MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00

26 sept 2020 11:03 26 sept 2020 11:06 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #91
Was voor de eerste keer aanwezig. Op zich prima. Handen kunnen ontsmet worden. Mij werden geen vragen gesteld, aan de andere kant zegt toch iedereen nee op die vragen. Duidelijke looplijnen in de gracht aangebracht. Steward liet ons zelf naar de plekken lopen. Looproute op de aside tribune kan nog wat duidelijkheid gebruiken, kwestie van bordje met een pijl gebruiken naar de trap waar je naar beneden moet. Finetuning dus.

Paar zaken die opvielen. Stewards grepen niet in toen supporters bleven staan. Op de noordtribune/boschpoort bijna geen stewards bovenaan de trappen te zien. Poort hoofdtribune-aside werd op n gegeven moment afgesloten zodat supporters niet naar de ster konden gaan. Moet dus blijkbaar buitenom. Voor 'n cateringpunt moest men naar de noordtribune. Ook bij 't zingen geen ingrijpen van stewards die bijvoorbeeld met handen aangeven dat men moet stoppen. Overigens n groot deel vd zingers zijn vaste bezoekers van de aside. Wellicht op te lossen door meer te mixen met andere tribunes en minder op de vaste plekken.

2400 bezoekers moet makkelijk kunnen gezien de vele lege plekken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 11:23
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #92
Ik stond nogtans voor de 2e wedstrijd op rij bij een leeg pompje om mijn handen te desinfecteren. Vorige wedstrijd de moeite genomen om dit te melden maar de stewards haalden hun schouders op.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 11:36
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #93

Hill28 schreef : Ps, mag het wat minder mijnheer de stadion speaker met je gezeik over alles en nog wat. Straks mag je niet eens meer ademen in de Geusselt. Zo jaag je de laatste mensen dus de Geusselt uit. Ik blijf zelf nog even hangen. Tot volgende week. Gooie nach.


Voetbal is emotie, dat snap ik. Wat ik niet snap is dat velen in het stadion zich hier zó over kunnen opwinden. Het is niet zo dat die Boileau dit omroept omdat dit zijn persoonlijke overtuiging is of omdat hij een kick krijgt van een doodstil stadion. Dit zijn de huidige regels van de KNVB/RIVM. Als je MVV fan bent, en daar mag iedereen vanuit gaan als je naar MVV-Top Oss gaat om 9 uur 's avonds met dit weer, dan probeer je je daaraan te houden. Dat je omhoog springt en juicht bij een doelpunt, daar gaat niemand over vallen, maar dat je met opzet nog wat liedjes inzet op het moment dat wordt gevraagd aan de regels te denken, dat vind ik belachelijk. Dat heeft er niets mee te maken dat ik (of MVV) het braafste jongetje van de klas wil zijn, maar we hebben maande niet naar voetbal kunnen kijken en ik zou het nu wel prettig vinden als dat nooit meer zal gebeuren. Maar straks krijgt MVV een toeschouwersverbod van de KNVB, want die zoekt de club toch altijd volgens velen, en dan is het weer onbegrijpelijk en schandalig dat MVV geen toeschouwers meer mag toelaten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kloeteklaos, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 11:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #94
Het is een constatering, geen mening. Misschien dat alle supporters na mij wel zijn aangesproken en dat op andere plekken de omroepinstallatie wel goed hoorbaar was. Maar waar ik zat op Noord niet. En ik kon zo binnen lopen zonder dat ben aangesproken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 12:08
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #95
Net op mijn gsm de uitslag gezien. Mijn zaterdag kan niet meer stuk. Proficiat mannen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902, Burgundian043, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 16:00 26 sept 2020 16:03 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #96

Karakter schreef :

Hill28 schreef : Ps, mag het wat minder mijnheer de stadion speaker met je gezeik over alles en nog wat. Straks mag je niet eens meer ademen in de Geusselt. Zo jaag je de laatste mensen dus de Geusselt uit. Ik blijf zelf nog even hangen. Tot volgende week. Gooie nach.


Voetbal is emotie, dat snap ik. Wat ik niet snap is dat velen in het stadion zich hier zó over kunnen opwinden. Het is niet zo dat die Boileau dit omroept omdat dit zijn persoonlijke overtuiging is of omdat hij een kick krijgt van een doodstil stadion. Dit zijn de huidige regels van de KNVB/RIVM. Als je MVV fan bent, en daar mag iedereen vanuit gaan als je naar MVV-Top Oss gaat om 9 uur 's avonds met dit weer, dan probeer je je daaraan te houden. Dat je omhoog springt en juicht bij een doelpunt, daar gaat niemand over vallen, maar dat je met opzet nog wat liedjes inzet op het moment dat wordt gevraagd aan de regels te denken, dat vind ik belachelijk. Dat heeft er niets mee te maken dat ik (of MVV) het braafste jongetje van de klas wil zijn, maar we hebben maande niet naar voetbal kunnen kijken en ik zou het nu wel prettig vinden als dat nooit meer zal gebeuren. Maar straks krijgt MVV een toeschouwersverbod van de KNVB, want die zoekt de club toch altijd volgens velen, en dan is het weer onbegrijpelijk en schandalig dat MVV geen toeschouwers meer mag toelaten.


Ik geef je hier best wel gelijk in dat men zich aan de regels dient te houden. Maar kijk eens naar Grapperhaus en die kut van Amsterdam!! Daar wordt met geen woord meer over gerept. Supporters die zich in zo verre aan de regels houden en netjes 1,5 meter uit elkaar zitten mogen niet meer zingen in een stadion (open lucht)?? Ik vind het allemaal een beetje zwaar overtrokken. Ook die mondkapjes waar je 4 á 5 uur tegen je eigen baccillen vecht vind ik onzin!! Dat helpt ook geen sodemieter!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 16:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #97
Lekker om eens gemakkelijk te winnen. Echt dominant vond ik ons niet spelen, wel was de zege terecht. Maar dat was vooral omdat Oss er werkelijk geen klap van kon. Oss had pas een puntje, maar dat dan weer wel tegen Cambuur gehaald, het blijft een gekke competitie.

Ik ben zoals anderen goed te spreken over Martina en Déom. Schroijen natuurlijk matchwinner met twee doelpunten, op deze manier mag Schroijen zich de rest van de wedstrijd vastlopen natuurlijk - als ie er maar twee inlegt vind ik alles best.

Dat er hier mensen denken dat Boileau zelf verzint om te gaan roepen dat mensen niet mogen zingen en zo, is een beetje lachwekkend. Uiteraard zijn dat orders van de lokale driehoek en/of de KNVB. Roept hij het niet dan mag MVV op het matje komen, nu kan de club zeggen dat ze meermaals gewaarschuwd hebben. Het blijft een vreemde situatie allemaal.

De waarde van de overwinning vind ik zoals gezegd lastig in te schatten omdat Oss drie niveaus slechter was dan welke ploeg we tot nog toe ook gehad hebben. Maar goed, zelfvertrouwen tanken, automatismen wat meer ingesleten, prima. Jog AZ uit de volgende horde, die winnen met 7-3 van de Graafschap, verliezen met 6-1 van NAC. Wederom uit de categorie puur geluk hebben welk team ze opstellen. Ik blijf het schandalig vinden. Hopelijk hebben wij deze keer geluk, al hebben we het in Alkmaar altijd zwaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 17:53
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #98
Los van of het al dan niet onzin was dat Boileau ging omroepen en dat wel heel nadrukkelijk bleef doen in de minuten hierna, viel het mij wel op dat MVV precies op het moment dat het publiek er achter ging staan scoorde. Het zal vast wel toeval geweest zijn, maar Schroijen is wel zo`n typische speler die als er veel sfeer is net dat beetje extra kan brengen om tot een doelpunt als dat van gisteren te komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 19:08 26 sept 2020 19:08 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #99
Valt me op dat velen hier Oss wegzetten als braggeleers,

mer höb iech daan gistere te väöl gezoope wie iech nao de rös dach tot ‘t drop leek tot die vaan us de piep leeg hadde
en die Braobenders die vaan us af en tow bij de sjtrot hadden
en es Joeri neet zoe fantasties dee gool had gemaak, veer niks te klaoge hadde es die gaste der twie in hadde geduijd....
de köpkes ginge haange en veer weer e k-beep-t wiekend zowwe gehad höbbe...

Gelökkig leep ‘t aanders en gief dees wedstqrijd en ‘t saamespeul feducie veur de koumende weeke !
Zelfvertrouwe bij de jong gaste, gooj zin bij us, weer interessant veur sponsoore....

Zeet dees sumpele Sjeng dee noets de mood verlore heet....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 19:16
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #100

Jo70 schreef :
Maar kijk eens naar Grapperhaus en die kut van Amsterdam!! Daar wordt met geen woord meer over gerept. Supporters die zich in zo verre aan de regels houden en netjes 1,5 meter uit elkaar zitten mogen niet meer zingen in een stadion (open lucht)?? Ik vind het allemaal een beetje zwaar overtrokken. Ook die mondkapjes waar je 4 á 5 uur tegen je eigen baccillen vecht vind ik onzin!! Dat helpt ook geen sodemieter!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Dat snap ik natuurlijk ook allemaal wel. Over Halsema ga ik niet eens beginnen, want dan heb ik zometeen een ban aan mijn kont. Maar feit blijft dat dit de spelregels zijn om uberhaupt in een stadion te zitten op dit moment. Als MVV/alle clubs straks een toeschouwerverbod krijgen zal een tegenargument als 'Halsema en Grapperhaus deden het ook' niet ervoor zorgen dat het verbod opgeheven zal worden. MVV heeft de afgelopen jaren keihard gewerkt om financieel vel op de botten te krijgen en dan zou de club straks alsnog verdwijnen omdat er een aantal gasten zo nodig willen laten zien dat het systeem krom en ongeloofwaardig is. Of de regels nu belachelijk zijn of niet. Als je komt, heb je je er naar te leven. Als ik bij iemand op bezoek ga die mij vraagt of mijn schoenen uit te doen, kom ik de volgende keer ook niet met werkschoenen vol modder bij hem binnen om mijn punt te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 19:48 26 sept 2020 19:50 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #101
Toppunt was "staank op en zing veur mvv" inzetten en massaal (voor zover dat kan ;-) ) gaan staan. Dan begrijp je het gewoon niet. Emotie hoort erbij, zeker bij doelpunten, maar niet zo. Maar ja, gooi er bier in en het wordt nog een factortje erger. Zoals ik eerder aanhaalde, dit waren vaste a-side klanten die veelal op hun vaste vak zaten, gewoon meer spreiden over de verschillende tribunes en de vakken op die tribunes. Op die manier haal je waarschijnlijk de angel eruit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 20:09
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #102
Uit elkaar halen .... dat kan echt niet ........met vrienden ,bekenden of familie naar MVV zo hoort het .......maar wel de Geest van de regels nakomen ,,zo moeilijk is dat
ook weer niet
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2020 01:57 27 sept 2020 01:58 door Sjarel.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #103
LRB, daanke veur de livestream lnk.
Ik vond tot aan de 't doelpunt Top niet minder, fysiek waren ze sterker vond ik en meeste duels/ballen waren voor hun. 't Onbreekt hun aan de passeer actie/pass en dreiging naar doel want dan waren we gisteren op achterstand gekomen denk ik. Vond MVV beter na de wissels maar moeilijk inschatten omdat we toen al tegen 10 man en voor stonden. Martina vond ik ook goed, wat nog beter zou kunnen denk ik is zijn explosieve kracht en conditie daarvoor.
Deom gaf voorbeeld qua werk instelling, miste ik bij sommige anderen 'n beetje, Kostons ook hard gewerkt en fit tot de laatse minuut. Vond Duin tegenvallen, jammer dat Kostons in de competitie nooit zo veel scoorde als ooit in de voorbereiding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2020 10:37 27 sept 2020 10:43 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #104

Roed en Wit 70 schreef : Toppunt was "staank op en zing veur mvv" inzetten en massaal (voor zover dat kan ;-) ) gaan staan. Dan begrijp je het gewoon niet. Emotie hoort erbij, zeker bij doelpunten, maar niet zo. Maar ja, gooi er bier in en het wordt nog een factortje erger. Zoals ik eerder aanhaalde, dit waren vaste a-side klanten die veelal op hun vaste vak zaten, gewoon meer spreiden over de verschillende tribunes en de vakken op die tribunes. Op die manier haal je waarschijnlijk de angel eruit.


Serieus?

Zitste noe aon te wieze wee aon 't zinge waor?? Zèt ze aanders ouch nog eve op de foto en geef ze door aon de pliesie...

En zitste noe opties te geve um supporters oetein te hole? Hiele akelege praktijke boe'ste noe mèt bezeg bis....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2020 11:39
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #105
Mijn mening over corona en de getroffen maatregelen heb ik gegeven en daar heb ik het niet meer over. Dat is in deze ook niet relevant. Maar als MVV niet duidelijk zijn regels volgt die opgesteld zijn hoe kun je dan verwachten dat iedereen zich eraan houd?
Wel relevant is de reden waardoor kan MVV zich hier niet aan kan houden? Te weinig vrijwilligers (stewarts te kort)? Weet MVV dat het geluid slecht is op Noord? En kunnen ze hier iets aan doen?
En dan heb je natuurlijk ook nog de mensen die alle regels aan hun laars lappen.
Ook een puntje zijn de catering punten. Er was een beetje verwarring over waar te staan, als iedereen tegelijkertijd drinken wil is anderhalve meter afstand houden natuurlijk ook moeilijk.
De looproute was in ieder geval wel duidelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.268 seconden