>
Ontvangen bedankjes 62
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frostie_999 schreef : www.limburger.nl/cnt/dmf20190514_0010543...rby-zes-aanhoudingen
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
mvv supporter schreef : Hoezo ophef,
Het verbaasd me eigenlijk dat het er maar 6 zijn.
Je kunt gewoon niet zomaar een snelweg oplopen / afzetten en stenen naar de politie gaan gooien.
Er zijn regels en wetten, en wanneer mvv van roda wint is dat geen reden om deze regels / wetten overtreden.
Het ergste is nog dat de meeste dit niet begrijpen of niet willen begrijpen.
Kletswief schreef : Pfff belachelijk... wat een verspilde energie van de politie en weer stukje sensatiejournelistiek… het was een klein volksfeestje en als de politie gepaste afstand had gehouden was er niks gebeurd en was er geen ophef...
Ik dacht dat de politie haar mankracht en inzet beter kan benutten... maar is makkelijke manier om te scoren en voor het korps een leuke, relaxte werkinvulling... Een werkdagje standby blijven en supportertje pesten...
Ik vraag me af of je er überhaupt bent bij geweest. Alle supporters waren al geruime tijd terug bij de parkeerplaats vóór dat de politie hun aanwezigheid moest komen tonen. Zeker gezien het gedrag van de afgelopen tijd van de politie, in combinatie met het feit dat er niks meer aan de hand was, en iedereen al lang en breed van de afrit (N2) was, werkte dit een hoop onbegrip en boosheid op. Het is niet goed te keuren, maar ik begrijp wel dat zoiets voor sommige als een rode lap op een stier werkt.mvv supporter schreef : De politie is TERECHT ingezet, aangezien de mensen gevaar vormden voor het overige verkeer op de SNELWEG.
Voor mij hadden ze de snelweg mogen leeg vegen totdat iedereen weer op de parkeerplaats bij de geusselt stond.
Alle eencelligen die denken dat het oplopen van een snelweg goed te keuren is snappen het gewoon echt niet.