MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I
30 apr 2018 17:49
30 apr 2018 17:52 door Hill28.
Echt werkelijk ongelofelijk, maar echt. Dus je speelt een heel seizoen om play-offs te halen, je wilt immer promoveren toch????
Of als enige loser overblijven in de Jupilerklasse, en ja wel hoor, het tactisch megabrein, het orakel van het Zuiden, Ron Promotion, La Esla del Campione, de mastermind 2.0, The more special one, of misschien wel "the Most special one" presteert het om je enige gevaarlijke aanvaller te verneuken 3 dagen voordat het echt begint.
Mocht Okita morgen niet aan de basis beginnen, dan is een staande ovatie niet meer wat ik geven kan. Chapeau, klasse en driewerf Hoeze
Let op wat je vraagt; ik zie Okita ook nog half-fit aan de wedstrijd beginnen om vervolgens na 20 minuten uit te vallen voor het komende half jaar #Ippel
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
30 apr 2018 17:54
Jammer van Okita. Tja dat is wel een aderlating. Hopen dat yildirim gemotiveerder is nu hij zich in de kijker kan spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
30 apr 2018 18:10
Onderwerp Auteur
In twee wedstrijden maakte Yildirim drie doelpunten tegen Almere. Bijna evenveel als tegen alle andere clubs
Ligt hem blijkbaar wel.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
30 apr 2018 18:21
Beste MVV Supporters,
Morgen, vooraf aan de play-off-wedstrijd MVV - Almere City, is supporterskaffee De Gouden Ster geopend vanaf 17 uur.
De muziek wordt verzorgd door DJ AMIGO. Veer zien us !!!!!!!!!
FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
01 mei 2018 02:54
Ben Salemans
Administrator
We kunnen Ron Elsen van alles verwijten. Maar als hij tegen Ajax-2 voornamelijk reservebankspelers had opgesteld, zou er op dit forum ook felle kritiek op hem zijn geleverd. Nu verliezen we van Ajax-2 met 2-1, mede door een blunder in onze verdediging bij een 1-1-stand. Bij 1-1 hadden we een plekje hoger gestaan en zouden we tegen Almere eerst uit en daarna thuis hebben gespeeld. Dat zou iets gunstiger zijn voor ons. Tja, en dat Okita in de slotminuten geblesseerd raakt, is gewoon pure, domme pech. Dat kun je Elsen toch echt niet kwalijk nemen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
01 mei 2018 06:16
Ben Salemans schreef : We kunnen Ron Elsen van alles verwijten. Maar als hij tegen Ajax-2 voornamelijk reservebankspelers had opgesteld, zou er op dit forum ook felle kritiek op hem zijn geleverd. Nu verliezen we van Ajax-2 met 2-1, mede door een blunder in onze verdediging bij een 1-1-stand. Bij 1-1 hadden we een plekje hoger gestaan en zouden we tegen Almere eerst uit en daarna thuis hebben gespeeld. Dat zou iets gunstiger zijn voor ons. Tja, en dat Okita in de slotminuten geblesseerd raakt, is gewoon pure, domme pech. Dat kun je Elsen toch echt niet kwalijk nemen...
Wie moet ik het dan kwalijk nemen of de schuld geven? De speler van Ajax die Okita schopt?
Nee Ben, ik neem Ron dit wel degelijk kwalijk. Hij is tenslotte degene die de definitieve opstelling maakt of goedkeurt. Ten tweede hadden we bij een gelijkspel op precies dezelfde plaats gestaan als nu.
Ten derde; ik neem aan dat je de afgelopen wedstrijden MVV hebt zien voetballen en dat je kunt rekenen. Had je er nou echt op gerekend dat MVV met hun beste opstelling, op een uitverkochte Toekomst,met een elftal dat qua budget eredivisiewaardig is, kampioen zou kunnen worden bij winst en wij daar dan zouden kunnen winnen? Nou reken er maar niet op.
Al had Ron de bambino’s opgesteld. Had zou me een rotzorg zijn geweest. Nu voel ik me rot en maak ik me zorgen om onze beste speler die ons net dat tikje zou kunnen geven om de volgende ronde te laten bereiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
01 mei 2018 07:55
01 mei 2018 07:56 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
MATCHDAY!
Toch alweer een paar dagen lichte en stijgende spanning. Eerlijk gezegd al maanden niet gevoeld. ‘T bloed kruipt waar ‘t niet gaan kan eh!
Forza M.V.V.
Boe is dat feeske?
01 mei 2018 08:18
01 mei 2018 08:25 door Jacques.
Onderwerp Auteur
tuutsje schreef : Wie moet ik het dan kwalijk nemen of de schuld geven?
Waarom moet je het iemand kwalijk nemen of iemand de schuld geven?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb Okita er vanavond graag bij (en dan niet dat hij inderdaad na 20 minuten uitvalt en maanden uitgeschakeld is). En Elsen had hem rust kunnen geven inderdaad. Reken maar dat Elsen daar zelf nu ook van baalt. Maar waarom "moet" er schuld gegeven worden? Dat snap ik oprecht niet zo. Je kunt het ook gewoon als domme pech accepteren.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
01 mei 2018 08:56
Ben Salemans schreef : We kunnen Ron Elsen van alles verwijten. Maar als hij tegen Ajax-2 voornamelijk reservebankspelers had opgesteld, zou er op dit forum ook felle kritiek op hem (...) Tja, en dat Okita in de slotminuten geblesseerd raakt, is gewoon pure, domme pech. Dat kun je Elsen toch echt niet kwalijk nemen...
Maar waarom "moet" er schuld gegeven worden? Dat snap ik oprecht niet zo. Je kunt het ook gewoon als domme pech accepteren.
Ik ben er helemaal niet voor om voor elke nederlaag of tegengoal een zondebok te zoeken. Maar wat hierboven geschreven wordt is echt veel te makkelijk.
Dat gezegd hebbende, moeten we nu natuurlijk 100% erachter gaan staan.
01 mei 2018 09:00
01 mei 2018 09:01 door tuutsje.
Jacques schreef :
tuutsje schreef : Wie moet ik het dan kwalijk nemen of de schuld geven?
Waarom moet je het iemand kwalijk nemen of iemand de schuld geven?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb Okita er vanavond graag bij (en dan niet dat hij inderdaad na 20 minuten uitvalt en maanden uitgeschakeld is). En Elsen had hem rust kunnen geven inderdaad. Reken maar dat Elsen daar zelf nu ook van baalt. Maar waarom "moet" er schuld gegeven worden? Dat snap ik oprecht niet zo. Je kunt het ook gewoon als domme pech accepteren.
Beste Jaques. nee ik begrijp je zeker niet verkeerd. Ik lees altijd met veel plezier jouw betogen en analyses hier op het forum. Ik kan het echter niet als domme pech accepteren. Deze domme pech had gemakkelijk voorkomen kunnen worden. Daarom vind ik het geen domme pech maar meer een domme keuze. We lopen het hele seizoen al tegen veel kwetsuren en blessures aan, het lijkt wel of het nakomelingen van Arjen Robben zijn. Met alle genoemde redenen die ik hierboven en in mijn vorige post al aangaf dan ga je toch niet dat risico lopen?
Tevens ben ik al het gehele seizoen van mening dat we een nieuwe trainer nodig hebben, ik weet dat ik in herhaling val en dat verklaard misschien wel enigszins waarom ik die mening heb.
On topic: Hopelijk krijgen we nog voordat de opstelling bekend wordt gemaakt het verlossende woord dat onze verlosser vanavond fit genoeg zal zijn. Zo niet zou ik geen risico willen lopen en hem dan maar laten herstellen tot aankomende zaterdag.
Wat ik wel enigszins apart vind is dat veel mensen hier op het forum vanavond vol op de aanval willen spelen. Ik weet dat er gewonnen dient te worden, echter uitgoalen tellen dubbel. Als je vol op de aanval speelt zullen deze uitgoalen dan ook sneller vallen. Ik zou dan ook met de handrem erop aanvallen en igg zorgen dat de tegenstander niet scoort.
Iemand enig idee hoeveel kaarten er reeds al verkocht zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip
01 mei 2018 09:11
Onderwerp Auteur
Ik speel ook een beetje advocaat van de duivel hoor. Ik snap persoonlijk nog best dat Elsen met een sterke opstelling in Amsterdam begon maar nadat Ajax op 2-1 kwam wisselt hij Shermaine en Golpek. We hadden op dat moment twee doelpunten moeten maken tegen de aanstaande kampioen om nog het thuisvoordeel in de play-offs te halen, dat was niet heel waarschijnlijk. Een uitstekend moment om Nwakali en Okita te wisselen om onze beste spelers een beetje rust te geven met het oog op de play-offs drie dagen later.
Het was vooral de opmerking "wie moet ik dan de schuld geven?" waar ik op aansloeg. Niet eens naar Tuutsje persoonlijk maar ik krijg dat gevoel rond MVV-supporters soms wel meer, dat er altijd maar iemand schuldig moet zijn. Bijvoorbeeld Fortuna-uit, worden we gewoon overklast door een beter team, een duurder team ook dus best begrijpelijk dat ze beter zijn, maar een deel van de fans meent de spelers uit te moeten jouwen. Ik zei het toen ook al; ik zie nog de kop van Janssens voor me, die begreep er echt niets van en was oprecht aangedaan van die reactie. En terecht. De spelers op het veld konden er niets aan doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje, Zoewiezoe
01 mei 2018 09:35
01 mei 2018 09:36 door Hill28.
tuutsje schreef :
Beste Jaques. nee ik begrijp je zeker niet heb.
On topic:
Wat ik wel enigszins apart vind is dat veel mensen hier op het forum vanavond vol op de aanval willen spelen. Ik weet dat er gewonnen dient te worden, echter uitgoalen tellen dubbel. Als je vol op de aanval speelt zullen deze uitgoalen dan ook sneller vallen. Ik zou dan ook met de handrem erop aanvallen en igg zorgen dat de tegenstander niet scoort.
Ik denk dat je hierin op je wenken bediend gaat worden door je favoriete trainer.
01 mei 2018 09:38
Kun je etickets ook via je telefoon scannen? Printer kapot
01 mei 2018 09:42
Peter Pan
Platinum Boarder
Ben het met Tuutsje eens, snap het ook niet waarom Okita niet uit 'voorzorg' eruit werd gehaald en een Golpek wel, of was die geblesseerd toen hij werd gewisseld? Na 75/80 minuten was het meer dan duidelijk dat we niet meer in staat zouden zijn boven Almere te eindigen en was het nergens meer voor nodig om risico te nemen. Maarja, wat is risico. Als hij al 80 minuten op het veld loopt kunnen die 10 minuten er ook nog wel bij. Heb het laatste kwartier niet meer veel gezien (schakelprogramma), dus misschien dat hij geen sprintje meer heeft getrokken en is het pure pech dat een speler van Ajax hem een trap geeft. Maarja, het past wel weer bij de rest van dit seizoen. Vanavond hem laten starten en na een kwartier met een zwaardere blessure zien uitvallen zou het seizoen passend compleet maken.
Volgens de online-site ongeveer 4.300 kaarten verkocht. De kaarten voor de kassaverkoop zijn als ik het beetje goed heb bijgehouden nog niet verkocht, dus ik denk dat we op een kleine 5.500 toeschouwers zullen uitkomen vanavond. Neem aan dat 1 ronde play-offs is opgenomen in het budget dit jaar, dus hopen op extra winst in de tweede ronde.
01 mei 2018 10:14
Jim Cemint
Platinum Boarder
MVV beslist in warming-up over de inzetbaarheid van Okita. MVV overweegt zelfs om Okita te sparen voor de return in Almere, aanstaande zaterdag. Aldus L1.
Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden