MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur

13 aug 2021 22:39
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #46

mvvke4life schreef : Dzepar geblesseerd?
Staat er niet bij op de opstelling.


Stond voor de wedstrijd bij de tribuun in trainingspak outfit zal wel geblesseerd zijn ……..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #47

Zeikbak schreef : De wedstrijd, daar kunnen we kort over zijn: gevochten tot de laatste minuut, maar we komen simpelweg kwaliteit tekort. Al gaat dit de Graafschap ook geen kampioen worden met dit voetbal.

Dan de belangrijkste bijzaak: de catering! Die was waardeloos! Een app die niet werkt, niet kunnen pinnen (er zijn 3200 mensen met een bankpas, maar in 2021 is een pin fixen nogal wat moeite) en zodra je iets vraagt dan krijg je als antwoord ‘dat weet ik niet.’ Zet er dan, net zoals VZM, een aantal mensen neer die kunnen assisteren als er vragen komen voor de arme meiden die er stonden. Nee, de eerste avond van onze nieuwe cateraar scoort een zware onvoldoende.


Höb nog steeds doors!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #48

Sjonnie schreef : Belachelijke rode kaart .


Totaal verkeerde inschatting van onze Luikenaar waardoor hij moet ingrijpen en een terechte rode kaart krijgt….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:52
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #49

opadiehard schreef :

Sjonnie schreef : Belachelijke rode kaart .


Totaal verkeerde inschatting van onze Luikenaar waardoor hij moet ingrijpen en een terechte rode kaart krijgt….mvrgr Opa.



Sorry opa maar ben ik het niet mee eens . Een strafschop kan ik mee leven , maar ook nog een rode kaart ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 22:53
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #50
Tja wat moet ik ervan zeggen. Terechte nederlaag naar mijn mening. Onhandige rode kaart. Blij om weer aanwezig te zijn in de geusselt. Was niet heel druk maar ergens begrijpelijk. Op naar de volgende pot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 23:23
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #51
Beste Opa, ik vind dat Sjonnie wel gelijk heeft. De eerste die een overtreding maakt, is de speler van De Graafschap, hij houdt vast, waardoor onze man niet goed kan verdedigen.

PS vorig seizoen eindigde wedstrijd 2 in een 1-7 nederlaag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 23:25
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #52
Een jeugdig en strijdbaar, maar niet al te doortastend MVV verliest van een kwalitatief beter De Graafschap. In principe is verliezen van de Doetinchemmers geen schande. Laat ik het anders zeggen: De Graafschap is het aan haar stand (begroting, ervaring, spelergroep) verplicht te winnen van MVV. En toch vind ik dat je het bij jezelf moet zoeken. De manier waarop de doelpunten worden weggegeven is zonde. Drie keer wordt je afgetroefd op doortastendheid. Bij de 0-1 een weifelend optreden van de keeper, bij de 1-2 werd er niet adequaat ingegrepen door meerdere verdedigers en bij de 1-3 bracht Delferriere zichzelf in de problemen door de bal niet meteen weg te roeien. Meer doortastendheid op die momenten en er had misschien wel een beter resultaat ingezeten.
Van de andere kant zijn dit ook de fouten die een jong, onervaren team maakt. Blummel en (in mindere mate) Waem en Keulen waren vanaf de aftrap de meest ervaren spelers. Pas toen de onzichtbare Aziz er af ging en Labylle er in kwam, kwam er meer balbezit en durf. Ergens had ik het gevoel dat de 2-2 kon gaan vallen, maar het werd 1-3. Jammer. Overigens vond ik Delferriere (ondanks zijn fout), Keulen, Blummel en Labylle prima spelen. Aziz en Bösing waren onzichtbaar en Libert als rechtsback kwam niet uit de verf. Hopelijk worden er naast Dogan nog enkele gerichte aankopen gedaan.
Aan de werklust ligt het in ieder geval niet. Ondanks de nederlaag heb ik genoten van de inzet, strijdlust en beleving van dit jonge team. En bovendien vond ik het een open en amusante wedstrijd. Helaas trokken we aan het kortste eind. Hopelijk volgende week tegen Helmond meer succes.

Oh ja, mijn stoeltje was schoon.

Oh ja 2, we hebben na twee wedstrijden meer punten dan onder meer NAC, VVV, Almere City, FC Emmen en Volendam ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 23:27
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #53
Eigenlijk simpel wat mij betreft. Heerlijk om weer in het stadion te zijn zonder beperkingen en looplijnen, niet meer en niet minder. En dat we verliezen van de Graafschap. Tsja. Dat is dan zo en niet onverwacht. Gevochten, onervaren, er moet wat bij, lekkere sfeer, bier zoals verwacht in prijs omhoog, Vak D heerlijk. Op naar de volgende.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 23:29
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #54
Wat heerlijk om weer terug te zijn in De Heilgie Tempel! De Ster was vanouds weer een lekkere voorbereiding. De vloer was “zeike naat” , heerlijk. De Graafschap zou hier op deze vloer makkelijk een slippertje maken!

