>
Ontvangen bedankjes 1705
Kletswief schreef : en tsja Leins kan het niet laten om dit wederom met hoofdletters weer te geven. Als die van Aken-noord iets ontkennen wordt dit ook alsnog vermeld... doen ze deze wederhoor ook bij onze club? Nee, is de ervaring.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef : Gezellige weg richting het stadion waarbij je verder geen last had van iemand. Behalve dan onze razende reporter Tessa. Deze zag van verre aankomen dat de ''grimmige'' sfeer gin escaleren, honden hoorde blaffen, paarden zag aankomen (en andere beesten) en dat het volledig uit de hand ging lopen. Je vraagt je af waar ik het over heb. Bekijk gezellig even onderstaand filmpie!
Sjotelsplak schreef : Even los van alles, de amateuristische organisatie van MVV blijft me verbazen. De toiletten bij een normale wedstrijd hebben al te weinig capaciteit. Is er niemand in de MVV-organisatie die beseft dat slechts 1 wc en 8 staplekken voor de hele uitverkochte Q-Park tribune en de halve Angel-Side niet acceptabel is ?
Sjotelsplak schreef : Even los van alles, de amateuristische organisatie van MVV blijft me verbazen. De toiletten bij een normale wedstrijd hebben al te weinig capaciteit. Is er niemand in de MVV-organisatie die beseft dat slechts 1 wc en 8 staplekken voor de hele uitverkochte Q-Park tribune en de halve Angel-Side niet acceptabel is ?
Boe is dat feeske? schreef : Ohja laatste voetnoot, het geluid op Angel Side.... Gaarne de installatie na laten kijken, wij keken allemaal naar elkaar van 'versta jij het'?
Maar verder kan de Geusselt nog zeker 50 jaar mee....NOT.
Dat viel me ook heel erg op. Op voorhand was ik nog wat bevreesd voor hem omdat ik dacht dat dit zo`n snelle, behendige spits was, maar hij verloor letterlijk ieder duel en heeft geen bal goed geraakt. Jammer dat hij zo kort na rust al gewisseld werd.Jacques schreef : Waar ik nog altijd van stond te kijken, was hoe ongelofelijk zwak Roda op alle fronten was. Het is echt verbijsterend dat je met al het geld wat daar al jaren binnenkomt, dit op de mat hebt staan. Aanvalsplan was er niet, Roda speelde blind lange ballen in de hoop dat Engels er per ongeluk doorheen kwam. Nou, die speelwijze is al geen recept voor succes, maar als je dan zo speelt, dan heb je volledige inzet en strijd nodig. Zeker in een derby. En dan staat er bijvoorbeeld een Simakala op de mat… Niet alleen raakt hij werkelijk geen bal goed buiten die pass op Engels, maar hij leek ook gewoon lekker met wat vrienden op een pleintje te zijn, geen enkel moment de uitstraling dat hij met een wedstrijd bezig was, laat staan een derby.