Mvv- *oda jc

31 aug 2022 13:50
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Mvv- *oda jc #16

MVV_Mestreech schreef : Zondag is toch zonder uitfans? Omdat ik op forum van hun las dat iemand zei: kaarten voor mvv uit zijn binnen….

Waarschijnlijk zitten ze dan ergens op de Hoofdtribune…



Ik denk dat het heel stom is van hem, extra geld mvv hahah

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2022 14:02
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Mvv- *oda jc #17
Ik denk dat ze niet eens binnen komen, een Duits paspoort haal je er bij de ID-controle wel uit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2022 14:13
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Mvv- *oda jc #18
Meld maar alvast dat als diegene ontdekt worden, dat ze vast een groot probleem hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2022 17:50
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Mvv- *oda jc #19

MVV_Mestreech schreef : Zondag is toch zonder uitfans? Omdat ik op forum van hun las dat iemand zei: kaarten voor mvv uit zijn binnen….

Waarschijnlijk zitten ze dan ergens op de Hoofdtribune…


Diegene die dat heeft gepost, ligt nu in een deuk dat jij dat hier post, ieder jaar hebben ze daar een grote bek , dat ze in de kaarten hebben, maar je ziet ze alleen in het uitvak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 10:10
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Mvv- *oda jc #20
Als mvv gewoon het zelfde spel speelt als tegen Nac, Ado en Heracles, vroeg jagen en Roda onder druk zet, als Jarne steuckers blijft strooien met van die geweldige steekpasjes, en Matthys blijft bewijzen dat hij de beste keeper is van de keuken Kampioen Divisie dan houden wij de 3 punten gewoon thuis!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 13:10
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Mvv- *oda jc #21
Mooi affiche... ik heb er zin in.

MVV zal wederom onbevangen en zonder druk moeten spelen, maar door de resultaten van de afgelopen weten zijn de verwachtingen inmiddels ook wel aanwezig. Ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan, want de afgelopen weken waren 'bonus-punten' ... nu staat er meer op het spel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 14:27
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
Mvv- *oda jc #22
Is der get bekind of der nog get speciaals gedoon weurt?
Bijv Franssie veur de wedstrijd mit n optreije?

Goan nog neet nao hoeees.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 15:02
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Mvv- *oda jc #23
Vernomen dat Frans Theunisz inderdaad gaat optreden in de Geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 15:05
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Mvv- *oda jc #24
Vind persoonlijk de verkoop nogal tegenvallen. Nog héél veel lege plekken op de Boschpoort en Gamintribune.
Gelukkig telt de Angelside driedubbel qua decibellen...
Nog twee dagen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 16:04
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Mvv- *oda jc #25
Misschien dat er vorige jaren 045 suporters op de thuistribunes zaten en nu niet meer kunnen komen waardoor het lijkt dat de verkoop minder is. Ik vind dat het tegen roda en met de resultaten van afgelopen weken een schande zou zijn als het niet uitverkocht zou zijn. Wat weerhoud je om te komen??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 16:16
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Mvv- *oda jc #26

Sander70 schreef : Misschien dat er vorige jaren 045 suporters op de thuistribunes zaten en nu niet meer kunnen komen waardoor het lijkt dat de verkoop minder is. Ik vind dat het tegen roda en met de resultaten van afgelopen weken een schande zou zijn als het niet uitverkocht zou zijn. Wat weerhoud je om te komen??

Toen MVV in het seizoen 2012/2013 winterkampioen werd, en ook in de tweede seizoenshelft nog een tijd bovenaan stond, was het gemiddelde toeschouwers ongeveer 4000. Ik dacht toen ook na 13 jaar eerste divisie: wat weerhoud de mensen om te komen. Dus laat staan één wedstrijd tegen Rjc. Laat ik het zo zeggen: "vertrouwen komt te voet, en gaat te paard".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 16:51
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Mvv- *oda jc #27
Net ook gekeken op de ticket side en schrok van de lege plaatsen. als mvv de steun verdient van het publiek dan is het nu toch wel. inzet spelvreugde en zeker ook mooi voetbal het zit er bij Mvv nu allemaal in. Natuurlijk is het tijdstip niet gunstig en het feit dat ook de amateurs weer voetballen. hopelijk krijgt de ticket verkoop nog een boost. Samen de 12e man tegen 045.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 18:42
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Mvv- *oda jc #28
Het vertrouwen van het publiek win je niet met een paar leuke resultaten terug, dat blijkt nu dus wel. Maar ik raak ook zwaar gefrustreerd van die gesloten kassa's op de wedstrijddag. Kunnen ze buiten Rieu nu niets fatsoenlijk regelen in Maastricht? Vooral voor de oudere onder ons niet te doen die online kaartverkoop,laat staan wanneer je meerdere kaarten wilt kopen. Geloof me, dit kost je publiek...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 18:46
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Mvv- *oda jc #29
Ondanks, die laar leuke resultaten van de afgelopen weken, heb ik voor deze wedstrijd geen kaart gekocht.
De derby is al een aantal jaren geleden professioneel de nek om gedraaid door de lokale driehoek, voor mij zit er geen meerwaarde meer aan om nu net deze wel te gaan bezoeken.
Supporters in dit land zijn aangeschoten wild en dit in combinatie met het 'beleid' bij de club houdt me tegen om te gaan.
Ik volg deze wedstrijd net als de rest gewoon weer lekker via teletekst.

Voor degene in het stadion, veel plezier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 18:59
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Mvv- *oda jc #30

De_Lange schreef : Ondanks, die laar leuke resultaten van de afgelopen weken, heb ik voor deze wedstrijd geen kaart gekocht.
De derby is al een aantal jaren geleden professioneel de nek om gedraaid door de lokale driehoek, voor mij zit er geen meerwaarde meer aan om nu net deze wel te gaan bezoeken.
Supporters in dit land zijn aangeschoten wild en dit in combinatie met het 'beleid' bij de club houdt me tegen om te gaan.
Ik volg deze wedstrijd net als de rest gewoon weer lekker via teletekst.

Voor degene in het stadion, veel plezier.


Heel jammer dit, deze wedstrijden zijn normaal gesproken de krenten in de pap. Maar ik respecteer ieders mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden