MVV - RKC Waalwijk 03.11.17 | 20:00
- jeoff
-
- Administrator
-
Re: MVV - RKC Waalwijk 03.11.17 | 20:00
08 Nov 2017 10:29 - 08 Nov 2017 10:30ouwe rot wrote: Triest betaald voetbal onwaardig.
Tsja als je alle argumenten wegwuift / negeert kun je tot die conclusie komen ja.
Zes gebleseerden en twee afwezige internationals. Dan heb je dus 19 selectiespelers nodig om op dit moment uberhaubt 11 man op het veld te kunnen zetten, zonder wissels op de bank.
Logisch dat er nu even rust genomen wordt dus.
Last edit: 08 Nov 2017 10:30 by jeoff.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
08 Nov 2017 11:24
Tsja Ouwe Rot,
We zijn nu eenmaal geen organisatie met een geweldige jeugdopleiding, een tweede elftal en een ruime eerste selectie. Wat Jeoff zegt, als je alleen kijkt naar de eerste zin dan kom je tot deze belachelijke discussie.
Ik denk als iemand had gezegd begin dit jaar dat MVV een selectie moet samenstellen met het oog op 6 blessures en 2 internationals dan hadden we diegene allemaal uitgelachen.
Maar goed , we zullen komend jaar een selectie van 25 spelers nemen om dit soort zaken te voorkomen! Maar goed, dan krijg je 18 halve, dat is ook weer niet wat je wilt, toch?
We zijn nu eenmaal geen organisatie met een geweldige jeugdopleiding, een tweede elftal en een ruime eerste selectie. Wat Jeoff zegt, als je alleen kijkt naar de eerste zin dan kom je tot deze belachelijke discussie.
Ik denk als iemand had gezegd begin dit jaar dat MVV een selectie moet samenstellen met het oog op 6 blessures en 2 internationals dan hadden we diegene allemaal uitgelachen.
Maar goed , we zullen komend jaar een selectie van 25 spelers nemen om dit soort zaken te voorkomen! Maar goed, dan krijg je 18 halve, dat is ook weer niet wat je wilt, toch?
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2017 12:07 - 08 Nov 2017 12:07
Pak de laatste 6 posts van Ouwe Rot er eens bij, altijd korte oneliners zonder argumenten. Komt op mij over als een gefrustreerde man, jammer.
Lach eens een keertje, Ouwe Rot!
Boe is dat feeske?
Last edit: 08 Nov 2017 12:07 by Boe is dat feeske?.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
08 Nov 2017 13:07Boe is dat feeske? wrote: Pak de laatste 6 posts van Ouwe Rot er eens bij, altijd korte oneliners zonder argumenten. Komt op mij over als een gefrustreerde man, jammer.
Prive valt voor mij op het moment niet veel te lachen.
En mvv doet pijn , en er positief over te schrijven.
Sorrie.
The following user(s) said Thank You: Boe is dat feeske?, johan
Time to create page: 0.277 seconds