VVV-MVV

04 okt 2021 12:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
VVV-MVV #1
Na de afstraffing tegen ADO , kunnen we ons gaan opmaken voor een Limburgs onderonsje . MVV krijgt zaterdag de kans om de nare nasmaak weg te poetsen en een overwinning te boeken op Venlo .
In Venlo waar onze Sven ( geblesseerd) en Joeri ( bankzitter) spelen , begint het om 16.30 weer met 0-0 , dus nieuwe kansen !!
VVV heeft geen geweldig elftal , maar wij helaas ook niet en toch denk ik dat het een vermakelijke match gaat worden

De coach van VVV vind ik geen geweldenaar en wat dat aangaat doet hij niet onder voor onze Klaas , beide tactisch matig en enorm saai in interviews
De ploeg die durft te voetballen gaat de show stelen zaterdag , het zal een heerlijke zonnige voetbal middag worden ( beetje nazomer) ik hoop dat ook op een fanatieke doch sportieve sfeer .

Aan voorspelling waag ik me niet meer, maar ik hoop dat MVV wat defensiever gaat starten , 5 man achterin en een beetje op de counter gaat voetballen
Ook hoop ik dat Dzepar eens begint , die bevalt me wel !! Verder kan dit best een de match van Alberg worden en Remans ...vraag me niet waarom !!

Ik heb er in ieder geval zin in ...

tot zaterdag !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2021 13:31
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
VVV-MVV #2
Hopelijk wordt het zaterdag niet wederom een grote nederlaag. Wederom een tegenstander met een veel hoger budget en een suikeroom die wij niet hebben. VVV heeft daarom meer kwaliteit kunnen inkopen en behoort ook mee te spelen voor de eerste 5 plekken. Terwijl usmvvke het eigenlijk naar (mijn) verwachting doet met dit kleine budget.
Als ik Klaas was zou ik toch eens kijken hoe Kalezic het vorig jaar heeft aangepakt, want die begon nog met een mindere selectie. Overigens vind ik usse Klaas realistisch en prettig communiceren.
Sjiek dat het uitvak al minimaal voor 85% uitverkocht is. Terwijl dit eigenlijk niet als een derby wordt ervaren en het uitvak ook nog een belabberd zicht heeft.
Qua budget staat we mee onderaan maar de trouwe support en zeker de Angelside is top! En daar kunnen andere clubs zich een voorbeeld aannemen. Gruuts.
Hopelijk zien sponsors of investeerders toch de potentie.
Laten we hopen dat we zaterdag een puntje kunnen bijschrijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2021 23:05 04 okt 2021 23:13 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
VVV-MVV #3
en afscheid van uzze Stijn !

diehard & vrund oet Horst
fulmpke oet de aw does


Succes verder met je loopbaan Stijn :thumbsup:

Chapeau vreund !


oet al 7 jaor gelije....MVV-VVV




dien vrun oet Mestreech winse diech wel 't beste !

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2021 09:05
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
VVV-MVV #4
Gelukkig schat ik VVV minder hoog in dan Ado of Emmen. Ze hebben een op het oog goede keeper. De verdediging vind ik centraal traag en op de backs niet explosief genoeg. Het middenveld is echt niet zo goed. De aanval is een alles-of niets aanval met Sorga in de spits en good-old Joeri op de flanken. Roemer heeft veel dreiging, maar geen enkel rendement. Maar goed, je zult altijd zien tegen ons....precies.

Nog steeds benieuwd of Klaas gaat ingrijpen na drie flinke zeperds tijdens de eerste periode waarin we de meeste tegendoelpunten hebben. Volgens mij maakt het niemand uit hoe we de punten halen, als we ze maar halen. Ik ben absoluut geen fan en vind Klaas een verademing t.o.v. deze borstklopper, maar onder hem keek ook niemand hoe het resultaat werd behaald. Daarbij hadden we vorig jaar nog echte buitenspelers (Mickels en Joeri) tegenover nu.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2021 11:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
VVV-MVV #5
Het zou erg mooi zijn als het uitvak ook applaudisseert voor Stijn als er op het veld in Venlo afscheid genomen wordt.
Stijn was één van de fans van het eerste uur op dit forum ('Krokki'), was vanaf het begin betrokken bij het supportersoverleg dat voorkwam uit dit forum en kreeg na een succesvolle stage bij MVV een baan op kantoor aangeboden. Op vele vlakken heeft hij zich vele jaren (langer dan in Venlo!) ingezet voor deze club.
Stijn hartstikke bedankt en veel succes in je verdere carriere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2021 12:44
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
VVV-MVV #6
Ik lees net dat ik een stadionverbod van 12 maanden kan krijgen, wanneer ik als MVV-supporter geen gebruik maak van de bus-combiregeling. Ik pas ervoor om van Nijmegen langs Venlo naar Maastricht te reizen, daar de supportersbus te nemen om naar Venlo te gaan en dan na de wedstrijd weer eerst terug in de bus naar Maastricht om opnieuw via Venlo naar Nijmegen te reizen. Dat losten we vroeger veel eleganter op!
Ik denk dat ik toch maar incognito ga!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2021 17:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
VVV-MVV #7

De Zwarte Vogel schreef : Ik lees net dat ik een stadionverbod van 12 maanden kan krijgen, wanneer ik als MVV-supporter geen gebruik maak van de bus-combiregeling. Ik pas ervoor om van Nijmegen langs Venlo naar Maastricht te reizen, daar de supportersbus te nemen om naar Venlo te gaan en dan na de wedstrijd weer eerst terug in de bus naar Maastricht om opnieuw via Venlo naar Nijmegen te reizen. Dat losten we vroeger veel eleganter op!
Ik denk dat ik toch maar incognito ga!



Uzze ,,ouwe,,hooligan……:applaus: …mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2021 19:53 07 okt 2021 19:54 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
VVV-MVV #8

De Zwarte Vogel schreef : Ik lees net dat ik een stadionverbod van 12 maanden kan krijgen, wanneer ik als MVV-supporter geen gebruik maak van de bus-combiregeling. Ik pas ervoor om van Nijmegen langs Venlo naar Maastricht te reizen, daar de supportersbus te nemen om naar Venlo te gaan en dan na de wedstrijd weer eerst terug in de bus naar Maastricht om opnieuw via Venlo naar Nijmegen te reizen. Dat losten we vroeger veel eleganter op!
Ik denk dat ik toch maar incognito ga!


awwe recalcitrant obstenaot stök vreete...
zuut Geer 't noe allemaol....
de woere aard vaan 't bieske kump ummers nao väöre...
onrösstooker en noozem oet de jaore 60....
ierste vandaol sjendaol pre eenzjel saajd klophings

Venlooo: neerknuppelle dee maan , gewoen oonder 't graas duie, gein kompassie !

:lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2021 16:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
VVV-MVV #9
Kijk nou wat je aanricht met dit recalcitrante gedrag!

www.1limburg.nl/derby-vvv-mvv-risicoweds...dig?context=topstory
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2021 18:00
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
VVV-MVV #10
Wat een onzin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2021 21:09
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
VVV-MVV #11
Triest dat ze dat fancafe sluiten. Beetje overdreven lijkt me aangezien we een buscombi hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 16:34 09 okt 2021 16:35 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
VVV-MVV #12



can you hear the Angelside ....


met daank aon sjarmeur
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 16:42
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
VVV-MVV #13
Toevallig iemand een werkende stream? Op livetv.sx werkt-ie niet bij mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 16:45
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
VVV-MVV #14
probeer het tweede balkje en dan krijg je de keus uit 4, neem de eerste.
heb ook ff zelf moeten zoeken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 16:49
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
VVV-MVV #15
hulkstream.com loopt wel 4 min achter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden