VVV-MVV

10 okt 2021 22:00
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
VVV-MVV #76

Kloeteklaos schreef :

Vak G schreef : Ik was net een paar maanden enigszins eindelijk over mijn trauma heen dat Rob Delahaye mid jaren 80 in een bomvol oud geusselt stadion over de bal maaide en dat we de reply kwartfinale beker bij PSV alsnog met 6-3 geloof ik verloren.


Lekker dan, die dacht ik dus voorgoed vergeten te zijn. Kan ik weer aan de valium. Je wordt bedankt.



Haha ! Der is nog wel un plekske vrij in de proatgroep met professionele begeleiding. Das misjien get gezonder veur diech ;)
God wet wat der nog veur un verhaole op taofel koume
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2021 22:28
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
VVV-MVV #77

Driver schreef : Het is een feit dat de meeste Mvv spelers gewoon te weinig kwaliteit hebben, het KKD niveau is voor hen te hoog gegrepen. De NOW regeling vergeten aan te vragen, het blijft een grote schande!!! Voor sommige forumleden mag dit niet steeds herhaald worden, maar het kan niet vaak genoeg herhaald worden! We hadden dan wel zeker 3 goede spelers kunnen aantrekken, dit had het verschil kunnen maken.
Mvv moet elk dubbeltje 3x omdraaien en dan een kwart miljoen zo makkelijk laten schieten ALS ENIGE CLUB in Nederland!!
Zeker weten dat 90% van de Mvv supporters er schande over spreekt, enkele supporters hebben zelfs Mvv hierdoor de rug toegekeerd. Hoe moet je je voelen als je acties voert om voor Mvv extra geld in laadje te brengen terwijl Mvv aan de andere kant zoveel geld laat schieten.
Ik ben er nog boos over, zeker nu we dit seizoen weer troosteloos onderaan in het rechterrijtje gaan belanden. Wanneer mogen we weer eens trots worden op onze club....


Ik begrijp het goed en was destijds ook enorm gefrusteerd maar het heeft zo weinig zin er in te blijven hangen... Je mag het wat mij betreft zo vaak als je wil herhalen maar ik zie de meerwaarde niet. Clubs in de KKD zijn inmiddels net als vroeger weer semi prof clubs. Er zit een enkele serieuzere (ook geen vetpot) betaalde kracht maar de meeste mensen zitten daar voor een relatief laag salaris of geen vergoeding. En zeker in zo'n organisatie maken mensen fouten.
Je kan mensen dan willen slachtofferen, en mocht dit al terecht zijn, wat komt daar dan voor terug ?? Zoals ik eerder schreef, instappen van een nieuwe sterke bestuurder of een andere professional met essentiele expertise wordt heel lastig gelet op het afbreukrisico dat mi.i heel hoog is. We hebben op dit forum het beste met de club voor en ik kan de frustatie rondom now dan ook heel goed bergrijpen maar met je punt dat een dergelijke blunder alleen bij MVV gebeurd is simpelweg niet waar. Bij Ajax hadden ze Haller vorig jaar niet ingeschreven voor de CL en de keeper zorgt ook voor een mega soap met het gebruik van middelstjes die op een verboden lijstjes staan. Gebeurd dus ook bij een echte prof club waar de gemiddelde catering medewerker al meer betaald krijgt dan onze hoofdtrainer. ADO bestaat mogelijk volgende week niet meer en spreek regelmatig met mensen die dicht bij NAC staan en die worden helemaal gek van de blunders en bestuurlijke puinhoop. En als je de krankzinnige soap van de voorbij jaren 25km verderop een beetje gevolgd hebt dan kun je niet met droge ogen beweren dat er bij andere clubs niks mis gaat. Laten we iig samen hopen op betere tijden en de club als supporters tot die tijd in leven houden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2021 09:44 11 okt 2021 09:45 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
VVV-MVV #78
De posities van Nijhuis en Ntelo lijkt me nu toch niet meer te handhaven. Ik begrijp dat je deze spelers (met name Ntelo) het vertrouwen wilt geven. Maar Nijhuis gaat bij iedere wedstrijd de fout in, waardoor het ons punten kost en nog punten gaan kosten. Een blunderende, onzekere keeper maakt de achterhoede ook onzeker. En zeker zo'n jonge achterhoede.
Ntelo is na zijn hattrick flink teruggevallen. Niks wilt meer lukken bij hem.

Ook ik heb al eens gezegd dat een 5-3-2 systeem misschien beter is. Achterin wat zekerheid zetten. Dat begint met een zekere keeper. Dan is de achterhoede stabieler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2021 09:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
VVV-MVV #79
Zo, alles is nu wel een beetje gezakt. Wat een enorme domper om op deze manier een wedstrijd te verliezen. Ik heb nog geen zin gehad om alle 73 gemiste berichten door te spitten, waarbij denk ik alles wel zo een beetje is gezegd.

Vanuit de supportersschare was als vanouds alles goed geregeld; gezelligheid bij de Kokkerel, fatsoenlijke bussen en op tijd aangekomen in het stadion (alleen de laatste groep niet zoals ik begreep). Leuke sfeeractie, goede support en lekker koud bier op de terugweg (SV-1902). Als de poppetjes die het feest compleet kunnen maken nu ook eens hun best deden, was het helemaal goed.

Ntelo zit in een vormcrisis en ik denk dat een doelpunt hem enorm vooruit gaat helpen. De kans is momenteel typerend voor het MVV dat we zien voetballen. Nijhuis is denk ik de overtreffende trap van hoe we momenteel staan te voetballen. Ik kan me niet voorstellen, zeker nu Klaas aangeeft dat je door een individuele fout op achterstand komt, dat hij vrijdag op doel staat. Eerder sprak hij over een teamprestatie, maar nu had hij het echt over een individuele fout. Ik denk dat een wedstrijd tegen Dordrecht, waarbij je niet 75 minuten onder druk staat normaal gesproken, ideaal is om Mathys (of Wehking) te laten debuteren.

Wat mij verder nog opviel is dat zelfs Delfierre grossierde in fouten en Waem achterin een grote gaat worden. Middenveld begrijp ik op één actie na niet waarom Souren de voorkeur boven Kleinen krijgt. Niet alleen op voetballend gebied, maar ook als je naar contract en doorverkoop mogelijkheden kijkt. Dzepar steekt er met kop en schouders bovenuit, Alberg steekt er met zijn pens uit. Profniveau-onwaardig!

Voorin werkt Remans keihard, goede loopacties alleen schort het aan de afronding. Blummel is niet de Blummel van vorig seizoen helaas tot nog toe. Weegt de aanvoerdersband hem te zwaar om de arm? Denk dat je met Dzepar en meer natuurlijke leider hebt in het elftal.

Op naar vrijdag. Voor zover je er nog zin voor kunt maken...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2021 16:33
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
VVV-MVV #80


zoewiezoe en wie altied de letste jaore: de mennekes vaan de match !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2021 11:40
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
VVV-MVV #81
Sjiek deze massale uit-support van onze Angels. Het is harstikke leuk om met zo'n grote groep onder weg te zijn, maar ik denk dan ook aan de enkele diehards die reeds jaren deze reizen maken. De groep rond de zusjes Bex heeft daarbij mijn respect !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden