>
Ontvangen bedankjes 262
De derby tussen Roda JC en MVV (zondag 24 maart) wordt niet gespeeld met een bomvol uitvak. MVV heeft 'maar' 400 van de beschikbare 1000 kaarten gekregen voor het uitduel in Kerkrade.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Ik wil het toch even zeggen vooraf: ik vind het persoonlijk erg kinderachtig om Roda niet voluit te schrijven. Begrijp me niet verkeerd, ik vermijd de naam van die club ook als het even kan, maar als het ergens gewoon over die club gaat, noem ze dan zoals ze heten.
Inhoudelijk, er mochten andersom inderdaad ook maar 400 fans van Roda mee vanwege "veiligheidsredenen". Dit zal ongetwijfeld door de burgemeesters van beide plaatsen zo bekokstooft zijn. Heeft niets met de clubs te maken, denk dat beide clubs graag de extra opbrengsten van een paar honderd supporters meer hebben. Al moeten we dat ook weer niet overdrijven, aangezien het een buscombi zou zijn, zouden de opbrengsten van 600 extra toeschouwers voor Roda alsnog maximaal 6000 euro zijn.
Jacques schreef : Ik wil het toch even zeggen vooraf: ik vind het persoonlijk erg kinderachtig om Roda niet voluit te schrijven. Begrijp me niet verkeerd, ik vermijd de naam van die club ook als het even kan, maar als het ergens gewoon over die club gaat, noem ze dan zoals ze heten.
mvv4ever schreef : Wat ik ook denk wat er gat gebeuren dat heel wat mensen op eigen vervoer gaan afreizen.