Mvv- *oda jc

01 sept 2022 19:09
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Mvv- *oda jc #31
Hoezo door de lokale driehoek de nek omgedraaid?.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 19:26
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Mvv- *oda jc #32
Op 1 september 2019 speelden we ook thuis tegen Roda, ook op een zondag en ook in middag (14.30 ipv 12.15, maar dat maakt in essentie weinig uit). Toen zaten er 5800 man. Denk dat het dit keer niet super veel zal verschillen.

Als ik nu een beetje plus en min op de kaartverkoop site dan kom ik, uitgaande van een capaciteit van 8300 (uitvak blijft gesloten, wat op het totaal ook zo'n 4-500 man scheelt natuurlijk), op iets meer dan 6200 verkochte kaartjes. Dat aantal is sowieso te hoog denk ik, want lijkt me stug dat de vakken C tot en met G op de hoofdtribune daadwerkelijk helemaal volledig totaal uitverkocht zijn (die kaartjes zijn op de site niet beschikbaar, dus kunnen in een berekening niet mee worden genomen).

Natuurlijk was een vol huis mooier geweest, verdient het team ook na de afgelopen weken. Denk echter dat het amateurvoetbal gewoon veel mensen kost. Zelfde voor de GP van Zandvoort. Die start om 15.00 uur. In principe is MVV om 14.00 afgelopen, maar voor veel twijfelaars die normaal een keer naar MVV zouden komen is dat wellicht toch te krap, die willen misschien de voorbeschouwing etc zien. Tel die twee zaken bij elkaar op en ik denk dat dat gauw enkele honderden mensen scheelt. Ongetwijfeld waren de lokale autoriteiten zich hier ook van bewust toen eventuele data voor deze wedstrijd werden doorgegeven. Ik gok dat we rond de 6-6500 uitkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 19:35
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Mvv- *oda jc #33
MVV - Roda wordt uitgezonden op ESPN


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 21:29
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Mvv- *oda jc #34

En noe? schreef : Hoezo door de lokale driehoek de nek omgedraaid?.


Zoals ik het zeg, wie anders dan deze driehoek legt al deze bizarre regelgeving op voor supporters. Normaal. Kun je het niet noemen, wat je moet doen om een stadion binnen te komen en of om een uitwedstrijd te bezoeken.

Al die zogenaame buffer vakken, beleid van 'lek m'n ves', zorg dat dergelijke zaken niet kunnen gebeuren door de juiste maatregelen te nemen qua veiligheid in het stadion en niet door zo maar een vak dicht te gooien. Want een vak dicht gooien lost het probleem niet op.

Waarom zijn deze absurde regels bijna nergens aanwezig in het buitenland? Heb heel wat wedstrijdnen bezocht in Madrid en nog steeds maar nergens zoiets meegemaakt als verplicht veevervoer.
Waarom kan het in het buitenland wel dat supporters groepen door elkaar lopen maar hier krijgen ze het niet geregeld.
Door de verkeerde opstelling van de lokale driehoek en overheid. Daarom dat ik zeg dat zij de derby al lang de nek hebben omgedraaid met verkeerd beleid. Alleen het zal nooit of te nimmer worden toegegeven. Bang voor gezichtsverlies
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 11:55
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Mvv- *oda jc #35
Laten we het maar eens over de wedstrijd hebben… Bij Roda in elk geval geen Xian Emmers, die gaat naar Rapid Boekarest. Kan voordelig zijn: Emmers sterke speler en de aanwinsten zijn nog niet ingespeeld, al kunnen Postema, Daneels en Bijleveld natuurlijk allemaal ballen. Bij MVV een rustig transferwindow en niet -zoals andere seizoenen- op de laatste dag wat halve Engelsen of Walen die niemand kende. Laat Maurice maar lekker verder bouwen aan deze groep, ik heb er vertrouwen in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 12:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Mvv- *oda jc #36
Angel-Side uitverkocht, Boschpoort vak D uitverkocht. Het begint ergens op te lijken .

Laten we beginnen dat dat kut clubje hier MET supporters de afgelopen jaren niet heeft weten te winnen. Dat we daarmee een groot voordeel hebben , lijkt me duidelijk. Degene die de odds bedenkt voor de goksites begrijp ik dan ook niet. Ze doen net of we nog geen knikker hebben geraakt, dat kut clubje titelfavoriet nummer één is en daarom 5x je inzet als MVV wint. Ze kunnen het geld ook gratis weggeven natuurlijk.

We voetballen beide goed, maar voor dit soort wedstrijden gelden andere wetten. Bij de strot pakken , niet meer loslaten en met 3-1 de mijnen insturen. Hopelijk hebben die paar ''ruige'' van dat kut clubje die komen kijken de uitgang dan al gevonden.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Vincent 9

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 15:53
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Mvv- *oda jc #37
Het zou toch te gek zijn als men het uitvak rood-wit zou kleuren met Mvvfans,dat zou op de tv hard aankomen in kirchrao….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 16:31
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Mvv- *oda jc #38
Zojuist bij de infobalie geweest, tot nu toe 5500 kaarten (incl seizoenkaarten) verkocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 16:55
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Mvv- *oda jc #39
Zonde dit…
Had toch echt gedacht dat we de 7000 ofzo zouden aantikken.
Maar helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 17:01
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Mvv- *oda jc #40
Teleurstellend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 17:15 02 sept 2022 17:15 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Mvv- *oda jc #41

CatenaccioMestreech schreef : Zonde dit…
Had toch echt gedacht dat we de 7000 ofzo zouden aantikken.
Maar helaas.


Idd 10 jaar geleden speelde we voor 5500 man op een maandag tegen een ploeg als Almere

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 18:25
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Mvv- *oda jc #42
Triest 5500 pfff.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 18:42
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
Mvv- *oda jc #43
Is de kaartverkoop klaar of kan morgen nog?

Emmers weg bij R*da…dat scheelt weer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 18:54
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Mvv- *oda jc #44
Morgen ook nog volgens mij

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 18:56
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Mvv- *oda jc #45

MVV_Mestreech schreef : Is de kaartverkoop klaar of kan morgen nog?

Emmers weg bij R*da…dat scheelt weer


Zie: www.mvv.nl/nieuws/kom-op-tijd-naar-de-geusselt :

---

Vrijdag 02 september 2022

Zondag 4 september wordt in De Geusselt de derby MVV-Roda JC gespeeld. Aanvang 12.15 uur. Het stadion opent om 11.15 uur de poorten. Vanaf 11.00 uur kan men aanschuiven voor de ID-controle.

We gaan er een leuke dag van maken. Zo hebben we als vertrouwd Beppie, zij zingt het Volkslied. Maar ook Frans Theunisz is van de partij. Hij gaat vanaf het moment dat de poorten openen bij poort B zingen en een feestje bouwen. Verder natuurlijk ook nog enkele andere verrassingen, zoals in de rust een zanger die flink aan de weg timmert en inmiddels immens populair is. Wie? Hij wordt onze mystery guest en gaat in de rust zingen!

Kortom: wij doen er alles aan om iedereen een leuke zondag te bezorgen, inclusief de spelers en staf. Maar ook rondom de wedstrijd is er van alles te doen!

Nog geen kaart? Haast je!! Zaterdag tot 12 uur kun je nog kaarten via internet bestellen! Moeite met bestellen? Zaterdag is onze info-balie geopend van 9.30 tot 12.00 uur! Na deze tijd mogen wij geen kaarten meer verkopen!

Nogmaals voor de duidelijkheid: er zijn helaas GEEN Roda JC-supporters welkom. Blijkt bij de ID-controle dat je uit een zogenaamd 045-gemeente komt, dan mogen we je het stadion NIET binnenlaten. Het retourneren van geld is in zo'n geval NIET mogelijk omdat je je niet aan de verkoopvoorwaarden hebt gehouden.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden