Mvv- *oda jc

02 sept 2022 20:01
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 748
Meer
Mvv- *oda jc #46
Wie verzint het, zaterdag na 12 uur mag geen kaart meer online verkocht worden. Begrijp het idee hierachter niet aangezien het systeem automatisch de postcodes checkt en er ID controle is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 20:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 576
Meer
Mvv- *oda jc #47
Zullen er altijd wel zitten als ze uit 043 komen, kunnen ze gewoon naar binnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 23:13
Sjakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Mvv- *oda jc #48
Ik ben geboren in Maastricht, al 68 jaar MVV supporter. Ik woon sinds 2 jaar in een zg. 045 gemeente.
Dus ik loop de kans dat mij de toegang tot het stadion wordt geweigerd. Dit is toch te gek voor woorden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 23:18
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1161
Meer
Mvv- *oda jc #49
Je geboorteplaats staat vermeld op je paspoort . Maak je geen zorgen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2022 23:18
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Mvv- *oda jc #50
Als je al 68 jaar supporter bent dan heb je natuurlijk ook een seizoenskaart en kun je gewoon binnenkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 02:57 03 sept 2022 04:56 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 808
Meer
Mvv- *oda jc #51

Ben Salemans schreef :

MVV_Mestreech schreef : Is de kaartverkoop klaar of kan morgen nog?

Emmers weg bij R*da…dat scheelt weer


Zie: www.mvv.nl/nieuws/kom-op-tijd-naar-de-geusselt :

---

Vrijdag 02 september 2022

Zondag 4 september wordt in De Geusselt de derby MVV-Roda JC gespeeld. Aanvang 12.15 uur. Het stadion opent om 11.15 uur de poorten. Vanaf 11.00 uur kan men aanschuiven voor de ID-controle.

We gaan er een leuke dag van maken. Zo hebben we als vertrouwd Beppie, zij zingt het Volkslied. Maar ook Frans Theunisz is van de partij. Hij gaat vanaf het moment dat de poorten openen bij poort B zingen en een feestje bouwen. Verder natuurlijk ook nog enkele andere verrassingen, zoals in de rust een zanger die flink aan de weg timmert en inmiddels immens populair is. Wie? Hij wordt onze mystery guest en gaat in de rust zingen!

Kortom: wij doen er alles aan om iedereen een leuke zondag te bezorgen, inclusief de spelers en staf. Maar ook rondom de wedstrijd is er van alles te doen!

Nog geen kaart? Haast je!! Zaterdag tot 12 uur kun je nog kaarten via internet bestellen! Moeite met bestellen? Zaterdag is onze info-balie geopend van 9.30 tot 12.00 uur! Na deze tijd mogen wij geen kaarten meer verkopen!

Nogmaals voor de duidelijkheid: er zijn helaas GEEN Roda JC-supporters welkom. Blijkt bij de ID-controle dat je uit een zogenaamd 045-gemeente komt, dan mogen we je het stadion NIET binnenlaten. Het retourneren van geld is in zo'n geval NIET mogelijk omdat je je niet aan de verkoopvoorwaarden hebt gehouden.


---

Waarom mag ik trouwens (als seizoenkaarthouder, maar dat doet er volgens mij niet toe) maar 1 kaart bestellen? Waarom niet 2 of meer? Ik wilde voor deze derby MVV-Roda een paar oude vrienden uitnodigen om te genieten van het onder trainer/coach Verberne vernieuwde, sprankelende, voetballende MVV. Én ze laten genieten van de geweldige sfeer op de tribunes. Maar ik kan maar potverdorie 1 kaartje kopen. Dat ene kaartje heb ik inmiddels gekocht, voor een lieve vriendin. Die gaat iets meemaken wat ze nooit zal vergeten! Maar die oude vrienden, met wie ik vroeger steevast naar MVV ging, kan ik jammer genoeg niet een door mij gekocht kaartje aanbieden. Zo loopt MVV Maastricht echt toekomstige klanten en directe inkomsten mis!

En waarom kan ik na zaterdag 3 september 12.00 uur, net iets meer dan 24 uur voordat de wedstrijd begint, geen kaarten meer kopen? Ja, dat zal wel een beslissing zijn van "De Lokale Driehoek". Maar er is toch bij de toegangspoorten volledige ID-controle, om te voorkomen dat 045-lieden, Roda-fans, het stadion betreden? Vertrouwt de Driehoek die controle niet? Welk gevaar ziet de Driehoek? Of heeft de Driehoek dat niet beslist? Waar komt deze opvallende beslissing dan vandaan?

Dit toegangsbeleid - waarom 1 kaartje en waarom minimaal 24 uur voor begin van de wedstrijd - vind ik bijzonder raar. Dit kost MVV minstens 1000, misschien wel 2000 toeschouwers, dus minimaal plm. 15.000 tot 30.000 euro. Dat is een fiks bedrag voor een armlastige club als MVV. Ik wil een uitleg van de lokale Driehoek of van MVV Maastricht voor dit opmerkelijke, raadselachtige toegangsbeleid bij de wedstrijd MVV Maastricht - Roda JC, zondag 4 september 2022, 12.15 uur.

Emil Visser, MVV-watcher van De Limburger, zoek het eens uit!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 06:32
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Mvv- *oda jc #52

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef :

MVV_Mestreech schreef : Is de kaartverkoop klaar of kan morgen nog?

Emmers weg bij R*da…dat scheelt weer


Zie: www.mvv.nl/nieuws/kom-op-tijd-naar-de-geusselt :

---

Vrijdag 02 september 2022

Zondag 4 september wordt in De Geusselt de derby MVV-Roda JC gespeeld. Aanvang 12.15 uur. Het stadion opent om 11.15 uur de poorten. Vanaf 11.00 uur kan men aanschuiven voor de ID-controle.

We gaan er een leuke dag van maken. Zo hebben we als vertrouwd Beppie, zij zingt het Volkslied. Maar ook Frans Theunisz is van de partij. Hij gaat vanaf het moment dat de poorten openen bij poort B zingen en een feestje bouwen. Verder natuurlijk ook nog enkele andere verrassingen, zoals in de rust een zanger die flink aan de weg timmert en inmiddels immens populair is. Wie? Hij wordt onze mystery guest en gaat in de rust zingen!

Kortom: wij doen er alles aan om iedereen een leuke zondag te bezorgen, inclusief de spelers en staf. Maar ook rondom de wedstrijd is er van alles te doen!

Nog geen kaart? Haast je!! Zaterdag tot 12 uur kun je nog kaarten via internet bestellen! Moeite met bestellen? Zaterdag is onze info-balie geopend van 9.30 tot 12.00 uur! Na deze tijd mogen wij geen kaarten meer verkopen!

Nogmaals voor de duidelijkheid: er zijn helaas GEEN Roda JC-supporters welkom. Blijkt bij de ID-controle dat je uit een zogenaamd 045-gemeente komt, dan mogen we je het stadion NIET binnenlaten. Het retourneren van geld is in zo'n geval NIET mogelijk omdat je je niet aan de verkoopvoorwaarden hebt gehouden.


---

Waarom mag ik trouwens (als seizoenkaarthouder, maar dat doet er volgens mij niet toe) maar 1 kaart bestellen? Waarom niet 2 of meer? Ik wilde voor deze derby MVV-Roda een paar oude vrienden uitnodigen om te genieten van het onder trainer/coach Verberne vernieuwde, sprankelende, voetballende MVV. Én ze laten genieten van de geweldige sfeer op de tribunes. Maar ik kan maar potverdorie 1 kaartje kopen. Dat ene kaartje heb ik inmiddels gekocht, voor een lieve vriendin. Die gaat iets meemaken wat ze nooit zal vergeten! Maar die oude vrienden, met wie ik vroeger steevast naar MVV ging, kan ik jammer genoeg niet een door mij gekocht kaartje aanbieden. Zo loopt MVV Maastricht echt toekomstige klanten en directe inkomsten mis!

En waarom kan ik na zaterdag 3 september 12.00 uur, net iets meer dan 24 uur voordat de wedstrijd begint, geen kaarten meer kopen? Ja, dat zal wel een beslissing zijn van "De Lokale Driehoek". Maar er is toch bij de toegangspoorten volledige ID-controle, om te voorkomen dat 045-lieden, Roda-fans, het stadion betreden? Vertrouwt de Driehoek die controle niet? Welk gevaar ziet de Driehoek? Of heeft de Driehoek dat niet beslist? Waar komt deze opvallende beslissing dan vandaan?

Dit toegangsbeleid - waarom 1 kaartje en waarom minimaal 24 uur voor begin van de wedstrijd - vind ik bijzonder raar. Dit kost MVV minstens 1000, misschien wel 2000 toeschouwers, dus minimaal plm. 15.000 tot 30.000 euro. Dat is een fiks bedrag voor een armlastige club als MVV. Ik wil een uitleg van de lokale Driehoek of van MVV Maastricht voor dit opmerkelijke, raadselachtige toegangsbeleid bij de wedstrijd MVV Maastricht - Roda JC, zondag 4 september 2022, 12.15 uur.

Emil Visser, MVV-watcher van De Limburger, zoek het eens uit!


Kunnen ze zelf online niet hun eigen kaartje bestellen?
Los daarvan heb je gewoon helemaal gelijk dat het belachelijk is dat je maar 1 kaartje kunt kopen….
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 07:58 03 sept 2022 08:06 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Mvv- *oda jc #53

En noe? schreef : Hoezo door de lokale driehoek de nek omgedraaid?.


Ik denk als we ooit van die veldslagen verlost zijn dat er weer normaal naar het voetballen gekeken kan worden, zonder constant de tribunes af te sporen ipv de derby opties te volgen zoals het eigenlijk de bedoeling is!
Vorig seizoen was ik kwaad dat het weer uit de hand liep,en dat je als supporter de derby ziet wegglijden in een oorlog op de tribuun.
Ik denk dat het een Utopi is dat je enigszins mag hopen dat het weer eens een derby gaat worden zoals bijv toen met bryan smeets,dat was echt een voetbalfeest oppe tribuun!
Ik ben bang dat die excessen niet meer terug te draaien zijn,zeker niet in de hoedanigheid zoals het stadion nu te beveiligen is….niet dus.
Om te beginnen zul je het uitvak moeten afgrendelen met een maliënkolder maar had begrepen omdat Mvv geen achteruitgangen heeft zoals vroeger deze niet te verwezenlijken is.
Mensen kunnen wel roepen …de lokale driehoek….maar als je ziet hoe het giga mis gaat en daar aan toegevoegd de massale politiebewegingen rondom het stadion zie is ook dit een utopi dat er geen andere optie zou zijn! ……mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 08:38
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Mvv- *oda jc #54


King Koen geit 't weer doen !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 08:49
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Mvv- *oda jc #55
niet de lokale 3 hoek nekt voetbalwedstrijden maar inderdaad de relschoppers. Gisteren in sittard wederom de FC utrecht rellers. Wedstrijd stilgelegd.
Fc den bosch ook even stilgelegd omdat er van alles op het veld werd gegooid. Kun je echt niet de lokale 3 hoek aanrekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 10:25 03 sept 2022 10:26 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 748
Meer
Mvv- *oda jc #56
Maar het feit dat een paar raddraaiers hun stempel op een wedstrijd kunnen (gaan) leggen en het plezier van de grote meerderheid verpest, los je niet op met een single account per kaart en een stop na zaterdag 12.00u. Echt beniieuwd naar de beweegredenen en wie dat dan bepaald.

Kunnen het ticketsysteem echt wel zo inrichten dat je die extra kaarten op de juiste naam kunt zetten die ook op het ID staat. Als je dan bij het stadion komt en het matcht niet, helaas dan. Als je uit Maastricht Region kom, moet imen toch zondag om 11.00u online nog een kaart kunnen kopen. Met 1 kaart per account lijkt het er wel op dat men zoveel mogelijk gegevens van de bezoelers wil hebben.

Over de wedstrijd zelf. Hopelijk voelt de ploeg geen extra druk door de prestaties. Ze spelen de laatste 3 wedstrijden erg vrij en volwassen. Hoog druk, men vindt elkaar vrij gemakkelijk, maar het kost ook veel kracht. Als men in staat is hetzelfde te brengen, is de kans groot dat winst onze kant opvalt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 10:25
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 293
Meer
Mvv- *oda jc #57
Toch nog een redelijk aantal kaarten verkocht voor het sluiten van de markt.
Ik schat een dikke 6 duizend.
Hopelijk worden de twijfelaars nog over de streep getrokken.
We moeten er met zijn allen voor zorgen dat het een prachtige, sfeervolle middag gaat worden, ZONDER rotzooi en negatieve berichtgeving, zodat een deel van de mensen die we morgen extra binnen hebben de volgende wedstrijd terugkeren. Tegen NAC en ADO was pure reclame voor MVV, laten we dit morgen doortrekken met zijn allen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 11:40
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Onderwerp Auteur
Mvv- *oda jc #58
Inderdaad jammer dat je maar 1 kaart per account kunt bestellen, heel omslachtig als je vrienden wilt meenemen.
Vandaag zijn de spelers tijdens de training opgewarmd door de fanatieke Angel-Side, veel vuurwerk en gezang om de spelers te ondersteunen voor de wedstrijd tegen *oda.
De arrogantie wat deze k*t club en haar supporters uitstraalt is misselijkmakend.
Ja we weten intussen wel dat ze betere spelers hebben maar laten we maar eens afwachten hoe morgen de wedstrijd verloopt.
Een ding is wel zeker, ze krijgen hier een warm onthaal in Maastricht en die stoere verhaaltjes op internet dat ze kaarten hebben gekocht en gewoon op de tribunes gaan zitten...hahaha dat zeggen ze ieder jaar maar nooit supporters gezien....lijkt me ook niet zo verstandig want lang zullen ze er niet zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 11:51
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Mvv- *oda jc #59

En noe? schreef : niet de lokale 3 hoek nekt voetbalwedstrijden maar inderdaad de relschoppers. Gisteren in sittard wederom de FC utrecht rellers. Wedstrijd stilgelegd.
Fc den bosch ook even stilgelegd omdat er van alles op het veld werd gegooid. Kun je echt niet de lokale 3 hoek aanrekenen.


De KNVB en de driehoek ziet graag Supporters.zoals u. Kunt u de winst vertellen tov een normale verkoop met id controle vs dit belachelijke ontmoedigende systeem?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2022 12:11
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Mvv- *oda jc #60
Maastricht - COLUMN - Op de officiële site van MVV lees ik dat ik al mijn afspraken voor zondagmiddag moet schrappen en mijn familie, vrienden en buren moet meenemen naar De Geusselt voor de derby tegen Roda JC.

Het is een enthousiaste oproep waar ik dolgraag gehoor aan wil geven, want het is lang geleden dat MVV en Roda de competitie zo goed begonnen en dat met fris en fruitig voetbal. Dus ook als je niet per se voor een van beide clubs bent, heb je dikke kans op een heerlijke derby.

Maar als ik verder lees, blijkt dat De Geusselt zondagmiddag haast nog beter beveiligd is dan Fort Knox. Er zijn geen kassa’s open, want een kaart had je vooraf online moeten kopen en maar één kaartje per account, dus de hele familie en de buren meenemen is godsonmogelijk als die geen clubcard hebben. O ja, als je uit 045 gebied komt, kun je het sowieso vergeten. Er zal een algehele ID-controle plaatsvinden, dus zonder legitimatie kun je rechtsomkeert maken. Alleen een lichaamsholte visitatie ontbreekt er nog aan.

Verhuftering
Ik vrees dat het niet lang meer duurt voordat je eerst je broek moet laten zakken en bukken om nog een voetbalstadion binnen te komen. Nee, MVV kan hier niets aan doen. Het is helaas het logische gevolg van de enorme verhuftering onder voetbalhooligans dat gewoon spontaan met familie, vrienden en buren een derby bezoeken er niet meer bij is. Het is nu bijna onvoorstelbaar, maar in de jaren tachtig had je in de zomer nog de DSM Limburg Cup. Roda, MVV, Fortuna Sittard en VVV speelden een toernooitje ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. Met publiek. Ja, u leest het goed. Ik ben even in het archief gedoken, want daar moeten doden zijn gevallen. Maar ik kwam niet één dode tegen, zelfs geen zwaargewonde. Ik telde welgeteld één muilpeer en wat gestolen clubsjaaltjes.


Wat zijn we toch vreselijk afgegleden in veertig jaar tijd. De laatste jaren moest je bij derby’s tussen Zuid-Limburgse clubs haast een harnas aan om je te beschermen tegen rondvliegend vuurwerk. Het enige voordeel was dat je voor je koffie en snacks niet meer van de tribune af hoefde, want de koffiezetapparaten en frituurpannen kwamen vanzelf je kant opvliegen. Zolang die meldplicht nog een wassen neus is en er in de meeste stadions nog geen slimme maar domme camera’s hangen die nog geen hoodie van een zomerjurk kunnen onderscheiden, blijft het dweilen met de kraan open.

Balen
En toch hoop ik dat de hooligans die het verstieren ooit tot inzicht komen. Omdat ze er diep in hun hart ook van balen dat er bij steeds meer wedstrijden geen fans van de tegenpartij worden toegelaten. Het is één voor twaalf, we stevenen af op een algeheel verbod op uitsupporters. Dat besef moet toch gvd gaan doordringen in die hersenpannen?

Sorry MVV, hoe graag ik ook mijn familie, buren en vrienden mee had genomen naar de voetbalderby, ik wacht op gezelligere tijden. Ja, daar blijf ik in geloven. Al is het tegen beter weten in.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden