MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00

25 sept 2020 23:54 25 sept 2020 23:55 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 00:05
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #77
Eerste helft niet overtuigend, 2e helft een stuk beter met 3 keurige doelpunten. Speciale aandacht voor Joeri, Deom en (ik had nooit verwacht het te zeggen), Martina! Alle 3 meer dan voldoende!

Wat mij dan wel weer opviel: mvv is dus echt het braafste jongetje van de klas. Geen goaltune. Tuurlijk, je wil dat niemand meezingt, maar bij werkelijk elke andere club wordt wel de goaltune gedraaid. Wat dat betreft mogen we wel een beetje brutaler worden als club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 00:22 26 sept 2020 00:25 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #78
De eerste helft vond ik MVV vrij slordig spelen. In de voorhoede werden bovendien weinig duels gewonnen. Na rust was er meteen een reuzenkans voor Duin; zo'n bal moet er gewoon in, maar nu hobbelde hij voor langs. Hij won te weinig duels en oogde wat nonchalant en ongelukkig;.

Twee schitterende bevliegingen van Joerie waren cruciaal. Eindelijk eens geen schuivers maar hoger ingeschoten ballen!

Wie vielen mij verder op:
- Deom: keihard werkend en zeer verdienstelijk op het middenveld. De trainer zal dit nu ook duidelijk gezien hebben;
- Martina: degelijke rechtsback met veel dreiging naar voren. Pakt helaas volkomen onnodige gele kaart bij verdedigende actie in middencirkel (!). Laat hem voorlopig maar staan ials rechtsback;
- Van Bommel: viel uitstekend in voor Heerings. Fel in de duels, goed overzicht en naar mijn smaak minder statisch dan Heerings. Mede door zijn lengte kopsterk. Ook hij pakte onnodig geel: temperament van zijn vader. Maar we gaan hier veel plezier van krijgen. Prima centrale verdediger. Werker hoeft niet te komen ....

En inderdaad: in de rust die ballenjongen met zijn gele kicks! Haha, heerlijk lefgozertje met prima techniek. Dat was genieten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 00:24
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #79
Was niet Van Bommel maar Matteo Waem Frank.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 00:34
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #80
Prima resultaat na een rommelige wedstrijd (met name de eerste helft). Oss startte naar mijn gevoel sterker aan de tweede helft, maar toen was daar eindelijk de bevlieging van Joeri. Het bekende recept: over rechts, naar binnen trekken en schieten. Die goal zat er wel heel mooi in. Daarna kwam die rode kaart. Ik kon het niet goed zien dus ik kan niet beoordelen of het direct rood was. Maar dat had verder ook niet veel uitgemaakt, want ook bij een gele kaart had Pique er af gemoeten. Die had al namelijk al geel. Met daarna nog een goal van Joeri en een van Mickels werd het een mooie avond.
Voor mij zit de grootste winst in het feit dat je eindelijk iets van de potentie van dit team begint te zien. Duin begint zijn kansjes te pakken (tweede helft), Zamouri laat wat meer van zijn creativiteit zien (en werkte echt keihard), Van Acker leek weer meer op de oude en pakte weer echt een leidende rol.
Uitblinkers: Joeri (alleen al door zijn twee goals), Deom (brengt zoveel voetbal en gedrevenheid) en Martina (klapte erop en was een aantal keer zeer belangrijk met verdedigende acties).
Als combinaties beginnen te lopen, patronen er in slijten en iedereen zijn niveau haalt, zit er best wat leuk voetbal in deze ploeg.
Puntje van kritiek: ik vind dat Lathouwers soms te ver voor zijn doel staat. Doe je dat bij de verkeerde dan schiet die ‘m over je heen zo in het netje. Had wel weer een goede redding toen het nog 0-0 stond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 00:37 26 sept 2020 00:37 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #81
Je hebt gelijk, Brncic. ik bedoelde in ieder geval nummer 15. Morgen even langs bij de opticien.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 00:38 26 sept 2020 00:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #82
Dit was een typische gure remise-pot waarbij je als thuisploeg de eerste helft niet eens het balbezit hebt tegen een kelderploeg van het kaliber 'Meedoen is belangrijker dan winnen'. Maar dit zijn juist de wedstrijden waar Joeri kan gaan schitteren en dat deed hij gelukkig ook. Hij heeft vandaag geen fatsoenlijke bal weten af te leveren bij een medespeler, behalve een keer aan de tegenstander. Hij liep zich constant vast, vaak omdat hij niet zijn draai kon maken naar zijn linkerbeen, met rechts kan hij beter blijven doorrennen naar het tankstation om met een beetje geluk, via de wasstraat weer te kunnen openen. Dat is duidelijk zijn mindere voet. Maar opeens staat ie er dan toch weer met zijn linker hockeystick waar hij moet staan om die wedstrijd te beslissen met twee doelpunten, waaronder één hele fraaie. Als teamgenoot waardeloos, maar als individualist is hij vandaag goud waard.

