MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I

01 mei 2018 21:45
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #61
Laten we nou niet doen alsof we dachten 'even' te winnen van almere. Iedereen was al bezig met roda en dat heeft ons de kop gekost. Vorig jaar draaide we een prima seizoen en werd er geen woord gerept over spelers en staf, dit jaar met vrijwel kwalitatief gelijk team en staf en nu moet er opeens een bezem doorheen. MVV was gewoon niet in vorm, heeft veel last gehad van blessures en andere omstandigheden (Ogunjimi bv.) Laten we nou niet denken dat nieuwe spelers en een nieuwe staf het beter zouden doen, kun je weer van vooraf aan beginnen waar je jaren geleden aan begonnen bent.
Dat betekent niet dat je kritisch kunt zijn, want ook ik zie dat er clubs met vergelijkbaar budget zijn die het beter doen. Er moet gewoon meer geld bij. Punt. Je kunt geen top jupiler leaugue/eredivisie team samenstellen van een spelersbudget van 8 ton. Met zo'n budget zit er nou eenmaal een Golpek en Houben bij.
Vraag is alleen hoe je dat geld krijgt, dat is het probleem. Maar dat is een andere discussie. Met een investeerder heb je altijd gezeik, die wil er altijd wat voor terug, maar dat is mijn mening.

Met andere woorden: Je kunt het de spelers en staf niet kwalijk nemen, maar dat betekent niet dat dit geen afgang was en beter moet en kan met dit budget.

Kop omhoog en volgend jaar weer. En alle azijnzeikers en gloryhunters die na 1 wedstrijd schreeuwen dat alles anders moet blijf aub weg en blijf realistisch.

PS: Shermar Martina aub levenslang contract geven, de enige jongen die vandaag echt goed speelde en volle inzet had. Een echte mvv'er
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 21:47
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #62
Dramatisch weer vanavond. Veel mensen zullen zich toch bedenken of ze nog wel een seizoenskaart voor volgend seizoen pakken. Veel gebrek aan kwaliteit. Pereira stond ernaast omdat hij in onderhandeling is met Almere City, tja hij wil hogerop voetballen....
Mmaee, Janssens graag retour richting hun clubs, te arrogant en maken ons niet beter. Verrips ook adieu, hij voelt zich al te groot voor Mvv. Schroyen heeft een heel slecht seizoen achter de rug maar ik blijf vertrouwen in hem hebben. Mwakali vertrekt, hierdoor wordt Mvv nog zwakker. Okido is een momenten voetballer, belangrijk geweest voor Mvv als hij weg valt hebben we helemaal niets meer voorin.
Mvv heeft een slecht aankoopbeleid gehad, maar ja ...er is ook geen scouting meer bij Mvv.
Ik hoop dat ooit nog eens iemand wil investeren in Mvv, anders wordt het nooit iets.
Fijn dat de administratie in orde is bij Mvv maar ik wil voetbal zien en eindelijk eens weg uit die Jupiler League.
Altijd een seizoenskaart gekocht maar nu twijfel ik na dit verschrikkelijk teleurstellend seizoen........even nog mijn teleurstelling verwerken....stelletje lamzakken kunnen nog geen bal over twee meter plaatsen!!

01 mei 2018 21:48 01 mei 2018 21:51 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #63

houtengerard schreef : knip.

Je vergeet erbij te melden dat WIJ de beste club van het Zuiden zijn, .... in de Jupiler League

Facta Non Verba

01 mei 2018 22:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #64
Schandalige vertoning. Als het niet loopt, dan vecht je ervoor! 0,0 passie en beleving.
Gelukkig liggen we eruit. Tegen Aachen-Nord zouden we zijn afgeslacht. Gelukkig blijft ons dat bespaard.

Een hele grote bezem door de selectie EN de technische staf. Elsen: bedankt, maar sodemieter nu ook maar eens heel snel op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

01 mei 2018 22:06
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #65
Ben ik nou de enige die vind (met mvv925) dat Martina de enige goede vandaag was? Hij had man of the match moeten zijn. Keihard gewerkt en redelijk/goed gespeeld
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

01 mei 2018 22:18
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #66
Vol ongeloof zit ik thuis achter mijn beeldscherm. Niet boos, niet verdrietig, maar volkomen murw. Hoe kan je als team in je eerste play-off-wedstrijd zo zwak spelen? Zonder bezieling, zonder patronen, zonder ambitie, zonder kracht in de duels? Zonder overtuiging: het leek erop alsof geen enkele MVV’er vanaf het begin in een goed resultaat geloofde. Wat is dat toch? Het lijkt wel of ze met de week slechter gaan voetballen……

Dit elftal komt op alle fronten kwaliteit tekort. Er zijn dringend nieuwe impulsen nodig. Het wordt tijd dat er nu eens niet alleen spelers voor de breedte van de selectie worden geworven. Dan maar wat minder spelers en betere kwaliteit. Want dat is het waar het aan ontbreekt: pure kwaliteit. Top Jupilerleague zijn mijns inziens (en dan heb ik het niet over vanavond….) alleen spelers als Verrips, Okita, Ippel, Nwakali (als die op een andere positie speelt, want op deze manier deelt hij in de malaise), Ciranni en eventueel Nijs en Mares. Maar wie daarvan blijft?

Zoals altijd is het op de eerste plaats een kwestie van geld: er zal echt iets bij moeten. Maar ik denk ook dat een verfrissing van de trainersstaf wenselijk zou zijn, want de heren Elsen en Dusseldorp krijgen dit team echt niet meer aan de gang. Niet in de playoffs, maar ook niet volgend seizoen, ben ik bang.

Twee voordelen van deze avond:
- ik denk dat Almere een aanzienlijk grotere kans maakt om Roda JC uit te schakelen dan dat MVV dat gaat doen. Een vernedering is ons bespaard gebleven;
- iedereen heeft kunnen zien dat het op deze manier niks wordt. Met pappen en nathouden en voortzetting van hetzelfde beleid (technisch-sportief en financieel) zitten we over 10 jaar nog op dit niveau in de Jupilerleague te voetballen.

Het is zoals Arnon Grunberg vandaag schreef in de Volkskrant: als je geen enkel risico durft te lopen en als je elk conflict vermijdt (de kump-good-mentaliteit) dan leef je niet echt en kun je net zo goed dood zijn. Waarvan acte.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVVke, Napoleon, opadiehard, Tuor, Brncic, itsman

01 mei 2018 22:25
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #67
En stilstand betekend achteruitgang. Bijna Iedereen verbeterd zich maar wij blijven stilstaan.

01 mei 2018 22:29
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #68
Spijker op de kop Ben. Wat een drama vandaag. Los zand, geen passie, geen beleving. Helemaal niets. De bezem mag er flink doorheen. En volgend seizoen svp gericht investeren in de voorhoede. Dan maar iets meer risico, maar alles beter dan Golpek, Ogunjimi, Yildirim en Houben. Een goede spits betaalt zichzelf terug.

01 mei 2018 22:34
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #69

Brncic schreef : Spijker op de kop Ben. Wat een drama vandaag. Los zand, geen passie, geen beleving. Helemaal niets. De bezem mag er flink doorheen. En volgend seizoen svp gericht investeren in de voorhoede. Dan maar iets meer risico, maar alles beter dan Golpek, Ogunjimi, Yildirim en Houben. Een goede spits betaalt zichzelf terug.

Bezem kan er helaas moeilijk doorheen als spelers als Golpek een contractverlenging krijgen. (En dus kom je weer op het financieel aspect van de beleidsbepalers)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

01 mei 2018 22:36
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #70
Frank de grootste ellende is dat we Elsen niet kwijt raken, hij is nu al bezig om het volgende seizoen
zo verder te gaan, als dit seizoen.
Als hij "klote had"nam hij de eer aan zich zelf.

01 mei 2018 22:58
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #71
Wat een drama, de slechtste wedstrijd van het seizoen, en dat in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Ron Dregation = Exit!

01 mei 2018 23:40
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #72
Waar te beginnen zonder alleen frustratie te uiten? Het ontbrak vandaag aan alles: passie, inzet, bravoure, tactiek, techniek, duelkracht, etc. Zoals een enkeling hier al aangaf onttrok alleen Martina zich aan de mailaise. Dat gold in mindere mate voor Verrips. Die deed weinig verkeerd.
Verliezen kan altijd, maar op deze manier... Ik hoop dat zowel staf als spelers zichzelf eens goed een spiegel voorhouden m.b.t deze wedstrijd. Het werd op een gegeven moment genant om naar te kijken. De wedstrijd in Almere lijkt mij een formaliteit, al hoop ik op een enorme stunt. It ain’t over till... Juist ja.

02 mei 2018 08:21
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #73
Daar zijn de standaard antwoorden weer : staf eruit, spelers eruit, alles is klote. Mensen, neem eens een pilsje i.p.v. een fles azijn op zo een avond. Je merkt na een paar keer dat het stukke beter wordt.