Dan de weg naar de mooie gracht waar je om zeer grote veiligheidsrisico’s niet maar mag staan. Sjiek ook om de AS te zien schitteren op vak D. Kleine tip, laat het gangpad vrij voor mensen die langs willen lopen.

Eenmaal op onze vertrouwde plek aangekomen een lekker pilsje. Althans, dat was de bedoeling. Ik had geld op mijn kaartje gezet, maar volgens de kasse geen saldo. Ook de medewerkster waar je kon opwaarderen had geen oplossing. Ja , cash geld geven en dat op de kaart. Van het woord pinnen hebben ze nog nooit gehoord schijnbaar. Snap ik ook, we leven pas in 2021. Cash? Ja graag!

Bij de ene deed het pasje het wel, dus een goedkope avond gehad. Eenmaal voorzien van de nodige goud-gele rakkers de weg naar ons stekkie op de tribune weten te vinden.

Naar een aftastende fase waarin De Graafschap de bal had , een geweldige blunder van Nijhuis. Oke , ze lopen ook niet mee , maar of klemmen of naar de zijkant boksen. Dan loop je al snel met een veredeld Jong MVV achter de feiten aan. Mooie 1-1 waarin Aziz geloof ik de enigste bal van zijn wedstrijd goed weet te raken. Die werd werkelijk overal voorbij gelopen. Eupen ; 3 halen, 2 betalen. De toevoegingen van deze jongens zie ik nog niet; tweede keeper, buitenspeler zonder flair en een rechtsback die snelheid te kort komt en iets sneller draait dan een Boeing 747. Het is geen rechtsback , maar dat hoef je niet zo duidelijk te laten zien.

Het verschil werd gemaakt op het middenveld. Na een mooie 1-1 werd het duo Kleinen-Bommel puur op ervaring en slimheid geklopt door Lieftink en Opoku. Spelinzicht verder , fysiek verder en meer slimmigheidjes in hun spel. Ik kraak ons blok niet af , maar samen zijn ze gewoon te licht. Zet er een ervaren rot naast en ze spelen beter. Ik laat in het midden wie van de twee.

Voorin konden we geen vuist maken. Aziz dramatisch , Labylle geen linksbuiten. Ntelo balvast , maar geen actie of aanvoer. Bösing met vlagen leuk, maar niet beslissend. Alles moest komen van Blummel.

Kortom; geklopt op ervaring en een team dat wel compleet is. Dogan erbij alleen gaat het verschil helaas ook nog niet maken. Hopelijk weet MVV een paar knopen door te hakken.

Aanstaande vrijdag Helmond Sport. Zelfs met dit team moet er gewonnen kunnen worden.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 23:32 13 aug 2021 23:33 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #55
Ik vond het eerlijk gezegd meevallen qua spelniveau en verschil met so called titelkandidaat De Graafschap. Als je ziet dat die al veel langer samenspelen, op een haar na promotie zijn misgelopen en een veel hoger budget hebben, kon ik dat niet terugzien in het krachtsverschil.
Wel was deze wedstrijd tekenend voor het jeugdige karakter van onze ploeg: keeper was vorige week de held, nu de schlemiel. Centrale verdediger van Standard speelt puike wedstrijd, maar laat zich op een (cruciaal) moment te makkelijk wegzetten met alle gevolgen van dien.
De 1-1 van Blummel was een fijne aanval en dito goal. Helaas valt daarna veel te snel en vooral te gemakkelijk de 1-2. Volgende week hopelijk starten met Labylle, Dzepar (ofzoiets) en Dogan en dan moet je vol voor de 3 punten gaan tegen Helmond.
Aanvallend kunnen we wel nog wat versterkingen gebruiken. Ook centraal achterin, want spoeling is heel dun.

Chapeau voor de Angel-Side! 90 minuten goed zich laten horen. Fijn dat we er weer allemaal bij zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 23:47
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 180
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #56
Ja een Back moet ook aanvallende acties hebben, anders heb je al een wapen minder. Deze speler nr 16 Libert hield steeds in, als hij de bal over de middellijn aangespeeld kreeg en hij had de ruimte om door te lopen en de bal voor te geven, maar hij speelde de bal dan weer terug naar de centrale verdedigers of liep terug. Te weinig techniek, maar zelfs met beperkte techniek moet je dit toch te leren zijn (doorlopen en voorgeven). Volgende week evtl. Rico Zeegers proberen. Martina kon dit ook. We gaan alle voetballers waarschijnlijk nog nodig hebben. Volgende week zijn er dus 2 "Ganse" bij: Dzepar en Dogan
(met deze 2 erbij en 2 maand verder zou ik deze wedstrijd nog weleens willen overspelen, of anders in de playoffs...)
We hoeven pas ingespeeld te zijn of te pieken op het eind van het seizoen.
Tot dan genoeg punten pakken (NEC werd ook maar 6. of 7-de, maar was toen in vorm)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 00:27
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #57
Heb genoten van de sfeer en ook van de werklust van mvv.
Kwa kwaliteit missen we nog wat, maar dat zal ook goed komen.Het enige wat ik niet snap waaom Rico Zeegers niet speelt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle, Brncic, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 09:26
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #58
Heerlijk om weer voetbalsfeer op te snuiven onder regie van de spionkop Angelside in Maastribune vak D. Geweldig. Ook een mooie sfeeractie!!

Het viel me niet tegen gisteren. Ik was een beetje bang dat het jeugdige MVV overklast zou worden, maar daar was geen sprake van. Jammer dat twee persoonlijke fouten van Nijenhuis en Delferriere evenveel doelpunten opleverden (al werd die overtreding buiten het strafschopgebied ingezet!). Ook werd er slap verdedigd bij de 1-2. Nogal ongehinderd slalomde die nummer 10 door de verdediging.

Het middenveld oogde nogal zwak. Kleinen en Van Bommel samen vormen een koppel dat weinig bruikbare ballen naar de voorhoede geeft en grossiert in balletjes breed en terug.

Ntelo kreeg op die manier zelden een bruikbare bal en werd nauwelijks in het spel betrokken, terwijl hij wel snel oogt.

Ik vond wel dat er een team stond: er werd hard gewerkt, met af en toe mooie combinaties. Zeker toen Labylle inviel, werd het spel direct sneller en assertiever. Als die straks helemaal wedstrijdfit is, gaan we daar veel plezier van ondervinden.

Met Dzepar, Dogan, een fitte Labylle, Blummel (fraaie goal!), Keulen (verdienstelijk debuterend) en mogelijk nog twee goede aanwinsten erbij, kan het best een leuk seizoen worden. Het stemt mij optimistisch!

Bij voorbaat sorry als ik namen verkeerd gespeld heb, haha. Nog even wennen aan al die nieuwelingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 10:02 14 aug 2021 10:05 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #59
Leuk om weer in de Geusselt te zijn. Al was ik Na de 1-0 even bang dat we met een afstraffing naar huis zouden gaan. De Graafschap toch wel wat beter (maar niet geweldig).

De keeper zag er niet goed uit gisteren, in tegenstelling tot vorige wedstrijd.
Verder hadden Martina en Kostons niet misstaan in deze ploeg..zeker Martina verdedigend hadden we kunnen gebruiken. En die gaf ook nog wel eens een crosspass naar voren. Nu was de aanvoer matig.

Labylle zie ik het liefste gewoon op zijn vertrouwde plek: linksback. Waar hij gisteren op het laatste ook speelde. Delrock viel aardig in vond ik. Maar die nieuwe Libregts die kon er niet veel van helaas. Blummel verder een van de weinige spelers met niveau.

Achja, het bier smaakte. (Ook al waren de prijzen 20% omhoog en deed niks het bij het nieuwe ‘cateringsbedrijf’.) En de sfeer zat er goed in. Hopelijk zorgt MVV volgende week met een resultaat ervoor dat de sfeer ook zo blijft. Pakke die verrekesköp!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 10:17 14 aug 2021 10:18 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV - De Graafschap vrijdag 13 augustus 20:00 uur #60
Alles is eigenlijk al gezegd. Net wat te weinig ervaring al had de 2-2 er met 'n beetje geluk ingezeten. Er stond wel 'n team wat gevochten heeft. Nu nog 'n paar gerichte aanwinsten. Sfeer op de a-side was prima. Bier smaakte goed. Ik kom overigens voor de sk houder op 2.3% verhoging, 1,98 naar 2.03. Hoop dat volgende week de aanloopproblemen zijn opgelost. De geluidsinstallatie, 'n niet werkende knip app (opwaarderen en vervolgens aan de kassa geen saldo) en niemand van Yvey te bekennen. Wellicht wat meer publiek, het was wat leeg, al is het ook nog vakantietijd. 3 punten volgende week en je zou 'n prima start hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden