MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur

14 aug 2021 11:47
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #61
1-3 is een uitslag die je in het algemeen kunt verwachten tegen De Graafschap, al zie ik dit team dit jaar niet als titelkandidaat.

Ik denk dat MVV naar omstandigheden een prima wedstrijd heeft gespeeld. In ieder geval veel inzet tot de laatste minuut en ook een paar prima aanvallen. Die hebben we vorig jaar veel minder gezien voor mijn gevoel. Zeker tegen dit soort ploegen.
Dzepar er niet bij en een nog niet 100% inzetbare Labylle scheelt simpelweg al te veel in deze jonge groep, al vond ik de jeugd, inclusief Visser, Mami en Delrock niet volledig uit de toon vallen.
Hopen dat deze jongens dit jaar stappen kunnen maken. Knap dat het tot de rode kaart gewoon spannend bleef tegen een op papier veel betere tegenstander.

Het enige wat ik echt niet begrijp is dat beide Zeegers blijkbaar 3e en 4e rechtsback zijn geworden?
Libert is gewoon aantoonbaar slechter op die plek (is ook een CV dacht ik) en Kalala lijkt me een prima back, maar die is ook niet beter dan Rico. Daarbij zijn zowel Kalala als Libert huurspelers. Vreemd dat die de voorkeur krijgen boven 2 contractspelers die net zijn vastgelegd.
Iemand enig idee waarom deze jongens niet meer ingezet worden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 12:08
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #62
Na gisteren van mening dat er zeker nog 4 BASIS spelers erbij moeten komen.
Sfeer en vechtlust 10 waard maar op voetballen leek het niet erop.
Bommel en Kleinen op het middenveld allemaal leuk en aardig voor die jonge spelers, maar hun worden voor de leeuwen gegooid.
Zet ipv Kleinen een ervaren middenvelder erbij.
Libert wat doet hij in de basis? en Rico ernaast snap ik echt geen bal van. Iedereen die dit ziet lijkt het wel behalve de trainer.
Mitchel Keulen was ook echt van minuut 1 slecht. Liet elke keer de Verbeek vrij daar lopen en hij was nergens te vinden dieptepunt was de 1-2 echt zijn fout in mijn ogen en niet alleen de keeper.
Die Aziz is ook geen jongen voor de basis van wat ik heb gezien.

Misschien ben ik iets te negatief sorry. Maar als dit voetbal zo doorgaat gaan heel veel mensen afhaken om te komen.
Ook ik had trouwens problemen met opwaarderen van me tegoed en het afrekenen werkte niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 18:32 14 aug 2021 18:33 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #63

Sjonnie schreef :

opadiehard schreef :

Sjonnie schreef : Belachelijke rode kaart .


Totaal verkeerde inschatting van onze Luikenaar waardoor hij moet ingrijpen en een terechte rode kaart krijgt….mvrgr Opa.



Sorry opa maar ben ik het niet mee eens . Een strafschop kan ik mee leven , maar ook nog een rode kaart ??


Heb het fragment nu 6 keer terug gezien en nu na het zien van de beelden maar een terechte beslissing gewoon een penalty.
De speler van cambuur word binnen de 16 duidelijk vast gepakt dus maar een optie….strafschop….sorrie sjonnie en Gijs….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 20:04
Jasonhum
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #64

opadiehard schreef :

Sjonnie schreef :

opadiehard schreef :

Sjonnie schreef : Belachelijke rode kaart .


Totaal verkeerde inschatting van onze Luikenaar waardoor hij moet ingrijpen en een terechte rode kaart krijgt….mvrgr Opa.



Sorry opa maar ben ik het niet mee eens . Een strafschop kan ik mee leven , maar ook nog een rode kaart ??


Dan heeft u een andere wedstrijd terug gekeken hahaha.

De graafschap maar wat u zegt klopt maar geel en penalty!

Heb het fragment nu 6 keer terug gezien en nu na het zien van de beelden maar een terechte beslissing gewoon een penalty.
De speler van cambuur word binnen de 16 duidelijk vast gepakt dus maar een optie….strafschop….sorrie sjonnie en Gijs….mvrgr Opa.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 20:33
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #65
Tja als je het ziet als een overtreding dan is het een doorgebroken speler en dus rood. Helaas.
Maar het is vooral ontzettend slecht verdedigd, hij brengt zichzelf daar onnodig in een situatie waarin eigenlijk alles wat hij vervolgens doet fataal is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 21:00
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #66

opadiehard schreef :

Sjonnie schreef :

opadiehard schreef :

Sjonnie schreef : Belachelijke rode kaart .


Totaal verkeerde inschatting van onze Luikenaar waardoor hij moet ingrijpen en een terechte rode kaart krijgt….mvrgr Opa.



Sorry opa maar ben ik het niet mee eens . Een strafschop kan ik mee leven , maar ook nog een rode kaart ??


Heb het fragment nu 6 keer terug gezien en nu na het zien van de beelden maar een terechte beslissing gewoon een penalty.
De speler van cambuur word binnen de 16 duidelijk vast gepakt dus maar een optie….strafschop….sorrie sjonnie en Gijs….mvrgr Opa.


Dan denk ik dat je het verkeerde fragment 6 keer hebt teruggekeken. We speelden namelijk tegen de Graafschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 21:11
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #67

Kloeteklaos schreef : Tja als je het ziet als een overtreding dan is het een doorgebroken speler en dus rood. Helaas.
Maar het is vooral ontzettend slecht verdedigd, hij brengt zichzelf daar onnodig in een situatie waarin eigenlijk alles wat hij vervolgens doet fataal is.



Hij was wel de beste MVV'er tot dat moment!!!!
Geweldige passend en inzicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 21:16
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #68

Kloeteklaos schreef : Tja als je het ziet als een overtreding dan is het een doorgebroken speler en dus rood. Helaas.
Maar het is vooral ontzettend slecht verdedigd, hij brengt zichzelf daar onnodig in een situatie waarin eigenlijk alles wat hij vervolgens doet fataal is.



Als een doorgebroken speler buiten de 16 vastgehouden wordt is het inderdaad rood . Maar hij hield hem vast binnen de 16 dan is een penalty en een gele kaard het enige juiste .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 21:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #69

tuutsje schreef :

opadiehard schreef :

Sjonnie schreef :

opadiehard schreef :

Sjonnie schreef : Belachelijke rode kaart .


Totaal verkeerde inschatting van onze Luikenaar waardoor hij moet ingrijpen en een terechte rode kaart krijgt….mvrgr Opa.



Sorry opa maar ben ik het niet mee eens . Een strafschop kan ik mee leven , maar ook nog een rode kaart ??


Heb het fragment nu 6 keer terug gezien en nu na het zien van de beelden maar een terechte beslissing gewoon een penalty.
De speler van cambuur word binnen de 16 duidelijk vast gepakt dus maar een optie….strafschop….sorrie sjonnie en Gijs….mvrgr Opa.


Dan denk ik dat je het verkeerde fragment 6 keer hebt teruggekeken. We speelden namelijk tegen de Graafschap.


Zie het nu ook ik word oud….mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 22:23
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #70

Sjonnie schreef :

Kloeteklaos schreef : Tja als je het ziet als een overtreding dan is het een doorgebroken speler en dus rood. Helaas.
Maar het is vooral ontzettend slecht verdedigd, hij brengt zichzelf daar onnodig in een situatie waarin eigenlijk alles wat hij vervolgens doet fataal is.



Als een doorgebroken speler buiten de 16 vastgehouden wordt is het inderdaad rood . Maar hij hield hem vast binnen de 16 dan is een penalty en een gele kaard het enige juiste .


"De wijziging is echter minimaal. Bij een opzettelijke handsbal, duwen, vasthouden of een tackle zonder intentie om de bal te spelen, volgt nog steeds een rode kaart. Onopzettelijk hands en een mislukte tackle waarbij de intentie overduidelijk het spelen van de bal is, mag nu door scheidsrechters worden afgedaan met een gele kaart."

Bij vasthouden helaas nog steeds. Waardeloze regel overigens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 22:50 14 aug 2021 22:52 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #71
Maar het was absoluut geen penalty omdat de overtreding buiten de 16 werd ingezet. Ik zag net een foto op Twitter (het lukt me met mijn digitale kennis niet om die foto te plaatsen).

Zoek maar eens met Google met de zoektermen
MVV
overtreding
18 meter
dan zie je dat het erbuiten was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 23:28
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #72

Frank Salemans schreef : Maar het was absoluut geen penalty omdat de overtreding buiten de 16 werd ingezet. Ik zag net een foto op Twitter (het lukt me met mijn digitale kennis niet om die foto te plaatsen).

Zoek maar eens met Google met de zoektermen
MVV
overtreding
18 meter
dan zie je dat het erbuiten was.




In dat geval is de rode kaart wel terecht maar had die penalty een vrije trap moeten zijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 23:30 14 aug 2021 23:31 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #73

Frank Salemans schreef : Maar het was absoluut geen penalty omdat de overtreding buiten de 16 werd ingezet. Ik zag net een foto op Twitter (het lukt me met mijn digitale kennis niet om die foto te plaatsen).

Zoek maar eens met Google met de zoektermen
MVV
overtreding
18 meter
dan zie je dat het erbuiten was.


de foto
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2021 15:18 15 aug 2021 15:19 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #74

Frank Salemans schreef : Maar het was absoluut geen penalty omdat de overtreding buiten de 16 werd ingezet. Ik zag net een foto op Twitter (het lukt me met mijn digitale kennis niet om die foto te plaatsen).

Zoek maar eens met Google met de zoektermen
MVV
overtreding
18 meter
dan zie je dat het erbuiten was.


Bij vasthouden is niet het moment van inzetten doorslaggevend. Indien het vasthouden buiten de 16 word ingezet maar ook nog doorgaat in de 16 is het een penalty.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2021 18:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #75
Een wedstrijd met heel veel leer momenten !

Laten we eerst de positieve noten kraken , toegang verliep soepel . Scannen van SK en VB ging prima . Mensen waren vrolijk en gemotiveerd.
Ik was er wel al vroeg maar ga er vanuit dat dit de hele aanvang goed verliep
Dan oude bekende zien en terug zien en mee praten , geweldig . Veel mensen weer gesprokken of een box gegeven en ff snel een goede dag !
En de stoeltjes waren top schoon !
Tot slot weer fijn om terug te zijn en hopelijk voorgoed !

Dat waren de positieve noten , dan de bras band . Ik vind dat werkelijk verschrikkelijk . Van zon band in een stadion ben ik allergisch voor . Ze voelen nooit aan wat gevraagd wordt , spelen te hard en zijn in mijn inziens totaal overbodig . Een gesprek voeren was niet meer mogelijk toen ze begonnen . Wie denkt dat dit wat toevoegt die moet dat niet aan mij vragen

De geluidinstallatie en Beppie ( ze loste het zelf goed op) maar wat een aanfluiting... Ook het volkslied viel daardoor in het water...

De nieuwe cateraar, ik had er meer van verwacht ( minder krampjes etr), ik vond de uitstraling magertjes .. al het geld wellicht na de BC maar voor de supporters was er geen vernieuwing te zien waar je u tegen zegt . Misschien komt dat nog ??

Het aantal toeschouwers , je zou verwachten tegen een goed team als De G , lang niet meer in het stadion mogen komen , geweldig weer dat er toch zeker 4500 mensen zouden zitten .
Minder dan 3200 , vind ik echt beschamend voor een stad als Maastricht ( 120.000 inwoners) en met 19.000 MVV volgers op facebook is dat veel te weinig
Daar is nog heel veel werk aan de winkel !

Het vuurwerk , geweldig natuurlijk alleen als je op de Qpark zit zie je het eigenlijk niet tot amper ... dikke pech dan voor ons . Misschien kan dat vuur werk meer in de hoek Angel Side en dan laten doorlopen Qpark worden afgestoken zodat iedereen zicht heeft op iets .

De match , ieder punt was meegenomen vrijdag , niks verwacht wel gehoopt maar terechte nederlaag . MVV heeft bijna 80 minuten achter de feiten aan gelopen en gaten dicht moeten lopen , dat ging best aardig maar aan voetballen kwamen we niet toe

Blummel onze beste man , leg die man vast langer dan zijn contract want die is een klasse beter dan Schrooijen in zijn beste jaren !
Dan Labylle, waarom begin je niet met hem Wels ?? ook al kan hij geen 90 minuten spelen maar misschien 50-60 . Leroy zijn aanwezigheid telt dubbel.
Verkeerde keuze van Wels vond ik om niet met hem te starten, na 30 minuten kwam hij er ook in omdat de linker flank werd overlopen .

Terug komend op de eerste zin , in alle opzichten een match met veel leermomenten , binnen en buiten de lijnen .
We zijn ook met Dogan nog steeds minder dan vorig jaar , Mares, van Acker , Deom , later Mickels en Surmeli vervang je niet zo maar

Ondanks de gedrevenheid en werklust het slechtste MVV wat ik ook een seizoenstart heb zien maken , de uitslag bleef nog "goed" omdat de G nog lang niet zijn draai heeft gevonden.

Er moeten na de match gezien te hebben naast Dogan nog minimaal 4 spelers bij komen

1) een ervaren CV ( type Verdellen)
2) een diepgaande spits ... iedereen komt naar de bal
3) een echte 6
4) En een echte goaltjes dief, die 20 van ons is geen verkeerde maar die staat compleet alleen daar

Tot nu toe heb ik nog geen vuurwerk van Ronny van G gezien , alles wat er is die contacten hadden we al ( Luik) , die van Eupen mogen retour afzender van mij
Dogan komt van Wels , wat heeft Ronny tot nu toe gedaan ??
Dus die moet nog gaan vlammen dat is hij aan zijn stand verplicht , we wachten af !!

Vrijdag Helmond thuis , met Dogan , Blummel en Labylle die moeten we winnen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.286 seconden