Je wordt gewoon geklopt uit drie dode spelmomenten en dan zeggen dat Martina goed was? Ik zie na 10 glazen bier nog dat Martina tot twee maal toe zijn man volledig kwijt was. Pereira was de organisator achterin en deze heb je simpelweg gemist. De reden waarom hij ernaast stond weet tot nu toe niemand, maar ik vermoed omdat hij de laatste weken minder presteert.

We hebben geen enkele goede aanval op de mat weten te leggen en alle doelpunten vallen uit dode spelmomenten. Ik hoop (maar denk het niet) dat we zaterdag het roer omgooien en vol op de aanval. Je moet immers met 0-3 winnen en waarom zou dit niet kunnen? Ik ben niet bepaald onder de indruk van Almere en als zij in een uitwedstrijd drie keer kunnen scoren, dan kunnen wij dat ook.

Almere denkt dat ze er al zijn, wij denken dat we uitgeschakeld zijn en laat dat nu die ene keer op de honderd zijn dat het hierdoor gaat lukken.

Ik ben er in ieder geval bij. Vind het een beetje flauw om hier namen te zetten van mensen die standaard negatief reageren op social media, maar wellicht dat zij er ook eens bij zijn.

Kom op MVV, ougal deit 't pijn. WINNEN OF VERLEREN DOEN VEER SAMEN NEET ALLEIN!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

02 mei 2018 08:24
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #74
Stiekem hoop ik dat Elsen de opdracht gegeven had om te verliezen., Indien dat niet het geval is mogen de spelers zich diep en diep en nog eeens heeeeel erg diep gaan schamen. Wat een afgang. Ik heb geen passie en strijd gezien in de hele wedstrijd. Laat ik dan niet beginnen over het slechte veldspel. Amper een bal kwam aan. Hoe kan dat op dit niveau? Hoe kan het dat er geen drang tot winnen wis? Hoe kan het dat er geen drang dat promotie is? Hoe kan het dat onze voorhoede gewoon niet kan scoren ( okita uitgesloten ). Alsof de groep elkaar gewoon niet ligt. geen idee maar het is voor de fans gewoon vernederend.

Spelers met passie en drang om te winnen het veld op sturen is 1 van de werkzaamheden van de trainer / coach. Als dit al niet lukt dan is of de trainer niet geschikt of de spelers zitten hier allemaal met tegenzin. Al met al een zware teleurstelling en het heeft weinig zin om zaterdag naar almere te gaan.

02 mei 2018 08:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #75
Wedstrijden als deze zijn de reden dat ik niet meteen na een wedstrijd op het forum reageer. Ik heb er een nachtje (slecht) over kunnen slapen. Er zit nog genoeg frustratie in, dus die ga ik maar van me af schrijven. Lijnsje, je gaat het niet leuk vinden ;-)

Het blijft me frapperen hoe verschillend we soms wedstrijden zien. Veel dingen die ik heb gezien zijn al benoemd hoor, maar sommige dingen heb ik totaal anders gezien.

Ik lees een paar keer dat Verrips een goede wedstrijd had of weinig fout gedaan heeft. Dat verrast me. Ik kan zo snel geen samenvatting vinden maar voor mij zag Verrips er bij minimaal één doelpunt niet goed uit. Daarnaast bij het afgekeurde doelpunt van Almere ook niet. En ik herinner me een situatie met Janssens waar de bal tussen hun in valt, ze niet communiceren en een speler van Almere (Van de Water?) op doel kan schieten. Gelukkig had die het vizier niet scherp staan, maar die situatie was minimaal 50% de schuld van Verrips. Volgens een oud-keeper naast me overigens 100%, “bal had altijd voor Verrips moeten zijn”. Verrips heeft dit seizoen een aantal goede wedstrijden gekeept en was gisteren niet de slechtste MVV’er maar zat wel degelijk meer dan eens (goed) mis.

Ook lees ik weer een aantal keer het woord inzet. Ik denk niet dat het aan inzet lag gisteravond. Ik zou ook niet zo snel spelers op kunnen noemen die ik gisteren geen of weinig inzet vond tonen. Als ik mensen moet noemen, kom ik uit bij Nwakali of Schroijen. Een Okita bijvoorbeeld heb ik meermaals op links- of rechtsachter gezien, zoals hier al gezegd door anderen. Ook daar de bal zien verspelen overigens, hij hoort daar niet te staan. Maar gebrek aan inzet kun je dat niet noemen. Ook bij Nwakali of Schroijen valt het nog te bezien of het gebrek aan inzet was hoor, maar die straalden dat nog het minste uit.

Waar gaat het dan wel mis? Gebrek aan kwaliteit. In de brede zin van het woord. Zoals ook al opgemerkt was Schroijen de enige MVV’er ouder dan 22. En Schroijen is niet iemand die een team op sleeptouw neemt of ook maar een voorbeeldfunctie heeft, dat is een flegmatieke buitenspeler. Op het middenveld stonden Loshaj, die heel ver is teruggezakt in niveau en al moeite genoeg heeft met zijn eigen spel. Mares, die een nuttige in de weg-loper is maar totaal geen sturing geeft en aanvallend 0,0 brengt. En Nwakali, die, het is ook al gezegd, om mij compleet onduidelijke redenen de meest verdedigende middenvelder was en op die positie niets te zoeken heeft. Bovendien ook al een flegmatieke jongen die het van creatieve ingevingen moet hebben, niet iemand die een team op sleeptouw neemt, de poppetjes neerzet, het tempo van een wedstrijd bepaald. Ik heb ook het idee dat Nwakali mentaal al lang weg is bij MVV. Af en toe een leuke actie maken en verder zal het allemaal wel voor hem. Technisch gaan we hem heel erg missen, maar qua strijdlust niet. Liep ook meteen na de wedstrijd kwaad het veld af. Voorin Golpek en Okita die ook totaal geen leiding kunnen geven maar momentenvoetballers zijn. Dus van wie moet dan de leiding komen? Wie bepaalt het tempo? Wie zweept het team op? Wie zet de poppetjes neer? Geen idee. We hebben de keeper en de verdediging nog. Verrips communiceert al het hele seizoen slecht met zijn verdedigers (zie ook hierboven voor een voorbeeld), laat staan met de rest van het team. Janssens werkt hard en geeft op inzet en ordinair tegenstander onderuit lopen nog enigszins een voorbeeld, maar mist duidelijk het inzicht en de kwaliteit om aanvallend iets te kunnen betekenen. Ciranni probeert nog wat maar zie ik die kwaliteiten ook niet in terug. Mmae is een sloper en meer niet, heel onrustig verder, totaal geen leider. Martina kwam gisteren nog het meest in aanmerking en zat vol strijdlust en probeerde meermaals de boel op te zwepen. Maar ik heb nu de hele basisopstelling gehad en niemand genoemd die sturing kan geven, het spel en tempo kan bepalen. Of die het overwicht heeft om het team op de flikker te geven als het niet loopt. Gisteren miste ik Ippel ontzettend hard. Of zelfs een Kuipers. Kuipers was een sloper zoals Mmae, maar tegelijkertijd 90 minuten lang aan het coachen richting het middenveld. Kuipers was zeker niet foutloos maar wedstrijden als gisteren geven het belang aan van een “pratende” centrale verdediger.
En goed, dit leidinggevende wat we dus in het veld misten, is ook een kwestie van kwaliteit. Net zoals ervaring een vorm van kwaliteit is. Als Ippel geblesseerd is, en Nys geschorst, blijft er weinig over.

Daarnaast natuurlijk gewoon voetbalkwaliteit. Verrips zoals hierboven genoemd aantal keren in de fout. Janssens speelde dramatisch. Mmae wist vaak niet waar zijn man was. Mares stond een groot deel van de wedstrijd op rechtsmidden en had volgens mij geen idee wat hij daar moest doen, de nummer 12 van Almere, aanvoerder Overtoom, zal zelden zo veel vrijheid gehad hebben als gisteren, steeds kon hij weer met de bal aan de voet rustig rondlopen op 30 meter van het MVV-doel. Normaal gezien iemand waar Mares de hele wedstrijd voor de voeten liep, maar die stond ergens in het luchtledige op rechts. Nwakali had een aantal technisch leuke acties maar was vooral veel bezig met de bal ophalen tussen de centrale verdedigers in. Dan heb je niets aan hem. En zijn verdedigende taken voerde hij gewoon niet uit. Loshaj ook dramatisch, zoals gezegd sinds zijn blessure niets meer over van dat leuke talent met veel doorgroeipotentieel. Schroijen en Golpek nauwelijks een gelukte actie, liepen er voor spek en bonen bij, hadden net zo goed met negen man kunnen spelen – al had Golpek één leuke actie waar hij een vrije trap versierde en dat leverde ons de 1-1 op. Nu heb ik drie man niet genoemd, en dat zijn de enige drie die wat mij betreft een voldoende verdienen, al is het geen dikke voldoende. Ciranni met de rake vrije trap en paar goede aanvallende acties, en Ciranni probeerde nog wel eens mensen goed neer te zetten. Martina speelde degelijk en gaf het goede voorbeeld, en probeerde de boel op te zwepen, maar zat er bij de tegendoelpunten ook gewoon helemaal naast – en bij het afgekeurde doelpunt van Almere ook al. En Okita had als enige aanvaller nog wel eens een leuke actie in huis, al hoop/verwacht je meer van hem. Alle drie een mager zesje, meer ook niet.

Dan wordt er gewisseld en denk je dat Yildirim en Houben onmogelijk slechter kunnen zijn dan Golpek en Loshaj. Nou, Houben was dat ook niet, al liet ook hij weinig positiefs zien. Maar Yildirim, man man man. Wat heb ik me lopen ergeren aan hem. Die heeft werkelijk alle ballen verkeerd geraakt, gaf foute passes over anderhalve meter, én was alleen maar op iedereen aan het zeiken. Ciranni loopt drie meter bij hem vandaan vrij, Yildirim raakt de bal totaal verkeerd en geeft hem vijf meter bij Ciranni vandaan, en schold vervolgens Ciranni de huid vol. Verbijsterend. Lachwekkend bijna, als ik niet al zo gefrustreerd was door de rest van de wedstrijd. Hoe moet je je voelen als Koolhof, als je ziet wie er wél spelen/mogen invallen en jij niet? Kostons raakte in de korte tijd die hem gegeven was ook geen bal goed.

En dan is er nog een derde soort kwaliteit. En dat mag je helemaal bij de technische staf/mensen die de selectie samenstellen leggen. Hoe steek je een selectie karakterologisch in elkaar, en hoe zorg je dat het een team wordt? Ik heb, niet voor het eerst dit seizoen, het idee gehad dat sommige jongens voor het eerst met elkaar op het veld stonden. Ze wisten nauwelijks van elkaar wat ze gingen doen. De bal diep geven als de aanvaller juist inzakte. En breed als de vleugelverdediger net aan een sprint naar voren begon. Zo kan ik nog wel wat voorbeelden geven. Dat zoiets aan het begin van het seizoen gebeurt, snap ik. Maar in de play-offs nog altijd?? En terugkomend op het leiderschapsaspect. Hoe raar het ook klinkt, maar zelfs een Verheijdt mis ik uit dat oogpunt. Niet dat die nou de poppetjes goed neerzette. Maar die zweepte de boel op en gaf het voorbeeld. Achteraf gezien is altijd gemakkelijk praten maar met vertrek van Kuipers en Verheijdt zijn twee vechters vertrokken en daar is niemand voor teruggekomen.

Ten slotte nog een vierde item onder het kopje kwaliteit. Van de technische staf. Ik vind dat Elsen soms te veel kritiek krijgt, maar sommige keuzes gisteren snapte ik echt niet. Nwakali die zich keer op keer tussen Martina en Mmae in meldde. Nwakali speelde vorig seizoen sowieso zijn beste wedstrijden als rechtsbuiten, maar als je hem dan als centrale middenvelder neerzet, toch wel met aanvallende intenties? En daardoor kwam Mares dus zoals gezegd wat meer naar voren te spelen, op de rechterkant. Mares kan één ding goed: de aanvalsopzet van de tegenstander frustreren. De spelmaker van de tegenstander in de weg lopen. Nou, die stond niet waar Mares stond, dus had je niets aan Mares. Want aanvallend brengt die werkelijk helemaal niets. Het was op zijn minst logisch geweest om Mares en Nwakali om te wisselen. Dat gebeurde niet, ook niet tijdens de wedstrijd. Bizar. Volgens mij zag minimaal de helft van de aanwezigen in de Geusselt dat die twee verkeerd stonden.
Golpek in de basis vervolgens. Waarom niet Koolhof of Houben? Of waarom niet Nwakali rechtsbuiten, Houben rechtsmidden, Mares centraal op het middenveld met de punt naar achteren? Ik snap de contractverlenging van Golpek best – ideale jongen om als “nummer 20” in je selectie te hebben, is goedkoop, zeurt niet, zit echt wel wat talent in. Maar nog heel lang geen basisspeler (als hij dat ooit al wordt), zelfs niet de eerste speler die je aanvallend laat invallen.
Ongeveer zelfde verhaal kun je houden over Loshaj, al snap ik dat nog enigszins qua blessures/schorsing Nys, er was niet zo veel over qua keuzes op het middenveld.

Ik kan nog veel meer opnoemen over gisteren. Maar ik houd het hierbij. MVV mist dit seizoen kwaliteit in alle opzichten. Het is dramatisch en zuur dat het in de play-offs zo tot uiting komt, want er zijn genoeg wedstrijden geweest dat het toevallig wel goed viel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Frank Salemans, middenstip, Tuor, Kay, Brncic, Jim Cemint, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden