>
Ontvangen bedankjes 238
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Driver schreef : Zondag 4 september om 12:15 uur staat er weer een belangrijke thuiswedstrijd op het programma.
Gezien de eerder thuiswedstrijden van Mvv tegen Nac en Ado kan het weleens flink gaan "stubbe" in de Geusselt,
Mvv zal weer fanatiek gesteund worden door het publiek, onder aanvoering van de Angel-Side. *oda maak je borst maar nat!
Dat verschrikkelijk arrogant *oda volk daar heeft het nu al over het kampioenschap van hun club, de denigrerende opmerkingen op social media over Mvv zijn lachwekkend terwijl ze allemaal stiekem in hun broek schijten voor een nederlaag tegen Mvv.
We zullen zien of het een makkie voor *oda gaat worden, de ontvangst zal niet prettig voor hun zijn, het gaat een hele warme ontvangst worden....
Ik mis nog, een op volle toeren, marketing campagne van Mvv voor deze wedstrijd, de twee thuis overwinningen heeft toch iets los gemaakt in Maastricht en omstreken.
Er leeft weer een sprankje hoop, maak daar gebruik van en zet de kaartverkoop in de schijnwerpers!
Driver schreef : Ik mis nog, een op volle toeren, marketing campagne van Mvv voor deze wedstrijd, de twee thuis overwinningen heeft toch iets los gemaakt in Maastricht en omstreken.
Er leeft weer een sprankje hoop, maak daar gebruik van en zet de kaartverkoop in de schijnwerpers!
Driver schreef : Zondag 4 september om 12:15
staat er weer een belangrijke thuiswedstrijd op he...
Ik mis nog…!
Mappie schreef : Precies, De Geusselt moet vol. En mocht het uitverkocht worden (ik verwacht het niet maar oke), kunnen we zelfs kaarten voor het uitvak en de buffervakken verkopen, want er mogen toch geen R#da supporters bij zijn. Maja, zal wel niet mogen, want "veiligheid blablabla".