MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00

27 sept 2020 16:47 27 sept 2020 16:53 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #106

mvvke4life schreef : Maar als MVV niet duidelijk zijn regels volgt die opgesteld zijn hoe kun je dan verwachten dat iedereen zich eraan houd?
.


Sorry, maar dit is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb!!!
Je verstoppen achter iets of iemand.

Alsof je zelf geen verantwoordelijkheid hebt, kunt dragen of informatie hoe om te gaan met deze ziekte en zijn verschrikkelijke gevolgen ....

Kom op zeg, dit komt niet uit heldere hemel zo maar uit het niets op ons dak vallen en we zijn ook geen randdebielen die iemand nodig hebben die ons nu zegt hoe we ons moeten gedragen.
Daarnaast is het ook op deze website duidelijk wat wel en niet kan in een voetbalstadion. Dan kan en mag niemand zich verbergen achter wat een bestuur wel of niet gezegd heeft, lijkt me...
Daarnaast kan een eventueel verbod op toeschouwers en lockdown de doodsteek zijn voor ons cluppie.


Ik hoop dat je geen kinderen hebt, want als die afhankelijk zijn van wat anderen zeggen, ipv dat je hun leert hun gezond verstand te gebruiken en zicht te oriënteren op wat er om ons heen gebeurd en hoe ermee om te gaan, dan kweek je schapen. En schapen zijn er om geschoren te worden!

Ik heb het bestuur of de speaker niet nodig om zelf op te letten en het risico te minimaliseren....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, opadiehard, jovkle, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2020 18:50 27 sept 2020 19:08 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1338
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #107
Het ging toch best goed vrijdag in de Geusselt. Laten we gewoon blij zijn met de overwinning en vooral niet elkaar gaan veroordelen als iemand een keer wat roept of stiekem een sigaret opsteekt. Er valt voetballend vaak al niet veel te genieten, dus laten we er gewoon een leuke tijd van maken bij thuiswedstrijden. Ik denk ook niet dat er ook maar iemand besmet is geraakt vrijdag, gezien de toch ruime afstand tussen iedereen en de open lucht situatie waarin het virus weinig kans heeft. Ook kon je je handen ontsmetten, waren er looplijnen, was het niet druk en deed iedereen toch wel zn best op zijn eigen manier, op misschien een paar vergeten momentjes na..geen politiestaat maken van de Geusselt, dan houd je niet veel mensen over...wat dat betreft complimenten aan de beveiligers vrijdag: bijsturend, maar niet storend en ook niet de confrontatie opzoekend om kleine dingen. Op naar de volgende..loat goan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2020 12:13
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #108
Nou, ik zeg ook niet dat ik me zelf niet aan de regels houdt. Maar ik werk tussen de mensen en weet hoe de mentaliteit, reactie is tegenwoordig van veel mensen.
Niet willen werken, wel verdienen. Geen stap te veel willen doen.
Als er tegen dit soort mensen geen duidelijke taal wordt gesproken vinden ze het vaak wel goed allemaal.
Dus, geeft ik een aantal punten aan die beter kunnen.
Als jullie vinden dat dit de verantwoordelijkheid is van de bezoeker om zich aan de regels te houden zoals aangegeven dan ga je deze groep niet bereiken.
Juist daardoor lopen we zelf gevaar.

Of vinden jullie dat alles wel prima gaat? Omroep installatie noord werkt perfect?
Gezondheid vragen gesteld?
Genoeg stewarts aanwezig?

Maar och ja dit is het forum waar geen kritiek op MVV mag worden gegeven?? Was ik ff vergeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2020 19:30 28 sept 2020 19:35 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #109

mvvke4life schreef : Nou, ik zeg ook niet dat ik me zelf niet aan de regels houdt. Maar ik werk tussen de mensen en weet hoe de mentaliteit, reactie is tegenwoordig van veel mensen.
Niet willen werken, wel verdienen. Geen stap te veel willen doen.
Als er tegen dit soort mensen geen duidelijke taal wordt gesproken vinden ze het vaak wel goed allemaal.
Dus, geeft ik een aantal punten aan die beter kunnen.
Als jullie vinden dat dit de verantwoordelijkheid is van de bezoeker om zich aan de regels te houden zoals aangegeven dan ga je deze groep niet bereiken.
Juist daardoor lopen we zelf gevaar.

Of vinden jullie dat alles wel prima gaat? Omroep installatie noord werkt perfect?
Gezondheid vragen gesteld?
Genoeg stewarts aanwezig?

Maar och ja dit is het forum waar geen kritiek op MVV mag worden gegeven?? Was ik ff vergeten.


Ben jij snel op je plassertje getrapt....höb eigelik kompassie met diech...

Wat je schrijft, zegt meer over de mensen waarmee je werkt of waarmee je te maken hebt en moet je niet generaliseren.
Beetje dom zou Maxima zeggen...;)
De norm van jouw werkomgeving is toch niet de norm van het MVV publiek, toch ?
En mensen kun je motiveren, of proberen te motiveren als je een functie hebt waarin dit soort mensen aan je rapporteert.
Bestuurslid Tom Lange kan je hierbij goed helpen:thumbsup:

En kritiek mag je hebben, is welkom zelfs ... maar heb je niet in de gaten dat je en plein public je club te kakken zet???
Hou kritiek intern en spreek het bestuur rechtstreeks hierop aan ipv lachvoer voor Aken Noord en consorten te verzorgen.
Je hebt best valide observaties en denkt mee, maar denk door en geef het bestuur effe een seintje.
Ik heb nooit ervaren dat het bestuur of een bestuurslid niet bereikbaar was. Doe er je voordeel en iets constructiefs mee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2020 03:07
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #110
Ik wist niet dat als ik hier aangeeft dat ik iets niet goed vind gaan ik openlijk MVV te kijk zet? Nee zo zie ik dat zeker niet. En ja als ik zo om me heen kijk bij MVV dan zie ik een weerspiegeling van de maatschappij.
En nee ik voel me door jou absoluut niet beledigd maar jij blijkbaar wel door mij:P .

Ik heb dit trouwens reeds zelf gemeld bij MVV. Deze gaven aan dat het probleem geluid op Noord bekend is. Jammer dat dit alles mosterd na de maaltijd is na de nieuwe afgekondigde maatregelen van gisteren.

Maar ik wil verder en dit onderwerp afsluiten. Ik heb nu al twee posts te veel besteed aan dit onderwerp.

Nogmaals (nu vd laatste x ) het is een constatering dat (bij mij) geen gezondheids vragen werden gesteld en er niet overal stewarts stonden. ook vroeg ik me af of de catering beter kan ivm te veel mensen op een kluitje bij bestellen. En er viel me op dat het geluid slecht hoorbaar was. Het zou kunnen dat het een en ander beter loopt en men zich beter aan de regels houdt als dit meer optimaal zou lopen.

Ja en natuurlijk als een bepaalde groep gaat zingen omdat ze zelf vinden dat ze dat dit gewoon kunnen. Dan kun je daar als MVV zelf niet meer aan doen dan omroepen.

En nu geef ik mezelf een ban op dit onderwerp. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen hierover.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2020 21:45
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #111
Na 5 speeldagen staat MVV op plaatst 8 in de rangschikking .......had ik niet verwacht

Vanavond Eindhoven
Roda jc 3 -3

Telstar staat op plek 3 met 10 punten ..........verloren alleen van MVV ..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, 007

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2020 08:15
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #112

bokkesprongen schreef : Na 5 speeldagen staat MVV op plaatst 8 in de rangschikking .......had ik niet verwacht

Vanavond Eindhoven


Roda jc 3 -3

Telstar staat op plek 3 met 10 punten ..........verloren alleen van MVV ..........



En Almere alleen punten verloren tegen MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.728 seconden