VVV-MVV
- Napoleon
-
Topic Author
- Platinum Member
-
VVV-MVV
04 Oct 2021 12:53In Venlo waar onze Sven ( geblesseerd) en Joeri ( bankzitter) spelen , begint het om 16.30 weer met 0-0 , dus nieuwe kansen !!
VVV heeft geen geweldig elftal , maar wij helaas ook niet en toch denk ik dat het een vermakelijke match gaat worden
De coach van VVV vind ik geen geweldenaar en wat dat aangaat doet hij niet onder voor onze Klaas , beide tactisch matig en enorm saai in interviews
De ploeg die durft te voetballen gaat de show stelen zaterdag , het zal een heerlijke zonnige voetbal middag worden ( beetje nazomer) ik hoop dat ook op een fanatieke doch sportieve sfeer .
Aan voorspelling waag ik me niet meer, maar ik hoop dat MVV wat defensiever gaat starten , 5 man achterin en een beetje op de counter gaat voetballen
Ook hoop ik dat Dzepar eens begint , die bevalt me wel !! Verder kan dit best een de match van Alberg worden en Remans ...vraag me niet waarom !!
Ik heb er in ieder geval zin in ...
tot zaterdag !!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
Re: VVV-MVV
04 Oct 2021 13:31Als ik Klaas was zou ik toch eens kijken hoe Kalezic het vorig jaar heeft aangepakt, want die begon nog met een mindere selectie. Overigens vind ik usse Klaas realistisch en prettig communiceren.
Sjiek dat het uitvak al minimaal voor 85% uitverkocht is. Terwijl dit eigenlijk niet als een derby wordt ervaren en het uitvak ook nog een belabberd zicht heeft.
Qua budget staat we mee onderaan maar de trouwe support en zeker de Angelside is top! En daar kunnen andere clubs zich een voorbeeld aannemen. Gruuts.
Hopelijk zien sponsors of investeerders toch de potentie.
Laten we hopen dat we zaterdag een puntje kunnen bijschrijven.
- LRB
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2021 23:05 - 04 Oct 2021 23:13diehard & vrund oet Horst
fulmpke oet de aw does
Succes verder met je loopbaan Stijn :thumbsup:
Chapeau vreund !
oet al 7 jaor gelije....MVV-VVV
dien vrun oet Mestreech winse diech wel 't beste !
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
05 Oct 2021 09:05Nog steeds benieuwd of Klaas gaat ingrijpen na drie flinke zeperds tijdens de eerste periode waarin we de meeste tegendoelpunten hebben. Volgens mij maakt het niemand uit hoe we de punten halen, als we ze maar halen. Ik ben absoluut geen fan en vind Klaas een verademing t.o.v. deze borstklopper, maar onder hem keek ook niemand hoe het resultaat werd behaald. Daarbij hadden we vorig jaar nog echte buitenspelers (Mickels en Joeri) tegenover nu.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
07 Oct 2021 11:56Stijn was één van de fans van het eerste uur op dit forum ('Krokki'), was vanaf het begin betrokken bij het supportersoverleg dat voorkwam uit dit forum en kreeg na een succesvolle stage bij MVV een baan op kantoor aangeboden. Op vele vlakken heeft hij zich vele jaren (langer dan in Venlo!) ingezet voor deze club.
Stijn hartstikke bedankt en veel succes in je verdere carriere.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
07 Oct 2021 12:44Ik denk dat ik toch maar incognito ga!
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
07 Oct 2021 17:47De Zwarte Vogel wrote: Ik lees net dat ik een stadionverbod van 12 maanden kan krijgen, wanneer ik als MVV-supporter geen gebruik maak van de bus-combiregeling. Ik pas ervoor om van Nijmegen langs Venlo naar Maastricht te reizen, daar de supportersbus te nemen om naar Venlo te gaan en dan na de wedstrijd weer eerst terug in de bus naar Maastricht om opnieuw via Venlo naar Nijmegen te reizen. Dat losten we vroeger veel eleganter op!
Ik denk dat ik toch maar incognito ga!
Uzze ,,ouwe,,hooligan……:applaus: …mvrgr Opa.
- LRB
-
- Platinum Member
-
07 Oct 2021 19:53 - 07 Oct 2021 19:54De Zwarte Vogel wrote: Ik lees net dat ik een stadionverbod van 12 maanden kan krijgen, wanneer ik als MVV-supporter geen gebruik maak van de bus-combiregeling. Ik pas ervoor om van Nijmegen langs Venlo naar Maastricht te reizen, daar de supportersbus te nemen om naar Venlo te gaan en dan na de wedstrijd weer eerst terug in de bus naar Maastricht om opnieuw via Venlo naar Nijmegen te reizen. Dat losten we vroeger veel eleganter op!
Ik denk dat ik toch maar incognito ga!
awwe recalcitrant obstenaot stök vreete...
zuut Geer 't noe allemaol....
de woere aard vaan 't bieske kump ummers nao väöre...
onrösstooker en noozem oet de jaore 60....
ierste vandaol sjendaol pre eenzjel saajd klophings
Venlooo: neerknuppelle dee maan , gewoen oonder 't graas duie, gein kompassie !
:lachen:
- Boschpoort
-
- Administrator
-
08 Oct 2021 16:43www.1limburg.nl/derby-vvv-mvv-risicoweds...dig?context=topstory
- Sander70
-
- Platinum Member
-
- JulioB
-
- Premium Member
-
08 Oct 2021 21:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LRB
-
- Platinum Member
-
09 Oct 2021 16:34 - 09 Oct 2021 16:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mappie
-
- Elite Member
-
09 Oct 2021 16:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LRB
-
- Platinum Member
-
09 Oct 2021 16:45heb ook ff zelf moeten zoeken
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-