Een hele mooie opsteker voor het team deze overwinning. Maar de plooien zijn nog niet glad gestreken, er werden achterin cadeautjes weggegeven die andere teams genadeloos afstraffen, en dan wordt het minder leuk op het veld. Van controle op het middenveld is nog steeds weinig sprake. Kostons daarentegen speelde een voortreffelijke pot in de tweede helft vond ik, ondanks de kritiek van de afgelopen weken, verdeelde en controleerde hij alles. Super gewerkt vandaag. Hopelijk komen er wel nog wat versterkingen de komende dagen, want achterin rammelt het nog teveel om echt omhoog te durven kijken, en een spelmaker op het middenveld die de bal langer dan 3 seconde kan vasthouden zou ook geen overbodige luxe voor dit elftal zijn, als je ook je centrale spits eens wilt voorzien van een bal. Maar we gaan gelukkig de goede kant op.

Ik wil ook nog de complimenten maken aan de inhouse exterieur-stylist die met het lumineuze idee kwam om de muren van de Boschpoorttribune te schilderen in een crème kleur. Het ziet echt een heel stuk moderner uit zo. Het laagje zou op de overige tribunes ook niet misstaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Ekstertjj, Hill28, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 01:09
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #83
En maar weer zijken en zeuren over Schroyen of Kostons ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 01:40 26 sept 2020 01:42 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #84
Nou gelukkig..we zijn toch nog ruim beter dan de zwakste broeders uit de KKD.

Gelukkig dat Joeri de score opent, want van Duin moest het weer niet komen vanavond. Als je dan al niet veel kan, laat dan in elk geval 100% inzet zien denk ik dan bij Duin.

Positief opnieuw Martina (waarom gewisseld?) en zamouri. Onze keeper toch met een paar goede reddingen. Nu de fratsen nog even zoveel mogelijk afleren,. Joerie mag nog steeds eerder spelen op sommige momenten, maar scoort als een held!

Al met al een fijne avond en overwinning.
Ps, mag het wat minder mijnheer de stadion speaker met je gezeik over alles en nog wat. Straks mag je niet eens meer ademen in de Geusselt. Zo jaag je de laatste mensen dus de Geusselt uit. Ik blijf zelf nog even hangen. Tot volgende week. Gooie nach.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 01:48
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #85

bokkesprongen schreef : En maar weer zijken en zeuren over Schroyen of Kostons ........


Wie doet dat dan bok? Ik zie in dit topic niemand meer zeiken of zeuren over hun? Gebruiker '|Maastricht|' is vanmiddag al gebanned voor het niet respectvol hanteren van de forumregels jegens andere gebruikers in zijn Kostons hetze. Bedoel je soms dat? Dat is opgelost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 08:24 26 sept 2020 08:26 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 740
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #86
Mooi resultaat. Als je punten haalt tegen deze tegenstanders, prima. Jammer daarom van Den Bosch uit. Wedstrijd opengebroken door momentenvoetballer Schrooijen. Op het moment dat je denkt wisselen, schiet hij m binnen. Elftal begint vorm te krijgen, maar er kan nog wel wat geschoven worden. Of Kalezic is toch nog iets zoekende of hij wijzigt zijn elftal na analyse vd tegenstander om zo het beste resultaat te behalen, heeft wat dat betreft wel wat mogelijkheden. Deom hoort er wel gewoon in, gisteren prima. Zamouri was gisteren ook ok, kan nog wel beter. Kostons flets, op die positie zou je een iets betere voetballer met body moeten hebben. Dan Mickels. Velen hadden kritiek op hem. Ik zag dat ietsje anders. Body, snelheid, technisch wel nog heel roestig. Gisteren heeft hij in 30 min laten zien dat hij nu een kans hoort te krijgen. Snelheid, vrijlopen, kan koppen, goeie technische goal dat stifje. Maar de potentie zie je ook in het hard schot van twee meter van de achterlijn vol met risico genomen op de lange hoek. Net langs. Of alleen in de spits of Duin aanspeelpunt en hij als 2e spits om Duin heen.

Kalezic is een uitstekende coach voor dit mvv. Zoveel verder dan Usta. Logisch, veel meer ervaring. Zie je gewoon in alles terug. Hoe het elftal staat, moet bewegen, zijn coaching. Wisselt gewoon drie keer bij een 1-0 stand. Hij gaat het maximale uit deze groep halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 08:36
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #87

Hill28 schreef : Ps, mag het wat minder mijnheer de stadion speaker met je gezeik over alles en nog wat. Straks mag je niet eens meer ademen in de Geusselt. Zo jaag je de laatste mensen dus de Geusselt uit. Ik blijf zelf nog even hangen. Tot volgende week. Gooie nach.


Dat is het voordeel van de Noordtribune, daar versta je de stadionspeaker niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 10:02
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #88
Even iets over de corona maatregelen:
Er wordt een heel stuk over geschreven op MVV.nl en je verwacht dan dat daar ook iets mee wordt gedaan.
Duidelijke aanwijzingen bij binnenkomst? Nee
Gezondheid vragen bij betreden? Nee
Genoeg stewarts die je naar je plek brengen? Nee
Na de wedstrijd per vak naar buiten? Nee

Dan kun je als speaker wel omroepen als er gezongen wordt maar wat deze roept is niet op elke tribune te verstaan.

Dus zoals gezegd het braafste jongetje van de klas laat hier dan toch steken vallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 10:25
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #89
Gezondheidsvraag werd mij wel gesteld aan de ingang. En er werd ook omgeroepen welke vakken als eerste naar huis mochten (dat schaar ik niet onder gezeik overigens). Looproutes stonden aangegeven. Het was zeker niet te druk om 1,5m aan te houden. Verder denk ik dan ‘loat goan’.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 10:28
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #90

mvvke4life schreef : Even iets over de corona maatregelen:
Er wordt een heel stuk over geschreven op MVV.nl en je verwacht dan dat daar ook iets mee wordt gedaan.
Duidelijke aanwijzingen bij binnenkomst? Nee
Gezondheid vragen bij betreden? Nee
Genoeg stewarts die je naar je plek brengen? Nee
Na de wedstrijd per vak naar buiten? Nee

Dan kun je als speaker wel omroepen als er gezongen wordt maar wat deze roept is niet op elke tribune te verstaan.

Dus zoals gezegd het braafste jongetje van de klas laat hier dan toch steken vallen.


Ieder zijn mening, maar vond het gisteren prima geregeld (heb het naar buiten gaan per vak niet meer meegekregen).
Duidelijke markeringen in het stadion met looproutes, overal extra toilet mogelijkheden, genoeg afstand bij drankpunten. Afstand was in het stadion beter geborgd dan in de supermarkt.

Uiteraard zijn er altijd aandachtspunten. Zo hoeft van mij een stadionspeaker geen smeekbedes te doen om niet te zingen, een duidelijk oroep is voldoende. Aanvullend zou ik graag zien dat MVV opnieuw kijkt naar de casus om alle 2300 SK houders binnen te laten voor de tweede periode. Al is dat laatste wellicht wishfull thinking nu landelijk de cijfers oplopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden