MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur

12 aug 2021 16:08
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #31
Is het ook nog mogelijk om na 20:00 het stadion te betreden? Ivm werk zal ik waarschijnlijk pas rond 20:15 aanwezig kunnen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 10:13 13 aug 2021 10:13 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #32
Meestal staan er nog wel stewards bij de poort en kun je nog wel binnenkomen. Grootste kans bij de ingang aan het foodtruckplein (boschpoort/maastribune).

Update trouwens over corona-toegang: je moet 14 dagen geleden volledig gevaccineerd zijn (niet 8 dagen). Ben je dat niet dan kun je gratis een test doen vandaag via testenvoortoegang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 10:40
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #33
Voor de jeugd onder 12 is geen testbewijs nodig!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 15:06 13 aug 2021 15:06 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #34
[quote=Is de ster tegenwoordig ook te bezoeken zonder kaartje voor het voetbal ?
Zoja, mag ik daar dan wel binnen zonder prik of onnozele test ?[/quote]

Aangezien ik daar nooit stoelen zie staan en de algemene regel is dat in cafe's bezoekers een vaste zit plaats moeten hebben om de 1,5 meter te kunnen garanderen lijkt het mij dat je er alleen binnenkomt met een test of vacinatie. Want alleen dan mag je officieel de 1,5 meter loslaten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 19:37
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #35
Dzepar geblesseerd?
Staat er niet bij op de opstelling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 19:55
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #36
Heeft er iemand toevallig een stream ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 20:18
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #37
Keepertje keepertje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 21:43
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #38
Belachelijke rode kaart .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:09
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #39
Behalve vak d angel side de geusselt toch vrij leeg? +/- 3200 toeschouwers?
Misschien dat Dogan de kaartverkoop aanjaagt. Maar ik ben toch bang een combinatie corona en de prijs tov vorig seizoen de kaartverkoop tegen gaat werken.
Hopelijk zit ik ernaast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:23
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #40
Sorry maar never nooit geen 3200 toeschouwers . Ik schat 2000 MAX .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:25
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #41
De 0 - 1 zullen we maar niks over zeggen. Mooie goal van Blummel, maar veel te snel en makkelijk de 1 - 2 erachteraan. De overtreding bij de penalty leek erbuiten, maar ook zonder had ik niet het gevoel dat we nog gelijk zouden maken. Labylle blijft een topper voor ons, wat een inzicht en techniek etaleert hij af en toe. Je ziet wel dat er in elke linie nog wat ervaring bij moet, maar ik heb goede hoop dat er nog wat in het vat zit.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:26 13 aug 2021 22:27 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #42
De wedstrijd, daar kunnen we kort over zijn: gevochten tot de laatste minuut, maar we komen simpelweg kwaliteit tekort. Al gaat dit de Graafschap ook geen kampioen worden met dit voetbal.

Dan de belangrijkste bijzaak: de catering! Die was waardeloos! Een app die niet werkt, niet kunnen pinnen (er zijn 3200 mensen met een bankpas, maar in 2021 is een pin fixen nogal wat moeite) en zodra je iets vraagt dan krijg je als antwoord ‘dat weet ik niet.’ Zet er dan, net zoals VZM, een aantal mensen neer die kunnen assisteren als er vragen komen voor de arme meiden die er stonden. Nee, de eerste avond van onze nieuwe cateraar scoort een zware onvoldoende.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:33
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #43
Kort samengevat was dit de jongens tegen de mannen. Van de Pavert, Lieftink, Gravenberch, twee keer zo lang, twee keer zo breed en twee keer zoveel ervaring als onze jonge ploeg. Niet voor niets konden maar twee MVV’ers echt mee met het niveau: Blummel en Labylle. Je ziet meteen wat ervaring in de benen doet.
Maar toch heb ik genoten van dit jonge MVV. Het constante afjagen, de bal soms soepel van voet naar voet, het blijven voetballen, het blijven werken, het is een groot compliment waard, niet in de laatste plaats aan de technische staf. Daarom bleef het tot aan de penalty (die geen penalty was) spannend. De Graafschap kreeg eigenlijk geen gelegenheid om lekker te voetballen, waardoor de 2-2 in de lucht bleef hangen. Jammer dat de verder goed spelende Delferrière (prachtige lange trap heeft die gast) te lichtzinnig het duel aan ging en alleen maar kon compenseren met een overtreding. Strafschop en rood blijft dubbel en dus veel te zwaar gestraft. Individueel vond ik Nijhuis tegenvallen. Was de eerste goal schuld, ook een paar zwakke uittrappen. Libert onopvallend, ik zie liever R Zeegers maar die mag niet eens meer invallen. Delferrière kon mij van alle huurlingen het meest bekoren. Waem prima aan de bal, te lief in de duels, Keulen degelijk, goeie combi met Labylle. Kleinen/Van Bommel nu niet slecht maar te licht en te onervaren, Aziz vond ik niet eens zo heel slecht. Bösing was in mijn ogen de zwakste man, Blummel goed en Ntelo keihard gewerkt maar ook te licht. Kortom (en excuus voor de open deur): deze ploeg valt en staat met de ervaring die erbij moet komen. Met Delferrière naast een ervaren centrale verdediger, Kleinen naast een ervaren middenvelder en Dogan denk ik dat er best een aardige ploeg kan ontstaan. Aan het enthousiasme en de werklust zal het niet liggen, aan de fenomenale Angel-Side ook niet…
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:36 13 aug 2021 22:37 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 298
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #44

Sjonnie schreef : Sorry maar never nooit geen 3200 toeschouwers . Ik schat 2000 MAX .


Aan degene die het normaal omroept, heeft het dit keer niet gelegen. :lol: Sleutels omroepcabine zoek? Geen omroeper en muziek in het stadion oogt toch wat amateuristisch. Dan wordt Beppie uitgenodigd om te zingen, maar dan kan de muziek niet ingestart worden. :huh:

Tja, wat moet je er van zeggen: tussen de 1-2 en 1-3 zijn we nog lang in de wedstrijd gebleven, maar je zag wel dat het kwaliteitsverschil groot was. Met alle respect naar Kleinen en Van Bommel, maar ze missen nog de ervaring om een wedstrijd te dragen, we werden met name in het eerste half uur overlopen op het middenveld. Toen Labylle erin kwam, ging het beter.

Zowel achterin als op het middenveld missen we nog een ervaren speler. Ook aan de bal mag er op het middenveld wat creativiteit bij, onze spits rende zich vanavond rot maar krijgt amper bruikbare ballen.

Desondanks wel weer fijn om De Geusselt te kunnen bezoeken. Lekker weer, potje bier, en uiteraard het gezang van vak D. MOTM vanavond is derhalve de Angle Side. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:39
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 781
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #45
Over strijdlust valt geen verwijt te maken. Kwaliteit zal er echter gewoon nog echt bij moeten. Jammer dat Dzepar ontbrak, hierdoor moest geschoven en gemeten worden waardoor zowel Aziz en Bösing moesten spelen. Hopelijk geen ernstige blessure, want dat kunnen we met deze selectie echt niet gebruiken. Elftal met Dzepar en Dogan (en een fitte Labylle vanaf de aftrap) is natuurlijk een wereld van verschil t.o.v. wat er nu stond. Eerste kwartier was vergelijkbaar met tweede helft afgelopen maandag, oftewel overleven. Na de 1-2 vond De Graafschap het wel genoeg. Gelukkig geen uitslag zoals tegen Cambuur vorig jaar.

Gaan we het rijtje af:
Keeper: Vorige week held van de dag. Vandaag te veel balletjes losgelaten waardoor m.n. de 0-1 valt.

Rechtsback: Geen idee waarom deze Libert in de basis staat. Zet daar toch gewoon Rico Zeegers neer, heeft vorig jaar bewezen een prima back te zijn en kan wél voetballen.
Centraal achterin: Duo Delferriere en Waem zou ik het seizoen wel mee aandurven. Delferriere in mijn ogen zeer belangrijke pion, rust aan de bal, goeie crosspass. Laat zich helaas makkelijk wegzetten waardoor hij de penalty veroorzaakt en rood pakt. Waem voordeel van de twijfel; oogt aan ene kant zeker aan de bal, aan de ene kant heb ik altijd het gevoel dat het zomaar mis kan gaan als hij aan de bal is.
Linksback: Keulen speelde geen al te goede pot. Wellicht Labylle in het vervolg op deze plek in de basis. Tenminste, als er nog een fatsoenlijke linksbuiten kan worden gehaald.

Middenveld: Duo Kleinen- Van Bommel speelde leuk mee. Kun je ook niet veel meer van verwachten. Defensief zeer kwetsbaar. Bösing had het ook niet vandaag, spoeling te dun om er dan nog iets van te maken.

Buitenspelers: Blummel uitstekend. Aziz waardeloos. Eupen weet wel welke spelers ze verhuren. Mag wat mij betreft samen met Libert op de bank plaatsnemen in het vervolg.

Ntelo voorin kon geen potten breken, maar valt niet veel te verwijten als er geen aanvoer is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.289 seconden