>
Ontvangen bedankjes 586
bokkesprongen schreef : MVV had vandaag 500 supporters mee genomen naar VVV en ik denk dat kosste veel poen voor de Supporters en wat uiteindelijk en dat wist je bijna zeker levert niets op .
Als die 500 supporters lid waren geworden van Veer Zien Mvv had het nog iets op geleverd Nl 500 maal 10 is 5000 euro oftewel 60 duizend euro per jaar oftewel een Super Ganse voor MVV struktuweel en daar doe je jezelf ook veel plezier mee .......
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef :
Kloeteklaos schreef :
Hill28 schreef :
En Mickels, die speelde inderdaad ruk de eerste twintig wedstrijden. En toen hij eindelijk terug op niveau was, kreeg hij een belachelijk contract voorgelegd aan t einde van t seizoen. En werd ook nog gecommuniceerd dat het aan hem lag dat ie weg ging.
Dus jij vindt dat MVV iemand die 20 wedstrijden geen bal raakt de hoofdprijs moet krijgen?
Daarbij, ook in die laatste wedstrijden was het geen Messi hè? Hij scoorde tegen Jong Utrecht, Jong PSV, Jong Ajax én Jong AZ. Schandalig dat MVV (of liever Noor, want dat hoor je graag) die man geen topcontract heeft aangeboden!
Ben overigens benieuwd naar je mening, als hij dat wél had gedaan...
Vak G schreef : Ik was net een paar maanden enigszins eindelijk over mijn trauma heen dat Rob Delahaye mid jaren 80 in een bomvol oud geusselt stadion over de bal maaide en dat we de reply kwartfinale beker bij PSV alsnog met 6-3 geloof ik verloren.
Hill28 schreef : Niks topcontract,MVV had gewoon een optie.
Maar goed, aangezien jij alleen Waem de ster waardig vindt in de huidige selectie. Wie acht jij daarvoor verantwoordelijk dan?
Kloeteklaos schreef :
Vak G schreef : Ik was net een paar maanden enigszins eindelijk over mijn trauma heen dat Rob Delahaye mid jaren 80 in een bomvol oud geusselt stadion over de bal maaide en dat we de reply kwartfinale beker bij PSV alsnog met 6-3 geloof ik verloren.
Lekker dan, die dacht ik dus voorgoed vergeten te zijn. Kan ik weer aan de valium. Je wordt bedankt.