MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00

24 sept 2020 22:53
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #31
Ik wordt er oprecht moe van. Met alle respect hoe kan onze trainer niet zien, dat Deom toch net wat beter is dan Kostons. Deze jongen moet je rond de 70e min erin brengen in plaats van vanaf het begin. Ik ben bang dat we nooit van deze jongen afkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2020 22:53
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #32
Als het aan mij zou liggen:

Lathouwers
Zeegers - Martina - Heerings - Salasiwa
Zamouri - Van Acker - Deom
Stavitski - Duin - Schroijen

Zeegers doet vooralsnog niet onder voor Swanson. Die laatste speelde vooral terug of breed terwijl Zeegers wat meer drang naar voren heeft.
Met Martina in het centrum heb je daar meer atletisch vermogen en sprongkracht. Matcht denk ik beter met de toch ietwat statische Heerings.
Met Deom op het middenveld heb je meer voetballend vermogen en meer druk op de bal. Waarom hij er niet in staat is voor mij het grootste raadsel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2020 22:57
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #33

lMaastrichtl schreef : Ik wordt er oprecht moe van. Met alle respect hoe kan onze trainer niet zien, dat Deom toch net wat beter is dan Kostons. Deze jongen moet je rond de 70e min erin brengen in plaats van vanaf het begin. Ik ben bang dat we nooit van deze jongen afkomen.


Höbs diech noe ech niks aanders te doen es ech werkelek in eder beriech datste sjrijfs, te jenke euver Kostons?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, opadiehard, Ekstertjj, Zoewiezoe, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2020 23:00
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #34
Ben jij toevallig de oom van Kostons? Ik schrijf hier wat ik wil over wie ik wil en hoevaak ik wil. Fijne avond verder.

Voorspelling voor morgen

4-0

Met kostons erbij

1-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2020 23:09 24 sept 2020 23:13 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #35
Kerel de bis al door mierdere lui aongesproke op dat ge-ummer vaan d'ch. Dit begint zoe laankzemaon 'n zier persoeneleke hetze te weure tege Kostons.
Heet 'r d'ch get misdoon ofzoe totste 'm eders kier opnui weer moos höbbe?

De maags blij zien tot iech hei geine moderator bin, want dit soort constante persoeneleke aonvalle goon in mien ouge ech te wied. Kier op kier op kier op kier op kier weer 't zelfde zwaakzinneg geleuter vaan d'ch euver Koen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2020 23:19
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #36
Als ik 10x hier vermeld dat ik Koen een topper vindt dan mag dit uiteraard wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2020 23:46
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #37

M.V.V. 1902 schreef : Als het aan mij zou liggen:

Lathouwers
Zeegers - Martina - Heerings - Salasiwa
Zamouri - Van Acker - Deom
Stavitski - Duin - Schroijen

Zeegers doet vooralsnog niet onder voor Swanson. Die laatste speelde vooral terug of breed terwijl Zeegers wat meer drang naar voren heeft.
Met Martina in het centrum heb je daar meer atletisch vermogen en sprongkracht. Matcht denk ik beter met de toch ietwat statische Heerings.
Met Deom op het middenveld heb je meer voetballend vermogen en meer druk op de bal. Waarom hij er niet in staat is voor mij het grootste raadsel.


Zeegers vond ik erg traag en draaicirkel van een tank toen hij erin stond. Zou Last niet op rechts kunnen? Martina vorige keer motm dus neem aan dat hij ook een plek heeft in de basis. Ik vind Kostons wel goed, maar zou hem achter de hand houden voor in de spitspositie om de concurrentie met Duin aan te gaan. Ik hoor ook veel positieve geluiden over Visser, laat maar komen wat mij betreft! Benut dit seizoen maar om onze talenten te ontwikkelen. We zijn dit jaar geen kampioenskandidaat, dus geef dan maar de jeugd een kans. Wat dat betreft ook raar dat Everaers, die veel potentie had, (maar ook Shermaine) niet bij de ploeg zijn gehouden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 00:11 25 sept 2020 00:21 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #38

lMaastrichtl schreef : Ben jij toevallig de oom van Kostons? Ik schrijf hier wat ik wil over wie ik wil en hoevaak ik wil. Fijne avond verder.

Voorspelling voor morgen

4-0

Met kostons erbij

1-1

iech bin gein femilie vaan Kostons...mer bin aoch gein ZEIKTRIENNE
wel MVV fan door en door
en bin GRUUTS op die vaan US
veural es die oet Mestreech en of umstreeke koume
dus geld 't principe: aofblieve vaan eine vaan us !

Je hebt duidelijk gemaakt dat je geen fan van hem bent, prima...geen probleem
maar de plaat blijft hangen ( is iets van vroeger uit de LP tijd)...
inmiddels moet het toch wel duidelijk zijn : je hebt onze pijngrens al heel lang overschreden en is me totaal niet duidelijk
boerum ste bleifs zeivere....
heb je niet in de gaten dat zoiets demotiverend werkt op een jonge speler...?Wil je hem kapot maken? Sjaom diech
Hoe zou jij het vinden als iemand jou steeds zou afschieten..?
Vooral in het begin van je carrière?
KWETSJBUUL zow iech bekans zegke.... mer veer motte hei oppe forum fetsoelik blieve...:blush:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 00:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #39

lMaastrichtl schreef : Als ik 10x hier vermeld dat ik Koen een topper vindt dan mag dit uiteraard wel.


Het is dat je geen Kostongs schrijf, anders had ik het niet nogmaals hoeven te herhalen , maar je bent dus Dreeke niet. Ook voor jou: je mening is duidelijk, dank

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Ekstertjj, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 00:13
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #40
Volgens mij vraag ik niet aan jou als het famillie van jou is. Als ik ••••• roep mag jij antwoorden. Even zonder gekheid. Dus de regel geldt als het een jongen uit de buurt is en die kan niet voetballen moeten we hem op handen dragen, weet ik dat ook weer. Fijne avond verder

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 00:15
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #41
Ik kan mij er gewoon ONTZETTEND aan irriteren dat onze trainer hem nog steeds in de basis zet tegenover Deom. Stel hij staat morgen eindelijk is een keer naast het veld, dan zul je van mijn gezeik af zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 00:19
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #42
en es veer tog niks te verleere höbbe en gein cent, laot daan de jäögd mer aon de geng goon !

Lathouwers
Last - Mares - Heerings - Salasiwa-Cavcic
Zeegers- Schroijen- Deom
Duin- Kostons

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 00:22
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #43
Waarom geld uitgeven aan een swanson en salasiwa terwijl je jeugdspelers hebt die daar kunnen spelen. Zeegers, Last, Cavcic, Martina. En ja, die maken fouten. Maar met of zonder speel je ook gewoon voor het rechterrijtje. Er had beter geld aan een goeie verdedigende middenvelder uitgegeven kunnen worden die ook kan voetballen of een scorende spits. Vd acker plek terug naast Heerings, mares eruit. Deom erin voor stavitski of kostons, is in alle wedstrijden de felste speler geweest ondanks zijn fysiek en liep zich te pletter, kan prima voetballen. Schrooijen...voor het salaris wat hij opstrijkt, moet hij elke wedstrijd de kar trekken, maar hobbelt al dik n jaar leuk mee, maar heeft zeker in de ploeg niet de werklust die nodig is. Misschien maar weer eens 'ns op 't bankje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 06:28
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #44
Ik denk echt dat we de mensen die er voor betaald worden maar de opstelling moeten laten maken. Ik snap best de reden waarom supporters sommige spelers liever niet zien spelen. maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen van spelers die achteraf gezien toch niet zo slecht waren als iedereen hier zei.
Smeets is een voorbeeld hiervan.
Een speler die hier door veel mensen afgelopen seizoenen afgeschoten is is Martina. Maar als je nu zijn bal aanames en overzicht ziet dan hadden de trainers die hem opstelden toch gelijk. Kostons geld hetzelfde voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 08:49
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss 25 september 2020 || 21.00 #45
Geheel andere vraag: ik ben vanavond ingeloot, maar heb mijn seizoenskaart nog niet ontvangen. Hoe kan ik nu aan het benodigde biertje komen? Werkt de oude seizoenskaart nog?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.276 seconden