>
Ontvangen bedankjes 375
Lijnsje@tappunt schreef : Maar wat is die Streppel toch een clown.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
CatenaccioMestreech schreef : Vond dit ook zwaar amateuristisch.
Ze hadden het over een uitklapbare spelerstunnel.
Begin die dan aan te schaffen? Zorgt voor veel minder gezeik.
Want dit sloeg echt alles.
Ben Salemans schreef : De contracten van centrale verdediger Waem, en middenvelders Dzepar, Souren en Blummel lopen aan het einde van dit seizoen af, geloof ik. Ik zeg "geloof ik", omdat jammer genoeg niet op de site mvv.nl is terug te vinden hoe lang de contracten (en opties) van spelers lopen. Of heb ik niet goed gekeken?
Duin schreef : 5 weken geleden hadden we de slechtste selectie van de KKD en kon niemand er iets van en nu moet 80% van de contracten meerjarig verlengd worden. Ik ben blij dat het beleid niet hier op het forum bepaald wordt.
Prima pot van MVV gisteren al was de uitvoering een stuk minder dan afgelopen weken.
Het vroege uitvallen van Labylle en relatief vroeg vervangen van Souren hielp uiteraard niet mee.
Vergeleken met vorige weken zat het allemaal net wat meer tegen en was er veel 'net niet'. Vooral in de afwerking, maar ook in de afvallende ballen.
Maar reëel bekeken is een gelijkspel tegen dit *oda een meer dan prima prestatie.
Als je op 'slechte dagen' zo voerbalt en toch zo veel strijd blijft leveren, hoef je op papier nergens te verliezen en dat is voor de fase waar de club nu inzit ontzettend knap en waardevol.
Ook mooi om te zien dat de supporters langzaam de weg naar de Geusselt weer vinden en zelfs L1 schrijft dat MVV eigenlijk had moeten winnen.
Chapeau aan de hele MVV familie!