MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I

01 mei 2018 20:34
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #46

Yannick schreef : Ik begin deze reactie te schrijven in de 72e minuut bij een 1-3 achterstand, wetende dat met de passie en voetballend vermogen wat ik op mijn live stream zie, dit MVV deze stand niet meer gaat goed maken.

Wat viel me op na deze 70 minuten en waaraan valt deze stand te verwijten? Spelers laten totaal geen inzet zien bij deze belangrijke wedstrijd.. Ik snap niet dat je het hele jaar door roept om doelstelling playoffs, deze veilig stelt, en dan zo weer weg gooit? Hier leg ik ook gedeelte de schuld bij de technische staf, die de spelersgroep ook totaal niet heeft kunnen motiveren voor deze pot.

We kunnen hier wel spelers & staf persoonlijk gaan aanvallen, maar dit is toch echt een collectief falen van heel MVV. Niemand, maar dan ook echt niemand, speelde een goeie pot.

Enfin, mijn overige woede ga ik laten bezinken. Ik ga maar een bougie aansteken en hopen dat we zaterdag de rollen kunnen omkeren en WIJ eens met volle passie een paar doelpunten in een uitduel kunnen maken. Dit is dan ook echt een wanhoops poging dat dit helpt, want de moed is me in dr schoenen gezakt...

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Kun je net zo goed heel die moskee/kerk in de fik steken, een enkele bougie helpt dit zooitje niet verder. :)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 20:41
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #47
Jongens, het heeft gewoon met kwaliteit te maken. Beter zo dan 0-7 tegen Rjc. Laat Almere het maar opknappen.

01 mei 2018 20:42
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #48
Dit heeft niets met inzet te maken, maar alles met kwaliteit. En de grootste kwaliteit die dit MVV mist is een aantal leiders op het veld die de boel op sleeptouw nemen. In onze basisploeg vandaag hadden we één speler boven de 22 en dat was Schroijen, absoluut geen leiderstype. Voor de rest was dit een elftal jonkies dat best aardig kan voetballen, intrinsiek voetballend niet minder dan vorig seizoen, maar dat te afhankelijk is van de wedstrijdomstandigheden. Als MVV achter komt, is er niemand die de schouders eronder zet. Dan mis je natuurlijk een Ippel, en in mindere mate Nys, enorm.
MVV zal volgend seizoen toch echt wat meer op een aantal ervaren spelers moeten inzetten (zoals we die vorig seizoen ook veel meer hadden, niet in het minst op de bank). Met alleen maar jonge gastjes moet je al een elftal hebben van het niveau Jong Ajax om echt voor resultaten te spelen en die miljoenen hebben we niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

01 mei 2018 20:52
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #49
Exit. Bizar slecht ook weer, beetje de dalende lijn van het gehele seizoen doorgetrokken. Gelieve een bezem door de selectie halen, en een echte trainer aanstellen komend seizoen.

Danke bitte.

01 mei 2018 20:59
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #50
Groete sjoenmaak zoewel speulers es technische staf. Weijer bedaank gemeinte Mestreech, met unne dikke nek roondloupe op preuvenemint, Jim en Tefaf mer neet ut vermoge en capaciteite hubbe um economisch beleid te voere um bedrieve aon te trekke die potensjele sponsor zien veur MVV. Sport in Mestreech is un lacherke, de stad die zich de poort vaan Europa nump heet neet ins un ieredivisieclub, wat zegk iech, veredelde amateurs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

01 mei 2018 21:08
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #51
Blij dat het seizoen er op zit, hoef de komende maanden even helemaal niks meer van dit zooitje op het veld te zien. We komen niet verder dan 100 diepe ballen van achteruit op een paar blinde paarden voorin en dan zie je zo'n Almere lekker de bal in de voetjes naar elkaar rondspelen. Voetballen kan Almere, maar probeer dan op zijn minst ze niet te laten voetballen. Beetje inzet, beetje werken, beetje passie. Nee, allemaal niet. Mocht die Mirani komende zaterdag per ongeluk 3x in zijn eigen goal koppen en we volgende week tegen Roda moeten mogen jullie me een privébericht sturen voor een gereserveerde plaats. Dit team hoef ik niet meer te zien dit jaar.

01 mei 2018 21:23
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #52
Ik heb uit geruchten gehoord dat we volgend jaar voor de top-3 gaan spelen i.v.m. een flinke kapitaalinjectie naar aanleiding van het gepresenteerde toekomstplan. Ondanks het advies van sommige bekende supporters, bestuursleden en beleidsbepalers die graag de ''macht'' willen behouden en in de strategie "ut kump wel good'' geloven, en niet open staan voor investeerders, hebben we toch vermogende bedrijven in de regio Maastricht kunnen aantrekken die onze club volgend seizoen hogerop zullen brengen.

- Cafetaria De Zware Kater gaat een 3-jarige samenwerking aan voor 1700 euro per seizoen.
- Café de Hoge Hoed gaat een 1-jarige samenwerking aan voor 1.200 euro per seizoen.
- Restaurant Dromen Zijn Bedrog op de Markt in Maastricht gaat de wedstrijdbal voor seizoen 2018/2019 sponsoren.

MVV Maastricht kijkt uit naar deze samenwerkingen en voorziet een promotie binnen 25-jaar. Zoals beschreven in het 25-jaar plan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

01 mei 2018 21:25
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #53
Volgens verslaggever fox sport gaat Pereira volgend seizoen naar Almere. Dit is wel nog een gerucht.

01 mei 2018 21:27
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #54

ouwe rot schreef : Volgens verslaggever fox sport gaat Pereira volgend seizoen naar Almere. Dit is wel nog een gerucht.

Dit heb ik dus ook gehoord, dat zou dus ook de reden zijn waarom hij op de bank zat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

01 mei 2018 21:30
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #55
Tja. Waar te beginnen... Wat een deceptie. En wat zijn we vanavond te kakken gezet in eigen stadion. Je voetbalt een heel jaar voor play-offs, en op het moment supreme leg je deze prestatie neer. Spelers, technische staf: een hele dikke onvoldoende.

Het begon al meteen lekker. Vanaf de aftrap buitenspel staan. Knap. Maar goed, dat leek in elk geval op een aanvallende intentie. Verder is mij durende de hele wedstrijd niet duidelijk geworden wat het strijdplan van MVV was. Hoe dan ook, de 0-1 was volledig terecht en heerlijk verdedigd, net als de overige doelpunten. Tussendoor maakt Ciranni mooi gelijk, even wankelde Almere een klein beetje en was er hoop op een herboren MVV. Niks bleek minder waar. De start van de tweede helft was net zo klote als die in de eerste helft. Het was wachten op de 1-2. Die viel dan ook, wederom klasse verdedigd. Tja en dan ook nog de 1-3. Volledig terecht.

Kortom: een totale deceptie. Waar gaat dit fout? Het is een collectief falen van spelers en technische staf. Om te beginnen was mij totaal onduidelijk met welk plan MVV speelde. Bij tijd en wijlen leek de tactiek te bestaan uit met 10 man voor de eigen goal hangen en proberen te counteren. Ook de spelers leken geen idee te hebben. Liepen kris kras overal. Okita stond op een gegeven moment linksback. Nwakali liep regelmatig als laatste man te voetballen. Er zat geen enkele lijn in. Dit team heeft voor het grootste deel bijna een jaar lang samen getraind, maar dat is nergens aan af te zien. Er zit geen enkele vastigheid in. Spelers wekken de indruk alsof ze voor het eerst met elkaar op het veld staan. Aanvallen waren volledig eendimensionaal (crossbal en hopen op een bevlieging van de vleugelspelers). Maar goed, doordat Nwakali zo leek het wederom als verdedigende middenvelder voor de defensie was geposteerd, deed MVV zichzelf ook aanvallend de das om. Onbegrijpelijk dat deze man door de technische staf op die plek wordt neergezet. Ik begrijp de theorie hierachter echt niet (toegegeven, ik ben geen meester voetbal tacticus).
Uiteraard werd Nys als leider node gemist, en daardoor stonden we feitelijk met een veredeld jeugdelftal op het veld (leeftijdstechnisch dan). Maar waarom speelde Pereira, toch reserve aanvoerder, niet? Nog een beslissing van de technische staf die ik niet begrijp. Juist in deze wedstrijd werden leiders kwaliteiten gevraagd. En bovendien is toch al het hele seizoen duidelijk dat een verdediging met Mmaaee veel onzekerder acteert dan met Pereira. Ik neem aan dat Pereira geblesseerd was? Of er een andere reden was voor zijn plek op de bank? Anders kan ik deze beslissing echt niet begrijpen. Het was ook meteen er aan af te zien. De tegendoelpunten die we kregen, vooral de 1-2, om te janken gewoon. Van een niveau waar een zesdeklasser zich nog voor schaamt.
En inzet. Dat blijft een lastig begrip. Wanneer toont iemand inzet? Rutjes toont altijd inzet, maar is voetballend eerder een belasting dan een versterking voor het team waarin hij speelt. Dus inzet is nogal een relatief begrip. Maar ik vond het desalniettemin allemaal erg gelaten bij ons. Vrijwel alle duels gingen verloren. Dat heeft toch echt deels met inzet te maken. De houding van sommige spelers straalde absoluut niet uit dat ze er zin in hadden. Een aantal lijkt zo snel mogelijk weg te willen en geen stap teveel meer te willen zetten. Ja, dat is makkelijk gezegd vanaf de tribune. Maar vanaf minuut een oogde Almere veel scherper. Blijkbaar lukt het onze spelers niet zichzelf te motiveren en slaagt ook de technische staf hier niet in.
En natuurlijk heeft een en ander gewoon met kwaliteit te maken. Teveel spelers komen gewoon tekort voor dit niveau. Als je toch ziet dat sommigen niet eens een pass kunnen geven over vijf meter. Dat een bal aannemen al te moeilijk is. Dat spelers constant op het verkeerde been worden aangespeeld. Qua kwaliteit zit er wellicht gewoon niet meer in dan dit. Er moet een enorme bezem door deze selectie. Gaat ook gebeuren. Onze hele defensie vertrekt bijvoorbeeld zo'n beetje, op Martina na. Grote vraag is wie er als vervangers gehaald worden.

Verrips had een paar prima reddingen, maar ging niet vrijuit bij de 1-3. Zou hem graag willen behouden, maar dat zal wel niet gaan. Janssens, totale offday. Werd helemaal zoek gespeeld door van de Water en deed voetballend bijna niks goed. Ciranni ging het iets beter af. Martina speelde redelijk. Mmaaee is atijd fysiek aanwezig, maar maakt elke wedstrijd een aantal onnodige fouten. Zoals hierboven al gezegd vind ik de defensie altijd onrustig ogen als hij speelt. Loshaj komt tekort, heeft niks op dit niveau te zoeken. Zonde, want was voor zijn blessure een heel aardig talent. Mares heeft Nys nodig om hem te sturen. Nwakali stond om onbegrijpelijke redenen weer als verdedigende middenvelder geposteerd. Tja, dan heb je niet zoveel aan hem. Frustratie droop eraf bij hem. Schroyen liet niks zien. Okita probeerde wel, maar werd nauwelijks gevaarlijk. En Golpek is een leuke wisselspeler, snap ook wel dat hij een verlenging heeft gekregen, maar komt gewoon tekort voor de basis. Houben heeft niks te zoeken op dit niveau. Yilderim heeft geloof ik geen bal goed geraakt. Kostons idem.

Nou goed, zaterdag komt natuurlijk nog. En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar goed, reeël gezien is het natuurlijk einde seizoen. En dan wordt het kijken naar volgend seizoen. Weer een jaar jupiler league. En na een avond als het vanavond is het even moeilijk optimistisch te zijn over de toekomst. Maar goed, dat zakt wel weer als de emotie van de wedstrijd gezakt is. We zullen zien wat zaterdag zal brengen, en de maanden daarna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, middenstip, jovkle

01 mei 2018 21:32
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #56

SintServaos schreef : Groete sjoenmaak zoewel speulers es technische staf. Weijer bedaank gemeinte Mestreech, met unne dikke nek roondloupe op preuvenemint, Jim en Tefaf mer neet ut vermoge en capaciteite hubbe um economisch beleid te voere um bedrieve aon te trekke die potensjele sponsor zien veur MVV. Sport in Mestreech is un lacherke, de stad die zich de poort vaan Europa nump heet neet ins un ieredivisieclub, wat zegk iech, veredelde amateurs.

Hou toch op met alles toe te schrijven aan de ''gemeente Maastricht''. Zonder de gemeente Maastricht waren we al jaren geleden failliet verklaard. Natuurlijk kan de gemeente helpen, maar ze zijn slecht een klein deel in de hele taart MVV Maastricht. De beleidsbepalers hebben de afgelopen jaren gefaald. Het maatschappelijke zou ons wel naar de top helpen. Door een eerder bestuur staan we gesloten voor geld van buitenaf. Wat men niet beseft is dat de wereld veranderd. Je kunt wel trouw blijven aan je eigen idealen, maar geld bepaald alles.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

01 mei 2018 21:37
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #57

Tuor schreef :
Maar waarom speelde Pereira, toch reserve aanvoerder, niet?

Lees nu dat Pereira dus op de bank zou hebben gezeten vanwege een vermeende transfer naar Almere. Vreemd verhaal. Vraag me indien dit klopt af wiens beslissing dat is geweest, van de technische staf of op verzoek van Pereira zelf.

01 mei 2018 21:37
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #58
Welk plan? Enigste plan is schuldenvrij blijven verder is er geen plan terug te vinden bij mvv. Vorig seizoen zei zelfs de voorzitter we gaan promoveren dit jaar is 3 stappen terug! Ik blijf mvv volgen maar geloof er niet meer in dat het ooit beter wordt. Na bijna 20 jaar is de hoop verdwenen. Ik geloof niet meer in sprookjes. Ik blijf natuurlijk naar mvv komen maar hoop ben ik kwijt. Ik zie geen oplossing voor mvv in een voetbalwereld die om geld draait. Wij hebben geen geld klaar. Zorg voor een leuk amateur team dat iedere cm gras opvreet en verlies iedere wedstrijd met de wetenschap dat gevochten is voor ieder grassprietje.

01 mei 2018 21:39
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #59
Hadden jullie dit niet verwacht dan? Na die 36 generale repetities van dit amateurtoneel waarbij niks goed uit de verf kwam (En dan kijk ik niet naar het scorebord). Vanaf dag één had de technische staf al geen vat op deze ploeg, zelfs na een half jaar was er geen samenspel of een doordachte aanvalsplan te bekennen. Iedere wedstrijd leek het alsof ze voor de eerste keer samenspeelden. Alleen maar loeren op de counter in eigen huis.. Vermaak pur sang hoor, al die mislukte passes.. Het is dat niemand die laatste play-off plek wilde hebben. Had de competitie nog twee wedstrijden langer geduurd, dan was ons dit ook bespaard gebleven.

Bij iedere normaal functionerende vereniging werd er volgend seizoen afscheid genomen van de technische staf na anderhalf jaar aanmodderen en onverzorgd voetbal afleveren. (Niet omdat je iets persoonlijk tegen die mensen hebt, maar om de kwaliteit van de club te verbeteren.) Maar niet bij MVV, de club die het zo goed doet naar eigen zeggen. Daar past het niet in de begroting om verantwoordelijkheid te geven aan basisprincipes van het betaald voetbal. Daar hoeft niemand afgerekend te worden op het niet leveren van resultaten. Weer een maatschappelijke primeur voor us Mvvke.

Deze fantastische pot heeft weer genoeg seizoenkaarten gekost voor de mensen die nog twijfelden om ook Yildirim en Golpek (Schuurs II ) volgend seizoen aan het werk te zien. En daarmee verdwijnt ook dat laatste beetje goodwill van vorig seizoen richting de prullenbak. Weer een stap terug. Die drietrapsraket van Rinkens is inmiddels veranderd in een tientrapsraket, een paradoxaal bouwwerk die de ingenieurs van de NASA niet krijgen nagebouwd.

Laten we maar opgelucht zijn dat we via de achterdeur het toneel hebben kunnen verlaten. Want dit was een historische afgang geworden tegen Aachen-Nord, zowel sportief als organisatorisch (Sjiek hé dat veiligheidsglas om het uitvak.) dat ons nog jaren lang onder de neus werd gewreven door die mijn-kanaries. Dan maar volgend seizoen het lachertje van de provincie zijn, dan midden in de spotlight op deze manier falen bij de aartsrivaal, alles is beter dan dat.

Op naar volgend seizoen! Start de promotiecampagne maar weer, haal de communistische parade en die andere buiksprekers maar weer van stal, en vergeet niet die vergane glorie uit de oudheid weer uit het beeldarchief te halen, en maak ons gek met dat "oude" verworven en verjaarde recht op de eredivisie. En vergeet er vooral niet in de kleine lettertjes bij te vermelden dat nieuwkomers als Almere city ons sportief en organisatorisch hebben ingehaald. Veer zien hiel good bezig! (behalve in de core business). Fantasten..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, Sjotelsplak

01 mei 2018 21:39
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Almere City FC 1 mei 2018 Play-off ronde I #60
Geld bepaald niet alles maar wel veel ja.

Almere city FC heeft meer een miljoen meer te besteden dan MVV! En ze hebben niet eens een fatsoenlijk stadion.

Pereira kan zijn salaris duidelijk verbeteren daar, daarom gaat hij daarheen.

In dat opzicht is t geen schande van Almere te verliezen, de manier waarop uiteindelijk wel natuurlijk.

Jack de Gier, goede trainer. Beetje de verstandige Vreven ofzo. Zou zo’n type graag eens voor de groep zien staan. Ron verdient t niet om nu afgezeikt te worden. Daarom hem in bescherming nemen: Maak Ron weer enkel TD en begin eens met frisse staf, andere trainers andere ideëen en netwerk, en daarmee andere spelers.

Boe is dat feeske?

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden