven schieten en de bobo's in Zeist van een mooi zakcentje voorzien.
De rook is inmiddels opgelost en de vis is verpakt in de krant met het nieuws van gisteren....

Bla bla, hier maak je al een aanname dat iedere vzm donateur anti-vuurwerk in het stadion is. Je maakt zowiezo een paar idiote aannames hoe ik hier in sta en ik iedere vzm donateur oud zuigvolk noem? Heb je ze allemaal wel op een rijtje????????? Reageer ook op het bericht van bokkesprongen en vuurwerk in de maatschappij. Het lijkt me overigens vanzelfsprekend dat iedere supporter anti-boete is. Maar als je de laatste vuurwerk boete kan opnoemen. Graag.

Je neemt ook aan dat ik bommetjes etc goed vind. Neem je de tijd dit topic terug te lezen hoe ik hier in sta. Als trouwens iemand word "getrappeerd" met vuurwerk in het stadion dan moet ie ook een vent zijn en de consenquenties aanvaarden. All in the game.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dominic

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden