>
Ontvangen bedankjes 2147
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef :
Ga er maar vanuit dat de spelers in dat geval op gepaste wijze bij terugkomst in de Geusselt zullen worden ontvangen.Mappie schreef : Hopelijk krijgen ze over een maand de deksel op de neus en gaan wij er met de 3 punten vandoor. Weliswaar zonder uitsupport, zuur voor onze spelers, maja so be it...
MVVke schreef : Wat 'ch zoe jaomer vin is tot d'r gedoon weurt esof dit besluut anoniem genome is. Dat klop gewoen vaan gein kante. D'r zien zat lui die wel gewoen wèlle goon, mer noe op basis vaan zoegenaomde ''solidariteit'' dus gein kloete te vertèlle höbbe.
Sterker nog, d'r zien lui, die d'ch daan ouch nog oetmake veur nsb'er en verraojer este 't neet eins bis mèt dit statement, dat zoegenaomp gedrage weurt door ''ederein''.
En boe is 't bestuur eigelek in dit ganse verhaol? Noe kinne ze eindelek 'ns achter de supporters goon stoon, en e statement make, en noe huurste en zuuste ze neet?
Komopdieroeie schreef :
MVVke schreef : Wat 'ch zoe jaomer vin is tot d'r gedoon weurt esof dit besluut anoniem genome is. Dat klop gewoen vaan gein kante. D'r zien zat lui die wel gewoen wèlle goon, mer noe op basis vaan zoegenaomde ''solidariteit'' dus gein kloete te vertèlle höbbe.
Sterker nog, d'r zien lui, die d'ch daan ouch nog oetmake veur nsb'er en verraojer este 't neet eins bis mèt dit statement, dat zoegenaomp gedrage weurt door ''ederein''.
En boe is 't bestuur eigelek in dit ganse verhaol? Noe kinne ze eindelek 'ns achter de supporters goon stoon, en e statement make, en noe huurste en zuuste ze neet?
Iech gaon d'r even vaanoet datse unaniem bedoels. Mer good, iech höb neet gelezen dat t 100% unaniem is, mèr liekend miech dat de minderheid in n situatie wie deze ziech voog naor de mierderheid. Daoneve zalle der genog Mestreechtenere naor ut stadion goon, allein daan neet in t oetvak. Laote veer noe neet veur verdeildheid goon zörge terwijl in n situatie es deze einsgezindheid sjus zoe belangriek is, nao mien idee.
Euverigens heet Penders geluif iech wel degelijk get laote weten naomes club en bestuur, namelik dat zie nog gein beslissing heet genome wat betruf wel of neet aofreize naor Duitsland. Iech höb respec veur dien meining, mer laote veer in deze achter de club en supporters stoon. T geit sjus zoe lekker.
De_Lange schreef : Ik begrijp het standpunt van alle supportersgroeperingen en ik vind het ook mooi om te zien hoe we ons als supporters in deze hebben samengepakt om als één naar buiten te komen. Je hebt zeker altijd mensen erbij zitten die het niet snappen maar ergens zul je een begin moeten maken.
Andere kant, dit is wel juist wat lokale driehoeken willen, dat supporters uit zich zelf niet meer gaan afreizen.
Waar ik nu eigenlijk voor zou willen pleiten is een ludieke actie om hier meer aandacht te vragen voor het supporter pesten en waar de normalisering is.
Zelf had ik een kaart voor de wedstrijd maar als ik op de foto had gemoeten was ik rechts omkeer gegaan. Dit gaat ver boven alle normale zaken dat ik als supporter op een foto moet, alvorens ergens een wedstrijd te mogen bezoeken. In de overheid systemen kom ik dan te staan als MVV supporter en hoe gaat dat in de toekomst zijn eigen leven leiden....
Misschien maar eens met 1000 man naar de gaia zoo om daar naar het voetbal op de radio te gaan luisteren.
MVVke schreef :
Komopdieroeie schreef :
Iech gaon d'r even vaanoet datse unaniem bedoels. Mer good, iech höb neet gelezen dat t 100% unaniem is, mèr liekend miech dat de minderheid in n situatie wie deze ziech voog naor de mierderheid. Daoneve zalle der genog Mestreechtenere naor ut stadion goon, allein daan neet in t oetvak. Laote veer noe neet veur verdeildheid goon zörge terwijl in n situatie es deze einsgezindheid sjus zoe belangriek is, nao mien idee.
Euverigens heet Penders geluif iech wel degelijk get laote weten naomes club en bestuur, namelik dat zie nog gein beslissing heet genome wat betruf wel of neet aofreize naor Duitsland. Iech höb respec veur dien meining, mer laote veer in deze achter de club en supporters stoon. T geit sjus zoe lekker.
Unaniem jao, God vergeef 't m'ch, bin nog neet gans wakker nao de zege vaan gister (y). Iech zal 't nog sterker oetdrökke, iech twiefel d'r zelfs aon of 't wel de mierderheid is. Einsgezindheid zalste noets kriege in dit soort gevalle, bin iech bang.
En iech staon -zjus wie allemaol hei- achter m'n club, mer iech vin 't te idioot veur wäörd tot aander lui veur miech bepaole wat iech wel en neet moot doen.
webmastersfm schreef :
MVVke schreef :
Komopdieroeie schreef :
Unaniem jao, God vergeef 't m'ch, bin nog neet gans wakker nao de zege vaan gister (y). Iech zal 't nog sterker oetdrökke, iech twiefel d'r zelfs aon of 't wel de mierderheid is. Einsgezindheid zalste noets kriege in dit soort gevalle, bin iech bang.
En iech staon -zjus wie allemaol hei- achter m'n club, mer iech vin 't te idioot veur wäörd tot aander lui veur miech bepaole wat iech wel en neet moot doen.
Je twijfelt of er een meerderheid is? In welke MVV kringen bivakeer jij. Met een vzm, trepke b, angel side, ultras, sc, Boschpoort etc als vertegenwoordiger die unaniem hebben beslist dat er solidariteit word getoond en een signaal wordt afgegeven. Verder durf ik wel te stellen dat ik genoeg voelsprieten en contacten heb in het hele stadion en vrijwel zeker weet dat dit breed gedragen word. Dat er geen eensgezindheid altijd is lijkt me vooral te komen door figuren zoals jij die het egoïstisch bekijken. Je bent vrij een bus organisatie te beginnen met de mensen die het niet eens zijn (met de verhoudingen die jij noemt moet het geen moeite zijn mensen te vinden) om naar Roda te gaan. Lukt dat niet ben je vrij op de thuistribunes te zitten. Maar mocht dat allemaal niet lukken , dan hoop ik dat je het allemaal een plaatsje kan geven. Snap overigens wel degelijk de vergelijking met de nsb. Misschien jij ook ooit.
Achter de schermen worden door verschillende groeperingen allerlei zaken geregeld om deze dag toch uniek te maken voor ons allemaal. Het word een unieke dag op zen MVVEES.