VVV-MVV

09 okt 2021 18:23
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
VVV-MVV #46
Slecht team waar niks in zit. Niet meer niet minder. Op naar volgend seizoen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 18:24
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
VVV-MVV #47
Zonde, je speelt een prima wedstrijd, maar een paar individuele blunders doen je de das om. Nijhuis blundert bij beide doelpunten, bij het tweede doelpunt deelt hij wel de blunder met een aantal collega`s, en in aanvallend opzicht werd er ook gewoon een paar keer enorm geblunderd door zelfs voor een leeg doel te missen. Helaas zitten er een paar te zwakke schakels in dit elftal, je hebt verder best een aardig team.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 18:27
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
VVV-MVV #48
En dan die Essers met zijn eredivisie ervaring, wat een ramp.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 18:31 09 okt 2021 18:33 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
VVV-MVV #49
Niemand van dit elftal is het waard om met de Ster op de borst te spelen, behalve Džepar. Niet om aan te zien verliezen van een ploeg (VVV) die niet kan voetballen. Wat een ellende en veel voer voor 't praatcafé!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 18:35
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
VVV-MVV #50
Wat een lachfilm vanmiddag, tegen het zwakste VVV dat ik tot nu toe gezien heb. Als je nog geen bal tussen de palen kunt schieten die ze er bij JO9 wel in knallen, dan kun je feitelijk stellen dat na de blunder van de keeper de wedstrijd al gespeeld was. Zonde van alle energie die het team steekt in het creeeren van kansen die toch nooit verzilverd zullen worden, de bal lag al voor 95% in het doel... Ongelooflijk, ik krijg er maagpijn van.. Dit is een lachfilm..wat een farce... pffffff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 18:35 09 okt 2021 18:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
VVV-MVV #51
De dorpjes in Limburg voetballen graag tegen de hoofdstad. De rest van de dorpjes in Nederland trouwens ook. Het is niet anders dan de week ervoor en de week daarvoor en het jaar daarvoor etc. Dat komt omdat een willekeurig dorpje in Limburg een grotere investeerder heeft, of in ieder geval EEN investeerder. Niet meer en niet minder. Maastricht, de hoofdstad, heeft er geen één. En daar is denk ik álles mee gezegd. Dan kan iedere week hier MVV wel worden afgebroken, maar zolang dit niet veranderd is bijna iedere week een kopie van de vorige.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 18:53
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
VVV-MVV #52
In het kader van je mag hier volgens sommigen niet kritisch zijn : topkeeper , essers die natuurlijk onder zijn niveau voetbalt volgens eigen zeggen, topspitsen die er ook niets aan kunnen doen dat de kansen zo makkelijk zijn dat t gewoon oneervol is als je die wel maakt . Een technisch directeur die natuurlijk zijn topnetwerk aan heeft gesproken en dit topelftal heeft samengesteld. Een algemeen directeur die omdat t moet alles aan t uitbesteden is zodat eigen personeeel zich op ja wat kan richten…..

Benieuwd met welke kulverhalen ze bij t proatkaffee komen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 18:57
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
VVV-MVV #53
Persoonlijke verdedigende en aanvallende blunders doen MVV de das om. Ik vond het niet alleen maar slecht. Dzepar is zonder meer de beste voetballer van MVV. Maar Waem deed het ook niet slecht met Delferriere centraal achterin. En soms zie je snelle combinaties; zeker als Blummel erbij betrokken is. Maar Nijhuis, Ntelo, Remans, Souren, Essers hadden duidelijk hun dag niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 19:31
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
VVV-MVV #54

Frank Salemans schreef : Persoonlijke verdedigende en aanvallende blunders doen MVV de das om. Ik vond het niet alleen maar slecht. Dzepar is zonder meer de beste voetballer van MVV. Maar Waem deed het ook niet slecht met Delferriere centraal achterin. En soms zie je snelle combinaties; zeker als Blummel erbij betrokken is. Maar Nijhuis, Ntelo, Remans, Souren, Essers hadden duidelijk hun dag niet.


Frank, dat Waem, Delferriere en misschien ook Blummel de Ster op de borst verdienen ben ik zeer zeker met je eens. Maar die Alberg en Remans direct terug sturen naar die club uit Aachen-Nord. Verschrikkelijk wat een ellendelingen. Snel terug sturen die rotzooi!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 20:09 09 okt 2021 20:16 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
VVV-MVV #55
Je hebt Dzepar, Blummel, Waem en Delfierre die er iets van kunnen. En Labylle die nog terug kan komen. Die eerste twee zijn goed en de andere drie kunnen mee op dit niveau. 5 spelers die meekunnen op kk divisie niveau is te weinig. Hoe die kansen werden gemist, zou het je nog niet verbazen als deze wedstrijd over een paar jaar terug komt in een podcast van de npo trouwens.

Ik blijf het zeggen, je had de relatief gpedkope en degelijke MVV-routiniers hier moeten houden en Mickels zn contract moeten verlengen. Maar goed dat kon niet door die NOW-misser.
Het erge is ook nog. Als het bestuur eenmaal inziet dat die Noor hier niks bakt en hem wegstuurt, dan laat die een ‘lege’ organisatie achter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 20:56
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
VVV-MVV #56

Hill28 schreef : Je hebt Dzepar, Blummel, Waem en Delfierre die er iets van kunnen. En Labylle die nog terug kan komen. Die eerste twee zijn goed en de andere drie kunnen mee op dit niveau. 5 spelers die meekunnen op kk divisie niveau is te weinig. Hoe die kansen werden gemist, zou het je nog niet verbazen als deze wedstrijd over een paar jaar terug komt in een podcast van de npo trouwens.

Ik blijf het zeggen, je had de relatief gpedkope en degelijke MVV-routiniers hier moeten houden en Mickels zn contract moeten verlengen. Maar goed dat kon niet door die NOW-misser.
Het erge is ook nog. Als het bestuur eenmaal inziet dat die Noor hier niks bakt en hem wegstuurt, dan laat die een ‘lege’ organisatie achter.


Schei toch uit met je Noor-hetze. Ja het voetbal was heel slecht, maar Remans en Ntelo moeten die bal er gewoon inschieten,. Slaat werkelijk nergens op om daar weer de NOW en Noor bij te halen.

En Mickels??? Ben je vergeten dat je die hier vorig jaar meer dan de helft van het seizoen geen bal heeft geraakt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 21:22
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
VVV-MVV #57

Hill28 schreef : Je hebt Dzepar, Blummel, Waem en Delfierre die er iets van kunnen. En Labylle die nog terug kan komen. Die eerste twee zijn goed en de andere drie kunnen mee op dit niveau. 5 spelers die meekunnen op kk divisie niveau is te weinig. Hoe die kansen werden gemist, zou het je nog niet verbazen als deze wedstrijd over een paar jaar terug komt in een podcast van de npo trouwens.

Ik blijf het zeggen, je had de relatief gpedkope en degelijke MVV-routiniers hier moeten houden en Mickels zn contract moeten verlengen. Maar goed dat kon niet door die NOW-misser.
Het erge is ook nog. Als het bestuur eenmaal inziet dat die Noor hier niks bakt en hem wegstuurt, dan laat die een ‘lege’ organisatie achter.


Je hebt de eerste 7 maanden van zijn periode hier op dit forum geroepen dat Mickels geen knikker heeft geraakt en dat je het onbegrijpelijk vond dat hij een contract had gekregen. Je hebt meerdere malen aangegeven dat je Mickels in de voorbereiding hebt zien spelen en dat het in jouw ogen nergens op leek. Kom je nu met dit soort teksten over diezelfde Mickels die 7 van de 27 wedstrijden aardig (quote van jou na zijn 1ste doelpunt: 'wie had dat gedacht?') en de andere 20 abominabel heeft gespeeld. Werkelijk niet te geloven.

Maar wie weet heb je gelijk en had MVV de NOW-regeling kunnen gebruiken om nog wat meer geld aan hem weg te gooien. De NOW-regeling. Die ze niet op tijd hebben aangevraagd. Je weet wel, die NOW-regeling. Die hadden ze wel gekregen als ze hem op tijd hadden aangevraagd, de NOW-regeling. Ik wil niet zeggen dat ik in het verleden leef, maar de NOW-regeling, man, als we die hadden aangevraagd, dan waren er heel wat problemen opgelost. Maarja, die hebben ze dus niet aangevraagd. Die NOW-regeling. Ik kan niet om het missen van die NOW-regeling heen. Die hebben ze dus gewoon niet aangevraagd. Dat was een misser. Geen NOW-regeling. Niet aangevraagd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 22:06 09 okt 2021 22:15 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
VVV-MVV #58

Kloeteklaos schreef :

Hill28 schreef : Je hebt Dzepar, Blummel, Waem en Delfierre die er iets van kunnen. En Labylle die nog terug kan komen. Die eerste twee zijn goed en de andere drie kunnen mee op dit niveau. 5 spelers die meekunnen op kk divisie niveau is te weinig. Hoe die kansen werden gemist, zou het je nog niet verbazen als deze wedstrijd over een paar jaar terug komt in een podcast van de npo trouwens.

Ik blijf het zeggen, je had de relatief gpedkope en degelijke MVV-routiniers hier moeten houden en Mickels zn contract moeten verlengen. Maar goed dat kon niet door die NOW-misser.
Het erge is ook nog. Als het bestuur eenmaal inziet dat die Noor hier niks bakt en hem wegstuurt, dan laat die een ‘lege’ organisatie achter.


Je hebt de eerste 7 maanden van zijn periode hier op dit forum geroepen dat Mickels geen knikker heeft geraakt en dat je het onbegrijpelijk vond dat hij een contract had gekregen. Je hebt meerdere malen aangegeven dat je Mickels in de voorbereiding hebt zien spelen en dat het in jouw ogen nergens op leek. Kom je nu met dit soort teksten over diezelfde Mickels die 7 van de 27 wedstrijden aardig (quote van jou na zijn 1ste doelpunt: 'wie had dat gedacht?') en de andere 20 abominabel heeft gespeeld. Werkelijk niet te geloven.

Maar wie weet heb je gelijk en had MVV de NOW-regeling kunnen gebruiken om nog wat meer geld aan hem weg te gooien. De NOW-regeling. Die ze niet op tijd hebben aangevraagd. Je weet wel, die NOW-regeling. Die hadden ze wel gekregen als ze hem op tijd hadden aangevraagd, de NOW-regeling. Ik wil niet zeggen dat ik in het verleden leef, maar de NOW-regeling, man, als we die hadden aangevraagd, dan waren er heel wat problemen opgelost. Maarja, die hebben ze dus niet aangevraagd. Die NOW-regeling. Ik kan niet om het missen van die NOW-regeling heen. Die hebben ze dus gewoon niet aangevraagd. Dat was een misser. Geen NOW-regeling. Niet aangevraagd.


We hebben er anders week(end) in week(end) uit last van. Ik zal je zeggen, ik schaam me plaatsvervangend voor het ‘prof’voetbal dat wij wekelijks te zien krijgen.

En Mickels, die speelde inderdaad ruk de eerste twintig wedstrijden. En toen hij eindelijk terug op niveau was, kreeg hij een belachelijk contract voorgelegd aan t einde van t seizoen. En werd ook nog gecommuniceerd dat het aan hem lag dat ie weg ging.
En ik zal je vertellen, tegen de tijd dat Alberg en Ntelo
op niveau zijn - al houd ik op dit moment ook niet voor mogelijk dat dát ooit zal gebeuren - zullen die ook wel weer de poort uitwandelen.

Het ging me trouwens ook niet alleen om Mickels. Driekwart van spelers die wegzijn, daar zijn goedkope en mindere voor teruggekomen.

Maar Duin, geniet lekker van Noors geweldige columns en de snaphots van de trainingen, ik gun het je van harte. Hij kan er ook allemaal niks aan doen, die arme, oprechte man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 22:07
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
VVV-MVV #59
MVV had vandaag 500 supporters mee genomen naar VVV en ik denk dat kosste veel poen voor de Supporters en wat uiteindelijk en dat wist je bijna zeker levert niets op .

Als die 500 supporters lid waren geworden van Veer Zien Mvv had het nog iets op geleverd Nl 500 maal 10 is 5000 euro oftewel 60 duizend euro per jaar oftewel een Super Ganse voor MVV struktuweel en daar doe je jezelf ook veel plezier mee .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2021 22:41
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
VVV-MVV #60
Dus die supporters hadden allemaal thuis moeten blijven en dat geld rechtstreeks aan MVV moeten overmaken? Geniaal voorstel, zeker als je weet hoe zeer de prestaties van dit team van die support afhankelijk zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden