VVV-MVV

10 okt 2021 00:24
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
VVV-MVV #61

bokkesprongen schreef : MVV had vandaag 500 supporters mee genomen naar VVV en ik denk dat kosste veel poen voor de Supporters en wat uiteindelijk en dat wist je bijna zeker levert niets op .

Als die 500 supporters lid waren geworden van Veer Zien Mvv had het nog iets op geleverd Nl 500 maal 10 is 5000 euro oftewel 60 duizend euro per jaar oftewel een Super Ganse voor MVV struktuweel en daar doe je jezelf ook veel plezier mee .......


Heerlijk deze logica. Ik ben oprecht benieuwd als je je eigen stuk tekst of schrijven terugleest of je dan niet moet lachen. 500 supporters aanwezig daar kan menigeen trots op zijn met de selectie wat wij hebben. Chapeau voor de mannen en vrouwen die aanwezig waren. Ik kan het naar de playoffs tegen Roda niet meer opbrengen. Thuis is echter thuis en dan lach ik minder dan dat ik huil. Home is where the heart is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 08:44
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
VVV-MVV #62

Hill28 schreef :

Kloeteklaos schreef :

Hill28 schreef :
En Mickels, die speelde inderdaad ruk de eerste twintig wedstrijden. En toen hij eindelijk terug op niveau was, kreeg hij een belachelijk contract voorgelegd aan t einde van t seizoen. En werd ook nog gecommuniceerd dat het aan hem lag dat ie weg ging.


Dus jij vindt dat MVV iemand die 20 wedstrijden geen bal raakt de hoofdprijs moet krijgen?
Daarbij, ook in die laatste wedstrijden was het geen Messi hè? Hij scoorde tegen Jong Utrecht, Jong PSV, Jong Ajax én Jong AZ. Schandalig dat MVV (of liever Noor, want dat hoor je graag) die man geen topcontract heeft aangeboden!

Ben overigens benieuwd naar je mening, als hij dat wél had gedaan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 08:59
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
VVV-MVV #63
Niks topcontract,MVV had gewoon een optie.
Maar goed, aangezien jij alleen Waem de ster waardig vindt in de huidige selectie. Wie acht jij daarvoor verantwoordelijk dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 09:13
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
VVV-MVV #64
Totaal onnodige nederlaag!

Er lag in de eerste helft zoveel ruimte in de omschakeling .. dit was echt absurd. Bij vlagen ging het balletje aardig rond, maar ook weer super veel slordigheden.

Met deze keeper en spits ga je niks maken dit seizoen. Hier is echt het hele team de dupe van. Blunder nummer 4/5 inmiddels van de keep ?

En dan onze spits. Uiteraard die kans moet gewoon erin.. makkelijker wordt het niet. Maar buiten deze kans ? Kan geen bal vasthouden , iedere actie is balverlies , slechte kaats , zet op de verkeerde momenten druk , loopt soms zijn mede aanvallers in de weg. Hij is er gewoon op dit moment niet klaar voor.. dat hij zich moet ontwikkelen is logisch gezien zijn leeftijd. Helaas hebben we ook geen alternatief..

Uitvak man of the match.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 09:30
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
VVV-MVV #65
Als tweede keeper zou ik mijn contract inleveren. Mag Nijhuis onbeperkt fouten maken? Die keeper kost elke keer punten en Klaas Wels krijgt het elke keer maar weer voor elkaar om Nijhuis opnieuw op te stellen? Wat een schande.

Ntelo ook wisselen, hoe krijgt die het voor elkaar om die bal op te lat te schieten op een lege goal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zakelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 09:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
VVV-MVV #66
Het was een open match , voor de neutrale toeschouwer maar ook voor de supporters het aanzien toch wel waard .

Voor beide ploegen een middenveld wat te veel ruimte weg geeft waardoor over en weer kansen kwamen.
Dat Nijhuis die goal niet goed in schat heeft ook te maken dat voor hem 2 zeer jonge CVs staan . Ik vond Nijhuis verder een goede match keepen .
Alleen is die tegengoal wel bepalend voor de wedstrijd.
Aan de andere kant de kansen die Remans en Ntelo krijgen zijn er zeker 2 van die moeilijker te missen zijn dan te maken , maar dat is de fase waarin MVV zit.
Wels spreekt dan wel over vertrouwen , dat de jongens dat in zich zelf moeten hebben , maar hoe dan Klaas ??
Vertrouwen krijg je alleen als je scoort of punten pakt, vertrouwen is bijna niet train baar . Wels zegt zeker geen onzinnige dingen over voetbal maar de manier hoe die man die interviews afratelt , het lijkt wel of hij de intercity naar Maastricht moet halen . Ik zou er als speler helemaal gek van worden, extreem onrustig . En ik zie dat ook wel terug in het veld.

We missen een echte breker , en een slot op de deur . Tegen 60 procent van de ploegen in de KKD gaan we daarom ook verliezen of geen resultaat maken
We hebben te eenvoudig Deom en Surmeli laten gaan en dat breekt ons op . Alberg heeft helemaal geen zin om bij ons te voetballen , dat zie je aan alles . Het is niet voor niks dat Roda die liet gaan verleden jaar in de winterstop. MVV heeft dat slecht gedaan door hem zelfs een 2 jarig contract te geven . Een hele dure speler op een bepalende plek die niks toevoegt tegen tegenstanders waar je resultaat van wilt maken

Daarin tegen is Dzepar wel een hele fijne speler , af en toe wel makkelijk balverlies maar van uit de 2de lijn heel gevaarlijk , fysiek sterk , doelgericht , hij straalt echt voetbal uit . Dat geldt ook voor Blummel , alleen vind ik Blummel alleen goed als hij tijd en ruimte krijgt . Zitten ze korter op hem dan komt uit niet uit de verf.
VVV heeft geen sterk middenveld , er viel veel ruimte , MVV pakte die ruimte ook maar kreeg de bal er niet in , en uiteindelijk gaat het daarom .

Maar goed het geld is op , de inkomsten uit commercie zijn niet gedekt , dat wil zeggen dat er nog veel geld moet binnen komen dat wel begroot is maar nog geen handtekening voor is en dus nog niet betaalt . We moeten opletten dat we geen gekke dingen doen en niet teveel ons laten leiden door de emotie .
Dan maar met deze groep maar geen investeringen doen met geld wat er niet is , en daar maak ik me toch wel "zorgen " om

Aan de andere kant moeten we het seizoen wel levendig houden , de normale supporters doen dat zeker, leuke actie Code Rood ! mooi gevonden
en lang blijven mee spelen in de middenmoot met zicht op play off plek ( wellicht niet rieeel) maar je moet doelen blijven hebben want anders wordt het een lang seizoen.
En daarom vind ik ook ( zonder dat ik daar kritiek op heb) dat Wels een beetje "rustiger" zijn verhaal moet doen en ook in zijn coaching, ik ken wel het spreekwoord ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is , dat klopt zeker ...maar ik zou er foxwild van worden ( zou Peter Gillis zeggen ;-) ) als een trainer zo blaast en een hele waterval van woorden uitbraakt dat brengt echt geen vertrouwen dat verzeker ik je

Goed Dordt komt eraan , normaal een walk over ... dus die punten gaan we pakken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 10:47
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
VVV-MVV #67
Als ik de 10 gespeelde wedstrijden terug kijk was Ado, Volendam en 2e helft Emmen echt heel slecht.
Overige wedstrijden heb ik mij eigenlijk goed vermaakt. Gisteren in stadion geweest en een echt voetbal gevecht gezien dat gewoon in 2-2 en eigenlijk 3-3 moet eindigen. Heel leuke sfeer. Je wordt er natuurlijk helemaal gek van als je naar de kansen van oa Ntelo en 2x remans kijkt maar ook dat “hoort” bij het voetbal. Je kunt een hele reeks aan wedstrijden terug halen zoals Nederland Italie in 2000 halve finale was nog 10x erger. Vorig jaar toen alles uiteraard weer veel beter was heb ik vaak vrij snel de tv uitgezet met al dat “realistische” afbraakvoetbal en het bewierookte proces.
Met het vertrek van Joeri (gisteren ook slecht) en de komst van oa Blummel surmeli, en Dianessy begon het te lopen maar toen stonden we al op een straatlengte achterstand.
Nu vorig hopen om in de stand redelijk bij te blijven en al een stuk door te selecteren in de winterstop en net zoals vorig jaar een sprong maken door aanvullingen in de winter. Met de beperkte middelen moet iedere aankoop en of huurspeler helaas raak zijn. Met Luc Koopmans voor Nijhuis en Thiebaud of Hurk voor Remans stonden we bij de eerste 3. Dat is het enige voordeel, met 2 a 3 rake nieuwe spelers kun je grote sprongen maken want het niveau in de KKD is gewoon matig.

En ja, alles valt en staat met geld. Als je eenmaal in het moeras zit is het systeem zo ingericht (oa met tv gelden) dat de zwaktste ook structureel het minste geld krijgen. Gratis hulp inschakelen van goedwillende professionals op gebied van marketing of voetbalknowhow gaat niet (snel meer) gebeuren. Als je alleen al de reacties op dit forum leest en op plekken elders weet je dat het afbreuk risico enorm is en je eigenlijk niks goed kan doen ondanks al je beste intenties. Van de oplossingen zijn er nog 2 mogelijk:

De race om een grote profclub in het zuiden te creeren is gelopen: Genk heeft dat wel gedaan en een beetje voetbaltalent in deze regio gaat naar Genk of PSV.

Optie 2 is minder concurrentie door natuurlijke selectie. Ik was er eigenlijk van overtuigd dat Fortuna zou sneuvelen (die hebben jaren voor 500 fans gespeeld) en zijn vaak laatste of voorlaatste geworden. Die komen wel weer op pelt te staan, mochten ze degraderen. Financieel gezien heeft Roda nu de slechtste papieren. Die leven nog steeds op de pof en als die niet binnen 2 – 3 jaar promoveren moet de gemeente er alsnog de stekker uit trekken. Hebben dan iig jaren de tijd gehad om met een plan B te komen voor bestemming stadion eo.

Optie 3 is de veelbesproken investeerder. Tsja…. je zou verwachten Maastricht….Centrum Europa…..enz


Oh ja de NOW zien we de hele tijd terugkomen. Volledig terecht, als dat niet was gebeurd stonden we nu ongeslagen 1e ! Ik was net een paar maanden enigszins eindelijk over mijn trauma heen dat Rob Delahaye mid jaren 80 in een bomvol oud geusselt stadion over de bal maaide en dat we de reply kwartfinale beker bij PSV alsnog met 6-3 geloof ik verloren. Als Rob die bal maakte en we in de beoogde arena van Leon Melchior hadden gespeeld, hadden we minstens 3x de europa cup gewonnen en stond ik wekeliks op de Nacer Chadli trubine te springen als we Ajax weer een kopje kleiner hadden gemaakt. Kleine disclaimer, we hadden dan wel onze super boekhouder Kengen moeten lozen anders maar dat is een detail. Nee, door deze NOW blunder ben ik weer helemaal terug bij af….
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Kloeteklaos, itsman, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 10:47
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
VVV-MVV #68
Als ik de 10 gespeelde wedstrijden terug kijk was Ado, Volendam en 2e helft Emmen echt heel slecht.
Overige wedstrijden heb ik mij eigenlijk goed vermaakt. Gisteren in stadion geweest en een echt voetbal gevecht gezien dat gewoon in 2-2 en eigenlijk 3-3 moet eindigen. Heel leuke sfeer. Je wordt er natuurlijk helemaal gek van als je naar de kansen van oa Ntelo en 2x remans kijkt maar ook dat “hoort” bij het voetbal. Je kunt een hele reeks aan wedstrijden terug halen zoals Nederland Italie in 2000 halve finale was nog 10x erger. Vorig jaar toen alles uiteraard weer veel beter was heb ik vaak vrij snel de tv uitgezet met al dat “realistische” afbraakvoetbal en het bewierookte proces.
Met het vertrek van Joeri (gisteren ook slecht) en de komst van oa Blummel surmeli, en Dianessy begon het te lopen maar toen stonden we al op een straatlengte achterstand.
Nu vorig hopen om in de stand redelijk bij te blijven en al een stuk door te selecteren in de winterstop en net zoals vorig jaar een sprong maken door aanvullingen in de winter. Met de beperkte middelen moet iedere aankoop en of huurspeler helaas raak zijn. Met Luc Koopmans voor Nijhuis en Thiebaud of Hurk voor Remans stonden we bij de eerste 3. Dat is het enige voordeel, met 2 a 3 rake nieuwe spelers kun je grote sprongen maken want het niveau in de KKD is gewoon matig.

En ja, alles valt en staat met geld. Als je eenmaal in het moeras zit is het systeem zo ingericht (oa met tv gelden) dat de zwaktste ook structureel het minste geld krijgen. Gratis hulp inschakelen van goedwillende professionals op gebied van marketing of voetbalknowhow gaat niet (snel meer) gebeuren. Als je alleen al de reacties op dit forum leest en op plekken elders weet je dat het afbreuk risico enorm is en je eigenlijk niks goed kan doen ondanks al je beste intenties. Van de oplossingen zijn er nog 2 mogelijk:

De race om een grote profclub in het zuiden te creeren is gelopen: Genk heeft dat wel gedaan en een beetje voetbaltalent in deze regio gaat naar Genk of PSV.

Optie 2 is minder concurrentie door natuurlijke selectie. Ik was er eigenlijk van overtuigd dat Fortuna zou sneuvelen (die hebben jaren voor 500 fans gespeeld) en zijn vaak laatste of voorlaatste geworden. Die komen wel weer op pelt te staan, mochten ze degraderen. Financieel gezien heeft Roda nu de slechtste papieren. Die leven nog steeds op de pof en als die niet binnen 2 – 3 jaar promoveren moet de gemeente er alsnog de stekker uit trekken. Hebben dan iig jaren de tijd gehad om met een plan B te komen voor bestemming stadion eo.

Optie 3 is de veelbesproken investeerder. Tsja…. je zou verwachten Maastricht….Centrum Europa…..enz


Oh ja de NOW zien we de hele tijd terugkomen. Volledig terecht, als dat niet was gebeurd stonden we nu ongeslagen 1e ! Ik was net een paar maanden enigszins eindelijk over mijn trauma heen dat Rob Delahaye mid jaren 80 in een bomvol oud geusselt stadion over de bal maaide en dat we de reply kwartfinale beker bij PSV alsnog met 6-3 geloof ik verloren. Als Rob die bal maakte en we in de beoogde arena van Leon Melchior hadden gespeeld, hadden we minstens 3x de europa cup gewonnen en stond ik wekeliks op de Nacer Chadli trubine te springen als we Ajax weer een kopje kleiner hadden gemaakt. Kleine disclaimer, we hadden dan wel onze super boekhouder Kengen moeten lozen anders maar dat is een detail. Nee, door deze NOW blunder ben ik weer helemaal terug bij af….

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 11:38 10 okt 2021 11:48 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
VVV-MVV #69
helemaal met vak G eens! Tuurlik drink ik ( al jaren overigens) de gifbeker tot de (steeeds dieper wordende bodem) leeg...
i.p.v. de zoete smaak van de overwinning te proeven...

maar als we allemaal toch zo leuk en mooi met cijfers goochelen ...
mijn stukje "windowdressing" dan:
met 4 punten verschil sta je op plaats voorlaatst of op plaats 3 of 4...
wat is dan wijsheid ? Tell me !!!

laten we dus noonk Klaos rustig zijn gang gaan en proberen van deze groep jonge honden een eenheid met vaste patronen te maken...
alhoewel er een eind aan die "Boffin-kes" moeten komen!

en wij als fans dan...?

Gewoon zoals we al de laatste 2 decenia doen: onverbiddelijk en onvoorwaardelijk achter die vaan US blieve stoon
het voorbeeld is en wordt al ( vooral uit ) gegeven door die fantastische groep diehards, waarvoor niks anders dan grote respect betuigen hoort ! :applaus:

en ik dan ? hoop, hoop op de towkoms en geniet vooral van de sjetters die de pijn van het verlies dragelijker maken :thumbsup:

zeet LRB die al de letste 30 jaor vaan mien 50 jaor fan zien nog NOETS DE MOOD VERLOORE HEET !;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 13:49
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
VVV-MVV #70

Vak G schreef : Ik was net een paar maanden enigszins eindelijk over mijn trauma heen dat Rob Delahaye mid jaren 80 in een bomvol oud geusselt stadion over de bal maaide en dat we de reply kwartfinale beker bij PSV alsnog met 6-3 geloof ik verloren.


Lekker dan, die dacht ik dus voorgoed vergeten te zijn. Kan ik weer aan de valium. Je wordt bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 14:21
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
VVV-MVV #71

Hill28 schreef : Niks topcontract,MVV had gewoon een optie.
Maar goed, aangezien jij alleen Waem de ster waardig vindt in de huidige selectie. Wie acht jij daarvoor verantwoordelijk dan?


Dat is de grote fout die je maakt Hill28! Blijkbaar moet er in jouw ogen altijd iemand veramtrdelijk zijn. En het valt me op dat dat altijd iemand 'op kantoor' is.
Het zijn toch echt de spelers op het veld en de trainer die de meeste invloed op de resultaten hebben.

Noor heeft in mijn ogen een (op papier) prima Technisch Directeur en tot nu toe 2 prima trainers (op papier) aangesteld, Kalezic en Wels. Kalezic heeft simpelweg kwaliteit en Wels is op papier heel goed in staat.om met een matig budget, toch relatief goed te scoren. Vanuit het oogpunt van Noor kun je daar dus in mijn ogen weinig op aanmerken.

Als je naar Van Geneugden kijkt, dan heeft hij voor MVV begrippen een prima selectie samengesteld. Zeker ten opzichte van de seizoensstart van vorig jaar, hebben we een (op papier) betere én bredere selectie.
Met Blummel, Remans, Alberg, Essers, Labylle en Dzepar heb je gewoon spelers die voor MVV-begrippen meer dan prima zijn. Een selectie die overigens in samenspraak met Wels is samengesteld en niet met Noor. Die bepaalt echt niet welke linksbuiten er moet komen.

Als je mij vraagt wie er 'verantwoordelijk' is, neig ik toch steeds meer naar Klaas Wels, al kun je hem ook niet verantwoordelijk houden voor de individuele fouten die Nijhuis, Ntelo, Zeegers en Remans maken, want anders win je gisteren gewoon van een (op papier) veel sterkere tegenstander.
Maar wat me wel opvalt bij Wels is dat het voetbal eigenlijk elke week slechter en onrustiger wordt.
Het lijkt erop dat de spelers geen idee hebben waar ze moeten lopen en de ruimtes zijn zo groot dat al die tegendoelpunten geen verrassing zijn.
Het voetbal van Kalezic was weliswaar een stuk onaantrekkelijker, maar straalde wel veel meer rust en controle uit.

Dit jaar lijkt het alsof we veel te aanvallend willen spelen en door het aantal positiewisselingen iemand een duidelijke opdracht heeft.
Blummel, Remans, Labylle, Essers, ik zie ze linksachter lopen en 2 minuten later staan ze rechtsvoor.
In mijn ogen komt juist dáár de onzekerheid door waar Wels het over heeft, maar hij is daar wel verantwoordelijk voor.

Het is hier al eerder geroepen, maar als je met deze ploeg iets gecontroleerder 5-3-2 speelt én iedereen duidelijk in zn positie houdt haal je gewoon de playoffs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 17:11
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
VVV-MVV #72
Jammer voor de verloren wedstrijd. Helaas gaat Nijhuis weer in de fout bij het eerste tegendoelpunt. MVV had met gemak kunnen winnen had de voorlijn meer koelbloedigheid getoond. Blummel, Remains, Ntelo, Dzepar ... allemaal spelers die het niet hebben kunnen afmaken voor doel. Probleem in het algemeen is dat wanneer MVV achterkomt de factor stress opduikt en de relative kalmte, waarmee ze aan een wedstrijd beginnen, vervangen wordt door ongezonde druk. Dat merkte je ook gisteren, 1-0 achterkomen en heb je zoiets van " toch niet weer he.."
Het frustrerend is dat de tegendoelpunten worden veroorzaakt door de gigantische blunders dat Nijhuis wekelijks uit zijn hoed tovert. Je kan nog zo je best doen om tegendoelpunten te voorkomen maar als je niet kan rekenen op je doelman tja..
Nijhuis lijkt mij een fijne, vriendelijke jongen. Ik zal mij nooit negatief uitlaten naar hem toe als persoon. Die jongen krijgt zijn kans om te spelen en hij zal absoluut zijn beste willen doen maar op een bepaalde moment houd het op en moet Klaas (!) zijn verantwoordelijk nemen en durven wisselen. Een goede keeper moet punten pakken. Je wint een wedstrijd niet alleen door een extra doelpunt te scoren maar dankzij een doeltreffende en sicure keeper. Dan vallen die 2 doelpunten van gisteren niet en heb je op zijn minstens een puntje meer in het klassement.
Ik denk dus dat MVV hoger in het klassement had kunnen staan met een betere doelman. En zouden de gebreken dat de ploeg soms vertoont niet telkens bekritiseerd worden , want dat vind ik niet juist.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 18:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
VVV-MVV #73

Kloeteklaos schreef :

Vak G schreef : Ik was net een paar maanden enigszins eindelijk over mijn trauma heen dat Rob Delahaye mid jaren 80 in een bomvol oud geusselt stadion over de bal maaide en dat we de reply kwartfinale beker bij PSV alsnog met 6-3 geloof ik verloren.


Lekker dan, die dacht ik dus voorgoed vergeten te zijn. Kan ik weer aan de valium. Je wordt bedankt.


Hadden we nog maar een Rob Delahaye. Over loyaliteit, en 1000% inzet niet te klagen. Hij maaide misschien over de bal, maar gooide zich ook voor de bal. Deze mentaliteit zien we nog maar zelden terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 19:25 10 okt 2021 19:30 door moonghoya66.
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
VVV-MVV #74
Elke generatie heeft zijn helden. Het waren ook andere tijden, waar spelers lusteloos met 2 voeten vooruit tegenstanders mochten neernaaien zonder gestraft te worden. Als je voetbalbeelden van toen herbekijkt ( in het algemeen) en ziet hoe voetbal geëvolueerd is dan kies ik toch anno 2021. Je zou tegenwoordig wekelijks de helft van een team met rood de kleedkamers insturen door zulke acties van toen uit te voeren .Daarom is het ook veel moeilijker geworden als verdediger, want tegenwoordig heb je niet veel nodig om gesanctioneerd te worden door een ref. Positiespel..als je dat goed onder de knie hebt dan ben je al heel ver weg.


Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 20:41 10 okt 2021 20:43 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
VVV-MVV #75
Het is een feit dat de meeste Mvv spelers gewoon te weinig kwaliteit hebben, het KKD niveau is voor hen te hoog gegrepen. De NOW regeling vergeten aan te vragen, het blijft een grote schande!!! Voor sommige forumleden mag dit niet steeds herhaald worden, maar het kan niet vaak genoeg herhaald worden! We hadden dan wel zeker 3 goede spelers kunnen aantrekken, dit had het verschil kunnen maken.
Mvv moet elk dubbeltje 3x omdraaien en dan een kwart miljoen zo makkelijk laten schieten ALS ENIGE CLUB in Nederland!!
Zeker weten dat 90% van de Mvv supporters er schande over spreekt, enkele supporters hebben zelfs Mvv hierdoor de rug toegekeerd. Hoe moet je je voelen als je acties voert om voor Mvv extra geld in laadje te brengen terwijl Mvv aan de andere kant zoveel geld laat schieten.
Ik ben er nog boos over, zeker nu we dit seizoen weer troosteloos onderaan in het rechterrijtje gaan belanden. Wanneer mogen we weer eens trots worden op onze club....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden