>
Ontvangen bedankjes 540
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Kletswief schreef : en tsja Leins kan het niet laten om dit wederom met hoofdletters weer te geven. Als die van Aken-noord iets ontkennen wordt dit ook alsnog vermeld... doen ze deze wederhoor ook bij onze club? Nee, is de ervaring.
En tuurlik goon v'r massaal eus eige fans aongeve bei de flikke hahahaha. Wat 'n farce is dat 1Limburg en *oda. Soort zeuk soort. MVVke zeet 't goot; NSB-ers.De politie heeft voor, tijdens en na de wedstrijd tussen MVV en Roda JC zeventien MVV-supporters aangehouden.
De fans zijn allemaal opgepakt in en in de omgeving van het stadion van de thuisploeg.
Herrieschoppers
De politie heeft negen MVV-aanhangers voor de wedstrijd aangehouden en zeven na afloop van de derby. De herrieschoppers zijn tussen de 17 en 42 jaar oud en zijn aangehouden voor baldadigheid, het dragen van gezichtsbedekkende kleding, afsteken van vuurwerk, opruiing of belediging. Een 30-jarige man is tijdens de wedstrijd opgepakt voor openlijke geweldpleging.
Spelregels
"We hadden samen met de gemeente, voetbalorganisaties en supporters duidelijke spelregels gemaakt rondom de wedstrijd en deze supporters hebben zich er niet aan gehouden", aldus een woordvoerder van de politie. De politie roept getuigen, die bijvoorbeeld foto's of video's hebben gemaakt, op zich te melden.
Boe is dat feeske? schreef : Dat gespring van de moffen was natuurlijk afgesproken van tevoren door hun, hoe terg je MVV?
Nou zo! Extra getergd en dus nóg gemotiveerder om te winnen.
De motivatie van dit team is echt top. Vergelijk dat eens met Fortuna thuis vorig jaar, toen was die beleving 10x minder!
Daarmee maak je het gebrek aan voetbalkwaliteiten een deel goed.
Penders zag ik na de match Martina aanspreken, ik vond t ook niet slim wat hij deed. Bij 2-0 heb ik gemist maar na de match ging hij ook provoceren bij het uitvak. Moet ie niet doen. Negeren die gasten, zouden wij ook niet willen. Daarbij hoeft maar 1 mof of mvver het lont aan te steken en het gaat mis. Koppie erbij houden leek Penders te zeggen in gebaren.
MVV bedaank, we wisten allemaal het belang van deze match. Bij verlies had ik gerekend op fluitconcerten, en hadden denk ik vele mensen de club (voorlopig) de rug toegekeerd. Maar nu maak je toch weer eens reclame voor jezelf. Vanwege de sfeer, het volle stadion, de eer. MVV, bedaank.
Hill28 schreef : O en Joeri, hoe sjiek je ook speelde; een ereronde doe je natuurlijk gewoon met het hele team samen;)
Ach, een andere speler liep met een sjaal "110% Anti Roda" en weer een andere speler was door de microfoon aan het zingen "En wie niet springt...".Boe is dat feeske? schreef : Penders zag ik na de match Martina aanspreken, ik vond t ook niet slim wat hij deed. Bij 2-0 heb ik gemist maar na de match ging hij ook provoceren bij het uitvak. Moet ie niet doen. Negeren die gasten, zouden wij ook niet willen. Daarbij hoeft maar 1 mof of mvver het lont aan te steken en het gaat mis. Koppie erbij houden leek Penders te zeggen in gebaren.