>
Ontvangen bedankjes 166
Zeikbak schreef : Geheel andere vraag: ik ben vanavond ingeloot, maar heb mijn seizoenskaart nog niet ontvangen. Hoe kan ik nu aan het benodigde biertje komen? Werkt de oude seizoenskaart nog?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Misschien was Deom gewoon ff niet wedstrijdfit of had die wat pijntjes/ kleine blessure. Dat weet je toch niet? De trainer slaat Deom heus niet over!lMaastrichtl schreef : Ik kan mij er gewoon ONTZETTEND aan irriteren dat onze trainer hem nog steeds in de basis zet tegenover Deom. Stel hij staat morgen eindelijk is een keer naast het veld, dan zul je van mijn gezeik af zijn.
Zeikbak schreef : Geheel andere vraag: ik ben vanavond ingeloot, maar heb mijn seizoenskaart nog niet ontvangen. Hoe kan ik nu aan het benodigde biertje komen? Werkt de oude seizoenskaart nog?
Is Kostons soms met je vriendin er vandoor gegaan?lMaastrichtl schreef : Ik wordt er oprecht moe van. Met alle respect hoe kan onze trainer niet zien, dat Deom toch net wat beter is dan Kostons. Deze jongen moet je rond de 70e min erin brengen in plaats van vanaf het begin. Ik ben bang dat we nooit van deze jongen afkomen.
Audiowaste schreef :
Is Kostons soms met je vriendin er vandoor gegaan?lMaastrichtl schreef : Ik wordt er oprecht moe van. Met alle respect hoe kan onze trainer niet zien, dat Deom toch net wat beter is dan Kostons. Deze jongen moet je rond de 70e min erin brengen in plaats van vanaf het begin. Ik ben bang dat we nooit van deze jongen afkomen.
lMaastrichtl schreef : Volgens mij vraag ik niet aan jou als het famillie van jou is. Als ik ••••• roep mag jij antwoorden. Even zonder gekheid. Dus de regel geldt als het een jongen uit de buurt is en die kan niet voetballen moeten we hem op handen dragen, weet ik dat ook weer. Fijne avond verder[/quote
lMaastrichtl schreef : Ik kan mij er gewoon ONTZETTEND aan irriteren dat onze trainer hem nog steeds in de basis zet tegenover Deom. Stel hij staat morgen eindelijk is een keer naast het veld, dan zul je van mijn gezeik af zijn.
Aan je schrijfstijl te zien ben je niet ouder dan 14. Toen ik zo oud was, had ik ook mijn favorietjes en kon ik me ook enorm opwinden aan spelers die ik niet graag mocht. Je zult echter toch moeten leren dat die spelers er altijd wel bij zitten... Als Kostons er niet meer zou zijn,is er wel weer een andere speler waar je je aan stoort. Wat je echter wel moet leren is dat iedere speler die bij ons speelt meer gebaat is met steun dan met een haatcampagne die jij met je komst op dit forum gelanceerd hebt. Als je dat niet kunt leren, ga je beter samen met Dreeke voor Ajax supporteren. Daar kun je lekker de spelers uitzeiken. Ze verdienen er pakweg 200x zoveel (of nog meer) dus zullen er hun slaap ook niet voor laten.lMaastrichtl schreef : Ik kan mij er gewoon ONTZETTEND aan irriteren dat onze trainer hem nog steeds in de basis zet tegenover Deom. Stel hij staat morgen eindelijk is een keer naast het veld, dan zul je van mijn gezeik af zijn.