>
Ontvangen bedankjes 393
Kun je net zo goed heel die moskee/kerk in de fik steken, een enkele bougie helpt dit zooitje niet verder.Yannick schreef : Ik begin deze reactie te schrijven in de 72e minuut bij een 1-3 achterstand, wetende dat met de passie en voetballend vermogen wat ik op mijn live stream zie, dit MVV deze stand niet meer gaat goed maken.
Wat viel me op na deze 70 minuten en waaraan valt deze stand te verwijten? Spelers laten totaal geen inzet zien bij deze belangrijke wedstrijd.. Ik snap niet dat je het hele jaar door roept om doelstelling playoffs, deze veilig stelt, en dan zo weer weg gooit? Hier leg ik ook gedeelte de schuld bij de technische staf, die de spelersgroep ook totaal niet heeft kunnen motiveren voor deze pot.
We kunnen hier wel spelers & staf persoonlijk gaan aanvallen, maar dit is toch echt een collectief falen van heel MVV. Niemand, maar dan ook echt niemand, speelde een goeie pot.
Enfin, mijn overige woede ga ik laten bezinken. Ik ga maar een bougie aansteken en hopen dat we zaterdag de rollen kunnen omkeren en WIJ eens met volle passie een paar doelpunten in een uitduel kunnen maken. Dit is dan ook echt een wanhoops poging dat dit helpt, want de moed is me in dr schoenen gezakt...
Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
ouwe rot schreef : Volgens verslaggever fox sport gaat Pereira volgend seizoen naar Almere. Dit is wel nog een gerucht.
Hou toch op met alles toe te schrijven aan de ''gemeente Maastricht''. Zonder de gemeente Maastricht waren we al jaren geleden failliet verklaard. Natuurlijk kan de gemeente helpen, maar ze zijn slecht een klein deel in de hele taart MVV Maastricht. De beleidsbepalers hebben de afgelopen jaren gefaald. Het maatschappelijke zou ons wel naar de top helpen. Door een eerder bestuur staan we gesloten voor geld van buitenaf. Wat men niet beseft is dat de wereld veranderd. Je kunt wel trouw blijven aan je eigen idealen, maar geld bepaald alles.SintServaos schreef : Groete sjoenmaak zoewel speulers es technische staf. Weijer bedaank gemeinte Mestreech, met unne dikke nek roondloupe op preuvenemint, Jim en Tefaf mer neet ut vermoge en capaciteite hubbe um economisch beleid te voere um bedrieve aon te trekke die potensjele sponsor zien veur MVV. Sport in Mestreech is un lacherke, de stad die zich de poort vaan Europa nump heet neet ins un ieredivisieclub, wat zegk iech, veredelde amateurs.
Tuor schreef :
Maar waarom speelde Pereira, toch reserve aanvoerder, niet?