MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00

25 sept 2020 09:23
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #46
Als het goed is zit er bij de email een ticket, deze uitprinten en je komt gewoon binnen.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 09:47
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #47

Zeikbak schreef : Geheel andere vraag: ik ben vanavond ingeloot, maar heb mijn seizoenskaart nog niet ontvangen. Hoe kan ik nu aan het benodigde biertje komen? Werkt de oude seizoenskaart nog?


De kaart van vorig jaar is 5 jaar geldig. Wordt steeds verlengd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 10:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #48

lMaastrichtl schreef : Ik kan mij er gewoon ONTZETTEND aan irriteren dat onze trainer hem nog steeds in de basis zet tegenover Deom. Stel hij staat morgen eindelijk is een keer naast het veld, dan zul je van mijn gezeik af zijn.

Misschien was Deom gewoon ff niet wedstrijdfit of had die wat pijntjes/ kleine blessure. Dat weet je toch niet? De trainer slaat Deom heus niet over!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 10:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #49

Zeikbak schreef : Geheel andere vraag: ik ben vanavond ingeloot, maar heb mijn seizoenskaart nog niet ontvangen. Hoe kan ik nu aan het benodigde biertje komen? Werkt de oude seizoenskaart nog?


Zeikbak, de seizoenskaart is vijf jaar geldig. Als je een andere plek hebt genomen dit jaar , krijg je binnenkort je nieuwe SK thuisgestuurd. De ''oude'' kaart blijft voorlopig nog actief als betaalkaart. Geen zorgen om te pinten vanavond. Je moet er echter wel rekening mee houden dat de Zeikbakken vandaag ergens anders staan. Wellicht een extra leeg bekertje bewaren om je behoefte te doen.

Verder toch een oproep aan een van de moderators om onze heer |Maastricht| een beetje op de vingertjes te tikken. Je mag een mening hebben die goed onderbouwd is ; de mening is duidelijk en in één bericht heb je deze ook enigszins een onderbouwing gegeven. Hierna is de kous af en hoef je niet als iemand een weerwoord geeft het riedeltje Kostons herhalen. Ik ben ook geen fan van Kostons, maar ik ga hem ook niet in ieder bericht lopen afkraken. Jongen nog altijd met potentie, maar moet wellicht anders / minder gebracht worden dan in zijn huidige rol.

Vanavond zal menigeen wel weer komen '' zie je wel, we hadden Geens moeten halen''. Ja , die keept nu bij Oss. Ik heb hem aan het werk gezien, maar hij was toch regelmatig op een fout te betrappen. Zal je natuurlijk niet zien dat hij vanavond de beste partij van zijn leven keept.

Het is de eerste keer sinds 5 wedstrijden dat Kalezic aangeeft te gaan domineren. Ik ben benieuwd!

MVV iets recht te zetten, Oss dat ''zweeft'' door hun gelijkspel tegen Cambuur, een dikke vette 4-0!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 11:16
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #50

lMaastrichtl schreef : Ik wordt er oprecht moe van. Met alle respect hoe kan onze trainer niet zien, dat Deom toch net wat beter is dan Kostons. Deze jongen moet je rond de 70e min erin brengen in plaats van vanaf het begin. Ik ben bang dat we nooit van deze jongen afkomen.

Is Kostons soms met je vriendin er vandoor gegaan?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 11:34
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #51

Audiowaste schreef :

lMaastrichtl schreef : Ik wordt er oprecht moe van. Met alle respect hoe kan onze trainer niet zien, dat Deom toch net wat beter is dan Kostons. Deze jongen moet je rond de 70e min erin brengen in plaats van vanaf het begin. Ik ben bang dat we nooit van deze jongen afkomen.

Is Kostons soms met je vriendin er vandoor gegaan?


Troll uit Aken-Noord, nog steeds boos om de goal van Koen in de uitwedstrijd. Overigens zijn enige goal van het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 12:01
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #52
Voor vanavond hoop ik dat het elftal kan voortborduren op de eerste 25 minuten tegen Den Bosch. In die fase kon je zien dat er echt wel voetballend vermogen in de ploeg zit. Ik mag echter hopen dat het niet eenzelfde poging tot dominant voetbal wordt zoals tegen Cambuur. Daar is dit team op geen enkele manier klaar voor.

Uzze matadoren hebben voor het thuispubliek nog wat goed te maken. Wanneer de verdedigende organisatie zoals die stond in het begin van de laatste twee wedstrijden deze keer langer kan worden volgehouden en de heren voorin de scherpte die van ze verwacht mag worden (daar staan ze immers voor op het veld) ten toon spreiden, dan zie ik ons gewoon met 2-1 winnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 13:58
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #53
Inderdaad ik ben de troll uit Kerkrade, wil je dat zo graag horen? Je reactie heeft op geen enkele manier iets nuttigs toe te voegen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 13:59 25 sept 2020 13:59 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #54

lMaastrichtl schreef : Volgens mij vraag ik niet aan jou als het famillie van jou is. Als ik ••••• roep mag jij antwoorden. Even zonder gekheid. Dus de regel geldt als het een jongen uit de buurt is en die kan niet voetballen moeten we hem op handen dragen, weet ik dat ook weer. Fijne avond verder[/quote


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 14:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #55

lMaastrichtl schreef : Ik kan mij er gewoon ONTZETTEND aan irriteren dat onze trainer hem nog steeds in de basis zet tegenover Deom. Stel hij staat morgen eindelijk is een keer naast het veld, dan zul je van mijn gezeik af zijn.


Is dat laatste een belofte ook als hij gewisseld word?...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 14:02
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #56
Natuurlijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 16:05
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #57

lMaastrichtl schreef : Ik kan mij er gewoon ONTZETTEND aan irriteren dat onze trainer hem nog steeds in de basis zet tegenover Deom. Stel hij staat morgen eindelijk is een keer naast het veld, dan zul je van mijn gezeik af zijn.

Aan je schrijfstijl te zien ben je niet ouder dan 14. Toen ik zo oud was, had ik ook mijn favorietjes en kon ik me ook enorm opwinden aan spelers die ik niet graag mocht. Je zult echter toch moeten leren dat die spelers er altijd wel bij zitten... Als Kostons er niet meer zou zijn,is er wel weer een andere speler waar je je aan stoort. Wat je echter wel moet leren is dat iedere speler die bij ons speelt meer gebaat is met steun dan met een haatcampagne die jij met je komst op dit forum gelanceerd hebt. Als je dat niet kunt leren, ga je beter samen met Dreeke voor Ajax supporteren. Daar kun je lekker de spelers uitzeiken. Ze verdienen er pakweg 200x zoveel (of nog meer) dus zullen er hun slaap ook niet voor laten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans, jovkle, mvvke4life, Ekstertjj, Och jeh, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 17:31
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #58
Fijn voor jou mening oude zeikerd, vergeet je luier vanavond niet naar de wedstrijd aan te doen, GR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 18:10
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #59
Vanavond eindelijk weer eens richting de Geusselt. Super veel zin in, ongeacht de tegenstander of het weer.

Zit wel nog met een vraag en hoop dat iemand hier deze kan beantwoorden. Ik zag zojuist op mijn ticket dat ik ingeloot ben in het gastenvak. Kom ik de ster in tijdens de wedstrijd, mocht het niveau niet hoogstaand zijn? Zeer belangrijk uiteraard!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 18:48
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #60
ImaastrichtI
Om te beginnen mag je meer respect hebben voor ouderen! Als je dat niet kunt opbrengen mag je zelf eerst je luier laten verschonen. Groei eerst op, wordt volwassen en kom dan praten met andere volwassen mensen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden