>
Ontvangen bedankjes 1118
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dary66 schreef : We hebben het allemaal over een leegloop, maar STEL dat alle spelers gemotiveerd blijven, en daar ga ik toch vanuit je sluit een mooi seizoen toch niet in mineur af. Ik blijf erin geloven dat ze genoeg gemotiveerd zijn om de NC af willen sluiten met een finale en dan de winst! Dan vraag ik mij af of er veel spelers vertrekken, ik denk het niet! Maar goed ze moeten wel gemotiveerd blijven mag ik hopen!
Roed en Wit 70 schreef : Hopelijk hebben de spelers voor zichzelf een topmentaliteit om ervoor te strijden, je speelt niet altijd in de playoffs.
Roed en Wit 70 schreef : Als je eerste ronde Eindhoven of VVV zou treffen is dat wel degelijk mogelijk. Probleem zit 'm in de focus en motivatie van de spelers...sommigen zijn al in onderhandeling met andere clubs, hebben al een andere club, sommigen weten nog helemaal niet waar ze aan toe zijn, ene wil transfervrij weg wat wellicht een arbitragezaak wordt, sommige reservespelers spelen nauwelijks. Moeilijk voor een coach om dit ongrijpbare gegeven te managen. Hopelijk hebben de spelers voor zichzelf een topmentaliteit om ervoor te strijden, je speelt niet altijd in de playoffs.