>
Ontvangen bedankjes 275
Frostie_999 schreef : En nu ineens wel 1000 kaarten beschikbaar stellen. Sorry, wat een lachertje.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jo70 schreef : Geweldig dat nu niemand van ons naar deze wedstrijd gaat!! Lekker drinken en eten en de wedstrijd volgen op een groot beeldscherm à € 7,50 per kaart. Allemaal inkomsten die nu naar MVV gaan in plaats van naar die failliete club uit Aachen-Nord die het geld wel erg goed gebruiken kan!! Nee, laat hun daar maar lekker geloven en wedden op Korotaev die zijn geld waarschijnlijk op een erg eerlijke manier verdient heeft!! Daarom zal hij ook wel al zolang niet dat land uit mogen waar hij dat geld op zo'n eerlijke manier heeft verdient!!!
Whhhhhhhaaaaaaaaa!!! Laat me niet lachen!!!
Hoop dat er veel supporters de weg naar De Geusselt vinden, dan kunnen we lekker samen genieten van de wedstrijd en genieten van het feit dat we met een groot scherm meer supporters in het stadion hebben dan Aachen-Nord bij een wedstrijd!!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Tuor schreef : Ik neem trouwens aan dat de gemeente Kerkrade een donatie zal doen aan Roda vanwege de gemiste inkomsten. Ik ga even uit van 1000x10,-, dus minstens 100.000 euro. Dat bedrag wordt waarschijnlijk vervolgens met terugwerkende kracht opgehoogd naar 1.200.000, omdat uit onderzoek zal blijken dat Roda ook tussen 2003 en 2014 11 jaar lang inkomsten heeft misgelopen omdat er geen MVV supporters naar Kerkrade kwamen.
Hill28 schreef : Dat is wel een beetje een vreemde onderhandelingstactiek: eerst willen we duizend kaarten. Dan komen ze ons bijna volledig tegemoet en dan gaan we niet? Om op een scherm te kijken?
Ik snap dat dat schem al is geregeld. Maar als je ergens over onderhandelt, een boycott inzet als drukmiddel en dan vervolgens krijgt wat je wil..dan is het toch erg vreemd om het dan niet aan te nemen.
Daarnaast blijft bestaan dat ons team het grootste belang erbij heeft om steun te hebben van een vol uitvak.
Maar goed dat is mijn mening.
Mocht MVV desondanks winnen dan zijn ze daar in elk geval op alle fronten de lul.