MVV - Roda JC zondag 18-11-2018
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:MVV - Roda JC zondag 18-11-2018
03 Nov 2018 12:52 - 03 Nov 2018 12:52Zoniet, garantie staat er dan los van en moet deze gewoon gemaakt worden. Misschien is 't bekend en staat dit op het low priority "t kump wel" lijstje...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- AngelsideE
-
- Visitor
-
Re: MVV - Roda JC zondag 18-11-2018
05 Nov 2018 16:58T moot beginnen te leven in Mestreech!
- SintServaos
-
- Away
- Platinum Member
-
05 Nov 2018 18:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
Topic Author
- Platinum Member
-
05 Nov 2018 19:03SintServaos wrote: Ut sjoenste zow zien es die moofe aofgezeik weure met un nulke of 6
‘Un nulke of 6’
Wie moot iech miech dat veurstelle, 6 nulle? Ao wach, de höbs ut euver de sjöld vaan die moffe. Doeg daan meh un nulke of 7 huur!!
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
05 Nov 2018 19:18
Het zou erg zonde zijn om deze wedstrijd te moeten missen gezien ik überhaupt al zelden in het stadion aanwezig kan zijn.
- AngelsideE
-
- Visitor
-
05 Nov 2018 19:42Komopdieroeie wrote: Zijn er hier meer mensen (zonder seizoenskaart) die geen kaarten kunnen kopen voor de wedstrijd volgende week zondag? Volgens het bericht op de website van MVV over de ticketinfo zou de verkoop voor supporters die vorig seizoen of dit seizoen losse kaarten op naam hebben gekocht vandaag om 17:00 opengaan. Ingelogd met mijn klantnummer maar wedstrijd staat er nog altijd niet tussen. Al een mail naar MVV gestuurd maar die zullen het wel heerlijk druk hebben nu waardoor een antwoord wel even op zich kan laten wachten maar ik heb ze natuurlijk liever binnen voordat a.s. vrijdag de eventuele vrije verkoop start. Als iemand van jullie de oplossing heeft hoor ik m graag
Het zou erg zonde zijn om deze wedstrijd te moeten missen gezien ik überhaupt al zelden in het stadion aanwezig kan zijn.
Vriend van me precies hetzelfde probleem, typisch mvv dit weer... 17 uur kun je kaarten kopen, geloof je hetzelf...
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
05 Nov 2018 20:18AngelsideE wrote:Komopdieroeie wrote: Zijn er hier meer mensen (zonder seizoenskaart) die geen kaarten kunnen kopen voor de wedstrijd volgende week zondag? Volgens het bericht op de website van MVV over de ticketinfo zou de verkoop voor supporters die vorig seizoen of dit seizoen losse kaarten op naam hebben gekocht vandaag om 17:00 opengaan. Ingelogd met mijn klantnummer maar wedstrijd staat er nog altijd niet tussen. Al een mail naar MVV gestuurd maar die zullen het wel heerlijk druk hebben nu waardoor een antwoord wel even op zich kan laten wachten maar ik heb ze natuurlijk liever binnen voordat a.s. vrijdag de eventuele vrije verkoop start. Als iemand van jullie de oplossing heeft hoor ik m graag
Vriend van me precies hetzelfde probleem, typisch mvv dit weer... 17 uur kun je kaarten kopen, geloof je hetzelf...
Reactie gehad van de ticketafdeling van de club, wedstrijd staat er nu tussen!
- AngelsideE
-
- Visitor
-
05 Nov 2018 20:26Komopdieroeie wrote:AngelsideE wrote:Komopdieroeie wrote: Zijn er hier meer mensen (zonder seizoenskaart) die geen kaarten kunnen kopen voor de wedstrijd volgende week zondag? Volgens het bericht op de website van MVV over de ticketinfo zou de verkoop voor supporters die vorig seizoen of dit seizoen losse kaarten op naam hebben gekocht vandaag om 17:00 opengaan. Ingelogd met mijn klantnummer maar wedstrijd staat er nog altijd niet tussen. Al een mail naar MVV gestuurd maar die zullen het wel heerlijk druk hebben nu waardoor een antwoord wel even op zich kan laten wachten maar ik heb ze natuurlijk liever binnen voordat a.s. vrijdag de eventuele vrije verkoop start. Als iemand van jullie de oplossing heeft hoor ik m graag
Reactie gehad van de ticketafdeling van de club, wedstrijd staat er nu tussen!
Bij vriend van me nog steeds niet...
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
05 Nov 2018 20:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
Topic Author
- Platinum Member
-
06 Nov 2018 16:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- StPieter96
-
- New Member
-
06 Nov 2018 20:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
06 Nov 2018 21:06Op boschpoort en kidstribune nog genoeg plaatsen (duizenden). Angel side nog iets van 100 kaarten. Hoofdtribune enkel nog kaarten voor vak A en B, de rest zullen ze wel volledig voor sponsoren en dergelijke blokkeren.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
- MVVke
-
- Platinum Member
-
10 Nov 2018 11:26 - 10 Nov 2018 11:28Iech hoop tot Ricardo wèt tot dee pruus 2 inkele heet......
En normaal zouw iech hope op 'n aofslachting vaan die kut club, mer gezeen de kwaliteit dit jaor op 't veld is dat neet realistisch.
Väöl leuker zouw 't dus zien um zwoer oonterech in de allerlèste menuut vaan de blessuretied die moffe mèt 0 punte nao hoes te sjikke :thumbsup:
- AngelsideE
-
- Visitor
-
10 Nov 2018 13:15Dit team kan namelijk alle steun gebruiken.
Angelside ondertussen wel uitverkocht