MVV - RKC Waalwijk 03.11.17 | 20:00
02 nov 2017 23:32
Ik hoop dat MVV de 3 punten in eigen huis houdt morgen. Er breekt nu langzaam een belangrijke fase aan anders komen ze te zier achter. Ik hoop op een duidelijk verschil. 3-0.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
03 nov 2017 10:52
03 nov 2017 10:52 door Hill28.
Not done on te vragen, zeker bij een thuiswedstrijd..maar zijn we op Fox vanavond?
03 nov 2017 11:04
Onderwerp Auteur
Hill28 schreef : Not done on te vragen, zeker bij een thuiswedstrijd..maar zijn we op Fox vanavond?
Nope, zoals verwacht:
Fox 1 - Schakelprogramma
Fox 3 - Eredivisiewedstrijd
Fox 5 - Jong Ajax
03 nov 2017 12:20
03 nov 2017 12:20 door jeoff.
Ik vind het bijzonder teleurstellend dat er weer iemand geblesseerd is.. het houdt maar niet op.
Maar Shermar Martina speelt dus vanavond. Als ik het goed heb heeft hij wel nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen? Hopelijk heeft hij meteen zijn oude niveau weer terug en doet hij het net zo goed als zijn broer (die eigenlijk middenvelder is).
Aan een voorspelling waag ik me deze keer niet.. ik denk dat veel ervan afhangt of Ippel speelt.
03 nov 2017 14:40
Ongelofelijk dat men iedere keer Jong Ajax uitzendt. Dat is al een club waar maximaal 115 personen komen kijken, en die haal je dan nog deels weg door die wedstrijd op TV uit te zenden. Ik begrijp dergelijke keuzes niet. Behalve op een bijveld-met-fietsenstalling in A'dam-Zuidoost is geen hond geïnteresseerd in Jong Ajax. Als een uitwedstrijd van MVV wordt uitgezonden (eens in het half jaar) bestel ik meestal de wedstrijd wel. Maar goed, alles draait in dit land om A'dam en dat er in bijvoorbeeld Nijmegen, Deventer, Den Bosch of Maastricht duizenden mensen wonen die geïnteresseerd zijn in een wedstrijd van hun club, boeit blijkbaar niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
03 nov 2017 15:34
Achja ik weet t goed gemaakt, ik zeg gewoon mn abbo op bij fox. Heb ze al meerdere keren erop gewezen. Ook dat het schakelprogramma steeds vooral de wedstrijd uitzendt die toch al live is. Vooral smoesjes krijg je terug van ze.
Kan toch naar de Geusselt vnv dus voor nu maakt t ook niet uit. Hopen op de jonkies tegen RKC, ik vind die Houben wel een rappe speler.
Het kan in deze wedstrijd alle kanten op denk/vrees ik.
03 nov 2017 16:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Sjarelke volgens mij kijkt de gemiddelde fox kijker liever naar jong ajax dan naar Fortuna of MVV.
Boe is dat feeske?
03 nov 2017 18:44
jeoff schreef : Ik vind het bijzonder teleurstellend dat er weer iemand geblesseerd is.. het houdt maar niet op.
Één voordeel; we hoeven zo geen wedstrijden voor jong mvv meer te organiseren...
03 nov 2017 19:02
Boe is dat feeske? schreef : Sjarelke volgens mij kijkt de gemiddelde fox kijker liever naar jong ajax dan naar Fortuna of MVV.
Juist !! Fox heeft niks met supporters, want deze zitten doorgaans toch in het stadion.
Ze richten zich hoofdzakelijk op voetballiefhebbers als ik het zo mag noemen, die normaal gezien nooit in een stadion komen.
Aangezien Ajax het aantrekkelijkste voetbal speelt (wat de 'voetballiefhebber' nou eenmaal wil zien)zullen ze dus waarschijnlijk eerder voor ajax kiezen dan een ander clubje.
03 nov 2017 19:10
J.P. Ler schreef :
jeoff schreef : Ik vind het bijzonder teleurstellend dat er weer iemand geblesseerd is.. het houdt maar niet op.
Één voordeel; we hoeven zo geen wedstrijden voor jong mvv meer te organiseren...
Die wedstrijden van Jong MVV worden door MVV toch liever geheim gehouden
03 nov 2017 19:12
03 nov 2017 22:03
Peter Pan
Platinum Boarder
Wie laat speult 't ierste zoondag? Gewoen um drei oor?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
03 nov 2017 22:22
De_Lange
Platinum Boarder
Sjiekste vaan de ganse aovend.... 't eindsignaal!
03 nov 2017 22:27
Was toch wel te verwachten.
Komop positief blijven, er komt nu genoeg tijd om te recupereren.
03 nov 2017 22:27
03 nov 2017 22:27 door Hill28.
Slechtste wedstrijd van MVV die ik me kan herinneren sinds lange tijd.
Een spits waarbij je met weemoed aan T Bies terugdenkt.
En wat is dat met al die blessures, de selectie lijkt wel een een bierelftal,
Een paar pluspunten heb je in de selectie, maar de meeste zijn geblesseerd.
Er zal wat moeten gebeuren in de winterstop.
En tot die tijd zou ik Kostons maar in de spits zetten; dan kan die nog wat ervaring opdoen in deze toch al verloren eerste seizoenshelft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden