>
Ontvangen bedankjes 132
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frank Salemans schreef : Persoonlijke verdedigende en aanvallende blunders doen MVV de das om. Ik vond het niet alleen maar slecht. Dzepar is zonder meer de beste voetballer van MVV. Maar Waem deed het ook niet slecht met Delferriere centraal achterin. En soms zie je snelle combinaties; zeker als Blummel erbij betrokken is. Maar Nijhuis, Ntelo, Remans, Souren, Essers hadden duidelijk hun dag niet.
Hill28 schreef : Je hebt Dzepar, Blummel, Waem en Delfierre die er iets van kunnen. En Labylle die nog terug kan komen. Die eerste twee zijn goed en de andere drie kunnen mee op dit niveau. 5 spelers die meekunnen op kk divisie niveau is te weinig. Hoe die kansen werden gemist, zou het je nog niet verbazen als deze wedstrijd over een paar jaar terug komt in een podcast van de npo trouwens.
Ik blijf het zeggen, je had de relatief gpedkope en degelijke MVV-routiniers hier moeten houden en Mickels zn contract moeten verlengen. Maar goed dat kon niet door die NOW-misser.
Het erge is ook nog. Als het bestuur eenmaal inziet dat die Noor hier niks bakt en hem wegstuurt, dan laat die een ‘lege’ organisatie achter.
Hill28 schreef : Je hebt Dzepar, Blummel, Waem en Delfierre die er iets van kunnen. En Labylle die nog terug kan komen. Die eerste twee zijn goed en de andere drie kunnen mee op dit niveau. 5 spelers die meekunnen op kk divisie niveau is te weinig. Hoe die kansen werden gemist, zou het je nog niet verbazen als deze wedstrijd over een paar jaar terug komt in een podcast van de npo trouwens.
Ik blijf het zeggen, je had de relatief gpedkope en degelijke MVV-routiniers hier moeten houden en Mickels zn contract moeten verlengen. Maar goed dat kon niet door die NOW-misser.
Het erge is ook nog. Als het bestuur eenmaal inziet dat die Noor hier niks bakt en hem wegstuurt, dan laat die een ‘lege’ organisatie achter.
Kloeteklaos schreef :
Je hebt de eerste 7 maanden van zijn periode hier op dit forum geroepen dat Mickels geen knikker heeft geraakt en dat je het onbegrijpelijk vond dat hij een contract had gekregen. Je hebt meerdere malen aangegeven dat je Mickels in de voorbereiding hebt zien spelen en dat het in jouw ogen nergens op leek. Kom je nu met dit soort teksten over diezelfde Mickels die 7 van de 27 wedstrijden aardig (quote van jou na zijn 1ste doelpunt: 'wie had dat gedacht?') en de andere 20 abominabel heeft gespeeld. Werkelijk niet te geloven.
Maar wie weet heb je gelijk en had MVV de NOW-regeling kunnen gebruiken om nog wat meer geld aan hem weg te gooien. De NOW-regeling. Die ze niet op tijd hebben aangevraagd. Je weet wel, die NOW-regeling. Die hadden ze wel gekregen als ze hem op tijd hadden aangevraagd, de NOW-regeling. Ik wil niet zeggen dat ik in het verleden leef, maar de NOW-regeling, man, als we die hadden aangevraagd, dan waren er heel wat problemen opgelost. Maarja, die hebben ze dus niet aangevraagd. Die NOW-regeling. Ik kan niet om het missen van die NOW-regeling heen. Die hebben ze dus gewoon niet aangevraagd. Dat was een misser. Geen NOW-regeling. Niet aangevraagd.