>
Ontvangen bedankjes 351
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : www.voetbalprimeur.nl/nieuws/871071/kraa...ampaign=fbrodajcfans
Kraay jr. kijkt met 'ontzetting en walging' naar Roda: "Ik vind het schan-da-lig"
Intussen berichten de Limburgse media helemaal niks over die k*tclub uit Aken noord, ondanks de MVV-pop achter hun doel (waar schande over gesproken werd toen MVV-fans iets soortgelijks deden), en ondanks het bestormen van het vak met familieleden van MVV spelers in het PLS.
Maar dat zijn we inmiddels wel gewend
voetbalflitsen.nl/nieuws/1yfr57/gespot-b...-de-goal-van-roda-jc
Ben Salemans schreef : Jeoff schreef dit stukje in "Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)":
jeoff schreef : www.voetbalprimeur.nl/nieuws/871071/kraa...ampaign=fbrodajcfans
Kraay jr. kijkt met 'ontzetting en walging' naar Roda: "Ik vind het schan-da-lig"
Intussen berichten de Limburgse media helemaal niks over die k*tclub uit Aken noord, ondanks de MVV-pop achter hun doel (waar schande over gesproken werd toen MVV-fans iets soortgelijks deden), en ondanks het bestormen van het vak met familieleden van MVV spelers in het PLS.
Maar dat zijn we inmiddels wel gewend
voetbalflitsen.nl/nieuws/1yfr57/gespot-b...-de-goal-van-roda-jc
Verder hadden Roda-supporters het volgende spandoek: "Schroijen: het levende bewijs van een miskraam". Een idiote, onsmakelijke, intimiderende, als zwaar beledigend bedoelde tekst. Onze geletterde, intelligente geel-zwarte vrienden wilden hoogstwaarschijnlijk iets beweren als: "Schroijen: het bewijs dat een miskraam kan leven" (ik probeer me in te leven in de gedachtestromen van deze lieden met erg weinig hersencellen). Maar ja, Nederlands is voor hen waarschijnlijk een heel lastige taal; ze beseffen onvoldoende dat de volgorde van woorden in het Nederlands belangrijk is. Serieus, kan zo'n zwaar beledigend, onsmakelijk, intimiderend spandoek zo maar? Hoort een scheidsrechter hier geen maatregelen tegen te nemen? Gaat MVV hier nog officieel tegen protesteren, ook tegen die opgehangen MVV-pop achter de goal?
Op Facebook zag ik de volgende foto van het spandoek (als bron van de foto werd daarbij vermeld: ibb.co/9nJhjS5 ):
Als je inzoomt, zie je de tekst op het spandoek - een spandoek dat toch door een stuk of vijfendertig Roda-supporters wordt vastgehouden - duidelijker: