>
Ontvangen bedankjes 5009
Liersesup schreef : Mijn broer en ik komen zondag supporteren voor MVV tegen de aartsrivaal .
We willen graag op de hoofdtribune zitten zoals vorig seizoen tegen Oss .
Op de site te zien is evenwel de hoofdtribune bijna geheel bezet .
Tegen Oss vorig jaar was dat echter ook zo en toen was er nog plaats te over op deze tribune .
Zou dit voor zondag ook zo zijn ? We zouden wel graag een goede plaats hebben.
Groeten uit Lier
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef :
jeoff schreef :
Boe is dat feeske? schreef : Weet iemand hoe het met de blessures zit?
Ben ik ook benieuwd naar.. en als bijv. de Martina's al fit zijn, blijven ze in Maastricht of reizen ze af naar Jamaica voor de wedstrijd van Suriname zondag?
Ik heb begrepen dat de middenvelder Martina weer aansluit en de centrale verdediger Martina er tot de winterstop uit ligt. Abubakar traint weer gewoon en Ippel is terug van een schorsing.
Koopmans, Vermijl, Lavalee, Mares, Gunst, Ippel, Martina/Kostons, Deom, Schrooijen, v/d Hurk en Golpek lijken me de basis voor zondag.
"mvv4ever72458 schreef : Spelregels 'naast het veld' derby MVV Maastricht – Roda JC[/b]
Al met al ben ik van mening als je al zo'n regeltjes gaat stellen dat het juist averechts werkt.
Stel dat iemand een grote vlag meeneemt? Wie gaat hem afpakken?? Denk dat er meerdere mensen zich dan ook mee gaan bemoeien als er word geprobeerd om hem af te pakken?
Brncic schreef : Nu overdrijf je toch wel erg Lijnsje! Had je dan verwacht dat er geen veiligheidsmaatregelen zouden zijn na de laatste editie MVV-RJC? Dat er maatregelen worden genomen, vind ik volkomen logisch (en zijn we/ze ook deels zelf schuld). We mogen volgens mij blij zijn dat uitsupporters gewoon worden toegelaten. En let op mijn woorden: als het mis gaat, zijn MVV-fans niet welkom in Kerkrade.