MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur

11 aug 2021 11:16
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #16
Natuurlijk gaan we deze winnen!
Wij zijn nog altijd ongeslagen dit seizoen, zelfs geen tegentreffer hoeven te incasseren en we spelen thuis tegen de nummer laatst, die nog geen treffer heeft weten te maken!
En als zelfs Aachen-Nord daar zó makkelijk van wint...
Makkie! ;)

Maar bij MVV moet je je druk maken om andere dingen: kom ik wel binnen? Hoe gaat die controle op vaccinatie/negatieve test? Met welke tempo wordt dit gecontroleerd of zullen er weer lange rijen ontstaan? Werkt mijn verlengde seizoenkaart wel daadwerkelijk bij het poortje? Doet het poortje het überhaupt wel? Is de omzetting van de MVV-kaffee van VZM naar die andere partij wel goed gegaan? Staat het tegoed nog wel op mijn kaart?
Aangekomen bij het stoeltje (na 1,5 jaar weer!) heb je in ieder geval 1 zekerheid: die is niet gepoetst B)
Het gaat weer beginnen! Na 1,5 jaar weer eens naar De Geusselt. Kijken wie-wie is in ons shirt. Hopelijk genietend van een mooie sfeer.
Kom op die roeie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2021 11:28
Jasonhum
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #17
De stoeltjes zijn wel gepoetst met hoge druk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2021 11:34
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #18
Ja, dat kennen we.. 2 seizoen geleden waren ze ook gepoetst, maar ik was blij dat ik wat spulletjes mee had genomen.
Doe ik nu vrijdag ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2021 15:39
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #19
Vrijdag gaat het gebeuren!
Woensdag 11 augustus 2021
Vrijdag is het dan eindelijk zover! Een thuiswedstrijd MET jullie, met supporters, erbij! Bijna anderhalf jaar geleden voor het laatst is het dat we het stadion weer grotendeels mogen bezetten. Tuurlijk zijn er nog twee wedstrijden geweest waarbij een zeer beperkt aantal supporters welkom was. Vrijdag tegen De Graafschap mag je er weer bij zijn. Natuurlijk zijn er nog de door de regering bepaalde spelregels. Als je hier echter aan voldoet, dan is binnen in het stadion verder geen mondkapje verplicht of anderhalve meter afstand. Nee als vanouds kun je weer naast je medesupporters plaatsnemen.

Even voor de goede orde. Waar moet je aan voldoen?

1. Je bent 2x gevaccineerd (langer dan 8 dagen geleden) of

2. Je hebt je laten testen (testenvoortoegang) of

3. Je hebt een bewijs dat je het laatste half jaar genezen bent van corona.

Hoe laat gaat het stadion open?

Al om 18.00 uur kun je in het stadion terecht!.

De wedstrijd begint om 20.00 uur, en we beloven in ieder geval een spectaculair begin, dus zorg dat je op tijd in De Geusselt bent. Tot vriedag! Want: #Same volle petaj

Mvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2021 16:26
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #20
Dit wordt weer een kansloze wedstrijd voor jong Mvv. De Graafschap heeft een veel betere ploeg dan Jong Utrecht.
Het gaat weer een pijnlijke vertoning worden voor de Mvv supporters.
Ja, De Graafschap heeft verloren van Aken noord maar die hebben (helaas) ook de nodige kwaliteit in de ploeg, het geld kan daar niet op. Dat bedelaars clubje blijft maar geld uitgeven en de hand ophouden.
Mvv heeft ieder jaar een zwakker team waar ze mee beginnen. Hopelijk snel een investeerder want dit is niet meer leuk. Weer voor spek en bonen meedoen in de competitie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2021 16:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #21
Na de mooie overwinning in Utreg en tevens ook de overwinning op Kalazic ( kan dat boek eindelijk helemaal dicht) , staat de Graafschap voor deur

Inmiddels zijn we 2,5 maand verder en hebben we de slechtste selectie ooit die aan de competitie is begonnen. Een lichtpint is Leroy die liet maandag wel wat van zijn geweldige voetbal inzichten zien.

Vandaag is het woensdag en als we met deze groep gaan aantreden tegen de Graafschap vind ik dat een grote aanfluiting in het aankoop beleid , en ik geef daar Ronny van G echt niet de schuld van want die zit er pas net . Voor mijn gevoel moeten er nog tonnen openstaan die aan de selectie kunnen worden gespendeerd maar de laatste transfer was Labylle en die is eigenlijk van een paar weken geleden al .

Dus er moet voor mijn gevoel nog echt 2-3 vaste A-Kern spelers gaan komen , maar wanneer ?? Januari 2022 ???

Met van Bommel en Kleinen in de basis is echt een aanfluiting , die 2 voegen werkelijk in de as helemaal niks toe .
Hopelijk wordt het geen 0-5 aanstaande vrijdag maar het zou me niks verbazen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2021 17:55
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #22
De graafschap is helemaal niet zo goed meer. Die heb ik afgelopen weekend eens goed bekeken. Voorin stelt het allemaal niet zo veel meer voor. Gewoon lekker super verdedigend spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 10:15
StPieter96
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #23
Iemand een idee of de kassa's morgen open zijn? Online is namelijk geen enkele manier om een kaart te bestellen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 10:41
Jasonhum
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #24
Volgens mij is die geopend!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 11:19
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #25

StPieter96 schreef : Iemand een idee of de kassa's morgen open zijn? Online is namelijk geen enkele manier om een kaart te bestellen...


Online zou toch gewoon hier moeten kunnen: shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/0cca...c2-a2fb-a7120e63b47c (op de MVV-website op Tickets klikken).

En de kassa's zijn inderdaad open. Zie www.mvv.nl/nieuws/voorverkoop-tegen-de-graafschap-van-start

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 12:55
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #26
Weet iemand of Blummel weer mee kan doen?
Heb eigenlijk niks meer gelezen over zijn blessure en eventuele terugkomst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 13:43
Jasonhum
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #27
Hij trainde weer volop mee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 13:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #28

Duin schreef : Weet iemand of Blummel weer mee kan doen?
Heb eigenlijk niks meer gelezen over zijn blessure en eventuele terugkomst.


Wels leek een tijdje apart met de basis te trainen, dat was de basis van maandag inc reservekeeper en Blummel als ik het goed zag.
Vermoed dat gekeken wordt of Blummel fit genoeg is en dat hij kiest tussen Blummel Aziz en Bosing

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 14:09
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #29
Hallo Beste MVV supporters,

Vrijdag is het weer zover. We mogen weer onze heilige tempel, Stadion De Geusselt in. 13 augustus, MVV Maastricht - De Graafschap !!!!!

Ook dit seizoen is supporterscafé De Gouden Ster weer present om te dienen als thuisbasis voor alle MVV-ers. Komende vrijdag is De Gouden Ster geopend vanaf 18 uur. Let op !!!!! de consumptieprijs is € 1,50 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppa, dat is scoren !!!!!. Met de huidige coronamaatregelen mag ik, DJ Amigo, nog niet de muziek verzorgen in de Gouden Ster. Hopelijk is dat volgende week anders.

Op naar een super verrassend seizoen en op naar de volgende drie punten. Veer zien us !!!!!! Forza MVV Maastricht !!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 15:48
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #30

DJ-MARCO schreef : Hallo Beste MVV supporters,
Met de huidige coronamaatregelen mag ik, DJ Amigo, nog niet de muziek verzorgen in de Gouden Ster. Hopelijk is dat volgende week anders.


Is de ster tegenwoordig ook te bezoeken zonder kaartje voor het voetbal ?
Zoja, mag ik daar dan wel binnen zonder prik of onnozele test ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden