>
Ontvangen bedankjes 15
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
lMaastrichtl schreef : Ik wordt er oprecht moe van. Met alle respect hoe kan onze trainer niet zien, dat Deom toch net wat beter is dan Kostons. Deze jongen moet je rond de 70e min erin brengen in plaats van vanaf het begin. Ik ben bang dat we nooit van deze jongen afkomen.
M.V.V. 1902 schreef : Als het aan mij zou liggen:
Lathouwers
Zeegers - Martina - Heerings - Salasiwa
Zamouri - Van Acker - Deom
Stavitski - Duin - Schroijen
Zeegers doet vooralsnog niet onder voor Swanson. Die laatste speelde vooral terug of breed terwijl Zeegers wat meer drang naar voren heeft.
Met Martina in het centrum heb je daar meer atletisch vermogen en sprongkracht. Matcht denk ik beter met de toch ietwat statische Heerings.
Met Deom op het middenveld heb je meer voetballend vermogen en meer druk op de bal. Waarom hij er niet in staat is voor mij het grootste raadsel.
iech bin gein femilie vaan Kostons...mer bin aoch gein ZEIKTRIENNElMaastrichtl schreef : Ben jij toevallig de oom van Kostons? Ik schrijf hier wat ik wil over wie ik wil en hoevaak ik wil. Fijne avond verder.
Voorspelling voor morgen
4-0
Met kostons erbij
1-1
lMaastrichtl schreef : Als ik 10x hier vermeld dat ik Koen een topper vindt dan mag dit uiteraard wel.